• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : بدون عنوان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + به 
    اگر باطل را نمي توان ساقط کرد مي توان رسوا ساخت و اگر حق را نمي توان استقرار بخشيد مي توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت

    -
    + به به 
    بسيج در تاريخ معاصر ما نه فقط يک نام، بلکه يک عملکرد بود که هرگز از آن بي‌نياز نمي‌شويم؛ تا جايي که اگر معدودي از متصديان اين عملکرد ماموريت‌هاي خود را فراموش کنند لازم است ما مردم خود آنها را بر عهده بگيريم. ضرورتي، حتي به مراتب مهم‌تر از آرمان‌هاي جنبش سبز ما را مجبور مي‌کند که اجازه ندهيم کسي در ترسيدن ما طمع کند.
    + قورمه ملي 
    سيجي که امام مي‌‌خواست در مقابل ملت قرار نمي‌گرفت، بلکه در کنار مردم و پشت‌سر آنان بود؛ بسيجي که فراتر از جناح‌ها عمل کند و بازوان بلندش همه اقشار را در بر بگيرد؛ بسيجي که از دوستي مردم لذت ببرد؛ بسيجي که به دنبال رفاقت و محبت و يگانگي مردم باشد؛ بسيجي که بدون توجه به اختلافات سليقه‌اي خود با ديگران حافظ عرض و ناموس‌شان باشد، بسيجي که حرمت حريم‌هاي خصوصي مردم راحفظ کند. امام بسيج را به عنوان ابزاري براي قدرت حاکمان نمي‌خواست. قرار بود رفتار و انديشه بسيجي در مردم اثر کند، نه آن که قدرت بسيج بر سر مردم فرود آيد. قرار نبود بسيج جيره‌خوار دولت شود و به ازاي دستگير کردن مردم در اجتماعات پاداش سرانه بگيرد. قرار نبود بسيج به دستگاهي تبديل شود که اختيار انتخاب و آزادي راي را از مردم بستاند.اين آن چيزي نيست که امام ما براي بسيجيان مي‌خواست.
    + تا 
    رسا: حجت الاسلام مهدي طائب درگيري هاي يمن را توطئه صهيونيسم و يهوديان جهت انحراف افکار عمومي از جنايات اسرائيل دانست.

    حجت الاسلام مهدي طائب، استاد حوزه و دانشگاه ضمن تحليل اتفاقات و درگيري هاي کشور يمن گفت: در اينجا چند بحث است که بايد به آن توجه کرد. اينکه رسانه ها اعلام مي کنند شيعيان در يمن مورد تعرض قرار گرفته اند غلط است زيرا شيعه به کسي اطلاق مي شود که 12 امام را قبول داشته باشد.

    وي افزود: افرادي که در يمن مورد تعرض و هجمه قرار گرفته اند زيدي مسلک و از دايره شيعه بيرون هستند.

    استاد حوزه و دانشگاه در تحليل خود از هدف استکبار جهت رسانه اي شدن اين اتفاقات نيز گفت: رسانه اي کردن اين موضوع و القا آن به شيعيان توسط خبرگزاري هاي تحت سلطه صهيونيسم نوعي ايجاد جنگ و يا جنگ نمايي بين شيعه و سني است.

    وي بيان داشت: رسانه هاي بين الملي، آمريکايي و صهيونيستي با بزرگنمايي اين حوادث مي خواهند جريانات اسرائيل و جنايات اين رژيم در غزه که دنيا به سمت محکوم کردن آن مي رفت تحت شعاع قرار دهند و افکار عمومي دنيا را مشغول حوادث ديگري بکنند.

    حجت الاسلام طائب اضافه کرد: آنها به نحوي مي خواهند پاي ايران را در داستان صعده باز کنند در حالي که اين مساله يک موضوع فرعي است.

