• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : به مناسبت شروع مدارس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 107 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + مردم 
    با توجه به شلوغي مشهد در ايام ولادت و اعزام برنامه ريزي شده تعداد زيلدي طرفدار از کل کشور به مشهد احمدي نژاد در ايام ولادت سفر استاني انجام خاد داد
    فراموش نکنيد طي چند ماه اخير چندمين بار است به مشهد مي رود
    + مردم 
    دروغگو خائن است و خائن ترسوست.تا حالا کسي شنيده ا.ن بترسه و با اين همه راي! تخم نکنه تا نمايشگاه مطبوعات هم بره!
    + مردم 

    تقلب و آبروريزي جديد کابينه احمدي نژاد بعد ازکپي برداري در مقالات و طرح اتاق امن-اين بار دزدي ابتکار يک جوان زنجاني

    from بالاترين by ali12345
    به نوشته «اعتماد»، «سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات» که دولت در کارگروه مسکن آن را به تصويب رسانده بود و بر اساس آن وزارت بازرگاني مکلف شد حداکثر تا پايان دي ماه 1387، آن را تشکيل دهد و نسبت به اتصال تمامي دفاتر مشاورين املاک داراي پروانه کسب و دفاتر اسناد رسمي به بانک مذکور اقدام کند، ابتکار يک جوان زنجاني بوده که به نام خود ثبت کرده و اکنون ادعا دارد دولت بدون کسب اجازه طرح را عملياتي کرده است. از اين رو مبتکر زنجاني در دادسراي کارکنان دولت عليه شماري از مسئولان به اتهام ممانعت عدواني و تصرف از حق اقامه دعوي کرده است.
    + مردم 

    مديرحوزه:درسيما دروغ وتهمت تبليغ مي شود

    گاهي مشاهده مي‌كنيم برنامه‌هايي از تلويزيون پخش مي‌شود كه به طور رسمي موجب بروز تهمت و دروغ مي شود ،برنامه‌اي كه خيانت، دروغ و تهمت در آن گنجانده شده باشد اسلامي نيست و بايد اين امور تذكر داده شود

    + مردم 
    رئيس سابق مركز پژوهشي سازمان انرژي اتمي ايران يادآوري كرد: در زمان مير حسين موسوي 680تن اورانيوم خريداري شد كه با 12تن آن سوخت راكتور تحقيقاتي تهران را تامين كرديم و تا امروز هم از آن استفاده مي كنيم و بيش از 660تن ديگر هنوز موجود است و عني سازي ما نيز هنوز ادامه دارد‏ ‌درحالي كه مشخص نيست چرا در روزهاي اخير اين مسئله كوچك تا اين حد بغرنج شده‌است و همين نيروگاه تحقيقاتي تهران از عمر مفيدش 10 سال ديگر بيشتر باقي نمانده است و نيازمند اين همه سوخت نيست.
    + مردم 
    حتي در خوشبينانه‌ترين شرايط كه طرف روسي و فرانسوي به تعهدات خود عمل كرده و كل 1200 كيلوگرم اورانيم دريافتي ايران را به ميله سوخت رآكتور تهران تبديل كنند، بايد حدود 200 كيلوگرم ميله سوخت به ايران تحويل بدهند كه اين مقدار برابر با 130 سال سوخت موردنياز راكتور تهران است كه تنها 15 سال از عمر آن باقي مانده است
    + مردم 

    عضو هيات علمي سازمان انرژي اتمي ايران گفت: سخنان‌ متكي‌ مبني براينكه شايد سوختي را كه نياز نداريم به آنها تحويل دهيم، ناشي از مقاومتي است كه در روزهاي اخير در كشورمان در برابر تحويل سوخت به غرب شكل گرفته‌است.


