• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : هفته بسيج مبارك
  • نظرات : 1 خصوصي ، 41 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + لبيلب 
    كد خبر: 15854
    تاريخ انتشار: 10 آذر 1388 ساعت 14:31
    print نسخه چاپي
    send ارسال به دوستان

    دستگيري80تن ازعاملان حمله به كوي

    مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران در رابطه با اقدامات صورت گرفته در رابطه با حادثه‌ي كوي دانشگاه و نتايج به دست آمده از پي‌گيري‌ها گفت: گزارش جامعي از اتفاقاتي كه در كوي دانشگاه افتاده است در دو جلد به همراه اسناد و تصاوير خرابي‌هايي كه اتفاق افتاده است و اظهارات شاهدان عيني آماده و به مراجع ذي‌صلاح از جمله شوراي عالي امنيت ملي و دفتر مقام معظم رهبري ارايه كرده‌ايم كه شايد اين گزارش كامل‌ترين گزارش در مورد حادثه كوي دانشگاه باشد.

    حجت‌الاسلام والمسلمين كلانتري با بيان اينكه به صورت مكتوب و شفاهي دادخواهي دانشجويان به بسياري از مراكز ارايه شده است، اظهار كرد: گزارش شفاهي به رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها ارايه داديم و از طريق ايشان نامه‌اي به رييس قوه‌ي قضاييه و گزارشي به شخص مقام معظم رهبري رسانديم. هم‌چنين گزارشي به هيات رييسه‌ مجلس شوراي اسلامي ارايه شد و با برخي وزرا مثل وزير كشور و دادگستري نيز صحبت‌هايي انجام شده است و در واقع مجموعه‌اي از اطلاع‌رساني دقيق، تهيه گزارش مستند و دادخواهي شفاهي به مسوولان و مراكز مرتبط و موثر انجام گرفته است.

    وي با اشاره به اين نكته كه مجموع كارهاي انجام شده باعث شد كه پرونده كوي به طور جدي مورد بررسي قرار گيرد و به فراموشي سپرده نشود، افزود: دبير شوراي عالي امنيت ملي مستقيم از طرف مقام معظم رهبري مسوول پي‌گيري اين پرونده شدند و مقام معظم رهبري در ديدار با دانشجويان در ماه مبارك رمضان فرمودند كه دستور داده‌اند كه اين پرونده به صورت جدي پي‌گيري شود.

    رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران در ادامه با بيان اين مطلب كه پرونده از شوراي عالي امنيت ملي به قوه‌ي قضاييه ارسال شده است و به دستور رييس قوه‌ي قضاييه به سازمان قضايي نيروهاي مسلح براي بررسي فرستاده شده است، گفت: در جلسه‌اي كه شخصا دو هفته پيش از اين با رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح داشتم حساسيت موضوع را به صورت شفاهي مطرح كردم و گزارش شفاهي از وضعيت دانشجويان آسيب‌ديده، خسارت‌هاي روحي وارد شده و ضربه‌اي كه به نظام در اين جريان وارد شده، توضيح دادم و رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح در رابطه با روند پي‌گيري‌هاي انجام شده گفت كه پرونده از اواخر شهريور در اختيار اين سازمان قرار گرفته است و بازپرس ويژه براي اين پرونده منصوب شده تا به صورت جدي پي‌گيري شود و بسياري از افراد كه متهم بودند احضار شدند و بازجويي شدند و تا به حال 80 نفر بازجويي شده‌اند و تعدادي از افراد كه در نگاه اوليه مجرم شناخته شدند دستگير شده و در بازداشت به سر مي‌برند و تلاش مي‌شود كه هرچه سريع‌تر بازجويي‌ها و روند تكميل پرونده به جاي مشخص برسد تا دادگاه متهمان كوي دانشگاه برگزار شود.

