• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : زمستان بهاري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 31 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + ننن 
    اين سيستم موجب اختلال و کنترل فرکانس هاي نوري مغز در سطوحي به وسعت شهرها شده وانسانها از راه دور و ايجاد “غش” و توليد ”وهم” در مغز کنترل مي کند.

    هارپ موجب قطع برق شهري شده و ايجاد انفجار هاي عظيم زير زميني با قدرت بمب هاي اتمي و بدون توليد اشعه هاي راديو اکتيو مي کند و ديوارهاي راديويي ضد هواپيما و ضد موشک را ايجاد مي کند.

    درواقع همه اسلحه هاي جنگي معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژي جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه اي که “هارپ” ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر هاي يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و موجب سقوط آن شود .
    + ننن 
    سيستم "هارپ"- برنامه تحقيقاتي آرورال فعال درفرکانس بالا- سلاحي آب و هوايي است که از طريق ارسال يک انرژي فوق العاده به لايه يونوسفر (لايه فوقاني اتمسفر)، مولکول هاي آن را به تپش انداخته و به بازتاب قدرتمند اين انرژي وادار مي سازد. اين انرژي پس از"کاناليزه"شدن مي تواند اختلالاتي مانند خشکسالي، بارش برف و باران، سرماي شديد، سونامي، توفان، زلزله و... در نقطه تعيين شده، به وجود آورد.
    + بيب 
    سايت الف
    ?? بهمن ????
    نيروي دريايي روسيه در گزارشي با اشاره به اينكه زمين‌لرزه ويرانگر هائيتي نتيجه آشكار آزمايش سلاح هارپ توسط ارتش آمريكاست، اعلام كرد هدف نهايي اين آزمايش‌‌ها تخريب ايران و براندازي دولت كنوني اين كشور از طريق ايجاد زمين‌لرزه است.

    به گزارش فارس، پايگاه خبري تحليلي "ولترنت "، در گزارشي تحت عنوان "آيا آمريكا در وقوع زلزله هائيتي دست داشته است؟ " نوشت: بنا بر اعلام روزنامه روسي "راشا تودي "، "هوگو چاوز " رئيس‌جمهور ونزوئلا، آمريكا را به دست داشتن در وقوع سري زمين لرزه‌هاي اخير در حوزه درياي كارائيب از جمله زلزله ويرانگر هائيتي متهم كرده است.

    از پايان سال‌هاي دهه 70، آمريكا تحقيقات و پژوهش‌هاي خود در زمينه سلاح‌هاي هارپ را به ميزان قابل توجهي ارتقا داد و از آن زمان به بعد از ژنراتورهاي رانشي و تكانشي، پلاسما و روزنانس در تهيه بمب‌هاي با امواج لرزه‌اي شديد استفاده كرد.

    اين گزارش در ادامه دو آزمايش هفته گذشته نيروي دريايي آمريكا را مورد مقايسه قرار داد: نخست زمين‌لرزه به بزرگي 6.5 ريشتر در حوالي شهر Eureka در ايالت كاليفرنياي آمريكا كه هيچ قرباني به دنبال نداشت و دوم، زمين‌لرزه كارائيب كه دست‌كم 140 هزار كشته بر جا گذاشت.

    نيروي دريايي روسيه در ادامه درباره هدف نهايي اين آزمايش‌ها اعلام كرد: هدف نهايي اين آزمايش‌‌ها تخريب ايران و براندازي دولت كنوني اين كشور از طريق ايجاد زمين لرزه است.

    به گفته اين گزارش، پروژه هارپ (پروژه بررسي و تحقيق درباره لايه آيونوسفير (Ionosphere) و مطالعات معادن زير زميني با استفاده از امواج راديويي) همچنين امكان ايجاد تغييرات شديد و فجيع در شرايط جوي زمين بمنظور بروز سيل، خشكسالي و توفان را فراهم مي‌آورد.

    طبق گزارش پيشين، اطلاعات موجود با زمين لرزه 8/7 ريشتري 12 مه 2008 Sichuan چين كه آن هم به موجب امواج الكترو مغناطيس هارپ به وقوع پيوسته بود، هماهنگي و مطابقت دارد.

