mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5    >>    >
 
+ مرگ بر احمق پنداشتن مردم 
مهر: پس از اهانت به مقبره آيت‌ الله خاتمي در شهرستان اردکان در يکشنبه شب گذشته ، در اقدامي ديگر مقبره آيت الله صدوقي در مسجد حظيره يزد نيز مورد اهانت قرار گرفت.
+ مرگ بر دروغ 
کمتر از 7 ماه پيش رئيس جمهور قرقيزستان از معدود روساي کشورهايي بود که براي احمدي نژاد پيام تبريک ارسال کرده بود.
+ مرگ بر دروغ 
پارلمان‌نيوز: آيت‌الله امجد به رواج لعن برخي چهره ها که از جمله سادات هستند، به شدت انتقاد کرد.

استاد برجسته اخلاق و شاگرد علامه طباطبايي در پاسخ به پرسش خبرآنلاين درباره لعن سادات گفت: " اصلا مسلمان را نمي شود لعن کرد وبايد جلوي اين مسائل غير اخلاقي در جامعه گرفته شود ."

آيت الله امجد با اشاره به برخي بي اخلاقي ها در جامعه اسلامي افزود:" برخي پول ميگيرند لعن ميکننند و برخي بي پول لعن مي کنند. بايد حواسمان باشد که بازي نخوريم و اخلاق اسلامي را به واسطه برخي مسائل زير پا نگذاريم."

وي ادامه داد:" بايد حواسمان باشد که پا روي حق نگذاريم و اگر گذاشتيم ديگر نمي‌توانيم جواب بدهيم. اين افراد با برخي بي اخلاقي ها چگونه مي خواهند جواب خدا را بدهند."
+ مرگ بر دروغ 
ميرحسين موسوي در ديدار با نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم گفت موريانه هاي بي اعتمادي دارد پايه هاي نظام را مي خورد و از درون تهي مي کند.
+ مرگ بر دروغ 
.در سال جديد درگيري دوباره بر سر قانون بودجه و هدفمندسازي يارانه ها بالا گرفته و بحث طوري جدي شده كه عملاً مصوبه مجلس از طرف دولت پذيرفته نمي شود و دولت اصرار دارد مجلس در اين مصوبه تجديد نظر كند و ظاهراً دولت تا اندازه اي از حمايت آيت الله خامنه اي نيز برخوردار است.
+ مرگ بر دروغ 
احمدي نژاد مي گويد در صورت تحريم بنزين به متخصصان دستور ميدهد ظرف يك هفته تا بيست روز بنزين جايگزين را توليد كنند.اين يك هفته تا بيست روز البته در زمان تبليغات انتخاباتي "چهل و هشت ساعت" ادعا شده بود كه مانور زيادي هم روي آن صورت گرفت؛ حتي در 12مرداد ماه سال گذشته نيز برنامه ريزي شده بود تا در چند پالايشگاه، "مانور خودكفايي چهل و هشت ساعته بنزين" برگزار شود كه به دلايل امنيتي به تعويق افتاد؛ اگرچه در 12 آبان سال گذشته، اين طرح با سروصداي بسيار برگزار شد اما از نتيجه وموفقيت آن هيچ خبري منتشر نشد،
+ مرگ بر دروغ 
بنا به گزارش منابع مطلع خبري و اعلامِ استاندار بوشهر، دهها پروژه عمرانيِ آن استان، با ارزشي بالغ بر هزارو دويست وشصت ميليارد تومان و "بدون انجام تشريفات مناقصه" به قرارگاه خاتم الانبياء - وابسته به سپاه پاسداران- واگذار شد.
+ مرگ بر دروغ 
مير حسين موسوي ادامه داد: من مي پرسم اگر اول انقلاب به نيروهاي مذهبي گفته مي شد که حاضريد حاکم شويد و آدم بکشيد ، هيچکس اينرا قبول نمي کرد
+ مرگ بر دروغ 

ميرحسين موسوي:در اجراي طرح هدفمندي يارانه ها مسئله اصلي دولت گرفتن هزينه خريد راي است و لا غير!

