• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : پيام نوروزي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ذئدذ 
    پيشنهاد جديد دولت براي هدفمندي: حکميت!!!!!!!!!!!!!!!!
    + ذئدذ 
    جهان نيوز: هيئت تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت‌ بدني، محمد علي‌آبادي را به دست‌اندازي در بودجه قهرمانان ملي به نفع بانك تات متهم كرد.

    به گزارش جهان، هيئت تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت بدني در جريان تحقيق و تفحص خود از اين سازمان به اسنادي دست يافته كه نشان مي‌دهد بخش عمده سرمايه‌گذاري بانك تات از محل بودجه فدراسيون‌هاي ورزشي صورت گرفته است.

    اين هيئت همچنين رئيس سابق سازمان تربيت بدني را به دست‌اندازي به بودجه حمايتي از قهرمانان ملي و هزينه اعزام آنها به خارج كشور به نفع بانك تات متهم كرده است.

    بانك تات هشتمين بانك خصوصي ايراني است كه توسط جمعي از فعالان حوزه بانكي در قالب سهامي عام و با شعار تجربه، اعتماد و توسعه (تات) تأسيس شده است.
    + ذئدذ 
    ر روز هايي كه همه سايت ها از فساد اقتصادي يكي از مهم ترين كادرهاي رييس جمهوري حرف مي زنند ايشان فكر مي كند مي تواند با راه انداختن بحث انحرافي رفراندم مساله آن آقا را از اذهان پاك كند. من كه سنم قد نمي ده اما از بزرگترها مي پرسم آيا [...] جرات داشت از رسانه داد بزند بگويد قانون را اجرا نمي كنم؟
    + ذئدذ 
    احمدي نژاد: قانون را اجرا نمي‌کنم، به رفراندوم بگذاريد
    + سخنان جالب مجري صدا و سيما
    بخش خبري الف - ?? اسفند ????
    به فرض اگر 200 تومان افزايش قيمت گازوئيل داشته باشيم فقط يک درصد باعث افزايش قيمت کالا مي شود. [اشاره به نطق حجت الاسلام مصباحي] من نمي دانم که اينها کجا درس خوانده اند و چه کسي به انها مدرک داده است/ دولت کاري را که به ضرر مردم باشد اجرا نمي کند/ راه حل اين است که با همه پرسي از مردم بخواهيم که ايا مي خواهند اين قانون اجرا شود يا نه.
    + ذئدذ 
    پس از روشن شدن دوباره موتور هواپيما خلبان پرواز به مسافرين اعلام کرد که به دليل نقص فني هواپيما ناچار به بازگشت به بندرعباس است.

    هواپيماي توپولوف هواپيمايي جمهوري اسلامي[هما‍‍‍] 15 دقيقه پس از اوج گرفتن در آسمان،با سرعت ارتفاع کم مي کند و درحالي که چيزي به سقوط نمانده بوده است،نجات پيدا مي کند.
    + اتناتئن 
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامى همه چيز دارد، از باشگاه ورزشى و تيم فوتبال گرفته تا شركت مخابرات و حالا مدتى است كه اين مجموعه عظيم نظامى، امنيتى و البته اقتصادى به دنبال داشتن يك بانك رسمى است تا بتواند حجم بزرگ دادوستدها و گردش مالى خود را مستقل از شبكه بانك هاى دولتى و خصوصى در شبكه اى متعلق به خود رتق و فتق كند. هرچند اين خواسته نيز چندى پيش با تصويب اساسنامه «موسسه مالى و اعتبارى انصار» و موافقت اصولى بانك مركزى با تبديل شدن اين موسسه متعلق به سپاه پاسداران به بانك تحقق يافته بود، اما شوراى پول و اعتبار در آخرين جلسه خود در سال ?? كه روز سه شنبه برگزار شد، مجوز تبديل «موسسه مالى و اعتبارى مهر» به بانك را صادر كرد تا اين موسسه متعلق به بسيجيان كه در واقع موسسه اى وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامى است بتواند در آينده اى نزديك فعليت هاى پولى و بانكى خود را در قالب يك بانك مستقل سامان دهد. با اين حساب، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامى صاحب دو بانك شده كه مى تواند كليه فعاليت هاى مربوط به خدمات بانكى خود و گردش مالى عظيم شركت‌ها، پروژه ها و نيروهاى تحت امر سپاه و بسيج را در شبكه اين دو بانك سامان دهد...