    وي ادامه داد: آنها با استفاده از احساسات و عواطف مردم ما مي خواستند موضوع را از مبارزه با اسرائيل و خطر اين رژيم به نقطه اي ببرند که اصولا اهميت چنداني ندارد.
    + ال 
    نايب رئيس مجلس گفت: «با وجود اينکه ما انتقاداتمان را نسبت به طرف روسي ابراز کرده‌ايم اما دکتر صالحي رئيس سازمان اتمي انرژي از روند کار ابراز رضايت مي‌کند».
    + ال 
    در ادامه حمله وابستگان دولت احمدي نژاد به هاشمي رفسنجاني و خانواده وي، حجت الاسلام حسين طائب، معاون اطلاعات کل سپاه و فرمانده سابق بسيج کل کشور در جمعي با نام همايش سياسي بسيج افشاري در استان گلستان، مهدي هاشمي دومين پسر هاشمي رفسنجاني را به "راه اندازي خانه فساد در سال 73 يا 74 " متهم کرد.حسين طائب که تا پيش از برگزاري انتخابات رياست جمهوري دهم کمتر بعنوان عنصري رسانه اي مطرح بود، با نقشي که در سرکوب تظاهرات مردمي ايفا کرد به سرعت نامش بر سرزبان ها افتاد تا جايي که به عنوان يکي از عناصر اصلي در معادلات امنيتي مطرح شد و برخي وي را فرمانده اصلي ستاد سرکوب معترضان به تقلب در انتخابات و حتي نامزد اصلي جايگزيني محسني اژه اي در وزارت اطلاعات معرفي کردند. .......... طائب گفت: "در سال 73 يا 74 يک باند جاسوسي پيدا کرديم که در برجي مجلل در اتوبان مدرس تهران فاحشه تربيت مي کرد براي منحرف کردن مسئولين نظام. يکي از گردانندگان اين باند مهدي هاشمي، پسر آقاي هاشمي رفسنجاني بود که بلافاصله دستگير شد. اما با اعمال نفوذ پدرش تعدادي از مديران وزارت اطلاعات منتقل و مهدي و ساير اعضاي باند آزاد شدند." وي سپس بدون اثبات گزينه اول خود مبني بر راه اندازي خانه فساد نتيجه گرفت که "دختران و زنان فاحشه شاغل در آن باند نيز در انتخابات 22 خرداد در ستاد دختران فيروزه اي مهندس موسوي مشغول فعاليت شدند".
    + خودم 
    اولين برف هم اومده

    + متنفرازسياست 
    اين وبلاگ به درد آذرون كه نخورد لااقل به درد مطالب سياسي خورد
    + للل 
    مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران گفت: هم‌اكنون حول اين موضوع تبليغات زيادي صورت گرفته است و بسياري از افرادي كه اطلاعي از موضوع و محل آن نداشتند از آن مطلع شدند، تبليغاتي براي فرقه‌اي صورت گرفت و هم به اعتبار كشور لطمه زد و اين موضوع را ترسيم كرد كه هيچ‌كدام از رسانه‌ها امنيت شغلي ندارند.
    وي افزود: اميدواريم براي اين‌كه دولت بيش از اين مورد سؤال واقع نشود كه به دليل اختلافات سياسي با مديريت شهرداري تهران مبادرت به توقيف اين روزنامه كرده است، هر چه سريع‌تر تصميم خود را اصلاح كند.
    سليمي نمين اضافه كرد: براي روشن شدن اين موضوع كه چنين خطاهايي از سوي همه گروه‌ها و جريانات متعلق به اين ملت هستند و در اعتقادشان هيچ‌كس ترديد ندارد ممكن است رخ دهد؛ بايد به چند نكته اشاره كنيم؛ بنياد ابوعلي‌سينا كه متعلق به دولت است اخيراً در سايت خود مصاحبه‌اي را با هوشنگ صهيون از بهائيان فعال به عمل آورده و حتي در انتهاي اين مصاحبه براي وي آرزوي طول عمر و موفقيت كرده است؛ اين سايت متعلق به دولت است و اين خطا صورت گرفته است آيا دولت بايد اين سايت را ببندد.
    وي گفت: همچنين اين آگهي چند وقت پيش در روزنامه‌هاي ايران و خورشيد نيز چاپ شده بود چرا آن موقع با اين روزنامه‌ها برخورد نشد با توجه به اين مسائل بيشتر شائبه برخورد سياسي با روزنامه همشهري تقويت مي‌شود كه شايسته نيست كه اعتبار كشور را در اين زمينه مخدوش كنيم.
    + للل 

    فاش شدن جزئيات تازه از توطئه هسته‌اي

    چه كسي حقايق را از مقامات عالي‌رتبه نظام پنهان كرده است؟

    در حالي‌كه با مخالفت رهبر انقلاب، پيش‌نويس امضا شده در وين، وتو شده و آمريكا و روسيه از اجراي طرح مذكور نااميد شده‌اند، حقايق جديدي از پشت‌صحنه اين طرح آشكار شده است. ايشان با تأكيد بر اين‌كه قبل از اجلاس ژنو نيز مجوزي براي مذاكره دوجانبه با نماينده آمريكا صادر نكرده بودند، هرگونه مذاكره با آمريكا در شرايط فعلي را به زيان كشور دانسته‌اند.

    در حالي‌كه با مخالفت رهبر انقلاب، پيش‌نويس امضا شده در وين، وتو شده و آمريكا و روسيه از اجراي طرح مذكور نااميد شده‌اند، حقايق جديدي از پشت‌صحنه اين طرح آشكار شده است.

