چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3      >
 
سلام لطفا درباره وبلاگ خبري ما اطلاع رساني كنيد به اميد هم دلي بشتر
+ مملي 

از كسي كه كتابخانه دارد و كتابهاي زيادي مي خواند نبايد هراسيد، اما از كسي بايد ترسيد كه تنها يك
كتاب دارد و آن را مقدس
مي پندارد... (نيچه)

+ نان دين خوردن 
آفتاب- فروزان آصف نخعي: فرآيند تقسيم بر دو قدرت در ايران از سرعت بيشتري برخوردار شده به نحوي که پيش بيني مي‌شود مهندسي انتخابات درايران اين‌بار اصولگرايان ميانه رو از جمله تيم قاليباف، لاريجاني، و محسن رضايي را از مصادر قدرت حذف خواهد کرد.

در دولت‌هاي نهم ودهم هيچ‌يک از نيروهاي اصولگرا به ويژه نيروهاي اصولگراي سنتي چون موتلفه پست آن چناني را به خود اختصاص ندادند. تا جايي که به گزارش روزنامه ابتکار محمد نبي حبيبي دبيرکل حزب موتلفه در جلسه اي با تشريح وقايع بعد از انتخابات و تلاش‌هاي حزب موتلفه براي ايجاد وحدت و حل اختلاف بين برخي چهره هاي سياسي، به حمايت اين حزب از احمدي نژاد در ايام انتخابات اشاره کرد و گفت:" البته وي ( احمدي نژاد) بهايي براي تشکل هاي اصولگرا قائل نيست اما حزب موتلفه با علم به اين مطلب، تکليف شرعي خود دانست که براي حفظ نظام از احمدي نژاد حمايت کند."

به دنبال آن اين عدم اقبال با درگيري ميان طيف احمدي‌نژاد با آيت الله هاشمي رفسنجاني، سيد محمد خاتمي و درانتخابات 22 خرداد ميرحسين موسوي به اوج خود رسيد.

مناظره تلويزيوني آقاي احمدي نژاد و مهندس ميرحسين موسوي نخست وزير دوره امام خميني، و " بگم بگم بگم" هاي وي در اين مناظره موضوعي نيستند که از خاطره افکار عمومي ايران قابل حذف باشند.

اما هنوز انتخابات رياست جمهوري سال 1388 و حوادث پس از آن به فراموشي نرفته که موضوع انتخابات بار ديگر مطرح شده و بر سر زبان‌ها افتاده است.

گمانه زني صاحب نظران تا اين لحظه حاکي از اين بوده که در دو تا سه انتخابات آينده از انتخابات شوراها و مجلس شوراي اسلامي گرفته تا انتخابات رياست‌جمهوري رقابت اصلي ميان دو طيف اصولگرايان ميانه رو و اصولگرايان تندرو خواهد بود.

تميهدات ياران رييس جمهوري که به نوعي مهندسي انتخابات شبيه است از موضوع ديگري حکايت مي‌کند. سايت حقيقت نيوز از سايت‌هاي نزديک به رييس جمهوري ايران و حامي دولت به شمار مي‌رود جريان تبليغي را براي ابقاي رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد و ايجاد رييس جمهوري مادام‌العمر کليد زد: "بايستي تمهيدي انديشيده شود تا محمود احمدي‌نژاد پس از پايان دوران رياست جمهوري‌اش، همچنان در سطوح عالي تصميم‌گيري و در کنار مردم حضور داشته باشد."
+ نان دين خوردن 
حاج منصور ارضي، که نقش برجسته‌اي در ايجاد گفتمان مداحان و به قدرت رسيدن آقاي احمدي نژاد به پست رياست جمهوري داشته است همواره به منتقدان رييس جمهوري حمله و تاکيد کرده که: "احمدي نژاد مظلوم است."

به گزارش ايرنا، وي که در جلسه هفتگي زيارت عاشورا در حسينيه صنف لباس فروش‌ها سخن مي گفت، با اشاره به انتقادات اخير عليه احمدي نژاد به دليل تاخير در برکناري مشايي گفت: "احمدي نژاد نهايتا مرتکب مکروه شده اما برخي حرام انجام مي دهند. ارضي انتقادات از احمدي نژاد و ايجاد جو رسانه عليه رئيس جمهوري را در راستاي تضعيف وي پيش از تنفيذ عنوان کرد."

