• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : پيام تسليت
  • نظرات : 3 خصوصي ، 38 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + مرز پر گهر 

    سلام به آزران هاي عزيز

    من از ديدن وبلاگ روستاي شما واقعا خوشحال شدم با وجود امكانت كم ولي زيبا بود نمي دانم چند درصد روستاي شما اين وب را مي خوانند و دوست دارم بدانم من زياد از وضع ايران خبر ندارم از اينكه مي بينم در ايران در يك روستا هم اين همه آدم آگاه و خوش ذوق هست خوشحال مي شوم اگه مي توانيد عكسهاي بيشتري از روستاستان بگذاريد حتما جذاب تر خواهد شد خصوصا براي ما

    متشكرم

    شوراي آزران غير قانوني مي باشد.

    شوراي غيرقانوني آزران بايدمنحل شود وآقاي رضوي از رياست بركنار شود.

    + لاتااللب 
    دلخوري هاي صادق محصولي، وزير رفاه و تامين اجتماعي از رئيس جمهور و عدم حضور وي در دفتر کارش در ساختمان خيابان وليعصر همچنان ادامه دارد.

    به گزارش روزنامه مردمسالاري صادق محصولي که در آخرين مرحله تکميل کابينه دهم به جمع همکاران دولت پيوست و به عنوان وزير رفاه از مجلس راي اعتماد گرفت، اين روزها در اعتراض به خلف وعده هايي که به وي قبل از پذيرش اين سمت شده بود، به حالت قهر در محل کار خود حاضر نمي شود.
    + تن 
    مشايي: زيبارويان هيچ وقت جدل نمي‌کنند
    + تبتت 
    از پنجشنبه اول بهمن ماه جابه جايي بيش از ?? ميليون تومان پول نقد در بانکها و مؤسسات اعتباري ممنوع شد. در هفته اخير گزارشهايي از بحران سيستم بانکي در ايران و اخبار درگيري در چند شعبه بانک ملي و ملت بين مردم و محافظان بانک منتشر شده است و حتي در وبلاگهاي اينترنتي شايعه احتمال ورشکستگي چند بانک منتشر شده بود. ظاهراً مشکل نقدينگي در بانکها ناشي از مشکلات اقتصادي دولت، حجم گسترده خروج پول از بانکها پس از ناآرامي هاي اخير، کسري بودجه کشور، حيف و ميل وامهاي کلان بانکي، و خروج ارز و طلا از کشور ميباشد. اما به گزارش خبرآنلاين به نقل از ايسنا، محمودرضا خاوري مديرعامل بانک ملي ايران به صورت غيرمترقبه اي اذعان کرد که دولت توان پرداخت بدهي ?? هزار ميليارد ريالي اش (پنج ميليارد دلار) به اين بانک را ندارد.
    + تبتت 
    دولت براي سال 89 پيش بيني کرد:
    کاهش 4700 ميليارد توماني درآمدهاي بانکها
    دولت کاهش 4700 ميليارد توماني درآمدهاي بانکهاي دولتي در سال آينده نسبت به رقم مصوب بودجه‌اي در سالجاري را پيش بيني کرده است.
    از ماگفتن
    + ئئ 
    وزارت کشور به 12سوال درباره تخلفات انتخابات جواب نمي‌دهد/40هزار فرم شمارش آراي صندوق‌هاهنوزمنتشرنشده
    سايت الف که توسط احمد توکلي اداره مي‌شود 12سوالي را مطرح کرد که وزارت کشور نسبت به آنها پاسخگو نيست.

    سايت الف، سوال‌هايي را که به وزارت کشور ارسال کرده و معتقد است اين وزارتخانه به آنها پاسخ نمي‌دهد به اين شرح منتشر کرده است:

    1- لطفاً توضيح بدهيد که چطور ممکن است در چند استان (مثلاً لرستان) در تعداد بسيار زيادي از صندوق ها (مثلاً بيش از ده درصد از کل صندوق هاي اين استان) تعداد کل آرا مضرب صد بشود (100، 200، 300 و غيره).

