• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : گوشه اي از زيباي هاي آذران
  • نظرات : 3 خصوصي ، 119 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8      >
     
    + 121 

    نيويورک تايمز: موسوي قدرتمندتر از قبل سخن مي گويد. ـ?? کليک

    Language Bookmark nytimes.com

    اين روزنامه با اشاره به سخنان موسوي در جمعي از معلمان بيان داشته است که وي اکنون قدرتمندتر از قبل سخن مي گويد. نويسنده با ذکر برخي جملات ميرحسين از اعتراض وي به رفتار رهبران ايران در قبال مسائل اخير خبر داده است. اين روزنامه همچنين با اشاره به درخواست برگزاري مراسم چهلم شهداي اخير در مصلاي تهران از شباهت اين مساله با رخدادهاي انقلاب 57 ياد کرده است. در ادامه مقاله نويسنده به بيان شرايط زندانيان و تحولات رخ داده پيرامون آن ها پرداخته است.

    + 121 

    گفته مي‌شود تعدادي از مراجع تقليد عظام و علماي قم، قصد دارند به نجف اشرف مهاجرت کرده و در آنجا اقامت کنند. در همين راستا يک منبع آگاه پس از اعلام اين خبر به پايگاه خبري "شيعه آنلاين"، گفت: پيش‌بيني مي‌شود اين مراجع تقليد عظام و علما، طي چند روز آينده، تصميمي جدي در اين باره بگيرند. گفتني است به نظر مي‌رسد برخي تصميمات اخير در تعيين بعضي افراد در پست‌هاي ارشد دولتي، که با مخالفت مقام معظم رهبري نيز مواجه شد، خشم شديد مراجع تقليد و علما را برانگيخته و احتمالا موجب اتخاذ چنين تصميمي شده است. اين منبع آگاه همچنين گفت: اخبار موجود حاکي از آن است که حوزه نجف و مراجع تقليد اين شهر نيز آمادگي خود را براي استقبال از اين مراجع و علما، اعلام کرده اند.

    + lk 

    روزنامه وطن امروز نوشت:

    يک مقام آگاه و نزديک به آيت‌الله صادق لاريجاني در واکنش به انتشار اخباري مبني بر اينکه «آيت‌الله وحيد خراساني در پاسخ به مشورت صادق لاريجاني - داماد وي - در باره پذيرش پست رياست قوه قضائيه او را نهي کرده است» اظهار داشت: چنين اخباري، شايعه‌اي بيش نيست و از اساس تکذيب مي‌شود.

    وي افزود: آيت‌الله صادق لاريجاني از چند ماه پيش به‌طور منظم در دفتر کار خود در يکي از ساختمان‌هاي قوه‌قضائيه در تهران مستقر است و فعاليت دارد.

    + lk 
    يک عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس عزل وزير اطلاعات را ناشي از عدم اطلاع دقيق رئيس جمهور از وضعيت امنيتي کشور خواند
    + lk 

    سايت خبري جهان نيوز که نزديک به دولت احمدي نژاد تلقي مي شود گزارش داده: در حالي که از گوشه وکنار خبرهايي درباره باب شدن پيش بيني و غيب گويي سياسي در ميان برخي مديران حکايت دارد خبرنگار جهان به گوشه هايي از ارتباط يک مقام ارشد کشور با يک مرتاض هندي که ادعا مي شود عمري 400 ساله دارد پي برد.

    به گزارش جهان اين مقام ارشد کشور در چند سال اخير سفرهاي متعددي به هند داشته است که فاصله زماني برخي از اين سفرها کمتر از 50 روز بوده است.

    بر همين اساس وي در اين سفر به ديدار مرتاضي مي رود که ادعا مي شود بيش از 400 سال سن دارد و از جايگاه بسيار بالايي در ميان طرفداران خود برخوردار است و نکته جالب اين است که اين مرتاض از ميان مراجعه کنندگان خارجي خود تنها به اين مقام ارشد ايراني اجازه ديدارهاي منظم با خود را داده است.

