• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : خبر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 40 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + jj 
    دبير شوراي مرکزي کميته انضباطي وزارت علوم با بيان اينکه به هيچ وجه اين اعتقاد وجود ندارد که اول مهر همزمان با بازگشايي دانشگاهها شاهد اتفاقاتي خاص خواهيم بود، تاکيد کرد: هميشه بايد آماده بود اما ما گاردي نگرفته و نخواهيم گرفت.

    حسينعلي عليخاني درباره اقدامات وزارت علوم و دانشگاهها با توجه به شايعات موجود پيرامون بازگشايي دانشگاهها افزود: "ما براي اول مهر ماه و آغاز سال تحصيلي جديد در دانشگاهها گارد نگرفته ايم و اصلا اعتقادي نداريم به اينکه اول مهرماه قرار است اتفاق خاصي در دانشگاهها رخ دهد. ما به هيچ عنوان اين احتمال را نمي دهيم."
    + jj 
    بيا بريم شهر - کدوم شهر؟ - همون شهري که خُل بسيار داره - آي بله! - گشتِ ارشاد به من هم کار داره - آي بله! حرفِ زورش را ببين جاده‌ي دورش را ببين هاله‌ي نورش را ببين - عمو محمود مگر آزار داره - آي بله
    + jj 
    روزي روزگاري حاکم ستمگري بود که بر مردم شهري آرام حکومت مي کرد.او بقدري ظالم بود که انواع و اقسام ستم ها را بر مردم شهر روا مي داشت.اما مشکل اينجا بود که مردم هيچ گاه به ظلم هاي او اعتراض نمي کردند.حاکم مردم را شکنجه مي کرد.مالياتها را افزايش مي داد ، مردم بي گناه را به قتل مي رساند؛ اما هيچ صداي اعتراضي از مردم بلند نمي شد.روزي حاکم از بي تفاوتي مردم بخشم مي آيد و دستور ميدهد مردي قوي جثه در ورودي دروازه شهر قرار گيرد و به هرکسي که مي خواهد وارد شهر شود تجاوز کند .روزها گذشت تا اينکه روزي سربازان به او خبر دادند که مردم شهر به نشانه اعتراض در ميدان شهر جمع شده اند.حاکم که از خوشحالي سر از پاي نمي شناخت و از اينکه بالاخره توانسته بود مردم را ناراضي کند در پوست خود نمي گنجيد به سرعت خود را به ميدان شهر رساند و با جمعيت معترض مردم مواجه شد .از آنها خواست تا دليل اعتراض خود را به او بگويند .نماينده مردم با عصبانيت به حاکم گفت : عاليجنابا شما چند روزي است فردي را در دروازه شهر گمارده ايد تا به مردم هنگام ورود تجاوز کند.مردم مجبورند مدتها در صفهاي طويل منتظر بمانند تا نوبت آنها شود .اين چه رسمي است چرا تعداد متجاوزين را بيشتر نمي کنيد تا مردم زودتر بتوانند به کارهايشان برسند
    + jj 
    "خبر آنلاين"، خبرگزاري نزديک به علي لاريجاني از قول برخي نمايندگان مهدي کروبي نوشت : اگر مجلس جلس? غيرعلني و غيررسمي تشکيل بدهد هم? کساني که به مهدي کروبي گفته اند که در زندان به آنان تجاوز جنسي شده حاضرند در مقابل نمايندگان مجلس از رفتارهايي که با آنان در زندان شده، سخن بگويند.
    + jj 
    120پزشک خواستار بررسي سلامت رواني مسئولان كليدي کشور
    در اين بيانيه ضمن اعتراض به رفتارهاي ناشايست و خشن با معترضين بر شناسايي و محاكمه عاملان و آمران فجايع حوادث اخير تاكيد شده است.آنها به سبب دانش خود در حوزه پزشكي به شدت نگران لطماتي هستند كه به سلامت جسماني رواني اجتماعي و معنوي شهروندان و جامعه وارد مي شود. يقينا فراگيري اين آسيب ها در دايره معترضين محدود نشده بلكه گريبان همه اعم از مسئولين و مردم ايران را خواهد گرفت
    + jj 
    براساس دستورالعمل اجرايي که به چند شبکه راديو و تلويزيوني داده شده، پخش مراسم زنده احياء و مذهبي در اين ايام ممنوع بوده و آنها بايد از برنامه هاي ضبط شده قبلي استفاده کنند.همچنين در طول ماه مبارک رمضان به جز سه مداح مورد تاييد در صداوسيما، شبکه هاي راديو و تلويزيوني اجازه استفاده از آثار ديگر مداحان اهل بيت را در برنامه هاي خود ندارند!
    + 21 

    افشاگري دليرانه کروبي از دورويي ائمه جمعه

    البته کروبي در مورد امام جمعه موقت قم گقته به احترام پدرش چيزي نمي گويد
    ضمن آنکه امامان جمعه قم آقايان جوادي و اميني هستند وايشان را براي چنين مواقعي گذاشته اند

    + 21 

    افشاگري دليرانه کروبي از دورويي ائمه جمعه

    البته کروبي در مورد امام جمعه موقت قم گقته به احترام پدرش چيزي نمي گويد
    ضمن آنکه امامان جمعه قم آقايان جوادي و اميني هستند وايشان را براي چنين مواقعي گذاشته اند

    + 21 
    يک چهره‌ي دانشگاهي اصولگرا ضمن رد پيشنهاد احمدي‌نژاد براي حضور در کابينه‌ي دهم، رئيس دولت کودتا را يک بيمار توصيف کرد و به او پيغام داد که براي درمان خود به دکتر مراجعه کند. به گزارش موج سبز آزادي، اين استاد سرشناس روانشناسي که سابقه‌ي رياست يکي از دانشگاههاي مهم تهران را در کارنامه‌ي خود دارد، به گروهي از استادان دانشگاه خبر داده که در پاسخ به فرستاده‌ي رئيس دولت گفته است: ايشان به لحاظ تخصص من بيمار است و بايد براي درمان خود به دکتر مراجعه کند! اين گزارش حاکي است، استاد دانشگاه مزبور پيشنهاد حضور در کابينه را نيز رد کرده و حضور در سازمان مربوط به حوزه تخصصي خود را بر حضور در دولت دهم ترجيح داده است.
       1   2   3      >