    + لبيلب 
    كد خبر: 15837
    تاريخ انتشار: 10 آذر 1388 ساعت 10:33
    print نسخه چاپي
    send ارسال به دوستان

    قرص در سالاد، علت مرگ پزشك كهريزك

    دادستان تهران با بيان اين‌كه طبق نظر پزشكي قانوني علت مرگ پزشك كهريزك مسموميت دارويي بوده، اعلام كرد كه تحقيقات درباره خودكشي يا قتل اين پزشك همچنان ادامه دارد.

    به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، دكتر عباس جعفري دولت آبادي در حاشيه‌ مراسم توديع و معارفه‌ سرپرست دادسراي ناحيه‌ 19 تهران درباره‌ وضعيت پرونده‌ مرگ پزشك كهريزك گفت: پزشكي قانوني در مورد مرگ پزشك كهريزك اظهار نظر كرده كه مسموميت دارويي علت مرگ وي بوده است و قرص‌هايي كه در سالاد كنار اين پزشك كشف شده با آنچه كه پزشكي قانوني نظر داده مطابقت دارد.

    + لبيلب 
    بارها نوشته ام کسي که حرفي در مقابل حرف منطقي نداشته باشد به خشونت يا رکيک گويي يا دفاعيات بي منطق روي مي آورد که اين دوست عزيزمان به رکيک گويي متوسل شده است
    لطفا بجاي رکيک گويي اخبار را با مستندات تکذيب کنيد که اگر ما راروشن کنيد ممنون شما خواهم بود
    + لبيلب 
    مجلسي كه نتواند از روساي قبلي مجلس در نظام جمهوري دعوت كند مجلسي كه نتواند تصويب يك لايحه را به پايان برساند و تحت فشار دولت آنرا به بهانه هاي غيرقانوني معطل نگهدارد مجلسي كه اختيار اداره جلسات خود را نداشته باشد و رئيس جمهور بتواند بدون وقت قبلي به ايراد سخنراني بپردازد مجلسي كه نتواند گزارش جنايات كهريزك را بخواند مجلسي كه نتواند به حساب متخلفان در ماجراي مذاكرات ژنو و مسائل هسته اي برسد چگونه مي تواند مدعي باشد كه در راس امور است
    + بچه دهاتي 
    عقده اي بد بخت به جاي اين وبگرديها و چرت و پرت نوشتن ها برو به زندگيت برس بيچاره
    + بلال 
    مجله بين‌المللي «سياست خارجي»(Foreign Policy)، زهرا رهنورد همسر ميرحسين موسوي را به عنوان نفر سوم در فهرست صد متفکر برتر جهان در سال ???? انتخاب کرد.
    + اااتا 
    در حالي‌كه تعدادي از مداحان مشهور تهران سرحلقه تحريك و هدايت لباس‌شخصي‌ها را در جنايات پس از انتخابات برعهده داشته‌ و برخي مداحان نيز، در دعاي عرفه امسال اقدام به تهديد جهت اقدامات خودسرانه كرده‌اند، اطلاعات خبرنگار "آينده" حاكي از آن است كه برخي از اعضاي اين حلقه، هم‌اكنون به دليل قتل در زندان به سر مي‌برند.

    به گزارش خبرنگار "آينده"، حلقه تعدادي از مداحان تهران كه با ارتباطات گسترده سياسي و اقتصادي، اقدام به سازماندهي گروهي از لات‌هاي تهران كرده و از اين گروه به عنوان لباس‌شخصي در سركوبي مردم و برخي جنايت‌ها نظير مجتمع سبحان و كوي دانشگاه استفاده كردند، هم‌اكنون نيز كه به دليل سخنان صريح رهبر انقلاب در نهي اين‌گونه اقدامات با بحران مواجه شده‌اند، تلاش مي‌كنند با القاي ناامني و بحران، مجدداً فضا را ملتهب كنند.