او از جمله مداحان معروفي است که به صراحت اعلام کرده که :" برخي مي‌گويند من در جلسات و مراسم‌ها فحش مي‌دهم، بله من فحش هم مي دهم، ولي هر كس بايد حد خود را بداند."

شايد به دليل همين ادبيات بود که سايت فرارو خبر داد که "به علت تکدر خاطر و ناراحتي آيت الله خامنه‌اي، حاج منصور ارضي از اجراي مداحي در شب‌هاي عزاداري حسينيه امام خميني، محروم شد."

اين سايت در 27 دي 1386 مي‌افزايد:" شنيده‌هاي خبرنگار فرارو از منابع موثق حاکي از آن است با آن که رهبري در برنامه ريزي مراسم دخالتي نمي کنند ، اما در مورد حاج منصور ارضي ، دستور داده اند که وي از اجراي مداحي در حضور ايشان منع شود."

به گزارش فرارو ، وي سپس در واکنش نسبت به انتقادهايي که از او شد، گفت که "مداح بايد جگر داشته باشد" و "اگر لازم باشد، فحش هم بدهد."

او همچنين در سه شهريور 1388 در مسجد ارک به کروبي و موسوي حمله کرد. به گزارش خبرآنلاين منصور ارضي دوشنبه شب در مراسم ويژه سنواتي ماه رمضان در مسجد ارک گفت: "هر سحر موسوي و کروبي لعنت‌الله عليهما را لعنت کنيد. سحرها بگوييد يا منتقم. و اين دو منافق( کروبي و موسوي ) را نفرين کنيد تا زودتر دستگيرشان کنند."

به گزارش جهان منصور ارضي در مواضع سياسي ديگري همچنين با اشاره به سخنان هاشمي رفسنجاني مبني بر ضرورت آزادي بازداشت شده‌هاي حوادث پس از انتخابات 22 خرداد گفت: "نبايد زحمات سپاه، بسيج و ناجا را در کنترل اغتشاشات تباه شود."

او دريکي ديگر از مراسم نوحه خواني خود در شب‌هاي قدر يعني شب 19 ماه مبارک رمضان سال 1388به گزارش خبرآنلاين و روزنامه سرمايه تاکيد کرده بود که " 100نفر دختر و پسر را به استخري از مشروب برده‏اند و پس از تجاوز آن‏ها به يکديگر و مصرف مواد مخدر به ميان جمعيت آمده اند و زده اند و کشته اند و بعد اعلام کرده اند که در زندان کهريزک به آنها تجاوز جنسي صورت گرفته است ".
+ نان دين خوردن 
آفتاب- فروزان آصف نخعي: به دنبال حاکميت گفتمان مداحان از آغاز دولت نهم، اين گفتمان در حال حاضر به اوج خود رسيده به نحوي که منصور ارضي شمس‌المداحان ايران در آخرين اظهار نظر خود اعلام کرده که "کمک هاي رييس دفتر رييس جمهور به ... ها و ديدارهايي که هر ماه با آنها انجام مي دهد" علت اصلي خروج‌اش از دولت است.

به گزارش جهان حاج منصور ارضي در جمع "ذاکرين حسين جان(ع)"، با اشاره به سفرهاي اخير مشايي به کشور هاي خارجي گفت: ديدار با خارجي هايي که معلوم نيست چه کاره اند جاي سؤال دارد! بنابر گزارش جهان، در ادامه اين مراسم نيز، ارضي خطاب به "دارابي" - قائم مقام صدا و سيما - که در جلسه ذاکرين حسين جان(ع) در طليعه فاطميه حاضر بود، گفت: متاسفانه راديو و تلويزيون شعر و نوحه که پخش نمي کند و همين نوارهايي که در هيأت هاي چند نفري توليد مي شود و بعدا روي آن "ايش ايش!" مي‌گذارند را پخش مي کند.

حاج منصور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نهضت روشنگري از نون شب براي مداحان واجب‌تر است؛ مداحي كه هيأت دولت را در دور اول سفرهاي استاني همراهي مي كرد.

منصور ارضي که همراهانش او را استاد خطاب مي‌کنند به سال ???? شمسي در تهران متول شد. وي مداحي را از سن پنج سالگي آغاز کرد و در مجالسي که در محله هاي قديم تهران برگزار مي شد شرکت مي‌کرد.

