• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : گزيده هاي از اشعار يك شاعر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 50 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + احمد همايوني 

    با سلام و خسته نباشيد

    آذران از نظر املايي مشكل دارد وبه معناي آذربايجان (تركان) است

    آزران صحيح است

    + ذلابال 
    حيدر مصلحي وزير اطلاعات دولت احمدي نژاد مدعي شد كه استراتژي و تاكتيك "فتنه گران" از بيرون كشور طراحي شده است. وزير اطلاعات همچنين در اظهاراتي عجيب گفت:طبق اسناد به دست آمده از فتنه گران مشخص شد كه حركت آنان از 20سال قبل آغاز شده است. اسنادي كه منتسب به سران فتنه و تشكيلات و احزاب مرتبط با آنهاست اين موضوع را روشن مي كند. وي اظهار داشت: آنچه به دست آمده مشخص مي كند از همان اول حركت يك مركزيتي از بيرون نظام اين مجموع را مديريت و هدايت مي كند كه بسيار قابل توجه است.
    + ذلابال 



    برخي از بنگاه هاي اقتصادي ما از دولت واگذار شده به يك نهاد شبه دولتي // بنا بود مديريت ها واگذار شود به مردم و دولت تبديل شود به هدايتگر و نظارتگر هدف اين بود. اما اين كار تحقق پيدا نكرد // آن چيزي كه دولت فعلي اصرار دارد اين است كه پول پخش كند بين يك عده از مردم // بحث ما اين است كه با تقسيم پول بين مردم مشكلات اقتصادي حل نمي شود. ما بايد اقتصاد را از اين حالت خارج كنيم // در دهه چهار انقلاب بايد تلاش كنيم كشور را از فضاي امنيتي خارج كنيم
    + بلا 
    بحران بي‌سابقه اقتصادي كشور پس از پايان جنگ در حالي ايجاد شده است كه دولت طي چهار سال اخير از درآمد نجومي ارزي معادل 370 ميليارد دلار برخوردار بوده كه اين رقم بيش از درآمد بيست ساله كشور در دوره 1380-1360 مي‌باشد. در حالي‌كه منابع آگاه از كاهش شديد رشد اقتصادي كشور تا حد يك درصد خبر مي‌دهند، بانك مركزي براي اعلام اين رقم با بحران مواجه شده است. به گزارش خبرنگار «آينده»، كاهش رشد اقتصادي كشور به مرز يك درصد، در حالي اتفاق افتاده است كه سال 86 نرخ رسمي رشد اقتصادي ايران حدود 7 درصد گزارش شده بود، اما گزارش اخير بانك مركزي، رشد اقتصادي سال 87 را 3/2 درصد نشان مي‌دهد. اگرچه چهار ماه قبل معاون بانك مركزي از كاهش بيش از 3 درصدي رشد اقتصادي خبر داده بود، اما آمارهاي تكميلي از شديدتر شدن بحران اقتصادي و رسيدن رشد اقتصادي كشور به مركز يك درصد حكايت دارد. اين در حالي است كه روند كنوني اقتصاد و كسري شديد بودجه، دولت را ناگزير كرده است بخش ديگر بودجه عمراني را نيز صرف هزينه‌هاي جاري خود كند و ركود در سرمايه‌گذاري و پروژه‌هاي عمراني را شدت بخشد. بحران بي‌سابقه اقتصادي كشور پس از پايان جنگ در حالي ايجاد شده است كه دولت طي چهار سال اخير از درآمد نجومي ارزي معادل 370 ميليارد دلار برخوردار بوده كه اين رقم بيش از درآمد بيست ساله كشور در دوره 1380-1360 مي‌باشد. گفته مي‌شود مسئولان بانك مركزي براي اعلام اين كاهش شديد در رشد اقتصادي كشور، با بحران مواجه شده‌اند
    + بلا 
    وزير اطلاعات گفت: «حضور عناصر با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش در روز عاشورا قابل توجه است.
    + بلا 
    معاون رئيس جمهور:مردم براي تخليه استرس حوادث ماه هاي اخير به سفر بروند
    + دوست 
    با سلام
    من از مديران وبلاگ خواهش ميکنم جواب آقاي م را ندهند بهتر است که ميگويند جواب ... خاموشي است
    + دئ دئ 
    اعتماد نوشت: سيدحسن خميني بيش از اين مشي صدا و سيما در قبال بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي را تاب نياورده و با نگارش نامه يي که «اعتراض آميز» و « شديد اللحن» توصيف شده، رئيس رسانه عمومي را از برخورد گزينشي با کلام امام (ره) بر حذر داشته است.