    به گزارش خبرنگار «آينده»، پس از ناكامي در اجراي اين طرح، برخي ديپلمات‌هاي غربي در جلسات غيررسمي اظهار كرده‌اند كه در طرح مذكور، اصولاً قرار بر غني‌سازي بيشتر اورانيم 5/3 درصد ايران نبوده است، بلكه قرار بوده ايران 75 درصد اورانيم خود را تحويل دهد و در مقابل اجازه فروش 116 كيلو ميله سوخت هسته‌اي به ايران صادر شود.

    اين ديپلمات‌ها تأكيد كرده‌اند، به دليل كيفيت پايين اورانيم توليد شده ايران، امكان تزريق آن به سانتريفيوژهاي روسي و يا فرانسوي وجود نداشته و قرار بوده است پس از آزمايش بر روي اين اورانيم و كسب اطلاعات تكميلي، 1200 كيلوگرم اورانيم ايران معدوم شود.

    منابع مذكور قيمت فروش 10 ميليون دلاري براي 116 كيلوگرم ميله سوخت 20 درصد را نشان دهنده عدم محاسبه قيمت اورانيم 5/3 درصد ايران در آن عنوان و تأكيد كرده‌اند كه در پيشنهاد مشترك آمريكا و روسيه در 5 ماه قبل به ايران نيز هيچ سخني از غني‌سازي تكميلي اورانيم ايران گفته نشده بود، بلكه صرفاً به شرط تحويل 1200 كيلوگرم براي امكان فروش 116 كيلوگرم اشاره شده بود.

    در اين حال تا كنون مشخص شده است كه آيا آمريكا و روسيه در ارائه طرح خود، با فريب بحث غني‌سازي تكميلي اورانيم ايران را مطرح كرده‌اند يا رسانه‌هاي دولتي براي توجيه افكار عمومي داخلي مسأله معامله هسته‌اي را به عنوان تكميل غني‌سازي مطرح كرده‌اند.

    در اين حال، اخبار ديگر حكايت از مخالفت صريح رهبر انقلاب پس از آگاهي از امضاي پيش‌نويس توسط نماينده ايران در آژانس دارد.

    آيت‌ا... خامنه‌اي پس از ارائه گزارش مذكور، به مسئولان پرونده هسته‌اي تصريح كرده‌اند: با بحث كيلو در مقابل كيلو مخالفم.

    ايشان با تأكيد بر اين‌كه قبل از اجلاس ژنو نيز مجوزي براي مذاكره دوجانبه با نماينده آمريكا صادر نكرده بودند، هرگونه مذاكره با آمريكا در شرايط فعلي را به زيان كشور دانسته‌اند.

    اين در حالي است كه رهبر انقلاب در نخستين دور مذاكره امنيت عراق كه به صورت سه‌جانبه با حضور ايران، ‌آمريكا و عراق برگزار شد، در سخنراني خود در مشهد تصريح كردند اجازه مذاكره را صادر و نفرات آن را تعيين كرده‌اند.
    + ححح 
    مجموع وديعه‌هاي شركت مخابرات از مرز ده هزار ميليارد تومان مي‌گذرد. با توجه به آن‌كه هم‌اكنون بيش از 50 درصد از سهام شركت مخابرات تنها به قيمت 8 هزار ميليارد تومان به فروش رسيده است،‌حتي اگر كل سهام باقي‌مانده نيز به صاحبان وديعه واگذار شود. شركت مخابرات با كمبود سهام مواجه مي‌شود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + ححح 
    به مناسبت هفته بسيج
    فرماندهان بسيج ، اگر واقعاً نگاه بلند مدت به بسيج دارند و آن را سرمايه اي براي کشور و انقلاب مي دانند و نه صرفاً ابزاري در دست يک جناح خاص، حتماً بايد به طور ويژه اي بر روي اين سوال پژوهش کنند و بررسي نمايند که در حال حاضر جايگاه بسيج نزد افکار عمومي ايرانيان چگونه است؟ و اگر به واسطه برخي اشکالات ، خدشه اي به اين جايگاه وارد شده ، در صدد جبران آن برآيند...
    + ييي 
    انتقال متهمان به بازداشتگاه كهريزك تنها با دستور مرتضوي ممكن بود زاكاني در ادامه اين جلسه در پاسخ به سوال يكي ديگر از دانشجويان در خصوص ماجراهاي كهريزك يادآور شد: بازداشتگاه كهريزك اساسا براي اراذل و اوباشي ساخته شده بود كه امكان نگهداري آنها در زندان‌هاي عادي وجود نداشت.
    وي ادامه داد: بنابر گفته‌هاي هاشمي شاهرودي انتقال متهمان به اين بازداشتگاه تنها با دستور مرتضوي ممكن بود و اظهاراتي كه اخيرا وي در اين خصوص داشته را بايد فرار به جلو دانست.
    نماينده مردم تهران با بيان اينكه بعد از انتخابات تعدادي از دستگير شدگان را به بازداشتگاه كهريزك منتقل كرده بودند افزود: در اين خصوص نامه‌اي به مقام معظم رهبري رسيد كه ايشان فورا دستور رسيدگي داده و اعلام كردند كه اين افراد را از بازداشتگاه كهريزك برگردانيد، البته جالب است كه 2 سال قبل نيز گروهي از بازداشتگاه كهريزك بازديد كرده و در گزارش خود اعلام كرده بودند كه اوضاع اين بازداشتگاه مساعد نيست و در آن برخوردهاي بدي با زندانيان صورت مي‌گيرد و آنها را كتك مي‌زند كه مقام معظم رهبري نيز 4 بار در اين مورد دستور داده بودند كه حق زدن زندانيان را ندارند.
    زاكاني با بيان اينكه زدن اسرا شيوه صدام است و حتي در زمان جنگ تحميلي نيز با اسراي عراقي بداخلاقي نمي‌شد، ‌خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري بعد از دريافت گزارش از كهريزك دستور دادند كه اين افراد را از كهريزك خارج كنند و حتي اگر بازداشتگا‌ه‌هاي ديگر ظرفيت ندارند، آنها را آزاد كنند.
    + ييي 
    كد خبر: 15532
    تاريخ انتشار: 1 آذر 1388 ساعت 17:19
    print نسخه چاپي
    send ارسال به دوستان