در سن نوجواني به همراه عمويش (حاج حسن ارضي) در مراسم مختلف به ويژه در مراسم دعاي کميل امام زاده قاسم ، و همچنين همه هفته در حرم حضرت عبدالعظيم (ع) و همچنين مسجد جمکرانِ قم و ... شرکت مي‌کرد. مراسم اصلي او درحال حاضر حسينيه لباس فروش‌ها، و همچنين مسجد ارگ تهران است. شغل اصلي او در صنف پوشاک بوده و در بازار تهران فعاليت مي‌کند. او سعي دارد مداحي را به سبک نوين به مشتاقان خود آموزش دهد.

منصور ارضي از منتقدين دولت‌هاي اکبر هاشمي رفسنجاني و سيد محمد خاتمي بوده ‌است و هم اکنون نيز گاهي اوقات به انتقاداتي به افراد و جناح هاي سياسي غير همسو و مخالف با محمود احمدي نژاد مي‌پردازد.

به گزارش سايت فردا در 30 آذر 1386 حاج منصور ارضي كه در حسينيه صنف لباس‌فروشان و ميان دعاي عرفه سخنراني مي‌كرد قاليباف شهردار تهران رابا اشاره به واقعه کربلا به ابن سعد تشبيه کرد و گفت: به عمر بن سعد گفتند كه با قتل امام حسين (ع) به ملك ري نمي رسي كه با تمسخر پاسخ داده بود اگر به گندمش نرسم به جوي طويله اش كه خواهم رسيد.

وي افزود: برخي ابن سعدهاي دوران ما هم اينگونه اند و اگر به گندم رياست جمهوري نرسيدند به جوي شهرداري كه رسيده اند و اين برايشان كافي است!

حاج منصور ارضي اين اظهارات را در دور دوم سفرهاي استاني رئيس جمهوري که وي را همراهي مي كرد عنوان کرده بود. وي در ميان دعاهاي مذهبي، معمولا چند دقيقه دعا را قطع مي كند و به مباحث سياسي مي پردازد. ارضي در گذشته نيز در ميان دعا، به هاشمي، خاتمي، كروبي و ... حمله كرده بود.

ادبيات ويژه گفتمان مداحان از جمله منصور ارضي نه تنها از سوي اصولگرايان تندرو مورد انتقاد واقع نشد که از سوي رسانه‌هايي چون کيهان ترويج شد.

به گزارش ايلنا درتاريخ سه شنبه 9 خرداد 1388 قبل از انتخابات 22 خرداد 1388 از سوي مدير مسوول روزنامه کيهان آقاي حسين شريعتمداري در جمع مردم اصفهان در مسجد سيد اين شهر گفت: "دشمن خيال جمع داشته باشد که ديگر مالک بر نمي گردد، صحنه عاشوراست ولي اين بار قرار نيست حسين شهيد شود بلکه زمان هلاکت يزيدها و عمرسعد هاست." در بيان مديرمسئول کيهان جبهه اصلاحات به نحوي وابسته به جبهه يزيد و عمربن سعد بودند.
+ كنمكنم 
رئيس جمهور گفت:با اين حال من به شهري رفته بودم که يک نفر 18 شناسنامه از اعضاي خانواده خود مقابل من قرار داد. يا شنيده‌ام در نقطه‌اي از کشور خانواده‌اي فرزند چهلمش به دنيا آمده است. شعارهاي فرزند کمتر زندگي بهتر در خانواده‌هاي با سطح تحصيلات بالا تاثير گذاشته است و خانواده‌هايي که سطح تحصيلي پايين‌تري دارند کمتر به اين شعار توجه کردند اين يعني اين‌که تمام معادلات اجتماعي در جامعه به هم مي‌خورد و با ادامه اين سياست‌ها کل جامعه ما در آينده به زمين مي‌خورد.!!!!!!!!
+ كنمكنم 
?? ارديبهشت ????
دکتر الياس نادران
- چند روز پيش وزير نفت طي حكمي آقاي قلعه‌باني را به مدير عاملي شركت ملي نفت ايران منصوب نمود. پيش از اين نيز وقتي آقاي قلعه‌باني در شرف انتصاب رياست سازمان گسترش و نوسازي صنايع قرار گرفت اسنادي از رفتار شبهه برانگيز مالي ايشان در سايت الف منتشر شد (لينک خبر منتشره، لينک فايل اکسل منتشره) و مشاراليه عليه الف به عنوان مفتري شكايت كرد ولي شكايت به جايي نرسيد و مسئول سايت در انتشار اين اسناد از اتهام وارده تبرئه گرديد*. بنده نيز در كميسيون صنايع و معادن مجلس هفتم به وزير محترم صنايع و معادن گفتم اگر مي‌خواهيد از حزب... عنصري را بكار بگيريد چرا سراغ افراد دست سوم مي‌رويد؟ چرا همان آقاي... را نگه نمي‌داريد؟ شايد راز اين قصه كه تاكنون از افكار عمومي مخفي مانده است از مصاحبه با فعالان اقتصادي و صنعتي مرتبط با حوزه خودروسازي كشور و نقش آقاي قلعه باني در آرايش سياسي كشور آشكار شود. آن روز تصور من اين بود كه آقاي وزير صنايع براساس استراتژي موازنه مثبت و براي تداوم مديريت خود دست به چنين اقدامي زده است. امروز محرز شده است كه سطح تصميم‌گيري فراتر از وزرا است. بد نيست بدانيم كه اختيارات مالي مدير عامل شركت ملي نفت ايران با هيچ شركت دولتي و غير دولتي در كشور قابل مقايسه نيست.