    يادگار امام البته به ضرغامي يادآور شده اگر به اين برخورد يکسويه خاتمه داده نشود متن نامه خود را براي مردم ايران منتشر خواهد کرد تا افکار عمومي در جريان قصور صورت گرفته در قبال امام(ره) قرار گيرند.
    + دئ دئ 
    در حالي که همواره اصولگرايان از آنچه که مواضع انقلابي و عزتمندانه محمود احمدي نژاد در سياست خارجي و به خصوص موضوع هسته اي حمايت کرده بودند و آن را از نقاط قوت دولت نهم و دهم مي دانستند، امروز در واکنشي کم سابقه، دو روزنامه متنفذ کيهان و جمهوري اسلامي(که نماينده دو طيف متفاوت اصولگرا محسوب مي شوند) به انتقاد از مواضع هسته اي شخص رئيس جمهور پرداختند.
    + دئ دئ 
    افزايش بودجه شورايعالي امنيت ملي با93درصدو وزارت اطلاعات با 35 درصد ,كاهش يك درصدي بودجه مبارزه با مواد مخدر و كاهش 45 درصدي بودجه وزارت بازرگاني (تنظيم بازار)و كاهش 64 درصدي بودجه علمي و فناوري نشان مي‌دهد اينها اولويت چنداني براي دولت در سال آينده ندارد.
    + دئ دئ 
    افاضات جديد روزنامه دولتي:
    روزنامه وطن امروز در ستون دل نوشته شماره امروز خود، آورده است: خدا جاي حقي نشسته است؛ آقاي قاليباف، تونل توحيد را ديدم؛ زيباست اما شيفتگان خدمت هر از چندي يك دفاعي هم از ولايت كنند راه دوري نمي‌رود. تونل توحيد زيباست اما دفاع از ولايت، از آن زيباتر است. جناب شهردار، با وجود اين همه شن و ماسه و سايت‌هاي برف‌روبي و بيل و كلنگ مكانيكي، كه از تابستان در خيابان‌هاي تهران كار گذاشته‌ايد، مي‌دانيد چرا برف نيامد؟شما مي‌خواهيد با سوء‌استفاده از نزولات آسماني، مديريت شهري را به رخ شهروندان بكشيد. خدا غرور دارد و اجازه استفاده ابزاري از نعمات آسماني‌اش را به شهرداري، به مجلس، به دولت؛ حتي به سران فتنه نمي‌دهد.
    + دئ دئ 
    نامه سرگشاده مطهري به‌ موسوي: اين راه بي‌نتيجه و مضر است
    علي مطهري در نامه اي سرگشاده به ميرحسين موسوي، رفتار او و کروبي را را مانعي براي اصلاحات مورد نظر بسياري از دلسوزان انقلاب دانست و از انتظارات مقام معظم رهبري از آنها سخن گفت.

    به گزارش خبرآنلاين، وي در بخشي از اين نامه ابراز عقيده کرده است: اينجانب حدس قوي دارم که رهبري گرانقدر انقلاب اسلامي اگر خيالشان از ناحيه شما دو بزرگوار راحت شود به سراغ خودکامگي هاي ديگران ، خطاهاي بزرگوار سوم يعني رئيس جمهور محترم و نيز خطاهاي برخي افراطي هاي مدعي اصولگرايي خواهند رفت.

    وي بر اين اساس به موسوي توصيه کرده است: لااقل چندماهي امتحان کنيد ، اگر اين گونه نبود به راه خود که آن را بي نتيجه و مضر مي دانم ادامه دهيد ..

