• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : با سلام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + آزادمرد واقعي 
    1- خاتمي در ايتاليا با هيچ زني دست نداد و فيلم جعلي که منتشر کرديد با نرم افزار درست شده بود
    کار را به جيي رسانديد که خاتمي در حضور رهبري قسم حضرت عباس خورد که اين فيلم دروغ است
    2 قرارداد کرسنت اگر مشکل داشت چرا کردان بعد از رفتن به وزارت کشور بصورت محرمانه پيگير اجرايي کردن اين قرارداد بود
    3- رقص دختران در دوره وزارت ارشاد دکتر احمدي نژاد در اهواز اتفاق افتاد نه در دوران خاتمي
    4- قتل هاي زنجيره اي با دستور مستقيم همين آقاياني که راس کارند اتفاق افتاد و اگر خواستيد دقيق اسامي که وزارت اطلاعات زمان خاتمي بخاطر قتل ها اخراج شدند و در زمان احمدي نژاد به معاونت وزارت نيز رسيدند خدمتتان بگويم
    5- اهانت به يک بزرگوار در اندازه حضرتعالي نيست
    6- آزاد مرد آن است که در برابر ظلمي که به ملت ميشود منافع شخصي را مقدم ندارد و فرياد برآورد
    در مقابل کشتار در خيابان ودر زندان

    + آزادمرد 

    با سلام:

    به کجا چنين شتابان؟

    جناب آقاي (خدا مي داند شايد هم آيت الله)دستغيب شما در اين چند ساله که آبروي ايراني- اسلامي لگد مال مي شد کجا بوده‌ايد؟ آيا نمي ديديد يا چشمتان را بر روي حقيقت بسته بوديد يا منافع سياسيتان اين گونه ايجاب مي کرد؟ زماني که خاتمي با لباس روحانيت (که روزگاري مقدس بود) در ايتاليا با دختران رقاصه دست مي‌داد و مصافحه مي کرد چرا صدايتان در نيامد؟ زماني که خاتمي قرارداد ترکمن‌چاي دوم ( کرسنت) را در سال 2001 با وساطت مهدي هاشمي رفسنجاني با شرکت اماراتي بست چرا صدايتان در نيامد؟ چرا زماني که در دولت خاتمي با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد به بهانه جشن ملي، دختران در برابر ديدگان نامحرمان رقص باله مي کردند چرا صدايتان در نيامد؟ چرا در زمان هاشمي رفسنجاني که قتل هاي زنجيرهاي به راه افتاد و افراد برجسته‌اي چون پوينده و مختاري و فروهر و ... کشته شدند چرا صدايتان در نيامد؟ زماني که روحانيون دوم خردادي در اروپا در جلساتي که حزب سبز آلمان برهنه رقاصي مي‌کردند حضور يافتند و برخي از تصاوير آن از سيماي جمهوري اسلامي وقت پخش شد چرا صدايتان در نيامد؟چرا زماني که طرفداران موسوي و کروبي بدون دخالت نيروي انتظامي يا بسيج در دو روز اول پس از انتخابات تهران را به آتش کشيدند و امنيت مردم را به خطر انداختند صدايتان در نيامد؟

    به نظر شما خبرگان بايد چه کار مي کرد بدون ارائه ي شکايت رسمي از طرف کروبي و موسوي به مراجع قانوني کاسه ي داغتر از آش مي شد و يک طرفه انتخابات را بدون دليل قانوني باطل مي کرد؟ وظيفيه خبرگان چيست؟ دفاع از منافع حزبي و شخصي شما؟؟ يا پاسداشت حق ولو مرّ عليک؟

    امّا امروز که يکي از کانديداها برخلاف نظر شما با اکثريت نسبي در انتخابات راي آورده و رهبري محترم بر اساس وظيفه شرعي و قانوني از ايشان حمايت مي‌کند اين همه سر و صدا راه انداخته‌ايد؟!! چه انتظاري از ايشان داريد آيا توقّع داريد کسي را که در انتخابات داراي اکثريت آرا شده و مخالفانش حتي اعتراضات خود را از مسير قانوني دنبال نکرده‌اند مستبدانه کنار بگذارد و به نفع جناح سياسي شما بدعت گذاري کند؟!! فکر مي کنيد اگر شما چنين کاري کنيد آن بيست و پنج ميليون در خانه خواهند نشست؟؟ مطمئن باشيد آنها و بيشتر همين سيزده ميليون پيرو رهبري بزرگوارند و ايشان را تنها نخواهند گذاشت.