    + مردم 
    به گزارش سرويس بين الملل آينده،در حالي كه نجار گفته بود پاكستاني ها براي دستگيري و تحويل گروهك ريگي قول همكاري دادند پليس اين كشور امروز ?? تن از اعضاي سپاه پاسداران را پس از آنچه ورود غيرمجاز آنها به خاك اين كشور خوانده، ربود
    سپاه فقط در مقابل ملت شاخ وشانه مي کشد
    + مردم 
    نماينده حامي دولت در گفت و گو با شفاف :
    مخالفين کرزاي با به راه انداختن عمليات رواني از طريق رسانه هاي مخالف سعي در تخريب وجهه وي به هر طريقي دارند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + مردم 
    تصوير عجيب از مانور نمايش اقتدار نيروي انتظامي
    لباس شخصي هاي چوب به دست و جوان سبز پوش در مانور امروز ناجا!
    + مردم 
    مهر: معاون اقتصادي بانک مرکزي از افزايش رشد نقدينگي از 15.9 درصد پايان سال 87 به 27 درصد در پايان شهريورماه امسال خبر داد و اعلام کرد اين بانک براي مهار رشد بيش از حد نقدينگي تدابير جديدي اتخاذ کرده است.
    منتظر فاجعه بزرگ باشيد
    + مردم 

    عصرايران ؛ جعفر محمدي - ديروز، يکي از اعضاي تحريريه يک رسانه حاضر در نمايشگاه به غرفه عصرايران آمده بود براي انتقاد از خط مشي سايت.اعتراض داشت که چرا اخبار حضور کروبي در نمايشگاه را منتشر کرديم و مي گفت که اساسا کروبي به چه حقي به نمايشگاه آمده بود.

    به او گفتم: تو چرا به نمايشگاه آمده اي؟
    گفت: من يک شهروند هستم و حق دارم که از نمايشگاه بازديد کنم.

    گفتم: کاري به خط و ربط سياسي کروبي ندارم، ولي او هم يک شهروند است و مانند خودت حق دارد از نمايشگاه ديدن کند.

    پاسخي که داد، برايم بسيار معني دار بود و نشان مي داد که نزد پياده نظام يک جريان خاص سياسي انديشه و منطق چه جايگاهي دارد! گفت: "نه، کروبي حق شهروندي ندارد!"

    با تعجب گفتم: چرا ندارد؟ مگر به قانون اساسي باور نداري که در آن حق شهروندي همه ايرانيان که شناسنامه ايراني دارند به رسميت شناخته شده است؟
    بي درنگ گفت: با آن کارهايي که کروبي انجام داد، حق شهروندي اش ساقط شده است.

    پاسخ دادم: طبق قانون، هيچ کس نمي تواند حق شهروندي را از يک ايراني بگيرد، حتي هيات دولت نيز چنين حقي ندارد، آن وقت تو يک ايراني را از حق شهروندي اش ساقط مي کني؟!

    پاسخ جديدش، جالب تر و تاسف بارتر بود: "اين بحث هايي که مي کني، مربوط به قانون است. ما با اين مسايل کاري نداريم!"

    با تعجب پرسيدم: اگر قانون را علنا قبول نداري، بر چه مبناي مشترکي مي توانيم با هم بحث کنيم؟

    و بحث را دوباره به حضور کروبي در نمايشگاه کشاند: آخر کروبي با حضورش در نمايشگاه، نظم اينجا را به هم ريخته بود.
    گفتم: خب! گيريم که اين طور باشد، مگر مسوول حفظ نظم نمايشگاه تو و دوستانت هستي؟ مگر اينجا مامور و نگهبان، مسوول و صاحب ندارد که شما خود را مسوول همه چيز مي دانيد؟

    جوابش به اين سوال، بر باد دهنده تمام اميدهاي من براي متقاعد کردنش بود؛ جمله اي که گفت دقيقا و دقيقا اين بود:"من، از هر کسي که منزجر باشم، او را بيرون مي کنم."

    و هنگامي که با شگفتي پرسيدم "تو کي هستي"، با اطمينان گفت: من ، مردم هستم!

       1   2   3   4   5    >>    >