• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : ميلاد موعود مبارك
  • نظرات : 3 خصوصي ، 39 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + ANA 

    وام هاي ملياردي بنگاهاي زود بازده در آپارتمانهاي قيطريه چه ميكند؟

    طبق اماري كه بانك مركزي خود دولت كريمه داده 50% اعتبارات به بي راهه رفته البته انشاء الله همون50%!! خوشبختانه يا عجيب اينكه صدا و سيما(كيهان مصور) هم اين را اعلام كرد

    اقاي مبارز فساد اقتصادي پيدات نيست

    بابا اشكال نداره عادت كرديم!! مليارد مليارد پول آخه با چه حسابي ميدي؟؟؟پسر دوس داشتني و خوش تيپ ما

    اونوقت ميگن تخريب!!

    اين خانه از پايه بست ويران است خواجه در فكر نقش ايوان است

    + 21 
    رئيس کل بانک مرکزي از کاهش تورم بيش از 15درصدي در حدود يک سال گذشته خبر داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ماکه بلانسبت شما خريم باور مي کنيم
    + 21 
    اتهام فرزندان بهشتي :
    همکاري با قاتلين پدر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خدايش همسر مشايي جزو منافقين بوده يا ....
    + 21 
    شايعات :
    احمدي نژاد مبتلا به آنفلانزاي خوکي شده
    + 21 
    در لايحه ارائه شده از سوي وکلاي دولت ايران به دادگاه اروپا که براي درخواست براي توقيف دارايي‌هاي بانک ملي ايران شعبه لندن ارائه شده است، اين استدلال مطرح شده که اگر اين تصميم بنابر قطعنامه‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل ارائه شده است، چرا 18 شعبه ديگر بانکي مشابه ايران مورد تحريم قرار نگرفته‌اند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + 21 
    پيش‌بيني خبرگزاري ايتاليا:
    احمدي نژاد در حالي مراسم تحليف خود را به جاي آورد كه گمانه زني هايي از شكاف و اختلاف بين شاخه هاي مختلف جريان متعلق به خود او هم مشاهده مي شد. وي مجبور به كنار گذاشتن گزينه معاونت اولي خود شده، وزير اطلاعاتش را عزل كرده و وزير صنايع او هم محكوم به كلاهبرداري شده است.
    + 21 
    ناديده گرفتن توانايي مردم بزرگترين اشتباه شاه بود. تاريخ تکرار مي شود با اين تفاوت که اين بار همه از سرنوشت خود اطلاع دارند.
    + 21 
    يکي از اتهامات متهمين امروز ارايه اطلاعات کامل از کانديداهاي رياست جمهوري است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + 21 
    از اتهامات متهمان امروز ايجاد وبسايت بصورت کلي است
    وبلاگ ازرون مواظب باشد فردا هرکي وبلاگ ايجاد کرده محکوم مي شود
    + 21 
    پس از آغاز دومين جلسه دادگاه نمايشي، نکات مضحکي از کيفرخواست صادره، روشن شد: ?) حضور فرد متهم به عضويت در گروه «انجمن پادشاهي» در کنار چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب است که قراردادن چنين متهمي در کنار اصلاح‌طلبان، نشان‌دهنده‌ي خوردن کف‌گير بازجويان به ته ديگ است... ?) ادعاي سفر به دوبي است که پيش‌تر با ذکر نام محمد قوچاني در يک روزنامه وابسته به جريان کودتا نوشته شد، اما بلافاصله همسر قوچاني فاش کرد که او اساساً پاسپورت ندارد! حال اين ادعا در کيفرخواست، اما اين بار بدون نام و به‌صورت کلي آمده؛ تا کسي نداشتن پاسپورت يا صفحات خالي و مهرنخورده پاسپورت را رو نکند. ?) ادعاي حضور «سفرا