    امروز که جناح سياسي شما شکست خورده است تمام ايرادات حريف را در تلسکوب بزرگ بيني خودتان چند برابر واقعيت مي‌بينيد و از خود غافل شده‌ايد ( و في انفسکم افلا تبصرون؟) به همين دليل است که به خود اجازه مي‌دهيد در پروژه راه‌آهني که در آن سررشته نداريد مغرضانه اظهار نظر کنيد به همين دليل است که شاگردان شما در مناطق مختلف شما را نايب امام عصر(عج) معرفي مي‌کنند و مردم را به اين دليل که شما روزي وظيفه قانوني خود را در دفاع از آنان در برابر مالکان انجام داده‌ايد مديون شما مي‌دانند!!!

    آن چه امروز کشور ما نيازمند آن است احترام به جمهوريت نظام و خواست اکثريت مردم و پشتيباني از رهبري و باز گشت آرامش به کشور براي از بين بردن نقاط ضعف در فضايي آرام است بياييد اشتباهاتمان را پشت سر هم تکرار نکنيم و ايران را افغانستان نکنيم( و ما للرّسول الا البلاغ) والسلام.

    + ;; 
    علم و دين حکم مي‌کند که بايد قدر نخبگان جامعه را بدانيم و آنها را بر صدر نشانيم. تخريب نخبگان، فاسد و وابسته معرفي کردن آنها و تمجيد از غير نخبگان به دليل تبعيت بي مبنا، جز مخالفت با اصول اساسي علم و دين و فقه شيعه نيست، چرا که تاييد، صحت و ميزان اعتبارِ مدعاي هر کس وابسته به نظر همين نخبگان است.

    جامعه‌اي که بازار تهمت، افترا، تخريب و تعقيب نخبگان را در دستور کار مديران و رسانه‌هايش قرار دهد نه تنها در راستاي جامعه علمي، اسلامي و شيعي قرار ندارد، که پايه ريز جامعه‌اي جاهلي، غير ديني و سکولار عوامانه است. بنابراين نه تنها بايد از آراء و انديشه‌ها و نقد نخبگان جامعه استقبال کرد، بلکه بايد در نقد خويش از آراء عالمان و نخبگان جامعه بهره برد و در صورت مشاهده مخالفت بخش عظيمي از نخبگان جامعه با انديشه، باور و عملکرد خود، نه به آنها، که به خود شک کرد.
    + ;; 
    پرسش اينجاست که چگونه است چهره و نام افرادي که هنوز اتهامات آنان اثبات نشده و اغلب آنان جزو شخصيت هاي سياسي و مديران متعهد نظام محسوب مي شوند در يک دادگاه نمايشي با آب و تاب فراوان پوشش کامل خبري داده مي شود و اذهان مردم را مشوش مي کنيد ، اما در هنگامي که تعدادي از افراد به قول شما خودسر مرتکب جرم شده و جرم آنان در دادگاه به اثبات رسيده و اقدامات آنان منجر به ورود مستقيم مقام رهبري و تعطيلي بازداشتگاه کهريزک شده است، هيچگونه اسم و نشان و فيلم و تصويري از آنان به نمايش درنمي آيد و به مردم معرفي نمي شوند.