    گفته مي‌شود در حوادث پس از انتخابات، ح - م كه باجناق ح – س يكي از مداحان مشهور تهران است به همراه ر – م از دوستان وي به اتهام اقدام به قتل فردي در خيابان يوسف‌آباد تهران در زندان به سر مي‌برد. اين دو نفر متهمند قتل را به وسيله يك اسلحه كه از ح – س دريافت كرده بودند، انجام داده‌اند.

    اگرچه هنوز مشخص نيست اين افراد با دستور چه شخصي مسلح شده و اقدام به قتل كرده‌اند، اما شنيده‌هاي خبرنگار آينده حاكي از آن است كه سرحلقه مذكور به تعدادي از عوامل خود دستور داده است پس از آزادي اين افراد، از آن‌ها مانند قهرمان تجليل شود!

    تحريك به انجام خشونت توسط مداحان تلويزيوني و اقدام به قتل به وسيله سلاح گرم غيرمجاز در حالي انجام مي‌شود ه مطابق با كليه فتاواي شرعي و قوانين اسلامي مجازات اعدام بر مرتكبين و حبس‌هاي طولاني مدت براي تحريك‌كنندگان و مباشرين را به دنبال دارد.
    + اااتا 
    در حالي‌كه دكتر احمدي‌نژاد حدود چهار سال قبل وعده داده بود نرخ سود بانكي در كشور را يك رقمي مي‌كند، گزارش رسمي بانك مركزي نشان مي‌دهد اين نرخ نه تنها طي چهار سال گذشته كاهش نيافته، بلكه افزايش‌يافته است.

    به گزارش خبرنگار «آينده»، دكتر احمدي‌نژاد در اواخر سال 1384 وعده داد نرخ سود تسهيلات بانكي را يك رقمي مي‌كند و سپس اين دستور را به شوراي عالي پول و اعتبار و بانك مركزي ابلاغ كرد.

    اگرچه در پي اين دستور دكتر احمدي‌نژاد، صدها ميليارد تومان از سرمايه سيستم بانكي كشور، عايد رانت‌خواران و دريافت‌كنندگان وام‌هاي كلان گرديد، اما در عمل نه تنها سود بانكي ظرف چهار سال گذشته كاهش نيافته، بلكه افزايش نيز يافته است.

    + اااتا 
    كد خبر: 15745
    تاريخ انتشار: 8 آذر 1388 ساعت 14:26
    print نسخه چاپي
    send ارسال به دوستان

    جناب حداد، شما وكيليد، كشته‌ها و قاتل‌ها را شناسايي كنيد

    در حالي‌كه دكتر غلامعلي حداد عادل، رئيس مجلس هفتم و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم در نطق امروز خود، با اعلام آمار كشته‌هاي پس از انتخابات اطلاعاتي درباره آن‌ها ارائه كرده است، زمينه براي حل يك معماي پيچيده كه موجب بسياري از ابهامات گرديده، فراهم شده است.

    در حالي‌كه دكتر غلامعلي حداد عادل، رئيس مجلس هفتم و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم در نطق امروز خود، با اعلام آمار كشته‌هاي پس از انتخابات اطلاعاتي درباره آن‌ها ارائه كرده است، زمينه براي حل يك معماي پيچيده كه موجب بسياري از ابهامات گرديده، فراهم شده است.

    به گزارش خبرنگار آينده،‌حداد عادل در نطق امروز خود در مجلس با اعلام اين‌كه 37 نفر در حوادث پس از انتخابات كشته شده‌اند، اظهار كرد كه 20 نفر از آن‌ها بسيجي بوده‌اند.

    اين اظهارات در حالي بيان مي‌شود كه طي 6 ماه گذشته، اطلاعات و اخبار متناقضي راجع به تعداد كشته‌هاي حوادث پس از انتخابات گفته شده، به نحوي كه در آمار رسمي، تعداد اين كشته‌ها از 7 نفر تا 40 نفر بيان شده است و در آمار غيررسمي كه توسط رسانه هاي جنبش سبز اعلام شده، تعداد كشته‌ها از 72 نفر تا 365 تن اظهار شده است.