    2- چرا تعدادي از فعالين سياسي (بخصوص مسئولان ستاد انتخاباتي موسوي) در همان ساعات و روزهاي اوليه پس از انتخابات دستگير شدند؟ با وجود اينکه اعتراض‌ها هنوز تازه آغاز شده بود

    3- در طي 12مرحله اعلام آرا تنها در دو مرحله آخر شاهد اعلام آري باطله بوديم در حالي که طبق فيلم موجود و نيز مستنداتي که در همين سايت و ديگر سايت‌ها اشاره شد، در 10مرحله قبلي اراي مأخوذه اعلام شده بود و نمي‌توان گفت که اينها آراي صحيح بوده و چون آراي باطله کم بود پس بدان شاره نشده است.
    لطفاً صريحاً بگوييد چرا آراي باطله از همان اول اعلام نشد؟

    4- در مورد نرم‌افزار تجميع آرا چطور، که گفته مي‌شود در بيرون از وزارت کشور برنامه آن نوشته شده است در حالي که وزارت کشور توان نوشتن چنين برنامه‌اي را داشت.

    5- در برخي مساجد که پايگاه بسيج هم هست از افراد خواسته مي‌شود که به فلاني راي بدهيد و فلاني ضدولايت فقيه و منافق است آيا اين طريق تبليغات خلاف وصييت امام خميني (ره)نيست چراکه ايشان به (نيروهاي نظامي) گفتند وارد احزاب نشويد آيا اين خود کار يک حزب نيست؟

    6- در آمار تفکيکي که بعدها منتشر شد، شبهات و اشکالات زيادي وجود داشت. فرضا منفي بودن تعداد آراي باطله در يکي از صندوق هاي استان لرستان. اين موضوع را چگونه مي توان توجيه کرد؟

    7- چرا وزارت کشور در صبح روز راي‌گيري اعلام کرد که نيازي به وارد کردن کد ملي راي دهندگان در سيستم نيست ؟ آيا امکان پاک کردن مهر شناسنامه‌ها وجود ندارد؟

    8- چرا وزارت کشور اصل 40هزار فرم 22 (صورتجلسه شمارش آرا صندوق‌ها) را که مدعي است به امضاي نمايندگان و ناظران موسوي رسيده، منتشر نمي‌کند و نمي‌گذارد روي سايت خودش تا خيال معترضين واقعي راحت شود و صف معترضين و آشوبگران جدا گردد؟

    9- شماره رديف کانديداها در حوزه هاي راي‌گيري به ترتيب حروف الفباء به صورت: 1- احمدي‌نژاد 2- رضائي 3- کروبي 4- موسوي بود اما کدهاي اختصاصي براي آنها به صورت: 44 - احمدي‌نژاد 55 - رضائي 66 - کروبي 77 - موسوي بود که بر خلاف رديف‌ها که منطقي و درست است کدها با هيج منطقي سازگار نيست. اگر استفاده از اعداد دو رقمي مورد نظر بود منطقي‌ترين و صحيح‌ترين روش اختصاص کدها به صورت زير است که باعث هيج اشتباه و سردرگمي نمي‌شود: 11 - احمدي نژاد 22- رضائي 33 - کروبي 44 - موسوي. منتظر جواب منطقي هستم.

    10- آيا براي تجمع هواداران آقاي احمدي‌نژاد در ميدان وليعصر در 24خرداد که با تبليغ رسانه‌هاي دولتي همراه بود و از تلويزيون زنده پخش شد، مجوز صادر شده بود؟ با توجه به لزوم درخواست تجمع يک هفته قبل، اين درخواست چه زماني و توسط چه کسي به وزارت کشور تسليم شده بود؟

    11- نامه فرماندار فيروز‌آباد فارس به استانداري براي هزينه اعزام مستقبلين از آقاي احمدي‌نژاد در سفر استاني ايشان در بهار 88 به شيراز را چگونه توجيه مي‌کنيد؟ اين هم سندش که همان روزها الف زده است: http://alef.ir/1388/content/view/49268/

    پاسخ استانداري و وزارت کشور به اين نامه چه بوده است؟ در فاصله 20 روز مانده به تبليغات رسمي انتخاباتي، آيا هزينه مستقبلين از نامزد انتخابات آتي و رئيس‌جمهور وقت از بيت‌المال پرداخت شده است؟

    12- چرا آراي محسن رضائي از صبح تا بعدازظهر از630 هزارتا به 580 هزارتا کاهش پيدا کرد؟
    + لبيذابل 
    افاضات جديد
    مشايي با بيان اينكه حضرت عيسي سي و چند سال پيامبر بودند گفت: آيا حضرت عيسي كه پيامبر بود مدير هم بود؟ حضرت عيسي كجا مدير بود، حضرت عيسي كه از اينجا به آنجا فرار مي‌كرد
    + لبيذابل 
    يادداشت تحليلي صادق زيبا کلام درباره مواضع تازه سران اصلاح طلب.

