• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : آنچه در ارديبهشت ماه گذشت.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ت 

    + فوتبالي كه سياسي شد 
    تشويق ميرحسين در ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس - بنيادكار



    شكست ديگري در كارنامه ورزشي دولت نهم ثبت شد تا سياست تعويض مديران ناهماهنگ با رئيس سازمان تربيت بدني نتايج تلخي در فوتبال كشورمان به بار آورد.
    اينبار اما حاميان خشمگين فوتبال به شديدترين شكل ممكن به دولت نهم اعتراض كردند تا كار به درگيري و خشونت و دخالت پليس كشيده شود و فوتبالدوستان در اعتراض به مديريت ضعيف دولت ،رقيب سياسي محمود احمدي نژاد در انتخابات آتي را هعم تشويق كنند.

    شكست اين بار و باز هم درحضور يكصدهزار تماشاگر قرمز پوش رخ داد. همه چيز براي يك سرور سياسي آماده بود. پيش از شروع مسابقه پرسپوليس ايران و بنياد كار ازبكستان در چهارچوب جام قهرمانان باشگاه هاي آسيا ، پرچم هاي قرمز رنگي ميان تماشاگران توزيع مي شد كه در يك كار سوئ استفاده اي و دخالت سياست در ورزش كه در دولت احمدي نژاد بارها چيز عجيبي نبود بر روي آن جمله اي در تشكر از رئيس جمهور به سبب صدور دستور خصوصي سازي دو تيم پرطرفدار پايتخت نقش بسته بود.(اين تصوير را دربخش گزارش تصويري سايت مشاهده كنيد) سكوهاي ورزشگاه اما به سبب اتفاقات ماه هاي اخير از پيش و به واقع ازمسابقه قبلي پرسپوليس ملتهب و آبستن اعتراض بود.
    پرسپوليس قهرمان فصل گذشته به دليل تعويض بي دليلي مدير عامل موفق خود حبيب كاشاني ، اقتدار و شور سال قبل را همراه نداشت و دچار ضعف و حاشيه شد و نتايج ضعيف تعويض هاي پي در پي مدير عامل ومربيان را منجر شد كه هيچ حاصلي براي اين تيم نداشت تا بدترين اتفاقات ممكن براي اين تيم رقم خورد. پرسپوليس علاوه بر ناكامي هر دو جام داخلي حتي نتوانست سهميه حضور در فصل آتي ليگ قهرمانان كسب كند. تمام اميد حاميان تيم پرطرفدار پايتخت به همين مسابقه دوخته شده بود.
    بخشي از تماشاگران خشمگين وناراضي اين تيم با سردادن شعارهايي اعتراض خود را به مديران ورزش كشور و شخص علي آبادي ابراز داشتند و ضمن تشويق ميرسحين موسوي از او خواستند كه علي آبادي را از فهرست اعضاي كابينه احتمالي خود حذف كند. ك تلوزيون مجبور شد بارها صداي ورزش گاه را قطع كند تا كسي حرف دل مردم را نشنود ادامه اعتراضات به دخالت نيروهاي امنيتي انجاميد و فضاي ورزشگاه را ملتهب كرد.
    درگيري و اعتراض تماشارگران تا مبادي بيروني ورزشگاه ادامه داشت و كار به تخريب كيوسك هاي بليط فروشي بيرون محوطه استاديوم فوتبال رسيد كه پليس هم به شدت با معترضين برخورد كرد و ضرب و شتم شديدي آنها را متفرق ساخت.
    اتفاقات تلخ ورزشگاه آزادي با توجه به نزديكي مسابقات حساس و سرنوشت ساز تيم ملي فوبتال در مقدماتي جام جهاني زنگ خطر التهاب را از هم اكنون به صدا در آورده است. اگر ايران نتواند سهميه ورود به جام جهاني را به دست آورد شاهد اعتراضات شديد تري هم خواهيم بود. اعتراضاتي كه اينك مستقيما مديريت ورزش در دولت نهم را نشانه رفته است. تا نتايج دخالت هاي بيمورد در ورزش را ببينيم

    بيااي دوست كه شعرواحساس واقتصاد همه باهم درنهادمن هستند