• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سرقت احشام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + ففف 

    كسي اين خبر را رد يا تاييد ميكند؟ نام اين شخص چيست ؟

    فرزند عضو سابق شوراي شهر کاشان و معاون ستاد ميرحسين موسوي در اين شهر پس از بازداشت توسط يک نهاد امنيتي، بعد از 3 روز بيخبري مطلق و ضرب و جرح شديد تا جايي که منجر به شکسته شدن دست و پاي اين دانشجو شد و آثار سوختگي با سيگار نيز بر بدن او نمايان بود، به حالت بيهوش در کنار يکي از خيابانهاي حاشيه شهر رها شد. به گزارش نوروز، وي پس از رها شدن در حاشيه شهر، بدون اينکه امکان ديدار با خانواده خود را داشته باشد، مدت 36 ساعت در اختيار اداره اطلاعات بود و در مورد فعاليت هاي پدرش که استاد دانشگاه کاشان نيز است، و فعاليت هاي سياسي خود و انجمن اسلامي دانشگاه مورد بازجويي قرار گرفت. اين دانشجو پس از پايان بازجويي نيز با چشم بسته مجبور به امضاي تعدادي برگه شد. به گزارش نوروز، اين اقدام وحشيانه در ادامه روند بي سابقه احضار و بازجويي از حدود 20 نفر از اعضاي فعال ستاد مهندس موسوي در جوانان اصلاح طلب کاشان که طي يک ماه گذشته صورت گرفته، انجام شده است.

    + س 

    آقاي نويسنده

    لطفا اطلاعات بيشتري از سرقت بزرگ بده

    + س 

    كسي آيا اين سخنراني را تاييد ميكند؟اين استاد كي بوده است؟

    سخنراني بي پرواي يک استاد دانشگاه کاشان در جمع دانشجويان و فعالان سياسي : 22 بهمن در راه است. اين راهپيمايي فرصتي است براي افشاي قاتلان ملت....صفوف سپاه واطلاعات از هم جدا شده و تشتت آراء بين كودتا چيان مشهود به نظر مي رسد... خود رهبر اذعان دارند كه 22 بهمن امسال براي حكومت يک آزمون مرگ و زندگي است

    + رذدلتالت 
    جديد ترين آمار سايت رسمي Internet World State نشان مي دهد، ايران با داشتن حدود سي و دو ميليون نفر کاربر در ميان کشورهاي خاورميانه در رتبه اول تعداد کاربران اينترنتي قرار گرفته است.!!!!!!!!!!!!!!
    + رذدلتالت 
    جمهوري اسلامي ايران در دوران مديريت علي آبادي بر سازمان ورزش، طي توافقي مکتوب در عربستان، حذف نام خليج فارس از مدال ها و احکام بازي هاي همبستگي کشورهاي اسلامي را پذيرفته بود
    + رذدلتالت 

    به گزارش خبرنگار «آينده»، اين بولتن محرمانه همچنين با ذكر نقل قول‌هايي از اسفنديار رحيم مشايي درباره رهبر انقلاب كه «آينده» مجاز به انتشار آن نمي‌باشد، نوشته است:

    "در جريان سفر اخير احمدي‌نژاد به استان خراسان رضوي، اعضاي ستاد حاميان احمدي‌نژاد و جوانان حامي رييس جمهور با وساطت مرتضي آقاتهراني با وي ديدار كرده‌اند. اعضاي ستاد حاميان احمدي‌نژاد در اين جلسه كه مدت سه ساعت به طول انجاميده، انتقاداتي در خصوص عملكرد برخي از دولتمردان علي‌الخصوص مشايي مطرح كرده‌اند.نكته قابل توجه در اين خصوص اينكه، احمدي‌نژاد برخلاف جلساتي كه تا موضوع انتقاد از مشايي پيش آمده جلسه را ترك مي‌كرده است، اين بار با دقت به سخنان اعضاي ستاد حاميان خود گوش فرا داده‌است.

    مرتضي آقا تهراني نيز در برخي اوقات، با تاييد سخنان حاميان جوانان احمدي‌نژاد بر آن مهر تاييد ‌زده ‌است. پس از پايان اين سخنان احمدي‌نژاد در واكنش به آنها گفته است "حرفهاي شما براي من قابل قبول نيست. آقاي مشايي از اوليا‌ء‌الله است. شما ببينيد به عرفايي نظير مرحوم نخودكي و مرواريد چه جفا و بي‌احترامي صورت گرفت. من معتقدم آقاي مشايي از اولياي خداست" و بدين ترتيب جلسه احمدي‌نژاد با حاميان خود به پايان مي‌رسد."

    پس از رفتن احمدي‌نژاد از اين جلسه مرتضي آقاتهراني ضمن دلداري به اين دانشجويان خطاب به آنان گفته است:" من به شما گفتم احمدي‌نژاد در نظرات خود نسبت به مشايي تغييراتي نخواهد داد. قصه احمدي‌نژاد و مشايي قصد مريد و مرادي است و وي به نوعي مشايي را ..."

    آينده
    + رذدلتالت 
    لغو بازيهاي آسيايي
    هاشمي طبا از همان ابتدا انتقاد را چاشني حرف هايش مي کند و در واکنش به اين اتفاق مي گويد« وقتي مقامات عاليرتبه سياسي کشور زير بيرق آنها که رويش نوشته شده خليج عربي عکس يادگاري مي گيرند و آنها را به رسميت مي شناسند ديگر چه توقعي مي توان داشت؟»
    + رذدلتالت 
    فرارو- ماجراي وضعيت فقر در ايران مدت‌ها است تبديل به مثنوي هفتادمن شده است، پس از جدال‌هاي سال گذشته بر سر تعيين خط فقر در کشور زمستان امسال نيز شاهد اظهار نظر‌هاي جالب توجه در مورد مسئله فقر در کشور هستيم.