    تصور لبخند پيروزي و احساس غرور از شکست و عقب نشيني اصلاح طلبان به دنبال بيانات اخير آقاي کروبي، بر چهره اصولگرايان تندرو خيلي امر بعيدي به نظر نمي رسد. به رسميت شناختن دولت دهم و پذيرش نتيجه انتخابات 22 خرداد از جانب کروبي به تعبيري حلقه پذيرش و به رسميت شناختن اين دولت و به تبع آن، پذيرش نتيجه انتخابات 22 خرداد را کامل مي کند. ابتدا ميرحسين موسوي در بيانيه هفدهم اش بعد از حوادث عاشورا از مواضع قبلي اش عقب نشيني کرد و انتخابات دهم را به رسميت شناخت.

    کم و بيش همزمان با ايشان آقاي خاتمي نيز در مکتوبي خطاب به رهبري، دولت و انتخابات را به رسميت شناخت و برداشتن اين گام از سوي آقاي کروبي حلقه را کامل کرد. اصولگرايان، امروز و پس از گذشت هفت ماه پس از 22 خرداد، مي توانند به درستي ادعا کنند که حريف بالاخره شکست را پذيرفت. اصلاح طلبان که ديگر راه به جايي نداشتند و ديگر کاري از دست شان برنمي آمد، لاعلاج شکست را پذيرفتند و تسليم شدند. همان شب دو تن از آنان در راديوگفت وگو حاضر شدند و هيجان زده و خوشحال خواهان «توبه سران فتنه» شده و گفتند پس از درخواست توبه، ممکن است سران نظام و مردم آنها را ببخشند.

    در حالي که يکي ديگر از آنان تلفني مي گفت «نه، توبه آنان مقبول نيست زيرا اتمام حجت با آنان مدت ها بود که به پايان رسيده بود اما آنان همچنان بر مواضع شان عناد مي ورزيدند و حاضر به پذيرش حق و اراده ملت نبودند. بنابراين به رغم اعتراف به شکست و در خطا بودن، قوه قضائيه بايد آنان را به سزاي اعمال شان برساند.

    البته از برخي از چهره هاي جوان، کم تجربه اما پرمدعا و تندرو جناح راست به جز اين دست مطالب انتظار ديگري نمي توان داشت. اتفاقاً اگر راست افراطي اندکي تامل و تعمق مي کرد و اصراري بر پذيرش يا عدم پذيرش «توبه» اصلاح طلبان نمي ورزيد و تاکيدي هم نمي کرد که اصلاح طلبان يا به تعبير خودشان «سران فتنه» حکماً بايد محاکمه شوند و به جاي کشيدن خط و نشان، طوري به فکر فرو مي رفت، شايد متوجه مي شد که اتفاقاً به رسميت شناختن دولت احمدي نژاد و نتايج انتخابات 22 خرداد از سوي اصلاح طلبان اگرچه براي آنان پيروزي محسوب مي شود اما در بلندمدت اتفاقاً خيلي هم آنان پيروز نشده اند.

    اصولگرايان تندرو امروز البته از عقب نشيني اصلاح طلبان و اذعان آنان به نوعي شکست به وجد آمده و بهره برداري زيادي از آن خواهند کرد اما غافل هستند که آب ها که از آسياب بريزد و جشن شادماني آنان که به پايان برسد، آن وقت درخواهند يافت که اتفاقاً بالا بردن پرچم سفيد از سوي اصلاح طلبان خيلي هم به سود اصولگرايان تمام نشده. اما چرا چنين است و چرا عقب نشيني، اعتراف و اذعان به شکست يا هر نام ديگري که روي موضع گيري هاي اخير موسوي، خاتمي و کروبي بگذاريم، در بلندمدت به زيان اصولگرايان افراطي تمام خواهد شد؟

    راست افراطي از پشت 22 خرداد هر کس را که با عملکرد و سياست هايش مخالفت کرد و زبان به انتقاد گشود، هر کس را که نتايج انتخابات را نپذيرفت و در نتيجه دولت دهم را به رسميت نشناخت، متهم به «فتنه گري» و دست داشتن در «فتنه» کرد و هر کس را هم که حاضر نشد «فتنه» و «فتنه گران» را محکوم کند، شريک جرم فتنه گران اعلام کرد. هر اعتراضي را به پاي «فتنه گران» و «سران فتنه» نوشت و هر که گفت بالاي چشم افراطيون و تندروهاي جناح راست و عملکردشان ابرويي است را متهم به بيگانگان کرد.

