چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5    >>    >
 
+ ممم 
ايلنا: سيدرضا اكرمي عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز:
مي توان گفت نگو، نمي توان گفت نفهم
+ ممم 
مشکل شدن اطاعت از خدا، با فتواي جديد آيت‌ا... مصباح يزدي
اگر رئيس جمهور به مخالفت با حکم ولي‌فقيه پرداخت، تکليف چيست؟ و اطاعت از خدا کدام است؟ اين در حالي است که دکتر احمدي‌نژاد در هفته‌هاي اخير در مواردي، اقداماتي برخلاف نظر ولي فقيه انجام داد... البته در دو مقطع سيد محمد خاتمي نيز از رهبري حکم تنفيذ رياست‌جمهوري گرفت، آيا آن موقع هم نظر آقاي مصباح اين بود که اطاعت از اقاي خاتمي اطاعت از خداست؟
+ همشهري 

اگر كسي ازراني نباشد ووارد وبلاگ شما شود فكر خواهد كرد وارد يك فضاي ضد نظام وانقلابو مقدسات شده وانچه در نظرات امده همه همسو با راديو فردا وزمانه است بعداز اين همه رسوايي كه عده اي به بار اوردند هنوز هم نمي خواهند بپذيرند كه راي نياوردند البته اين حرف ها در فضاي سايبر واز افرادي مثل ...به هيج جايي ضرر نميزند ولي به عنوان يك ازراني وقتي سري به وبلاگ شما زدم شرمنده شدم مديريت وبلاگ اگر وبلاگ باز كرده بايد وقت براي مديريت ان هم بگذاردهمه اين حرفهاي مفت هم جواب داده شده ولي كسي كه خود را به خواب زده با لگد هم بيدار نميشود

+ کک 
عسگر اولادي: احمدي‌نژاد خيرالموجودين است
+ کک 
بهره‌برداري لس آنجلس تايمز از ابهام در خبر سايت حامي دولت:
+ کک 
احمد توکلي، نماينده اصولگراي تهران، ري و شميرانات روز سه‌شنبه با اشاره به رويدادهاي پس از انتخابات به مسئولان جمهوري اسلامي هشدار داد که «اگر ظلم کنيم خودمان با دست خودمان نظام را از بين مي‌بريم».
+ کک 
محسن رضايي:اگر يک مامور رفتار غيراخلاقي کند، بايد عزاي ملي اعلام کرد
وي ادامه داد: اگر گزارش‌هاي شما درباره بدرفتاري با مردم در خيابان‌ها و زندان‌ها درست باشد، دست‌کم بايد همه مقاماتي كه مسئول هستند، عزل و به دست دادگاه سپرده شوند.
+ کک 
آيت الله مصباح:اطاعت ازاحمدي نژاد،اطاعت ازخداست!
وي بااشاره به اين که ولي فقيه جانشين امام زمان(عج) بوده ولي رييس جمهوري را مردم انتخاب مي کنند، يادآور شد: وقتي رييس جمهوري از جانب رهبري نصب و تاييد مي شود به عامل او تبديل شده و از اين پرتو نور بر او نيز تابيده مي شود. وي افزود: وقتي رياست جمهوري حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از او نيز چون اطاعت از خداست.
+ کک 
يک سوال از آقاي م
آيا کسي که مي تواند يک نفر را بکشد به آن نفر تجاوز نخواهد کرد
يعني کسي که وقاحت را در زندان به حدي رسانده است که طرف را آنچنان وحشيانه شکنجه مي کند که کشته شود قادر نيست يا محدوديت هاي مذهبي او مانع تجاوز او مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد مرگ در زندان هم حداقل 3 نفر توسط خود نظام تاييد شده است
+ تت 
اين قطره‌ها که بر کف ِ زندان چکيده‌اند
خون ِ هزار عاشق ِ فجر ِ سپيده‌اند

