• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : قابل توجه دانش اموزان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 72 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     
    + ll 
    وزارت صنايع يک ادعاي انتخاباتي ديگر احمدي‌نژاد را تکذيب کرد
    همچنين آمار منتشرشده توسط صنايع نشان مي دهد در سه ماهه نخست سال گذشته، توليد سيمان 10 ميليون و 900 هزارتن بوده و کل توليد سيمان کشور کمتر از 44ميليون تن بوده است. بنابراين آمار اعلام شده توسط رييس جمهور تنها 20ميليون تن!! با اعداد واقعي اختلاف دارد.
    + ll 
    کتاب خاطرات اكبر هاشمي رفسنجاني سه‌شنبه 15 مرداد 1364 شب با آقاي خامنه‌اي جلسه‌اي طولاني داشتيم، درباره كابينه آينده، ايشان مايل نيست كه مهندس موسوي مجددا نخست‌وزير شود. از من توقع دارند كه همراهي كنم. قرار شد ايشان اين مسئله را با امام در ميان بگذارند. مشكل را جدي مي‌بينم. پنجنشبه 17 مرداد بعد از نماز با آقاي خامنه‌اي جلسه داشتيم … آيت‌الله خامنه‌اي شرح مذاكرات امروزشان را با امام دادند. امام گفته‌اند مصلحت نيست كه آقاي مهندس ميرحسين موسوي از نخست‌وزيري كنار بروند… دوشنبه 21 مرداد احمد آقا هم آمد و به طور مفصل مذاكرات آقاي خامنه‌اي و امام را درباره نخست‌وزير آينده گفت و گفت نظر امام اين است كه تعويض مهندس موسوي مصلحت نيست و مايلند كه اين نظرشان گفته شود؛ درست بر خلاف نظر آيت‌الله خامنه‌اي.
    + ll 
    هر چه ميگذرد بر شدت آبروريزي دولت بر آمده از کودتا و حاميانش افزوده مي شود. عدم استقبال آنچاني از احمدي نژاد در سفر اخيرش به مشهد باعث شد خبرگزاري فارس از عکسي مربوط به اول مرداد 1384 يعني 4 سال پيش استفاده کند. جالب اينجاست که همين عکس در 4سال پيش نيز توسط روزنامه کيهان با فتوشاپ دستکاري شد تا ميزان حضور مردم بيشتر نشان داده شود
    +
    ;كارهاي خارق العده بلاخره سروصداي كيهاني ها رو هم دراورد
    انتقاد كيهان از معاون اولي مشاي
    +
    ;كارهاي خارق العده بلاخره سروصداي كيهاني ها رو هم دراورد
    انتقاد كيهان از معاون اولي مشاي
    + kk 
    عکس روزنامه قاليباف:تعداد جمعيت نمازجمعه
    روزنامه تهران امروز که منتسب به شهردار تهران محمدباقر قاليباف مي باشد، در تيتر اصلي خود تعداد حاضران در نماز جمعه ديروز تهران را بيش لز يک ميليون نفر اعلام کرد.



    + jj 
    آفتاب يزد در ادامه سرمقاله اش مي آورد: «سرگرمي به اين موضوع نه چندان مهم، فرصتي براي حاميان دولت ايجاد خواهد کرد تا از پاسخگويي به اين سوال طفره بروند که »متن نامه عذرخواهي بلر که احمدي‌نژاد در مناظره با موسوي به آن اشاره کرد کجاست؟« قاعدتاً بسياري از حاميان احمدي نژاد از خدا مي‌خواهند که به جاي پيگيري موضوع يک ميليارد دلار- موضوع‌ گزارش ديوان محاسبات - و نيز ادعاي وجود صدها انحراف در عملکرد بودجه سال‌هاي 85 و 86، همه به سراغ مشايي بروند و احمدي نژاد را به خاطر انتصاب او به معاون اولي رئيس جمهور، مورد اعتراض قرار دهند.
    + jj 
    سايت جهان، يکي از مدافعان سرسخت احمدي نژاد در دوران انتخابات در خبري با عنوان "منتظر معرفي کردان باشيد!
    + jj 
    از سوي ديگر، انتخاب مشايي به عنوان معاون اول رئيس جمهور، در حالي که وي در سه حادثه تقابل دولت نهم با مراجع يعني ورود زنان به ورزشگاه، اهانت به قرآن و اظهار دوستي با مردم اسرائيل نقش محوري ايفا کرده و موجب شده بود مراجع تقليد صراحتاً خواستار عزل او شوند، بازتاب منفي در بين چهره‌هاي روحاني حامي احمدي‌نژاد گذاشته است.

    آيات خزعلي، ‌مصباح، مهدوي کني و يزدي که پيش از اين به احمدي‌نژاد توصيه کرده بودند مشايي را برکنار کند، اکنون هم پاسخ حمايت‌هاي خود در انتخابات از وي را دريافت کردند و هم با گلايه‌هاي پياپي مراجع تقليد و علماي حوزه مواجه شده‌اند.

    جريان کفن پوشان به سرکردگي مجتبي ذولنور و قاسم روانبخش نيز که منتقدان جدي مشايي بودند، اکنون با تناقض مواجه شده‌اند.
    + سوال وجوابي با علي مطهري 
    علي‌رغم انتقادات پياپي مجلس به عملکرد آقاي مشايي، شاهد توجه بيشتر رئيس‌جمهور به ايشان هستيم. کما اينکه پس از انتقاد نمايندگان و مراجع عظام از سخنان مشايي، او رئيس‌جمهور را در سفر به ترکيه و پرتاب موشک اميد همراهي کرد و در تمام برنامه‌ها کنار ايشان بود. بي‌توجهي رئيس‌جمهور به انتقادات وارده نسبت به مشايي چه دليلي دارد؟


    آقاي احمدي‌نژاد ارادت خاصي به آقاي مشايي دارد و از نظر معنوي او را مراد خود و خودش را مريد او مي‌بيند. گويا رابطه معنوي‌اي ميان آنها حاکم است که بنده از جزئيات آن خبر دقيقي ندارم. شايد ايشان کراماتي از آقاي مشايي ديده‌اند که مريدشان شده‌اند. البته هر چند همه به ايشان ارادت دارند نبايد آن را در مسائل سياسي کشور دخالت دهند و بايد دامنه آن را به مسائل شخصي محدود کنند. چون ممکن است که کسي عارف بزرگي باشد اما صلاحيت حضور در مناصب اجرايي و دولتي را نداشته باشد. اصلاً آقاي مشايي در حدي نيست که بتواند در جايگاهي همسطح نخست‌وزير جاي بگيرد. البته اين جور کارها ناشي از خصلتي است که در شخص رئيس‌جمهور وجود دارد. او فقط حرف خودش را قبول دارد و حرف ديگران را نمي‌پذيرد. لذا تا چهار سال ديگر با اين خصلت وي مواجه خواهيم بود. البته جايي که لازم باشد با استفاده از اختياراتمان به منظور انجام وظايف قانوني نمايندگي به مقابله با اين اقدامات رئيس‌جمهور خواهيم پرداخت
    + jj 
    + jj 
    http://i35.tinypic.com/mcg64j.jpg
       1   2   3   4   5      >