• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : گاز رساني وتلاش شورا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 62 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     
    + قلاجه نيوز 

    پايگاه نوروز:اعتصاب 200تن از پزشكان و استادان دانشگاهاي علوم پزشكي تهران در بيمارستان شريعتي ديروز در اعتراض به وضيعت جاري و بازداشت تعدادي از پزشكان در جريانات اخير

    + خيانت به بيت المال 
    فرماندار شهرستان فيروز آباد طي اين نامه رسمي در تاريخ 1?/2/88 از استاندار فارس درخواست نموده است تا نسبت به تامين هزينه اعزام 2?00 نفر مساعدت نمايد. اين افراد طبق ادعاي فرماندار فيروز آباد جهت استقبال از آقاي احمدي نژاد با هزينه فرمانداري به مركز استان منتقل شده اند.


    اين هم از مردي از جنس مردم!!!!!!!!!!!!!!
    + ما 
    روزنامه اعتماد خبر داد؛ ليست ممنوع المصاحبه‌ها و ممنوع التصويرهاي صدا و سيما افزايش چشمگيري يافته است. به گزارش گروه سياسي آفتاب، اعتماد در شماره روز سه شنبه خود افزوده است:‌ «اين ليست از 100 نفر به 1200 نفر افزايش يافته است. ظاهراً اين مساله پس از مناقشات انتخاباتي رخ داده است».
    + ما 
    باغ وحش تهران اعلام کرد که افراد لباس شخصي ظهر امروز(دوشنبه 22 تير) بدون داشتن مجوز وارد محوطه باغ وحش شدند و پس از گرفتن تستهاي متعدد از چهار کرگدن موجود يکي از آنها را با خود برده اند، به گفته يکي از شاهدان اين تستها شامل آزمونهاي قدرتي و استقامتي بود، که پس از انجام آن قويترين کرگدن انتخاب وبعد از زدن چشم بند بازداشت شد
    + ما 
    به گزارش عبرت به نقل از آينده در حالي که آيت الله رضا استادي امام جمعه قم و از علماي برجسته حوزه در نماز جمعه هفته گذشته از راهپيمايي گروهي از هواداران افراطي دولت به سرکردگي قاسم روانبخش و مجتبي ذوالنور عليه آيت الله هاشمي انتقاد کرده و از مخالفت دفتر مقام معظم رهبري و استاندار با اين برنامه خبر داده بود، سايت رجانيوز با اعلام اينکه بخشعلي از مديران استانداري قم مجوز اين برنامه را صادر کرده، آن تظاهرات را قانوني دانست و امام جمعه قم را متهم به خلاف گويي کرد. در سندي که توسط اين سايت به عنوان مجوز اين راهپيمايي منتشر شده، تاريخ درخواست اين راهپيمايي بيست و پنج خرداد اعلام شده، فرمانداري در همين روز از استانداري استعلام کرده و استانداري هم در همان روز موافقت نموده و مجوز مجددا در کمتر از يک روز صادر شده است. در حالي که طبق ماده سي قانون برگزاري تجمعات، تقاضاي برگزاري راهپيمايي و اجتماعات بايد يک هفته قبل از موعد برگزاري آن به صورت کتبي و حضورا توسط نماينده رسمي و معرفي شده آن گروه به وزارت کشور تسليم شود. با توجه به اين ماده قانوني که وزارت کشور براساس آن تاکنون با هيچ يک از درخواستهاي ستاد مهندس موسوي براي برگزاري تجمع مسالمت آميز موافقت نکرده است، مشخص نيست چگونه مجوز تجمع عليه علما و شخصيتهاي نظام با وجود مخالفت دفتر رهبري، ظرف کمتر از يک روز توسط فرمانداري و استانداري قم صادر شده و اگر اين مجوز وجود داشت و واقعا قبل از راهپيمايي و نه بعد از آن براي سندسازي و حمايت از سرکرده نيروهاي افراطي در قم صادر شده بود، چرا در طول چهار هفته گذشته از اين راهپيمايي و با وجود پيگيري مراجع مسئول اين مجوز ارائه نشده بود....
    + ما 
    در حالي‌که فصل تابستان به صورت طبيعي بايد پررونق‌ترين فصل اقتصادي کشور باشد، رکود جهاني، سياست‌هاي اقتصادي دولت و حوادث انتخاباتي موجب شده است تا رکود تورمي بي‌سابقه، گريبانگير مردم گردد.