اين لاله‌ها که در دل ِ صحرا شکفته‌اند
گور ِ هزار بلبل ِ در خون طپيده‌اند

سيلاب ِ سرخ بين که درين شهر جاري است…
سلاخ‌هاي ِ مست گلو را بريده‌اند

زالووشان به جاي ِ بزرگان نشسته‌اند
از خون ِ گرم و سرخ ِ جوانان مکيده‌اند

خورشيد از اين ديار ِ دورو کوچ کرد و رفت…
شبهاي ِ قطبي از پي ِ هم صف کشيده‌اند

بيخ ِ درخت ِ تاک از اين خاک کنده شد
ساقي کجاست؟ بر سر ِ دارش دريده‌اند

باد ِ صبا؟ دريغ! چو طوفان ِ صرصر است!
معشوقه‌ها ز ِ دهشت ِ سردش رميده‌اند

گفتي که شور و عشق کجايند؟ گويمت!
در انزواي ِ حافظه عزلت گزيده‌اند
***
اينک زمان ِ شعر ِ سياه است و شاعران
بر دفتر ِ غزل خط ِ بطلان کشيده‌اند

خنجر بياوريد که اين عنکبوت‌ها
تار ِ هزار ساله به دورم تنيده‌اند
+ llll 
در حالي که سايت حامي دولت در تحليل خود آورده است: «علي لاريجاني عصر روز انتخابات در تماسي تلفني با ميرحسين موسوي، در حالي که از اطلاعات محرمانه و طبقه بندي شده اطلاع داشته است، پيروزي وي را در انتخابات به وي تبريک گفته است و ...» حال اين سئوال پيش مي آيد که آيا آقاي لاريجاني اطلاعاتي را درباره پيروزي ميرحسين موسوي در اختيار داشته است؟
روزنامه آمريکايي لس آنجلس تايمز با استناد به تحليل سايت حامي دولت به اثبات تقلب در انتخابات رياست جمهوري ايران پرداخته و معتقد است تاکنون فقط اصلاح طلبان مدعي وقوع تقلب در انتخابات بودند، اما اخيرا از اردوگاه دولتي ها نيز چنين صداهايي شنيده مي شود.
استناد لس آنجلس تايمز به اين قسمت از تحليل سايت حامي دولت است:

«کاري که ايشان بعد از ظهر روز اخذ رأي كرد و تلفني به موسوي، به بهانه حتمي شدن رياست جمهوري‌اش تبريک گفت، قابل گذشت نيست، زيرا او از جايگاه رييس يک قوه و به عنوان کسي که قاعدتاً به اطلاعات و اخبار دست اول و محرمانه دسترسي دارد، وقتي به موسوي آن هم قبل از پايان زمان رأي گيري تبريک گفت، در واقع او را دچار توهم و تشويق کرد تا مواضع فتنه انگيز و تحريک کننده بعدي را هم داشته باشد که اين رفتارها باعث سلب امنيت و آسايش مردم و وارد شدن خسارات زيادي به کشور و اقتدار و حيثيت نظام شد.»

لس آنجلس تايمز با بيان اينکه رجانيوز مدعي شده است لاريجاني با اطلاع از اطلاعات محرمانه و طبقه بندي شده، از پيروزي وي در انتخابات مطمئن شده است و در تماسي تلفني موفقيت وي را تبريک گفته است، به اثبات وقوع تقلب در انتخابات پرداخته و در واقع با استفاده از ابهام موجود در اين تحليل مدعي است که لاريجاني با استفاده از اطلاعات محرمانه از پيروزي موسوي در انتخابات مطلع شده و به وي تبريک گفته است.
+ سليماني 
آقاي م محترم
قسمت نظرات در اختيار خوانندگان است واز نظر ما ربطي به وبلاگ ندارد شما هم ميتوانيد در همانجا پاسخ دهيد
اگر فقط به خاطر اينکه يکي مياد در قسمت نظرات يکسري مطالب مينويسه (درست يا غلط) وبلاگها بايد تعطيل کنند که نميشه
ضمن اينکه آنچنان خواننده اي نداريم
يک وقت فکر نکنيدکه با اين نوشته ها اتفاق خاصي ميفته
يک کمي منطقي باشيد
ما انحصاري براي اين کار براي خودمون قايل نيستيم وشما وتک تک آزروني ها حق دارند وبلاگ داشته باشند استقبال ميکنيم
مويد باشيد
+ مممم 