    + lk 
    روزگاري بود / روزگار تلخ و تاري بود / بخت ما چون روي بدخواهان ما تيره / دشمنان بر جان ما چيره / شهر سيلي خورده هذيان داشت / بر زبان بس داستانهاي پريشان داشت / زندگي سرد و سيه چون سنگ / روز بدنامي /..... کم کمک در اوج آمد پچ پچ خفته / خلق چون بحري بر آشفته / به جوش آمد / خروشان شد / به موج افتاد / برش بگرفت وم ردي چون صدف / از سينه بيرون داد / منم آرش / چنين آغاز کرد آن مرد با دشمن / منم آرش سپاهي مردي آزاده / به تنها تير ترکش آزمون تلختان را / اينک آماده / مجوييدم نسب / فرزند رنج و کار / گريزان چون شهاب از شب / چو صبح آماده ديدار / مبارک باد آن جامه که اندر رزم پوشندش / گوارا باد آن باده که اندر فتح نوشندش / شما را باده و جامه / گوارا و مبارک باد / دلم را در ميان دست مي گيرم / و مي افشارمش در چنگ / دل اين جام پر از کين پر از خون را / دل اين بي تاب خشم آهنگ / که تا نوشم به نام فتحتان در بزم / که تا کوبم به جام قلبتان در رزم / که جام کينه از سنگ است / به بزم ما و رزم ما سبو و سنگ را جنگ است /.....
    + lk 
    آقاي حسن خان
    اينجا فقط يکسري اخبار درج مي شود و سعي شده تحليل درج نگردد
    جنابعالي اگر حرفي براي گفتن داريد اخباري که خلاف خبرهاي درج شده را نشان مي دهد بنويسيد
    يا اخبار درج شده را با سند تکذيب نماييد

    + lk 
    با وجودي كه از اول امسال به خاطر اجراي قانون مديريت خدمات كشوري، سقف حقوق كارمندان و بازنشستگان افزايش يافته بود ؛ اما ظاهرا اين روند در آخرين دريافتي‌ها براي برخي از كارمندان و بازنشستگان متوقف شده يا كاهش يافته است.

    جمعي از كارمندان دولت و بازنشستگان در روزهاي اخير در تماس‌هايي كه با «جام‌جم» داشته‌اند، از كاهش حقوق خود ابراز گلايه و تعجب كرده‌اند.

    به گفته اين اقشار، آخرين حقوق دريافتي آنان كه مربوط به تيرماه است و اوايل ماه جاري به حسابشان واريز شده است،‌ در مقايسه با حقوق خرداد و ارديبهشت، كاهش قابل توجهي يافته است. ارقام اين كاهش بين 60 تا 200 هزار تومان اعلام مي‌شود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + شسبسشيبسشي 
    يادآوري به افرادي مثل م.م، م.د، ه.ر اين هم رئيس جمهور عاشق ولي فقيه شما
    + سايه تو بردارو از اينجا برو 

    نميخوام ببينمت ديگه تورو

    در روزهاي اخير به نظر مي رسه نوع اشوبگران عوض شدن اينجور نيست؟

    از اقاي احمدي نژاد ميخواهم اين كشور و انقلاب را كه با خون هاي يسيار به دست امده را اسير خودخواهي ها و هواي نفس خود نكند

    استفاء بده و برو ديگه طرفداراتم راضي شدند و از خداشونه بري.

    از مديريت اين وبلاگ درخواست مي كنم نگذاريد هر كس بيايد در اين وبلاگ هر چه دلش خواست بگويد و از هر بي احترامي دريغ نكند.

    بهتر است پيام ها را پس از تائيد نمايش دهيد تا هركي هرچي دلش خواست نگه.

    اونايي كه به وبلاگ من گير ميدن كه چه ربطي به آزران داره بهتره نظرات اين جنابان چرت و پرت گو و لجن پران را ببينند تا فقط به من گير ندهند.

    در ضمن آزران با اين ز است نه آن ذ

    پاسخ

    قسمت نظرات وبلاگ فضايي براي خوانندگان و ديگر دوستان آذراني است و فضاي نقدبا رعايت نزاکت کلامي باز است و خط قرمز وبلاگ ولي فقيه و اسلام و مقام معظم رهبري( مدضله العالي) است.خوانندگان گرامي نيز درخواست مي کنيم دقت داشته باشند خبرهاي خارج از اين محدوده درج نشود و حرمت ها حفظ شود.با تشکر از همکاري شما
    + ما 
    عضو فعال پايگاه بسيج مقاومت در شهرستان دهدشت به نام محمد افشين با همكاري يك گروه شش نفره به 200 كودك تجاوز كرده است كه در ميان اين 200 كودك، فرزندان مقامات رسمي شهر نيز وجود داشته اند.اين خبر را خبرگزاري مهر با سانسور كامل منتشر كرد و در خبري كه از محمد افشين با عنوان «م.الف» نام برده است به بسيجي بودن وي اشاره نكرد و همچنين تعداد كودكان مورد تجاوز قرار گرفته را 80 كودك نوشت.محمد افشين به عنوان عضو فعال بسيج شهرستان دهدشت جزو كساني بود كه در اين شهرستان به عنوان «امر به معروف و نهي از منكر» با بسياري از جوانان اين شهر برخورد مي كرد و حتي امر به معروف و نهي از منكر او 5 تا 6 درگيري ميان او و مردم را رقم زد
    پاسخ

    دوستان گرامي در درج خبرها خود به ارزش خبري آن نيز توجه داشته باشند.
     <    <<    6   7   8      >