نداي سبز آزادي: نمايندگان اصلاح طلب فراکسيون سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در مجلس ششم به ديدار مهندس ميرحسين موسوي رفتند. به گزارش نداي سبز آزادي، در اين ديدار ابتدا چند تن از اعضاي فراکسيون سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي سخناني را بيان کردند و سپس مهندس ميرحسين موسوي با مهم خواندن سخنان اعضاي سازمان گفت: نظام ما دچار مشکلاتي شده است که بازتاب آن فقط در تظاهرات خياباني محدود نمي شود، مسائل و مشکلات خيلي عميق تر از اينهاست. يکي از اينها همين است که حاکميت فکر کند با جمع کردن تظاهرات خياباني مسئله معترضان حل شده است. مهندس موسوي ادامه داد: تمام مسائل و مقوله هايي که پايه هاي اعتبار و مشروعيت يک نظام را تشکيل مي دهد در حال از بين رفتن است. نظام ها معمولا نيروهاي سخت افزاري ( نيروي هاي انتظامي و نظامي و امنيتي ) را در نهايت براي حفظ خود به هر قيمت بکار خود مي گيرند اما اين در کشور ما اتفاق افتاد و اين جاي تامل و توجه بسيار دارد. مسئله دروغ مسئله اصلي ما شده و مردم نسبت بدان اعتراض دارند که متاسفانه در همه سطوح حاکميت و تبليغات جريان دارد و مردم را نسبت به اصل و اساس اين نظام مسئله دار و در باورهاشان ترديد ايجاد کرده است. اصلي ترين عامل که باعث تثبيت و حفظ نظام بوده و آن اعتماد مردم به حاکميت بوده است از بين رفته است. مسائل اخلاقي ، عدم کارآمدي، سياست خارجي، فساد فراگير، ... همه اينها يک نوع بي اعتمادي نسبت به حاکميت و نظام ايجاد کرده است. آيا اين مسائل با سرکوب و بکارگيري قوه قهريه حل مي شود ؟
+ مرگ بر دروغ 
در خبرهاي ايران اتفاقات قرقيزستان به گونه ي ديگري ترسيم شد تا از شدت وسرعت اتفاقات و تشابه آن با وقايع داخل بکاهد و حرکت را جور ديگري به نمايش گزارد.وقوع اتفاقات قرقيزستان و سقوط دولت آن به وسيله ي مخالفان درسهايي در خود دارد که هم ما و هم آنها دريافت کردند.

سلام

از وبلاگ فرهنگي آموزشي

http://www.kheybar2.parsiblog.com

پيام ميدم

وبلاگي براي ارتقاي سطح فكري و فرهنگي جامعه

اين وبلاگ شامل بخشهاي

آموزش جنسي 1
آموزش جنسي 2
آموزش جنسي 3

آموزش جنسي 4

آموزش جنسي 5
آموزش جنسي 6

آموزش جنسي 7
سوال و جواب جنسي
پزشکي 1

پزشکي 2

پزشکي جنسي

سوال و جواب پزشکي

مشاوره

مشاوره ي ازدواج 1
مشاوره ي ازدواج 2

مشاوره عشق و ازدواج

مشاوره شخصيت جنسي
آموزش

فناوري و اطلاعات

دانستنيها ...

نجوم و ستاره شناسي
علمي

... ترين ها

جالب ترينها

سوتي بازار

باور نکردني ها

تصاوير (عمومي)

تصاوير چهره ها
تصاوير حيوانات

تصاوير متحرک
تصاوير منظره و طبيعت

عشقولانه

بازي و سرگرمي

فال گيري
کاريکاتور

شخصيت ها
معرفي کشور ها
اس ام اس

اس ام اس چهارشنبه سوري
شعرا
شعر و ادب

اخبار
و ...
مي باشد

هر روز به بخش هاي وبلاگ اضافه خواهد شد

من رو با نام

(آموزش جنسي و پزشكي)

يا

(تنهاترين غريبه)

لينك كنيد و در بخش نظرات به من اطلاع دهيد تا شما را لينك نمايم

هر گونه سوال شما در مورد بخشهاي مختلف كمتر از 15 ساعت پاسخ داده خواده شد

منتظر شما هستم

دوستدار تمامي شما

هماي 0000: 0 تنهاترين غريبه

http://www.kheybar2.parsiblog.com

+ مرگ بر دروغ 
رئيس جمهور موضوع مسکن را بخش ديگري دانست که دولت توجه ويژه اي به آن در بودجه کرده است و گفت: مسکن هميشه دغدغه مردم در شهرها بوده است که اين اواخر نيز اين دغدغه به روستاها هم کشيده شده است. دولت مصمم است که مسکن را از فهرست دغدغه هاي مردم خارج کند و بودجه خوبي را براي اين بخش کنار گذاشته است.

وي با اعلام اينکه ان شاء الله ظرف سه سال آينده توليد مسکن به روز خواهد شد، گفت: براي اولين بار قيمت مسکن را در کشور پايين خواهيم آورد.
 <      1   2   3   4   5    >>    >