• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : مجلس ترحيم
  • نظرات : 14 خصوصي ، 96 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + تتتت 
    سلام چه خبر
    + 66 
    به گزارش جهان، با توجه به کلاهبرداري 600 ميليارد توماني در پروژه نگين غرب خسارت ديدگان از اين کلاهبرداري بي سابقه تاريخي که بالغ بر 11 هزار نفر مي شوند با اجتماع در برابر يکي از ساختمان هاي دستگاه قضائي ضمن تجمعي آرام نارضايتي خود را براي بار هزارم به گوش مسئولان و مقامات مربوطه مي رسانند.

    اما غافل از اينکه در داخل ساختمان محل تجمع، دادگاه متهمان حوادث اخير در حال برگزاري است و در حالي که اين افراد با نشانه هاي بسياري که به همراه داشتند مشخص بود که معترضان و افراد پيگير پروژه نگين هستند اما با اين حال يک مقام ارشد... که در حال خواندن غزل خداحافظي از اين دستگاه است بدون توجه به حال و روز نامساعد اين افراد و بي توجه به مشکلاتشان آنان را به ديده افراد سياسي نگاه کرده و دستور ضرب و شتم آنان و پراکنده کردن آنها را مي دهد.

    بنا بر اين گزارش، هر چند براي ماموران حاضر در محل و شخص اين مسئول .... روشن بود که اين افراد، مال باختگاني هستند که زندگي خود را باخته اند اما با اين حال با هدف ضرب شصت نشان دادن به ديگران دست به تنبيه مردم بي دفاع زده و همين امر موجبات شديد نااميدي و نارضايتي مردم از عملکرد بخش هايي از نظام مي شود. چرا که تصور مردم شاهد ماجرا بر اين محور قرار مي گيرد که در نظام اسلامي اجازه داد زدن و تقاضا کردن براي احقاق حقوق شخصي را نيز نمي دهند!