3- اين عزل و نصب‌ها شائبه هدفگيري انتخابات‌هاي آتي كشور را تقويت مي‌كند، خصوصاً اينكه خبر مي‌رسد كه آقاي مشايي در نشست ستادهاي امتداد مهر (حامي آقاي احمدي نژاد در انتخابات دهم رياست جمهوري) در سالن اجتماعات وزارت كشور رهنمودهايي داده‌اند، از جمله اينكه در انتخابات شوراي هاي شهر و روستاي پيش رو بناي ائتلاف با هيچكس نداريم. دقت داشته باشيد اين فرمايش معاون اول معزولي است كه علاوه بر رياست دفتر رئيس جمهور تعداد كثيري مسئوليتهاي اجرايي و فرهنگي ديگر در دولت دارد و بنا نيست مديران دولتي در انتخابات دخالت و اعمال نظر نمايند.

بر اين اساس بر خود واجب ديدم دل مشغولي و نگراني‌هاي عميق خود را از اين عزل و نصب‌ها ابراز و به آقاي احمدي نژاد عرض كنم: وقتي شما از لنكراني و فتاح و اژه‌اي و... به افرادي چون مشايي ، رحيمي، مرتضوي، قلعه‌باني و... مي‌‌رسيد در تغييرات مديريتي آينده (كه براساس پيشينه به زودي به وقوع خواهد پيوست) به كجا خواهيد رسيد؟ و ناچارم از سر درد بگوييم: آقاي احمدي نژاد به كجا چنين شتابان؟!





--------------


*در پرونده احمد قلعه باني، الف با انتشار مطلبي تحت عنوان قراردادهاي سوال برانگيز در سايپا، مواردي از مسايل مالي مدير عامل سابق اين شرکت را منتشر کرده بود. درپي شکايت قلعه باني، بازپرس پرونده از توضيحات مديرمسوول سايت الف در مورد پرونده احمد قلعه باني قانع شده و در هر دو مورد اتهام نشر اکاذيب و افترا، قرار منع تعقيب صادر کرد. پس از اعلام راي بازپرس، پرونده به داديار براي اظهار نظر ارجاع شد. داديار پرونده به نظر بازپرس ايراد نگرفت، اما تحقيقات در اين زمينه را ناکافي دانسته و خواستار تحقيقات بيشتر شد. در نهايت، قاضي، نظر بازپرس را تاييد کرد و در هر دو مورد افترا و نشر اکاذيب، اتهام به الف را وارد ندانست و راي به منع تعقيب مديرمسوول سايت داد.
مرتبط:
- خبر آرشيوي الف در اين باره: قراردادهاي سوال برانگيز سايپا
- فايل اکسل منتشر شده توسط الف
- ماجراي انتقال قلعه باني به نفت
+ نم 

سايت رحيم مشايي: لزوم حضور احمدي ن‍‍ژاد تا سال 1404 در راس امور اجرايي كشور

بايستي تمهيدي انديشيده شود تا محمود احمدي نژاد پس از اين دوران هشت ساله، همچنان در سطوح عالي، تصميم گيري داشته باشد. چنين امري البته بي سابقه نيست و در روسيه نيز به اجرا درآمده. ولاديمير پوتين پس از دو دوره رياست جمهوري موفقيت آميز به عنوان نخست وزير مشغول به کار است و با توجه به توانمندي و تجربه اي که داشته، توانسته موجبات ثبات هرچه بيشتر کشورش را فراهم بياورد. اين موضوعي است بايد زمينه اجراي آن را فراهم آورد. ناگفته پيداست که احمدي نژاد نيز داعيه و هدفي جز خدمت ندارد و اين مهم را به كرات در عمل و كردار خود به اثبات رسانده
+ نم 

