• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : براي دوستان
  • نظرات : 4 خصوصي ، 116 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + عام مسلم 
    با روشنگري وزارت اطلاعات مشخص شد دكتر منوچهر متكي، وزير امور خارجه كشورمان تاكنون دو مرتبه در يكي از مراكزي كه در حمايت از اغتشاشات اخير ايفاي نقش نمودند، حضور يافته و ضمن ارتباط گيري با عوامل اين مركز، به تبادل نظر و گفتگو با آنان پرداخته است.


    به گزارش خبرنگار «آينده»، هرچند آقاي محمود احمدي نژاد هم در سال 1385 در اين مركز حساس حضوريافته و با اعضاي آن بحث و گفتگو كرده، اما نكته مهم اينجاست كه آقاي متكي حتي مدتي پس از اغتشاشات پس از انتخابات نيز ارتباطات خود با اين مركز را قطع نكرده و در مهر ماه امسال در سفري كه به آمريكا داشته، بار ديگر سري به اين مركز زده است.
    + عام مسلم 
    آيت الله مصباح يک نشريه در مياره بنام پرتو سخن، حالا توي اون گير دادن که لوگوي روزنامه تهران امروز در واقع «زني در حال رقص را تداعي ميکنه» و از وزارت ارشاد خواستند که گوش شهرداري را بکشن. من ميگم کسيکه وقتي به لوگوي يک روزنامه نگاه ميکنه و اونو مثه يک زني ميبينه که داره مي رقصه اگرچشمش بتو بيفته لابد فکر ميکنه تو سوفيا لورني....
    + دلتلا 

    بهبهاني وزير راه در افتتاح آتاايرلاين گفته بود که؛ “نمي خواستيم شرکت آتاايرلاين را به زنوزي بدهيم، ولي با اصرار و وساطت آيت الله مجتهد شبستري اينکار انجام پذيرفت.”

    زنوزي در اولين سفر اين شرکت هواپيمايي به رسم تشکر از اربابان دولت نهم، و با يک هواپيماي اختصاصي، بيگي استاندار آذربايجان و شبستري امام جمعه شهر تبريز، به اتفاق 30 تن از مديران عاليرتبه استان آذربايجان شرقي را براي زيارت به مشهد مقدس برد.

    + دلتلا 
    به گزارش خواهان صلح، مهندس محمدرضا زنوزي مطلق از بزرگترين متهمين رانت خوار شبکه بانکي کشور، و مديرعامل چندين شرکت بزرگ همچون شركت هواپيماسازي آتا، ايران خودروي تبريز، گسترش فولاد تبريز، گروه صنعتي درپاد تبريز، فولاد شاهين بناب و رئيس هيئت مديره شركت آتاايرلاين که با وثيقه 500 ميليارد توماني همينک آزاد است، 10 روز قبل با حضور بهبهاني وزير راه و ترابري و با همکاري نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز آيت ا… مجتهد شبستري، آتاايرلاين نخستين شركت هواپيمايي شمالغرب كشور را راه اندازي کرد.وي متهم است که 3 تريليون (3بيليون ريال-معادل 3000 ميليارد ريال و 300 ميليارد تومان) ريال وام بدون سپردن وثيقه از شبکه بانکي کشور اخذ کرده است. پرونده وي هم اينک در شعبه 4 بازپرسي تبريز توسط قاضي هاشم زاده در دست تحقيق و بررسي است.
    + قب 
    نامه گرفتن در سفرهاي استاني حذف شد و از اين پس جمع آوري نامه هاي مردمي و پي گيري آنها از دستور کار دولت خارج مي شود.

    به گزارش جهان طي آخرين تصميمات صورت گرفته مکانيسم دريافت نامه هاي مردمي در سفرهاي استاني حذف مي شود و از اين پس اعتباري هم براي پي گيري نامه هاي مردمي تعلق نمي گيرد.

    گفتني است اين تصميم دولت به دنبال تلاش کميته امداد براي جلوگيري از گرفتن نامه در دور سوم سفرهاي استاني انجام شده است.کميته امداد که مسئوليت اصلي پي گيري نامه هاي مردمي را در دور اول و دوم سفرهاي استاني داشته است ،طي نامه اي خطاب به رئيس جمهور گرفتن نامه در دور سوم سفرهاي استاني را بدون اثر و منشا سوء استفاده ذکر کرده است.

    همچنين در اين نامه امده است که تعدادي از نامه هايي که در دو دور اول سفرهاي استاني اخذ شده غير واقعي است که اين قبيل نامه ها در دور سوم حتما افزايش خواهند يافت.

    در اين نامه امده است که بيشتر مفاد اين نامه ها مربوط به ضعف عملکرد دستگاههاي اجرايي است و بايد بر عملکرد اين دستگاهها در استانها و مناطق محروم ، نظارت بيشتري صورت گيرد و با توزيع پول نقد مشکلي حل نمي شود.

    لازم به ذکر است تنها در دور اول سفرهاي استاني دو ميليون و 200 هزار نامه به کميته امداد داده شد و در همان زمان هم دولت حدوداً 250 ميليارد تومان اعتبار براي رسيدگي و پاسخگويي به اين نامه ها اختصاص داد.تعداد اين نامه ها در دور دوم سفر ها به شکل چشم گيري افزايش يافت.