    به رسميت شناخته نشدن نتايج انتخابات 22 خرداد و بالطبع به رسميت نشناختن دولت دهم از جانب رهبران اصلاح طلب همچون چماقي در دست اصولگرايان تندرو بود تا نه تنها راه مصالحه و آشتي را نپيموده بلکه هر تظاهرات و راهپيمايي اعتراضي را به اصلاح طلبان و «سران فتنه» نسبت دهند.

    اين مرافعه سبب شده بود اصولگرايان تندرو هيچ توجهي به بسياري از حوادث تلخ 22 خرداد به بعد نکرده و عملاً از خود در قبال آنان سلب مسووليت کنند. هر حادثه هولناک و جانگدازي که از 22 خرداد به اين سو در کشور اتفاق افتاد، اصولگرايان تندرو به جاي بررسي و پاسخگو بودن در قبال آن يکسره همان ادبيات تکراري را تکرار کردند مبني بر اينکه پاي «سران فتنه»، «بيگانگان» و «دشمنان» اسلام و انقلاب و نظام در کار است. اما با به رسميت شناخته شدن نتيجه انتخابات و پيروزي احمدي نژاد فرش متهم کردن اصلاح طلبان به فتنه گري از زير پاي راست افراطي کشيده خواهد شد و آنان ديگر نمي توانند بگويند اصلاح طلبان دولت، نظام و حاکميت را به رسميت نمي شناسند و در نتيجه «فتنه گر» «متمرد»، «باغي»، «ياغي» و «طاغي»اند و از زير بار پذيرش مسووليت بسياري از خلاف ها، تجاوزات و تخطي ها از قانون شانه خالي کرده و صرفاً اصلاح طلبان را مقصر و مسبب دانسته و دست آخر هم فرياد برآورند که «چرا سران فتنه دستگير و محاکمه نمي شوند؟»

    با به رسميت شناخته شدن دولت از سوي ميرحسين موسوي، خاتمي و حالا کروبي، راست افراطي ديگر نمي تواند به سياست سلب مسووليت از خود ادامه دهد. توپ پذيرش بسياري از مسائل، دشواري ها و سوءمديريت ها از حالا به بعد مي افتد زمين اصولگرايان تندرو و آنان ديگر نمي توانند با قيل و قال، با هو و جنجال و با داد و فرياد و سر دادن فرياد «آي فتنه»، «آي فتنه»، از خود سلب مسووليت کرده و انگشت اتهام را به سوي «سران فتنه» بگيرند و آنان را مقصر قلمداد کنند. موسوي، خاتمي و کروبي از حالا به بعد از هيبت «سران فتنه» و «سران برانداز و براندازي» (به زعم اصولگرايان تندرو) به در مي آيند و تبديل مي شوند به مخالفان و منتقدان يا اپوزيسيون درون نظام.

    اگرچه هيچ يک از آنان و هيچ يک از اصلاح طلبان ديگري که ماه هاست در زندان اند و برخي از آنان به حبس هاي شش سال و هشت سال و بالاتر محکوم شده اند، سوداي براندازي نداشتند و اساساً مقوله براندازي نظام به مخيله شان هرگز خطور نکرده بود اما مادام که آنان دولت دهم را به رسميت نمي شناختند از جانب اصولگرايان تندرو در مظان اين اتهام قرار مي گرفتند اما با به رسميت شناختن دولت دهم و نتيجه انتخابات 22 خرداد، تندروها ديگر نمي توانند چنين اتهامي به آنان وارد ساخته و در پشت اين اتهام سنگر گرفته و در نتيجه از پذيرش عملکردشان و قبول مسووليت کارهايشان ظرف هفت ماه گذشته سر باز زنند.

    آنان ديگر نمي توانند با به راه انداختن سروصدا و اينکه جمعي مي خواهند نظام را سرنگون کنند، در قبال اتفاقاتي همچون کوي دانشگاه، کشته شدن مردم در نتيجه تيراندازي در راهپيمايي ها، محکوميت هاي سنگين و بازداشت هاي بي در و پيکر، کهريزک، بستن روزنامه ها، محروم ساختن دانشجويان و ساير مسائل ديگري که ظرف هفت ماه گذشته در کشور اتفاق افتاده همچنان سکوت کرده يا از کنار آنها بي تفاوت بگذرند کانه آن اتفاقات در کشور ديگري صورت گرفته است.