    به گزارش خبرنگار "آينده"، فصل تابستان در ايران به دليل شرايط مناسب براي فعاليت پروژه‌هاي عمراني و ساختمان‌سازي در کنار اوج بار سفرهاي تفريحي و تعطيلات، دوره پررونق‌ اقتصاد کشور محسوب مي‌گردد، اما شرايط ايجادشده در کشور به دليل آثار ناشي از کاهش قيمت نفت، رکود جهاني، سياست‌هاي نادرست اقتصادي دولت نهم و حوادث انتخابات، موجب شده است تا رکودي بي‌سابقه گريبانگير فعاليت‌هاي اقتصادي گردد و مردم به ويژه اقشار آسيب‌پذير، با بحران جدي معيشتي مواجه گردند.
    در اين شرايط، صداوسيما و مطبوعات دولتي که به شدت تلاش مي‌کردند اين رکود را ناشي از اعتراض خياباني يک هفته پس از انتخابات جلوه دهند، با وجود آرام شدن شرايط در طول دو هفته اخير، توضيحي براي علت اين رکود ندارند.
    اين در شرايطي است که فعاليت‌هايي که ارتباطي با اعتراضات نداشته است، نظير ساختمان‌سازي نيز با وقفه‌ بي‌سابقه مواجه شده است، به طوري که قيمت مصالح ساختماني به ويژه سيمان که قابليت نگهداري طولاني مدت ندارد، با سقوط بي‌سابقه‌اي به زير قيمت تمام شده، در سطح تهران رسيده و به قيمت کيسه‌اي کمتر از 2800 تومان به فروش مي‌رسند.
    از سوي ديگر تورم فزاينده در قيمت کالاهاي مصرفي، به ويژه مواد خوراکي و کرايه حمل و نقل، موجب وارد شدن فشار مضاعفي به مردم گرديده است. اين تورم که گفته مي شود ناشي از افزايش شديد نقدينگي در آستانه انتخابات بوده است، بر اقشار آسيب‌پذير فشار بيشتري را وارد مي‌کند.
    اين در حالي است که با مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ماه سوم تابستان، عملاً دوره رونق تابستاني به دو ماه محدود شده و از آغاز شهريور، احتمالاً شاهد رکود برخي فعاليت‌ها خواهيم بود.
    ارائه راه حل اقتصادي براي خروج از اين رکود، در حالي ضرورت مي‌يابد که طرح پرداخت يارانه به 20 درصد جامعه و آزاد کردن قيمت انرژي، آب و نان در صورت تصويب، احتمالاً شوک شديد ديگري بر پيکر نيمه‌جان اقتصاد ايران و معيشت مردم وارد خواهد کرد.
    با اين وجود، مشخص نيست دولت دهم چه سياستي براي برون رفت از اين بحران اقتصادي انديشيده است و آيا مي‌خواهد با اين بحران، با راه‌حل‌هاي 4 سال گذشته يعني تزريق نقدينگي به روستاها و شهرها و هزينه انبساطي دولت برخورد کند؟ اين پرسشي است که پاسخ دادن به آن نيازمند زمان است.
    + ما 
    اقتصاد به سمت رکود تورمي مي رود آزرونيها به هوش به گوش
    + ما 
    بنا بر گزارش هاي رسيده، شب گذشته، ساکنان شهرک آپاداناي تهران؛ محل زندگي خانواده سهراب اعرابي، جوان ?? ساله اي که در وقايع اخير کشته و ديروز به خاک سپرده شد؛ مردم براي سهراب "شام غريبان" گرفتند و در يک اقدام بي سابقه از ورودي شهرک آپادانا تا مقابل در خانه خانواده اعرابي، شمع روشن چيدند. جمعيت از ساعت ?? تا حدود ساعت ?? شروع به شعار دادن کردند. مردم شعار مي دادند: "الله اکبر" و "مرگ بر ديکتاتور". آن ها همچنين فرياد مي زدند: "سهراب ما نمرده - ولايت است که مرده". پروين فهيمي، مادر سهراب از مردم تشکر مي کرد. مردم مي آمدند دست او را مي بوسيدند و او نيز در پاسخ روي مردم گل مي پاشيد.
    + چال حمومه نيوز 
    پس از نامه ي صميمانه سرلشکر بسيجي فيروز آبادي و خطاب دادن امام زمان با عنوان "مهدي جان" ، امام زمان پاسخ کوتاهي بدين شرح منتشر کردند: "نامه ات را خواندم، من دارم ميام، اما اسبي که بتواند تو را حمل کند ندارم، بهتر است دنبال يک کرگدن براي خودت باشي."
    + چال حمومه نيوز 
    رسانه‌هاي دولتي چين که پس از قطع کردن رسانه‌هاي غيردولتي و محدود کردن فعاليت خبرنگاران خارجي به تنها انعکاس‌دهنده حوادث استان مسلمان‌نشين سين‌کيانگ تبديل شده‌اند، معترضين را به نافرماني از دين اسلام متهم کرده و آنان را وابسته به خارج معرفي مي‌کنند
       1   2   3   4   5      >