    + بيب 
    رئيس موسسه جنگل ها و مراتع کشور به دليل عدم شرکت در راهپيمايي خودجوش 9 دي برکنار شد.
    + ابلعغ 
    احمدي نژاد که امروز براي ارائه لايحه بودجه به مجلس شوراي اسلامي رفته بود، به جاي لوح فشرده بودجه سال 89 سهوا يک عدد سي دي خام تحويل علي لاريجاني رييس مجلس هشتم داد. به گزارش خبرنگار عصرايران، اين اتفاق نادر در شرايطي روي داد که احتمالا به دليل اشتباه صورت گرفته هنگام رايت سي دي بودجه سال 89 به خوبي در آن ذخيره نشده است. با اين حال بعد از مشخص شدن خام بودن سي دي، مسوولان نهاد رياست جمهوري به سرعت دستور دادند که نسخه اصلي بودجه به مجلس منتقل شود. اين در حالي است که علاوه بر لوح فشرده بودجه 89 متن اصلي بودجه از سوي احمدي نژاد به لاريجاني ارائه شده بود
    + ابلعغ 
    در اين ميان رييس كل بانك مركزي نيز در گفت‌وگو با ايلنا به نوعي اظهار نظرهاي كارشناسي را تاييد مي‌كند. او در خصوص ميزان سود خالص بانك‌ها مي‌گويد: ”بانك‌ها در شرايط فعلي سود نمي‌كنند.” بهمني با اشاره به مطالبات معوق بانك‌ها مي‌افزايد: ”مگر مي‌شود بانك‌ها با وجود 48 هزار ميليارد تومان مطالبات معوق، در پايان سال سود داشته باشند.” به گفته وي اخيرا بحث‌هايي در برخي رسانه‌ها مبني بر سودآوري بانك‌ها مطرح شده كه اين گفته‌ها به هيچ‌وجه درست نيست.
    + ابلعغ 
    تعدادي از شيشه هاي بانك ملي واقع در خيابان خالداسلامبولي توسط مامورين براي ايجاد ترس و وحشت مشتريان و براي بيرون راندن مشتريان معترض شكسته شد . كمبود نقدينگي و ترس از اعتراض مردم در بانك موجب اين حركت شد و درب بانك ساعت 12 بر خلاف روال معمول به روي مشتربان بسته شد
    + ابلعغ 
    درگيري پليس با مردم در بانك ملي شعبه تيراژه ( صادقيه ) موجب مجروح شدن يكي از مشتريان بانك و بسته شدن درب بانك به روي مشريان شد.
    + ابلعغ 
    بانك جهاني در تازه‌ترين گزارش خود اعلام كرد رشد اقتصادي ايران در سال جاري به يك درصد كاهش ‌خواهد يافت.‌
    + ابلعغ 
    عباسعلي نورا، نماينده مردم زابل عضو كميسيون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: 35نفر در بانك ملي هستند كه طبق بررسي‌هاي گروه تحقيق و تفحص، اين 35 نفر قريب به هزار ميليارد تومان به اين بانك بدهكار بوده و مطالباتشان مشكوك‌الوصول است.
    + ابلعغ 
    گزارش روزنامه اعتماد به نقل از بانک مرکزي ايران جالب است که صحبت از اين ميکند که در 9 ماهه اوّل امسال، 15 هزار ميليارد تومان يا 15 ميليارد دلار چک برگشتي در کشور بوده است
    + ابلعغ 
    داوود احمدي نژاد: در مورد مشايي
    چطور چنين انساني مي‌تواند مطمئن و سالم باشد و عامل نباشد‌؟ قطعاً بايد منافعي از سوي اسرائيل براي اين شخص باشد كه مقابل اسرائيل سر تعظيم فرود آورده است‌.
    + ابلعغ 
    پول نيوز: عضو کميسيون برنامه وبودجه مجلس از جلسه امروز اين کميسيون در خصوص بررسي بحث تامين مالي بانک ها با حضور شمس الدين حسيني وزير اقتصاد ودارايي و مديران عامل همه بانک هاي کشور در اين کميسيون خبر داد.

    جبار کوچکي نژاد عضو کميسيون برنامه و بودجه در گفتگو با پول نيوز از جلسه ساعت 14 ظهر امروز اين کميسيون با حضور مديران عامل بانک هاي کشور و وزير اقتصاد خبر داد.

    وي افزود : در جلسه امروز ، اصلاحيه بودجه که در آن ايراداتي از سوي شوراي نگهبان ابلاغ شده بود نيز بررسي خواهد شد همچنين بررسي راه کارهايي براي بانک ها تا از لحاظ بحران تامين مالي ومنابع حمايتي بتوانند از وضعيت فعلي رهايي يابند.
    + بال 
    طي اخباري كه ديروز مبني بر ورشكستگي زود هنگام دو بانك دولتي مهم از طريق پيامك به دست رسيد امروز پس از مراجعه به بانك ملت در بازار ( بازار فرش فروشان ) با ازدحام و شلوغي بي سابقه روبرو شدم كه كساني هم مانند من نيز اين خبر به دستشان رسيده بود و هر لحظه به دليل حساسيت بازاريان و پيچيده شدن اين خبر در بازار به صف مشتريان بانك براي برداشت از حساب افزوده ميشد . ساعت 11 و نيم بود كه باجه پرداخت اعلام كرد كه موجودي ندارد و ميتواند حواله بين بانكي صادر كند كه با مخالفت اكثر مشتريان روبرو شد . رئيس شعبه نيز به مشترياني كه براي برداشت پول مراجعه كرده بودند به آنها اعلام كرد كه ورشكستگي اين بانك شايعه است و نياز به خالي كردن حسابها نيست ولي با اصرار مشتريان روبرو شد كه به درگيري لفظي انجاميد كه با دخالت مامور بانك نيز به اين درگيري افزوده شد . لحظاتي بعد ماموران يگان ويژه وارد شعبه مذكور شدند و همه را به بدترين شكل و حتي زدن باتوم بيرون كردند و درب بانك را به روي مشتريان بستند .
    + بال 
    بانک ملي و ملت در صورت عدم دريافت کمک‌هاي اضطراري از دولت بزودي ورشکست و زد خورد در بانک ملت شعب? بازار بخاطر کمبود پول براي پرداخت
       1   2   3      >