    رهبران اصلاح طلب ممکن است با به رسميت شناختن دولت دهم و انتخابات مورد انتقاد بسياري از سبزهاي راديکال و تندرو قرار گيرند، اما نبايد فراموش کرد که اين شناسايي سبب خواهد شد دولت دهم از هيبت موجود سياسي که عده يي قصد براندازي آن را دارند ديگر خارج شود و در جايگاه يک موجود سياسي مسوول قرار گيرد. در جايگاهي قرار خواهد گرفت که مجبور است در قبال بسياري از مسائل کشور، از تورم کمرشکن گرفته تا گراني، بحران مالي بانک ها، ورشکستگي بسياري از واحدهاي تجاري، صنايع دولتي، تا بيکاري و بالا رفتن بسياري از شاخصه هاي ناهنجاري هاي اجتماعي پاسخگو باشد.
    + لبيذابل 
    اعدام جوان ?? ساله اي که ?? ماه است در زندان بوده به جرم آشوب ? ماه پيش در تهران ! (آرش رحماني پور)
    او ظاهرا 3 ماه قبل از انتخابات دستگير شده است
    + لبيذابل 
    در مراسم خواستگاري
    مادر دختر: خوب آقا زاده به سلامي تو خوشه چندن؟
    مادر پسر: راستش اس ام اس زده گفتن خوشه3 ولي قراره اعتراض كنه بذارنش توخوشه2
    مادر دختر: ما اصلا رسم نداريم داماد تو خوشه پايين تر از سه باشه، از الان گفته باشم...

    درصف نانوايي
    مشتري به شاطر: خدا بهت بركت بده شاطر!
    شاطر: دعا كن تو خوشه يك بذارنم.

    در اداره
    كارمند خوش شانس به همكاران: آقايون خوشه سومي، حاجي تون تو خوشه يك رفته، خلاصه تعارف نكنين، پول مول خواستين درخدمتيم.

    در آرايشگاه زنانه
    شمسي خانم: شوهرم به اداره آمار اس ام اس زده، گفتن شما تو خوشه چهارين!
    فخري خانم: اين كه چيزي نيس. شوهر من اس ام اس زده به اداره آمار كه اگه واسه يارانه پول كم آوردين، عددشو بفرستين تا چكشو بكشم!
    + لبيذابل 
    پارلمان‌نيوز: پيگيري‌هاي خبرنگار پارلمان‌نيوز نيز نشان مي‌دهد که انتشار نامه آيت‌الله هاشمي درباره برخي مسائل محمد يزدي از جمله تلاش وافر او براي معرفي و انتخاب آيت‌الله گلپايگاني به رهبري و مخالفت با رهبري آيت‌الله خامنه‌اي و موارد مهم ديگري که تناقض در گفتار و عمل رئيس جامعه مدرسين را در ساليان گذشته به خوبي عيان مي‌کند هنوز صد در صد منتفي نشده است ... صبح امروز خبري مبني بر رايزني احمد خاتمي با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در راستاي تلاش براي انصارف رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از انتشار برخي مسائل شيخ محمد يزدي منتشر شد، که اين خبر با واکنش جالب و البته سراسيمه عضو جامعه مدرسين همراه شد.خاتمي در اين تماس به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفته است که مطالبي که آقاي يزدي مطرح کرده است، مطالب صحيح و درستي نبوده و اين کار اشتباه بوده است. او افزوده است که با توجه به اين‌که آقاي يزدي هم اشتباه خود را پذيرفته است و تاکيد کرده است که ديگر اين موارد را تکرار نمي‌کند و همچنين با توجه به اينکه در آستانه دهه فجر هستيم از شما مي‌خواهيم که اين نامه را منتشر نکنيد. آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نيز در پاسخ به احمد خاتمي گفته است که او اين نامه را نوشته و آماده انتشار است و اين نامه نه براي مسائل شخصي که براي مصحلت نظام نوشته شده است. احمد خاتمي در حالي اين خبر را تائيد کرده که در چند خط بعد آن را دروغ خوانده و تلاش کرده رايزني خود را گامي براي وحدت(؟!) نشان دهد در حالي که به گواه بسياري از کارشناسان و بخصوص مردم، سخنان تحريک‌آميز احمد خاتمي در تريبون‌هاي رسمي از موانع جدي وحدت در ماه‌هاي اخير بوده است و در اين خبر هم نيامده است که آيت‌الله هاشمي درخواست خاتمي را نپذيرفته است. علي‌رغم آنکه هدف احمد خاتمي براي اين رايزني کاملا مشخص است و بيشتر از آنکه در راستاي به اصطلاح وحدت باشد در جهت روشن شدن کارنامه محمد يزدي است و انتشار اين خبر به نظر مي‌رسد از اجراي برخي سناريوهاي آن‌ها جلوگيري کرد...
    + ن 