    به راستي ارزش و حيثيت تعدادي شکنجه گر براي آقايان بيشتر است يا جمعي از نخبگان و مديران نظام ؟! که شکنجه گران قانون شکن را مردم نبايد بشناسند و آبرويشان حفظ شود ، اما نخبگان را بايد با سخيف ترين روش هاي ممکن علاوه بر فشارهاي گوناگون تحقيرشان کنيد و تصوير و فيلمشان را به طور مکرر در رسانه ميلي نشان دهيد !
    + ;; 
    رئيس جمهور خطاب به بدخواهان ملت گفت: ملت ايران 30 سال با بزرگواري و کرامت با شما برخورد کرده است اما اگر دست از دخالت هايتان برنداريد چنان سيلي به بدخواهان خود خواهد زد که راه خانه شان را گم کنند.
    + کک 
    دشمني ، مخالفت و عدم اطاعت از دستورات سيد محمدخاتمي، رئيس جمهوري که با تنفيذ حکم رياستش به دست ولي فقيه که جانشين امام زمان است به عامل وي تبديل شده بود و از پرتو همان نوري که خود آقاي مصباح بهتر ميدانند بر او تابيده شده بود يعني مخالفت ،دشمني و عدم اطاعت از خدا و کسي که با خدا دشمني ، مخالفت و عدم اطاعت کند يعني محارب . آقاي مصباح يزدي با اين وپزگيها حکم محارب را دارد و حکم محارب هم که اعدام است . پس خون جناب مصباح يزدي مباح و ايشان مهدورالدم هستند . به قول خود آقاي مصباح آيا يک مرد پيدا نميشود که اين حکم الهي را اجرا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!
    + کک 
    در پي فتواي امام خميني در باره سلمان رشدي،آقاي ... در نماز جمعه اعلام کردند که او مي تواند توبه کند ولي فرداي همان روز امام خميني در واکنشي تند گفتند کسي که در اين مورد توبه را جايز مي داند،از اسلام هيچ نمي داند
    + کک 
    چون به اسم آذران مطلب نوشته و در قسمت درباره خودم آمده
    مدير وبلاگ : آذران[141]
    + کک 
    اسامي مديران وبلاگ توسط آقاي م: حسني و سليماني عنوان شده بود
    ولي ظاهرا مدير وبلاگ آقاي ج م است ؟؟؟؟
    + خس وخاشاک 

    بيزارم از تمام رفيقان نارفيق

    اينها چقدر فاصله دارند تا رفيق

    من را به ابتضال نبودن کشيده اند

    روح مرا به مسند پوچي کشيده اند

    تا اين برادران رياکار زنده اند

    اين گرگ سيرتان جفا کار زنده اند

    يعقوب درد ميکشد و کور ميشود

    يوسف هميشه وصله ناجور ميشود

    اينجا نقاب شير به کفتار ميزنند

    منصور را هرآينه بر دار ميزنند

    اينجا کسي براي کسي کس نميشود

    حتي عقاب در خور کرکس نمشود

    جايي که سهم مرد به جز تازيانه نيست

    حق با تو بود ماندنمان عاقلانه نيست

    ما ميرويم چون دلمان جاي ديگر است

    ما ميرويم هرکه بماند مخير است

    ما ميرويم گرچه زالطاف دوستان

    بر جاي جاي پيکرمان زخم خنجر است

    دلخوش نميکنيم به عثمان و مذهبش

    در دين ما ملاک مسلمان ابوذر است

    ما ميرويم مقصدمان نامشخص است

    هرجا رويم بي شک ازين شهر خوش تر است

    ازسادگيست گر به کسي تکيه کرده ايم

    اينجا که گرگ با سگ گله برادر است

    ما ميرويم ماندن با درد فاجعه است

    در عرف ما نشستن يک مرد فاجعه است

    + کک 
    خر که از پل گذشت
    اوليش
    با حذف يارانه آرد نان فانتزي و نان‌هاي حجيم از صبح روز گذشته، قيمت نان فانتزي با رشد 100 درصدي همراه شد.
    + کک 
    آيت الله علي محمد دستغيب عضو مجلس خبرگان، نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري، روز چهارشنبه براي «احقاق حق مردم» و «اعاده حيثيت از مرجعيت» خواستار برگزاري علني نشست مجلس خبرگان شد.
    + کک 
    علي لاريجاني رييس مجلس هشتم در پاسخ به واکنش آقاي کروبي که او را متهم به تکذيب بدون بررسي کرده است، به بررسي 100 ادعاي تجاوز اشاره کرده و گفته است که تکذيبش با بررسي کامل بوده است.
       1   2      >