    اگرچه منابع رسمي تا كنون كشته‌هاي حوادث پس از انتخابات را با ذكر اسامي اعلام نكرده اند اما معترضان نيز از ذكر مشخصات دقيق كشته‌شدگان خودداري كرده و به جز فهرست 25 نفري كه از طرف آن‌ها قطعي اعلام شده، چند نفر از فهرست 72 نفري نظير سعيده پورآقايي، كارگر و عليرضا توسلي نادرست اعلام شده است.

    در اين ميان وارد شدن دكتر حداد عادل كه به دليل سوابق علمي و فرهنگي چهره‌اي شناخته شده در كشور است، مي‌تواند به حل اين مشكل بزرگ و پيامد آن بهبود وجهه نظام كمك كند. با توجه به آن‌كه دكتر حداد عادل با قاطعيت از فهرست 37 نفري كشته‌شدگان سخن گفته است، ‌انتظار مي‌رود وي در گام نخست فهرست 37 نفره كشته‌شدگان را معرفي كرده و سپس 20 نفر بسيجي اين فهرست را مشخص كند.

    در اين شرايط معترضين نيز اگر ادعاي كشته شدن فردي غير از 37 نفر مذكور يا بسيجي نبودن فردي از فهرست 20 نفره را دارند، بايد به صورت مشخص و با ذكر جزئيات اعلام كنند.

    همچنين همان‌گونه كه دكتر حداد عادل تأكيد كردند، سران اعتراضات نيز بايد موضع خود را درباره وضعيت اين 20 بسيجي كشته شده مشخص كنند.

    در صورت اين اقدام دكتر حداد عادل، زمينه براي گام بعدي يعني شناسايي قاتلين فراهم مي‌شود و با توجه به اين‌كه اين 37 نفر هويت مشخص و زمان و مكان قتل مشخص دارند، امكان شناسايي قاتلين از طريق مدارك، مستندات، اطلاعات و تصاوير موجود به راحتي ممكن خواهد بود.

    + کلا کج 

    روستاي خر پروره يا خر پرور گور باباي هر چي كما خور

    + تالت 
    اين در حالي است كه متن تصويري و صوتي سخنراني سردار قاسمي در دسترس است و در حال حاضر نيز فايل صوتي سخنراني مذكور در آرشيو ايلنا وجود دارد. وي به وضوح در بخشي از اين سخنراني مي‌گويد:‹ مي‌شه آقاي احمدي‌نژاد را هم محكوم كرد كه چه سياست خارجي‌‌ست كه در مقابل اينها(مصر و عربستان) پيش گرفته‌اي. آنقدر ذليلانه كه مصر و "حسني نا مبارك" براي ما شاخ و شانه مي‌كشد...›
    خيرگزاري ايلنا در صورت تكذيب مجدد اين سخنان از سوي سردار قاسمي، فايل صوتي اين سخنراني را منتشر مي‌كند و در اختيار ايشان و مخاطبان قرار مي‌دهد.
    + تالت 

    + تالت 

    تلاش ناموفقي كه براي مذاكره با آمريكا و حتي تحويل دادن اورانيوم به روسيه صورت گرفت با همه موازين و اصول مورد قبول در تضاد بود. سكوت سنگين اصولگراها در برابر اين انحراف واقعا شگفت انگيز است . براي لحظه اي تصور كنيد اگر در دولت اصلاح طلب ها چنين اقدامي صورت مي گرفت اصولگراها در رسانه هايشان و در مجلس و هر جاي ديگر كه حضور دارند حتي در حوزه هاي علميه چه غوغائي به پا مي كردند! البته حق هم داشتند ولي آيا اكنون حق ندارند و يا وظيفه اي برعهده آنها نيست !