    پيامك هاي خوشه اي -كليك كنيد

    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=83511

    + م 

    اقاي س عزيز

    چرا دقت نمكني چرا به خود ميگيري هر حرفي كه من ميگويم

    من خطاب ام به همه همولايتيها بود وكساني كه اينها را مينويسند انگار اصرار داري كه نشان بدهي خودت هم اينها را مينويسي يا سخن گوي انها هستي

    وابزار دست وتعصب كوركورانه براي كساني است كه بدون تحقيق وبررسي يك مطلب را از يك وبلاگ كپي مي كنند واينجا مي اورند انوقت شما به من ميگويي كه خلاف ان را ثابت كنم خوب بنده خدا بهتر نيست حالا كه داري از طرف انها حرف ميزني بهتر نيست به انها هم بگوي كه در اوردن مطلب دقت كنند وابزار دست نشوند وكاري نكنند كه دشمن ميخواهد (اختلاف وغبار الود كردن فضا و وشايعه و...براي اينكه كشور را درگير اين مسائل كنند تا از پيشرفت و..باز بماند )من بخوهم يك مطلب را با دليل درست وحسابي ثابت كنم ميدوني يك مطلب اش چقدر طول ميكشد با با من كار وزندگي دارم بيكار كه نيستم

    در مورد سربه سر و..هم من دلم برات ميسوزد وميخواهم روشن بشوي نه تو همه كساني كه اين را مينويسند تا بعدا كه حقايق بيشتر روشن شد شرمنده ويا ..نباشيد اين بد است واماده هر نوع دبحثي هم هستم البته شايد دير بيايم توي وبلاگ اما حتما ميايم

    پاسخ

    از انجايي كه من هم همولايتي تو بودم به خودم گرفتم وجوابتو دادم-من اينجاواينها را نمينويسم چون به تاثير گزاريش اعتقاد ندارم نه به تاثير گزاري نوشتنش ونه به تاثير گزاري ننوشتنش -ولي از لحاظ فكري اگر بخواهي منو بشناسي ضمن اينكه در نقطه مقابل تو قرار دارم به نقطه نظرات نفر يا نفراتي كه مطالبشون بر آشفته ات كرده نزديكترم-چه بسادر بعضي موارد راديكالتر ودر بعضي موارد هم ملايم تر باشم---من از موضع موعظه واندرزگونه تو هيچ خوشم نمياد--كلا از كساني كه تفكر مخالف خودشون را به هيچ عنوان قبول دارندوفقط خودشون را قبول دارند هيچ وقت خوشم نيومده --از نظر من شما مختاري تفكر خودت را داشته باشي وهر كس ديگري هم مختاره تفكر خودش را داشته باشه -ولي من به هيچ وقت به خودم اجازه نميدم شما را نصيحتت بكنم ----در مورد دلسوزيت هم هم متشكرم وهم برميگرده به مطلب بالا--در مورد روشن شدن مطالب هم ضمن اينكه برايم قابل هضم نيست كه چرا بايد بعدا روشن بشود ولي بي صبرانه منتظر روشن شدنش هستم --ولي همچنان به تفكر خودم معتقدم چه حقايق روشن بشه يا روشنش بكنند--من معتقدم هر كسي بايد آزادانه بتواند نظر خودش را بگويد --در مورد كار وزندگي هم باهات به شدت موافقم من هم كار وزندگي دارم و خواهشا اگر بعد از اين جوابت را ندادم ناراحت نشي ---يك خواهش ديگه هم ازت دارم كه به جاي اينكه بيايي اينجا ودوستان را از كپي كردن مطالب ديگران نهي كني -برو به اصل سرچشمه و ازشون بخواه كه الا اين مطالب را ننويسند چون اكثرا سايت هاي داخلي هستند ويك كمي هم اونا را ارشادكن--
       1   2   3      >