    به نظر برخي نمايندگان مجلس کميته امداد به تنهايي توان اجرايي و علمي براي بررسي صحت و سقم درخواست هاي مطرح شده در اين نامه ها را ندارد
    + غعق 

    مجمع روحانيون مبارز کاشان: مردم يادشان نرفته آقاي جنتي چندسال پيش آيت‌الله سيستاني را مرجع انگليسي خواند


    هنوز مردم ما فراموش نکرده‌اند که چند سال قبل آقاي جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه يکي از مراجع بزرگوار ديگر را که در حال حاضر از موقعيت بالا و شهرت جهاني برخوردار است -آيت‌الله العظمي سيستاني-مرجع انگليسي خواندن
    + غعق 
    خبر درست :

    کلمه: بعد از ظهر امروز عده‌اي از افراطيون و عوامل خودسر اقدام به آتش زدن در دفتر سومين شهيد محراب، شهيد آيت‌الله صدوقي و همچنين دفتر نماينده ولي فقيه در استان يزد کردند.

    به گزارش «پارلمان‌نيوز»، در پي تعلل دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي در شناسايي و برخورد با عوامل توهين کننده به حجت الاسلام محمدعلي صدوقي، نماينده ولي فقيه در استان يزد و امام جمعه يزد که در راهپيمايي عاشورائيان در شهر يزد برخي از عوامل خودسر و شناخته شده، اين عده امروز دست به عمل افراطي و توهين‌آميز ديگري کردن
    + غعق 
    خبر آتش زدن در دفتر آيت الله ... را داريد که چقدر ناشيانه کار شده است
    دوتا شهر را به هم چسباندن
    + غعق 
    در مجلس هفتم يکي از نمايندگان به رئيس جمهور نسبت به ورود شتر ها به جاده فلان شهر به شهر ديگر تذکر داد که بسي موجب خنده همگان شد!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا چي
    + غعق 
    بعد از ظهر امروز عده‌اي از افراطيون و عوامل خودسر اقدام به آتش زدن در دفتر سومين شهيد محراب، شهيد آيت‌آلله دستغيب و همچنين دفتر نماينده ولي فقيه در استان يزد کردند
    + ببل 
    همين الان مصاحبه جديد آقاي جعفري دولت آباد دادستان محترم را خواندم که در آن گفته بودند علت عدم برخورد دادستاني با توهين‌کنندگان به رئيس مجلس خبرگان رهبري روحاني بودن آنان است، و اين که رسيدگي به تخلفات اين افراد در صلاحيت دادگاه ويژه روحانيت قرار دارد. آيا اگر محمد نوري‌زاد هم روحاني بود اکنون آزاد بود؟ ضمنا به اطلاع مي‌رساند آقاي منصور ارضي و خانم فاطمه رجبي و از آنها مهمتر آقاي دکتر محمود احمدي‌نژاد روحاني نيستند.?
    + ببل 
    نماز جمعه امروز قم كه به امامت آيت الله اميني برگزار شد، براي دقايقي با حاشيه همراه شد. به گزارش خبرنگار آينده، خطبه دوم آيت الله اميني درباره ضرورت وحدت جامعه بود و ايشان رمز پيروزي را وحدت و اطاعت از ولي فقيه دانسته و در ادامه وجود اختلافات را ضرري بزرگ براي جامعه تعبير كردند. امام جمعه امروز قم به صراحت وجود اختلاف بين علماي حوزه را مورد انتقاد قرار داد و به نظر مي رسد، تصميم جامعه مدرسين اين انتقاد جدي ايشان را به همراه داشته است. پس از اين خطبه دوم دقايقي با سر و صداي عده اي همراه و لحظاتي باعث قطع شدن خطبه ها شد. در اين ميان فرد چند چهره افراطي كه تاب سخنان ايشان را از دست داده بودند با شعار "مرگ بر ضد ولايت فقيه"، باعث بي نظمي و اعتراض ديگر نمازگزاران شدند. آيت الله اميني در ادامه خطبه هاي امروز تاكيد كرد: "نبايد افراد را به صرف اختلافات جزيي با ولي فقيه طرد كرد". به نظر مي رسد، چند فرد مشخص با آزادي مطلق اجازه دارند با توجه به سابقه قبلي كه به هر سخنراني رفته و حرمت جلسه را بشكنند، نمازجمعه امروز قم را نيز قطع كرده و به امام جمعه قم توهين كنند.
    + ببل 
    روح الله حسينيان از نمايندگان فوق العاده تندروي مجلس و طرفدار سرسخت احمدي ن‍ژاد، امروز در متن استعفاي خود، كه به نظر مي رسد از انتشار گزارش هيات بازرسي مجلس در مورد جنايت هاي سعيد مرتضوي به شدت خشمگين است و مي داند كه اينكار به اشاره انجام شده است در انتهاي نامه استعفا نوشته: "با آرزوي طول عمر رهبر عزيز، دولت به كام باد".
       1   2   3   4   5    >>    >