    فجايعي كه در هفته هاي اخير در اطراف تهران در عرصه ناموسي رخ داد اگر در دوران اصلاحات رخ داده بود اصولگراها فرياد بر مي آوردند كه اين فجايع از نتايج حاكميت اصلاح طلب هاست . چرا اكنون اصولگراها اكنون از خود نمي پرسند در چهار سال و نيم حاكميت دولت اصولگرا چه عملكردي وجود داشته كه اكنون شاهد چنين فجايع كم نظيري هستيم

    روز يكشنبه هفته گذشته يك سرمايه دار كه خود اصولگراها به برخورداري او از صدها ميليارد تومان ثروت اعتراف دارند از مجلس راي اعتماد گرفت تا وزير رفاه باشد. اصولگراهاي مجلس براي وزير شدن او صلوات هم فرستادند و حتي بعضي از آنها به كساني كه ثروتمند بودن را مانعي جدي براي درك وضعيت محرومين دانستند تشر زدند و توپيدند يعني كه ثروتمند بر دو نوع است خوب و بد وقتي از ما باشد خوبست و فقط درصورتي كه از ما نباشد بد است !

    حالا تصور كنيد اگر در دولت اصلاحات فردي با صدها ميليارد تومان ثروت براي وزير شدن به مجلس معرفي ميشد چه غوغائي توسط همين اصولگرايان به راه مي افتاد و چه وا انقلابا و وا اماما كه سر داده نمي شد.

    روز جمعه 22 آبان با حضور رئيس جمهور دولت اصولگرا در همدان و در قالب جشنواره اي براي بزرگداشت ابوعلي سينا از حسين نصر رئيس دفتر فرح پهلوي تجليل شد و به او جايزه « حكمتانه » دادند. جالب است كه اين شخص قبلا توسط رسمي ترين موسسات فرهنگي وابسته به اصولگرا يك شواليه ناتوي فرهنگي دانسته شده بود كه در طول 31 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دست دردست آمريكائي ها و فرح و اشرف و بنياد سوروس و چندين موسسه جنگ نرم به نظريه پردازي عليه انقلاب و تلاش براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران پرداخته است . حالا اصولگراها به چنين شخصي جايزه داده اند براي او كف زده اند و در مجلس اصولگرا حتي يكنفر به اين خيانت اعتراض نكرد و محافل فرهنگي و رسانه هاي اصولگرا نيز سكوت را بر هر موضعگيري ديگري ترجيح دادند غير از يك انتقاد نيم بند كه در يكي از آنها صورت گرفت آنهم لابد براي خالي نبودن عريضه ! واي اگر اين اقدام در دولت اصلاحات صورت مي گرفت . رئيس جمهور اصلاحات اگر به اين شواليه ناتوي فرهنگي جايزه ميداد قطعا قبل از آنكه از همدان به تهران برسد هم خلع سلاح مي شد و هم خلعيد ولي چون پيچ و مهره دين در اختيار اصولگراهاست آنها هر كاري بكنند درست است و كسي را حق اعتراض نيست آنچه آن خسرو كند شيرين بود!

    + تالت 
    وقتي قدرت به دست جناح رقيب افتاد و فصل حاكميت اصولگراها شروع شد بسياري از اصول رنگ باختند و به بركت تسامح كه گويا در اردوگاه اصولگرائي به دليل آنكه آنها معتقدند پيچ و مهره دين را در اختيار خود دارند و هر كاري بكنند و هرچه بگويند عين ديانت است بسياري از نارواها كاملا روا شدند. پوست انداختن جناح ها يعني اين .
    + تالت 
    روزنامه جمهوري اسلامي در سرمقاله روز 2 شنبه خود با اشاره به برخي از وقايع اخير (پيشنهاد تحويل سوخت به روسيه ، فجايع ناموسي اخير ، وزير شدن يک سرمايه دار ، تجليل از رييس دفتر فرح پهلوي و...)، نسبت به سکوت اصولگرايان در قبال اين وقايع انتقاد و سوال کرد اگر اصلاح طلبان در مسووليت بودند ، با اين وقايع چه بر سر آنان مي آمد؟
       1   2   3      >