دولتي‌ها دقيقاً چه اختلافي با هم دارند؟

به نام مشايي، به کام قدرت؟




فرارو- آيا مسئله مشايي براي کساني که اين روزها نامشان را در ميان تاثيرگذارهاي دولتي کمتر مي‌شنويم جدي است يا اين که مشايي بهانه‌اي براي مسئله‌اي بزرگتر و مهم‌تر است؟ به عقيده برخي از ناظران به نظر مي‌آيد اشکالات مشايي تنها بهانه‌اي است براي پوشاندن جنگ قدرتي که در حاميان سابق دولت در گرفته است.

به گزارش فرارو؛ از سال 84 تا 89 کدام نام‌ها پررنگ‌تر شده اند و کدام نام‌ها کم‌رنگ‌تر؟ اين طبيعت گذر زمان است، اما اين مسئله در عرصه سياست جديت بيشتري داشته است و در ميان اعضاي دولت شاخص‌تر مي‌نموده است.

روزگاري علي سعيدلو، گزينه اصلي رئيس‌جمهور براي رسيدن به وزارت نفت بود و در دوراني هاشمي‌ثمره به عنوان استراتژيست و نفر دوم دولت شناخته مي‌شد. مهرداد بذرپاش سرليست رايحه خوش خدمت در انتخابات شوراي شهر مي‌شد و محمدعلي رامين او را با اسامه بن زيد قياس مي‌کرد. اقتصادداني به نام پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور بود و داوود احمدي‌نژاد رئيس دفتر بازرسي او. از کامران باقري لنکراني به عنوان گزينه رياست جمهوري سال 92 ياد مي‌شد و...و...و.

نام‌هاي پاييز 84، در بهار 89 کمتر به گوش مي‌رسند. چه جمعي نظير دانش‌جعفري و پورمحمدي از اساس دل از احمدي‌نژاد برکنده اند و جمعي هم مانند صفار هرندي منتقدش گشته اند. اين روزها يار جديدي، صف خويش را از صف دولت احمدي‌نژاد جدا کرده است و به تعبير خودش از کابينه او خارج شده است: «حاج منصور ارضي»

مداح سرشناس و سياسي تهران، که در حسينيه صنف لباس‌فروش‌ها و مسجد ارک و شاه‌ عبدالعظيم، همواره مجالس پررونقي داشته، در طي ساليان گذشته هيچ‌گاه حمايت خود را از رئيس دولت دريغ ننموده و رئيس هم، گهگاه در مجالس او حضور مي‌يافته است. ارضي در همايش انتخاباتي احمدي‌نژاد در مصلي تهران گفته بود: «آقاي احمدي‌نژاد راستش را بگويد که دزد کيست؟ من از اول انقلاب به سنم که نگاه مي‌کنم، اعمال اينها را زير نظر داشتم، تفکر اينها اسلام ناب محمدي نبوده و امروز که برملا شده فقط خوشحالم که انتقام امام و رهبري از اينها با سيلي مناظره يک جا گرفته شده.»

اما چند ماه بعد ضمن گلايه بابت تندروي از انتقاد به احمدي‌نژاد در معاونت اولي مشايي اظهار داشت: «بنده خود نيز به احمدي نژاد در خصوص انتخاب مشايي انتقاد کردم، ‌اما اين حق رئيس جمهور است که همکاران خود را انتخاب کند.» با اين حال در ايام ماه محرم اين انتقاد نرم از سوي او جدي‌تر شد: «ما مريد رهبريم و با کسي هم عقد اخوت نبسته ايم. در خصوص مشايي هم با احمدي‌نژاد صحبت کرديم ولي به حرف‌هاي ما گوش نمي‌دهد.»

تا اين که خبر رسيد منصور ارضي، مداحي كه هيأت دولت را در دور اول سفرهاي استاني همراهي مي كرد، در يكي از جديدترين سخنان خود ابراز كرد به خاطر آن چه كه به قول او «کمک هاي رييس دفتر رييس جمهور به ... ها و ديدارهايي که هر ماه با آنها انجام مي دهد» مي‌باشد، از «دولت» خارج شده است.