    سخنان زاكاني درباره مفاسداقتصادي ومشايي

    اظهارات زاكاني راجع به مفاسد اقتصادي،رحيمي ومشايي در دانشگاه امام صادق(ع):

    * مشايي و رحيمي از جنس انقلاب نيستند اما شعارهاي انقلابي مي‌دهند
    وي در ادامه حضور افرادي مانند مشايي و رحيمي كه از جنس انقلاب نيستند اما شعارهاي انقلابي مي‌دهند را خطر پنجم در شرايط فتنه خواند
    + ييي 

    اظهارات متفاوت دبيركل رهپويان

    درنظرسنجي وزارتهاي اطلاعات وكشورانتخابات به دوردوم مي رفت

    زاكاني: محسن رضايي گفته" تا 5 بعدازظهر، تنها 17 ميليون تعرفه مصرف شده و آراء 32 ميليون بوده است"... در حكم صادر شده كميته 6 نفره مجلس، تبريك به احمدي‌نژاد خط خورده است اظهار كرد: يكي از نزديكان رئيس‌مجلس در پاسخ من اظهاركرد در انتخابات تقلب شده است

    دبير كل جمعيت رهپويان انقلاب در سخنراني خود در دانشگاه امام صادق(ع) اظهار كرد كه مطابق با نظرسنجي‌هاي وزارت اطلاعات و وزارت كشور در يك روز قبل از انتخابات، انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شود. شوراي عالي امنيت ملي هم اعلام كرده كه انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شود، زاكاني درباره رتبه كانديداها در اين نظرسنجي‌ها اشاره‌اي نكرد.

    به گفته اين نماينده مجلس، محسن رضايي در جلسه با اين گروه گفته است كه مطابق با آمار اعلام شده، تا ساعت 5 بعدازظهر، تنها 17 ميليون تعرفه مصرف شده و مصرف 21 ميليون تعرفه تنها در چند ساعت باقي‌مانده ممكن نيست و آراء 32 ميليون رأي بوده است.

    زاكاني اظهار كرده است كه در روستاها شاهد مشاركت 95 درصدي بوده‌ايم و 90 درصد آراء روستاييان اختصاص به احمدي‌نژاد داشته است.

    اين نماينده مجلس با اظهار اين‌كه در حكم صادر شده كميته 6 نفره مجلس، تبريك به احمدي‌نژاد خط خورده است اظهار كرد يكي از نزديكان رئيس‌مجلس اين‌كار را كرده و در پاسخ من اظهار داشته در انتخابات تقلب شده است.

    زاكاني همچنين مدعي شد علي لاريجاني، جمعيت افراد در روز قدس را 50-50 برآورد كرده و نصف آنان را سبزها تشكيل مي‌داده‌اند.

    اگرچه تا كنون هيچ منبع رسمي اظهارات متفاوت علي زاكاني را تأييد نكرده است اما خبرگزاري جمهوري اسلامي و فارس متن كامل آن‌را منتشر كرده‌اند
       1   2      >