    به گزارش فرارو؛ محمود احمدي نژاد در سفر خود به استان خوزستان درباره وضعيت فقر و راهکار‌هاي دولت براي حل مسئله فقر اظهار کرد: «ايران کشور ثروتمندي است که اگر عدالت اجرا شود حتي يک نفر فقير و بيکار در آن پيدا نخواهد البته عدالت سخت ترين مرحله است و وقتي بحث از عدالت شد، عده اي حاضر شدند دست در دست بيگانگان در برابر عدالت بياستند.»

    وي افزود: «دولت داراي دو برنامه براي اجراي عدالت است که يکي از آنها هدفمند کردن يارانه ها و ديگري برنامه پنجم توسعه است.» رئيس جمهوري هدفمند کردن يارانه ها را گام بلندي در جهت اجراي عدالت به شمار آورد و افزود: «من به نمايندگان در مجلس نيز گفتم اگر اين طرح بدون مانع و مشکل و در يک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمين مي دهم ظرف سه سال آينده يک بيکار و يک فقير در کشور پيدا نشود.»

    اين اظهارات در شرايطي مطرح مي شود که کشور با لشکر فقرا و بيکاران روبه رو است، روز گذشته روزنامه "اعتماد" بخشي از گزارش نشريه "برنامه" که متعلق به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي دولت است را منتشر کرد، براساس اين گزارش تعداد فقراي کشور در سال هشتادوشش نسبت به سال هشتادوچهار، چهارصد هزار نفر افزايش داشته است.
    + رذدلتالت 
    حجت الاسلام سيد حسن خميني با آيت الله صانعي در قم ديدار کرد.

    به گزارش جهان در اين ديدار که چندي پيش صورت گرفت، مطالبي در حمايت از مرجعيت آيت الله صانعي توسط سيد حسن خميني مطرح و از اقدام جامعه مدرسين حوزه علميه قم در رد صلاحيت مرجعيت آقاي صانعي انتقاد شد.

    بنابراين گزارش، طبق وعده سيد حسن خميني مقرر شده است سايت اينترنتي جماران چندين مصاحبه با آيت الله صانعي با موضوع بيان خاطراتش از امام خميني (ره) در روزهاي آينده انجام دهد.
    + رذدلتالت 
    سايت الف:
    ) عدم تائيد صلاحيت کانديداهاي مجلس بر اساس روش مرسوم، به اعمال سليقه اعضاي محترم شوراي نگهبان و حتي ماموران سطح پايين اين نهاد در تعيين صلاحيت فرد براي مشارکت در قدرت مي انجامد. چنان‌كه در انتخابات مجلس هشتم منجر به حذف گسترده کانديداهاي جناح موسوم به چپ شد. اين اتفاق يكي از موجبات واگرايي و عدم مشارکت اين جناح در ايجاد آرامش در حوادث پس از انتخابات را فراهم آورد. به علاوه اين رويه به تغيير ماهيت سياسي جمهوري اسلامي و تبديل آن به کشوري تک حزبي مي انجامد که البته چالش هايي که نتيجه بسته شدن راه مشارکت جويي مسالمت آميز در سرنوشت سياسي است را نيز پيش روي نظام خواهد گذاشت. بجاست نيروهاي علاقمند به نظام با نقد اين متد به اصلاح عملکرد اين نهاد نظارتي پراهميت کمک نمايند.
    + رذدلتالت 
    هزار فقير جديد و وعده جالب دکتر احمدي نژاد
    شفاف : هرچند برخي اقتصاددانان بهبود اوضاع به گونه اي که حتي يک فقير و بيکار نباشد را عملي نمي دانند اما به هر حال رئيس جمهور به نمايندگان مجلس وعده داده است در صورتيکه لايجه هدفمندي شدن يارانه ها آنگونه که دولت ميخواهد اجرايي شود اين مهم اتفاق مي افتد .
    + رذدلتالت 
    سايت الف:
    3) متاسفانه خطاي استراتزيک خطرناکي که مي شود از آن به عنوان حرکت به سوي حاکميت ناب اسلامي تعبير نمود در حال شکل گيري در ذهنيت و برنامه برخي از افراد درون حاکميت است. بدين معنا که اشخاص مهمي از حاکميت، کمال حاکميت اسلامي را در هر چه ناب شدن و حذف کساني که به زعم اين قشر از خلوص عقيدتي کمي برخوردارند، از طبقه حاکم مي دانند رفتار شوراي نگهبان در حذف جناح چپ در انتخابات مجلس هشتم به عذر عدم احراز صلاحيت در همين چهار چوب قابل فهم است. حذف يا به حداقل رساندن بدنه رسانه اي اين جناح در طول زمان نيز در همين چهار چوب قابل تفسير است.

    4) تنگ نمودن دايره مشارکت در تعيين سرنوشت با زعم حرکت به سوي سرنوشت متعالي تر و خالص و ناب، به كشمكش‌هاي داخلي ، تحکيم شرايط پليسي ، کم رنگ شدن جمهوريت و در نهايت فساد و وابستگي به قدرت هاي خارجي و از کف رفتن استقلال که نتيجه تکيه بر قدرت داخلي است مي انجامد.
       1   2      >