او اولين کسي نيست که همکاري خود را به بهانه مشايي با دولت قطع مي‌کند. صفار هرندي نيز اخيراً اظهار داشت: «دليل اصلي بنده که در آن جلسه هيأت دولت به ماندن آقاي مشايي به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور اعتراض کرديم، اين بود که اين کار مخالف نظر رهبري بوده و اين جلسه مشروعيتي ندارد.» آن گونه که صفار روايت مي‌کند دليل برکناريش مسئله مشايي بوده است.

البته حاميان دولت در شهر قم نيز حرف‌هايي درباره مشايي دارند. گفته مي‌شود اين حلقه نقش پررنگي در سياست‌گذاري دولت دارند و يکي از اعضاي شاخص‌شان، يعني حميد رسايي، از چهره‌ترين حاميان دولت در مجلس است. قاسم روانبخش در آغازين روزهاي سال نو در اين باره اظهار داشت: «در اين ترديدي نيست که مشايي پرکار است و تا ? نيمه شب کار مي‌کند. هر کاري به او محول شود خوب انجام مي‌دهد اما مسائل فکري و عقيدتي وي که من همه را آدرس داده ام کاملا غلط است. اين مسائل چه از سوي سروش مطرح شود چه مشايي تفاوتي ندارد.»

روانبخش بر خلاف همه که مشايي را نفر دوم دولت مي‌دانند، گفته است: «اولا که نفر دوم دولت نيست. ثانيا کسي بگويد اشتباه ندارد خطا کرده است. گاهي چيزهايي درباره مشايي مطرح مي شود که ديگر کسي اشکالات اصلي ما نسبت به او را باور نمي کند. من در مقاله اي که شما هم به آن اشاره داشتيد خطاب به احمدي‌نژاد ريز اين اشکالات را به شکل مبنايي مطرح کرده ام.»

دبير سياسي نشريه پرتو سخن نيز به مشايي انتقاداتي دارد، اما اين انتقادات سبب نشده تا او رسماً بگويد که صفي جدا از دولت دارد يا به سبک منصور ارضي از دولت خارج شود. آيا مسئله مشايي براي کساني که اين روزها نامشان را در ميان تاثيرگذارهاي دولتي کمتر مي‌شنويم جدي است يا اين که مشايي بهانه‌اي براي مسئله‌اي بزرگتر و مهم‌تر است؟

+ خهع 
يك نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه شخص رييس قوه قضائيه فرد قاطعي در مبارزه با مفاسد اقتصادي است، درعين حال گفت كه به اعتقاد او قوه قضائيه در كشور ما از استقلال كافي برخوردار نيست و اين نشانه‌ ضعف و ملاحظه کاري در اجراي عدالت است.

علي مطهري كه در آستانه سالگرد صدور فرمان هشت ماده‌اي مقام معظم رهبري گفت‌وگو مي‌كرد، در اين ارتباط ادامه داد:« اين موضوع بيشتر به استقلال قوه قضائيه مربوط است. اينكه مثلا پرونده‌اي درباره يک فساد اقتصادي تشكيل مي‌شود، افرادي بازداشت مي‌شوند و در بازجويي‌ به خيلي مسائل اعتراف مي‌كنند و پرونده با يک مقام بلندپايه دولتي مرتبط مي شود بعد براي پيگيري و رسيدگي به اتهامات آنها عده‌اي همواره به دنبال اين هستند كه اجازه‌ مقامات بالاتر را كسب كنند، اين يك نقطه انحراف است.»
+ خهع 
دولت در جهت آمادگي هرچه بيشتر براي مقابله با زلزله تهران، اقدام به خريد يکصد ميليارد تومان چادر جهت اسکان زلزله زدگان کرد.
به گزارش جهان يکي از موارد ضروري در هنگام وقوع زلزله اقلام غذايي و آشاميدني و نيز تمهيد محل اسکان زلزله زدگان است که دولت با ذخيره سازي بالاي، چادر، مواد غذايي کنسرو شده و نيز آب هاي آشاميدني در پلاستيک هايي به سبک شير يارانه اي خود را براي مواجهه با هرگونه زلزله احتمالي آماده مي کند.

برخي از مواد غذايي و آب هاي آشاميدني در مانور سراسري اخير مقابله با زلزله به صورت آموزشي در مکانهاي مختلف از جمله مصلاهاي شهرها توزيع شد.

گفتني است رئيس جمهور اخيرا از دستگاههاي مرتبط خواسته بود خود را براي بروز هرگونه زلزله آماده کنند و به صورت بسيار جدي و نزديک به واقعيت به صورت مستمر اقدام به برگزاري مانورهاي مقابله با زلزله بپردازند
   1   2   3      >