و ديپلمات‌هاي اروپايي» در تجمعات است که بايد خود اين کشورها پاسخ دهند؛ به‌ويژه کشورهايي که براي دو مراسم تنفيذ و تحليف رئيس دولت کودتا، نماينده فرستادند و حال سفراي آنها در معرض اتهام قرار گرفته‌اند! ?) مخلوط کردن پرونده به اصطلاح «اغتشاشات اخير» با پرونده‌ي بمب‌گذاري شيراز و تحرکات ادعايي ضد امنيتي پس از آن است که حتي بر فرض صحت، معلوم نيست چه ارتباطي با اتفاقات بعد از انتخابات دارد. طوري که بعيد نيست با ادامه جلسات اين دادگاه فرمايشي، شاهد رسيدگي به اتهامات چنگيز خان مغول و محمود افغان و حتي پسر نوح و قابيل و ديگران هم باشيم! ?) ادعا شده: «منافقين ابطال انتخابات و هم‌چنين سازمان‌دهي و آموزش افراد براي اغتشاش را مدنظر داشته است.» در حالي که فرقه رجوي از معدود گروه‌هايي بود که در اين انتخابات بر شعار تحريم انتخابات پايدار مانده بود. ?) ادعاي تامين بودجه بي‌بي‌سي توسط وزارت خارجه انگليس است که نشان مي‌دهد متاسفانه پرونده‌سازان حتي از اطلاعات عمومي خوبي هم برخوردار نيستند. ?) اشاره به شرکت ابراهيم يزدي در کنگره مجاهدين انقلاب و مصاحبه‌هاي او با روزآنلاين است که نشان مي‌دهد حتي همين موارد علني و آشکار را هم نتوانسته‌اند از بازجويي‌ها و اقرارهاي متهمان نقل کنند
    + 21 
    احمدي‌نژاد در 3 ماهه نخست سال جاري يک هشتم يارانه نقدي مطبوعات کشور را به شريعتمداري داد.
    + 21 
    آيا منطقي است که بخاطر تخلف فقط دو مامور بازداشتگاه کهريزک بسته شود آنهم بدستور رهبري
    + 21 
    تغييرات وسيع در وزارتخانه بدون وزير ? پس از عزل حاج حبيب‌الله، معاونت اطلاعات داخلي، امروز در وزارت اطلاعات مراسم توديع دکتر فيروزآبادي معاون فن‌آوري اطلاعات وزارتخانه برگزار شد.
    به گزارش "الف"، وي 25 سال سابقه مسووليت فني در وزارت اطلاعات داشته و از متخصصان برجسته IT به شمار مي‌رود.
    طبق آخرين اخبار، فردا مراسم توديع منصوري‌زاده معاون پارلماني وزارت اطلاعات برگزار خواهد شد و گفته مي‌شود معاونت حفاظت نيز به زودي تغيير خواهد کرد.
    اين تغييرات در حالي صورت مي‌گيرد که وزارتخانه وزير ندارد و سرپرستي آن با رييس جمهور است.
    قابل ذکر است که اسفنديار رحيم‌مشايي تا سال 1375 در وزارت اطلاعات بوده است و نيروهاي قديمي وزارت را به خوبي مي‌شناسد.
    گفتني‌ست، مصوبه سال 62 مجلس شوراي اسلامي، وزير اطلاعات را داراي شرايطي مي‌داند كه مهمترين آن سوابق ديني وزير اطلاعات در حد اجتهاد و عدم عضويت وي در هيچ حزب و گروهي است. از آنجايي كه اگر وزارت اطلاعات وزير نداشته باشد، رئيس‌جمهور مي‌تواند سرپرست تعيين يا خود وي سرپرستي آن را بر عهده گيرد؛ بنابراين اختيارات سرپرست عينا مثل اختيارات وزير مي‌باشد و در نتيجه به طور منطقي سرپرست وزارت اطلاعات بايد هم در حد اجتهاد باشد و هم عضو هيچ حزب و گروهي نباشد.
    + hh 
    اگر خدمت نظامي کرده باشي مي داني که دستور تير توسط شخص اول هر مملکتي صادر مي شود. دستور تير در نزاع هاي خياباني نقل و نبات نيست که هر پاسباني، هر پاسداري، هر بسيجي اي بتواند به صلاحديد خودش صادر کند و تير شليک کند. در زمان شاه در هفده شهريور دستور تير به فرماندهان ارتش واگذار کرد و قبل از آن بدون اذن مستقيم او شليک نکردند.
       1   2   3      >