    مطهري با اشاره به اينکه موسوي در آخرين اظهارات خود دردها را خوب بيان کرده اما درمان را نه، با توصيه به استفاده از فرصت بزرگ 22 بهمن براي پايان بخشيدن به بحران هاي خودساخته ، افزوده است: روح بيانيه و جان کلام شما اين است که ما براي اصلاح به ميدان آمده ايم نه براي انتقام گيري يا کسب قدرت و يا ويران گري . اين امر مي تواند محور وحدت و هدف مشترک اطراف بحران سياسي کنوني باشد. شما از قانون گريزي دولت و تمايل آن به استبداد و پاسخگو نبودن آن در مقابل مجلس و قوه قضائيه و همچنين خشونت ورزي و کم توجهي مديران اين بحران به حقوق مردم سخن گفته‌ايد. فکر نمي کنيد که خاطيان اين دو حوزه براي استمرار و توجيه تخلفات خود ، خواهان ادامه وضع موجود هستند و آرامش و وحدت ملي سم مهلک براي آنها است ؟

    وي افزوده است: آيا فکر نمي کنيد که وضع موجود، دست نظام و بسياري از مصلحان مجلس و قوه قضائيه را براي برخورد با اين خاطيان بسته است؟ مثلاً در شرايط عادي امکان سؤال از رئيس جمهور درباره برخي قانون گريزيها و رها سازي و ليبرالسيم فرهنگي وجود دارد اما اکنون چون اين گونه اقدامات قانوني، همراهي با سران معترض و موجب تشديد بحران تلقي مي شود، زمينه پذيرش آن در ميان نمايندگان مجلس و مردم ضعيف است. ( البته اينها به معني نفي نقاط مثبت و تلاش صادقانه اين دولت نيست.)

    مطهري که معتقد است موسوي ميلي به پايان يافتن اين بحران ندارد در ادامه نامه‌اش نوشته است: رهبر بزرگوارمان در نطق اخير خود از اقدامات جناب عالي و جناب آقاي کروبي به «غفلت» تعبير کردند، همان چيزي که اينجانب در مناظره تلويزيوني به «لغزش سياسي» تعبير کردم و برخي بر من خرده گرفتند که کار اينها بالاتر از لغزش بوده است، در حالي که تعبير «غفلت» ملايم تر به نظر مي رسد. به هر حال اينها علامتهايي است که ايشان به شما مي دهند براي تغيير مسير و تقويت وحدت ملي.

    او در پايان اين نامه ابراز اميدواري کرده است که اين فرصتها مغتنم شمرده شود و اولين اثر آن اين باشد که راه پيمايي 22 بهمن مظهر وحدت ملي و نقطه پايان بحران خود ساخته کنوني باشد. فرضاً در ماجراي اخير حق تماماً به جانب شما باشد بايد مانند اميرالمؤمنين به خاطر حفظ اسلام و وحدت اسلامي از حق خود بگذريد و البته حقوق عمومي در جاي خود پيگيري خواهد شد . از جناب عالي با سابقه خوب در انقلاب اسلامي ، اين انتظار دور از ذهن نيست.
    + دئ دئ 
    قابل توجه کفن پوشان که لوگو را رقاصه خواندند ولي سخنان معاون وزير ارشاد احمدي نژاد را در مورد حجاب نشنيدند:
    لوگوي جديد "تهران امروز"منتشر شده ببينيد اگر مي رقصد همين الان بگيد !
    + دئ دئ 
    مهر: آيت الله صافي گلپايگاني خواستار برخورد قوه قضائيه با کساني که برخلاف شرع سخن مي‌گويند شد و گفت: بايد افرادي که به احکام اسلام به ويژه به حجاب اهانت مي‌کنند، احضار شوند و حکم اسلام درباره‌ آنها اجرا گردد. اين گونه افراد که هر سخني را به نام اسلام بر زبان مي‌آورند فکر مي‌کنند که در برابر قانون مصونيت دارند اما قوه قضاييه بايد با آنان، بدون ملاحظات سياسي برخورد کند.
    + بلال 
    سايت آينده در اين مطلب به طعنه خواستار روشن شدن سوابق مبارزاتي آقاي حداد عادل و حسنيان و لاريجاني و احمدي نژاد شده است . و در يکي از پيام هاي خود اين سوال را از حداد عادل پرسيده است که آيا قبل از انقلاب نامه ي فرح را در يک سمينار در لندن قرائت کرده است ؟ با توجه به آنکه حداد عادل احتمالا سخنران 22 بهمن است اطلاع رساني اين موضوع مي تواند جالب باشد .
       1   2   3   4      >