    + 66 
    آيت‌الله اميني در نماز جمعه قم؛
    به چه زباني بگويم تفرقه را كنار بگذاريد
    بخش خبري الف - ?? مرداد ????
    ما دشمن نيستيم و وحدت ما شدني است. بس كنيد اين لجبازي، خيره‌سري و جريمه كردن‌ها را، كه نظام را با اين چيزها نمي‌شود نگه داشت. نظام را بايد با رافت، عدالت و انس نگهداري كرد.
    + 66 
    بايد از خلسه پراندوه سبز خارج شد و بيشتر نگران خروش آبي‏ها و سياهي فقر و قرمزي فساد بود. اين‌بار تنها مچ بند سبز نيست که جاي خود را به يقه هاي آبي مي‏دهد. انگيزه اصلي اين‌بار نگراني از گرسنگي خانواده و شير خشک نوزاد و...
    + 66 
    هشدار سايت احمد توكلي؛
    شاهد موج اعتراضات آبي ها خواهيم بود
    انگيزه اصلي اين حرکت خودجوش نگراني از گرسنگي خانواده و شير خشک فرزند نوزاد و اجاره مسکن آخر ماه و ادامه تحصيل فرزند و درمان همسر است.
    + 66 
    سايت صولگراي جهان هشدار داد
    با اين حال فعالان بخش خصوصي منتظرند دولت بسته جديد بعد از انتخابات را عرضه کند.افزايش نقدينگي احتمالا تنها راه کار در کوتاه مدت است.با افزايش نقدينگي کنترل و مهار تورم به شيوه قبل از انتخابات ديگر ممکن نخواهد بود.
    گزارش هاي رسمي از افزايش 3 درصد نرخ بيکاري در تهران خبر مي دهد.طي يک ماه و نيم گذشته 1646 کارگر به خيل کارگران اخراجي پيوستند.
    اخراج 500 کارگر از شرکت روکش چوبي ايران 900 کارگر از کارخانه صنايع مخابراتي از راه دور و 230 کارگر هتل آزادي طي يک ماه و نيم گذشته در رسا نه ها گزارش شده است.
    در 500 کارخانه 200 هزار کارگر از 3 تا 50 ماه حقوق در يافت نکرده اند.
    اين وضعين البته طبيعي است . ايرالکو مجبور است محصولات خود را حدود 700 تومان زير بازار در بورس کالا بفروشد که باز هم به دليل بالاتر بودن قيمت المينيوم نسبت به بازار هاي جهاني خريداران استقبال نمي کنند
    اين بحران باعث شده توليد ايرالکو 50 درصد کاهش يابد.
    شرکت هاي بزرگ صنعت فولاد بورسي با ميانگين بازدهي منفي 44 درصد طي تير ماه 87 تا پايان تير ماه 88 دوران رکود را تجربه مي کنند .
    با واردات بيش از يک ميليون تن شکر در سال گذشته ، 50 درصد واحدهاي توليدي شکر در مدار زيان قرار گرفتندو در باقي کارخانه ها نيز توليد عملا متوقف شده است.
    چک مبادله شده در نظام بانکي در پايان سال گذشته نسبت به سال پيش از ان 42 درصد کاهش يافت.
    اين در حالي است که چک هاي برگشتي 7.8 درصد افزايش پيدا کرد که از بعد جنگ تا به حال بي سابقه بوده است .
    گزارش هاي بورس نيز حاکي از سراشيبي سقوط در 150 شرکت بورسي است.
    60 درصد ظرفيت توليد کنندگان لوازم خانگي نيز غير فعال شده است.
    ساخت وساز در تهران حداقل 60 درصد کاهش يافته است.
    در حال حاظر 56 هزار ميليارد تومان بدهي بانکي وجود دارد.
    تعداد فزاينده بيکاران و نيمه بيکاران به گونه اي محتوم در وراي اين رکود و ورشکستگي پياپي کارخانه جات است.کارگران به اقشار زير طبقه سقوط خواهند کرد.آنان دراستيصال کامل براي بقاي خود به اشتغال غير رسمي روي خواهند آورد .از اين پس ميليونها يقه آبي(کارگر) که جامعه عليرغم توانايي که دارند خواهان کارشان نيست ،خود را بازنده مناسبات جديد مي پندارند.
    طي چند ماه گذشته تمامي اخبار دال برشکل گيري گسترده اعتراضات يقه آبي ها دارد .ادامه روند کنوني و بي توجهي به رکود بنگاههاي اقتصادي موج اعتراضات آبي را به راه خواهد انداخت.
    ناگزير اين موج شباهت هايي هم با موج سبز خواهد داشت.به نظر مي رسد اين تحرکات از طرح هلندي پلوراليسم رسانه اي هم خطرناک تر باشد.شايد از نسخه بيلدربرگي براندازي نرم هم جلوتر رود.شايد هم برخي بخواهند آن را پروژه آژاکس 3 بنامند.
    تحرکات آبي ها بدون شک متعصبانه است . تنها مچ بند سبز نيست که جاي خود را به يقه هاي آبي مي دهد.انگيزه اصلي اين حرکت خودجوش نگراني از گرسنگي خانواده و شير خشک فرزند نوزاد و اجاره مسکن آخر ماه و ادامه تحصيل فرزند و درمان همسر است.
    اين اعتراضات کاملا جدي است و با گردو بازي پانکي هاي سبز و شلتاق بازي طفيلي و غفيلي هاي جردن و شهرک غرب متفاوت است.
    به نظر مي رسد با ادامه روند کنوني لازم باشد دادگاه سبز و مخملين خود را براي دادگاه آبي غير مخملين مهيا کند.
    + 66 
    حجم پول از 21500 ميليارد تومان در اسفند 86 به 15700 ميليارد تومان در دي ماه 87 کاهش يافته است .کاهش 27 درصدي حجم نقدينگي در حاليکه تورم 25 درصد است يعني قدرت خريد مردم نسبت به قبل 52 درصد کاهش يافته است.
    + 66 
    خبر خارجي ها درباره بازرسي از آب سنگين اراک درست است؟
    نکته جالب توجه در انتشار اين نوع گزارش ها اين است که به نظر مي رسد مردم ايران بايد آخرين کساني باشند که درباره وقايع روي داده بر سر پرونده هسته اي مطلع شوند .
    + 66 
    اين يک واقعيت دردناک است که از هر 843 ايراني يک نفر ايدزي است و با توجه به سرعت شيوع اين بيماري به ويژه در ميان جوانان آينده اي تاريک و بسيار غم انگيز در انتظار ايرانيان است و البته مسوولان نيز همچنان به دعواهاي خود مشغول اند که چرا فلاني راي نياورد و فلاني را چرا دستگير نمي کنيد و بياييد فلان روز عليه فلاني تجمع کنيم و ... و در اين ميان گسترش ايدز، تنها يکي از مصائبي است که با خونسردي و البته بي رحمي بر پيکره ملت ايران افتاده است و کک کسي هم نمي گز
    + 55 
    بانک ها در حال حاضر 27 هزار ميليارد تومان مطالبه معوقه دارند که نمي توانند آن را نقد کنند و اين در حالي است که يکي از نماينده هاي کميسيون در هيات مفاسد اقتصادي، گزارشي از تخصيص هشت هزار ميليارد تومان وام به 90 نفر ارائه کرد. در يک حساب سرانگشتي متوجه مي شويم به ازاي هر نفر حدود 900 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است. ضمن آنکه در خصوص بازپرداخت اين تسهيلات به بانک هيچ اقدامي صورت نگرفته است
    + 112 
    ادعاي کروبي چه درست باشد و چه غلط ، طرح اين موضوع و واکنش هاي جريان مقابل باعث شده است موضوع مرگ تعدادي از زندانيان حوادث بعد از انتخابات که امري اثبات شده و بر خلاف ادعاي تجاوز جنسي غيرقابل رد و ترديد است به محاق رود.
       1   2   3   4   5    >>    >