دبيرکل فراکسيون خط امام(ره) مجلس از کساني‌که در بازداشتگاه‌ها مورد تعرض و هتک حرمت قرار گرفته و يا با برخورد غيرقانوني مواجه شده‌اند خواست تا به مجلس مراجعه کنند. محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، گفت:«در نشست با رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارحي مجلس شوراي اسلامي برخي موارد مطرح شده در خصوص برخي گزارش‌ها در خصوص برخوردهاي صورت گرفته با بازداشت‌شدگان مورد بررسي قرار گرفت و ايشان تضمين دادند تا براي افراد مورد ظلم واقع شده در صورت مراجعه به مجلس مشکلي ايجاد نشود.»

Small
+ jj 

تاييد خوراندن دارو به ابطحي توسط يک ‍پزشک و ترس او از مرگ ابطحي در اثر خوراندن اين دارو به او

از هفته ي پيش تا به حال فکرم مشغول اين بود که چگونه ابطحي با اين سن و سال ظرف 40 روز 18 کيلو وزن کرده و هنوز مي تواند حرف بزند سخت ترين رژيم هادر سخت ترين شرايط که مقدار کالري را به 4/1 مي رسانند هم نهايتا در اين سن ماه اول9تا 10کيلو و ماه دوم 5تا6 کيلو کم مي کنند ا ما اگر سن آقاي ابطحي را در نظر بگيريم هرگز نمي تواند در ماه اول اينقدر وزن کم کند 15 کيلو در ماه اول و 4 کيلو ظرف 10 روزبا همه دوستان مشورت کردم آنها هم نظر مرا داشتند اما اين مرا مجاب نکرد و بالاخره با يکي از دوستانم که متخصص داروسازي است ودر شرکت نوارتيس کار مي کند صحبت کردم او به شک من مهر يقين زد که فقط در اثر آمفتامين هاست که بدن مي تواند اين گونه وزن خود را از دست بدهد اما آمفتامين ها چه هستند؟ آمفتامين ماده اي است که به عنوان محرک سيستم عصبي – مرکزي (محرک رواني) شناخته شده است

+ jj 
بر اساس گزارش منابع موج سبز آزادي، لاريجاني اخيرا در برخي محافل عامدانه فاش کرده که او - که عضو فقهاي شوراي نگهبان است - در جلسه شوراي نگهبان براي بررسي نهايي انتخابات رياست‌جمهوري دهم، مخالف تاييد آن بوده و قائل به سلامت انتخابات نبوده است. اين موضوع باعث شده که برخي جريانات مرکزي حامي کودتا به طور جدي نسبت به حضور وي در رأس دستگاه قضايي نظر مخالف پيدا کنند. همچنين گزارش‌هاي ديگري حاکي است صادق لاريجاني به صراحت اعلام کرده که قبل از تعيين تکليف همه بازداشت‌شدگان اخير و خروج پرونده آنها از وضعيت بلاتکليف کنوني و صدور قرار قطعي براي ايشان، بر روي صندلي رياست قوه قضاييه نخواهد نشست. رياست صادق لاريجاني بر قوه قضاييه، پيش از اين به خاطر گرايش سياسي به سمت طيف‌هاي نسبتا تنگ‌نظر اصولگرايان و نيز برادري با رئيس مجلس، با مخالفت‌هاي چندجانبه‌اي روبه‌رو شده بود. اما با اتفاقات اخير، طيف‌هاي جديدي به مخالفت با وي برخاسته‌اند که به نظر مي‌رسد تأثيرشان در نظر نهايي رهبر بي‌اثر نباشد
 <      1   2   3   4   5    >>    >