• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سلام
  • نظرات : 1 خصوصي ، 40 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + دوستارت 
    هميشه به يادت هستيم جواد جان
    + نتنتمن 
    وزارت كشور در گزارشي عجيب و قابل تامل اعلام كرد كه سال 88 بهترين سال در حوزه عفاف و حجاب بوده است.

    به گزارش جهان، گفته مي شود اين گزارش پس از آن به نمايندگان مجلس ارائه شد كه در ماههاي اخير نمايندگان به صورت جدي خواهان اجراي قانون عفاف و حجاب شده بودند و نسبت به اجرا نشدن چهار ساله اين قانون از وزارت كشور به عنوان متصدي و مجري اصلي انتقاد كرده بودند.

    در پي اصرار نمايندگان عضو كميسيون فرهنگي يكي از معاونين وزير كشور در گزارشي كه تاكنون شاخص هاي آن براي نمايندگان مشخص نشده تاكيد كرده است كه سال 88 به رغم گزارش و اخبار موجود در رسانه ها، نسبت به سالهاي پس از انقلاب بهترين سال در حوزه عفاف و حجاب بوده است.
    + دوست 
    ببخشيد ساي azeran.ir رو کي ثبت کره ميدونيد
    + نتن 

    علي مطهري عنوان کرد

    اصول‌گرايان و اصلاح‌طلبان معتدل مي‌توانند گروه سومي را در نفي افراطيون تشکيل دهند

    + رذزرزر 
    اصولگرايان مشغول: اين عده از اصولگرايان آنقدر مشغولند که وقتي براي پرداختن به موضوعات حاشيه‌اي مثل بي‌حجابي و مفاسد اجتماعي را ندارند! اين دسته تمام وقت خود را صرف مسايل سياسي مهم مانند زدن پوز حريف و رقيب (چه داخلي و چه بين‌المللي) و يا اموري با اولويت بالا مانند چگونگي توزيع سهام عدالت و سيب‌زميني و يارانه و خوشه‌بندي نموده و ديگر برايشان وقتي باقي نمي‌ماند تا به اموري بي‌اولويت مثل بيرون ماندن چند تار موي يکي دو تا دختر از روسري بپردازند!
    + رذزرزر 
    شوخي انصار حزب الله با اصو لگرايان؛
    تبارشناسي اصولگراها و بي‌حجابي
    + رذزرزر 
    اصولگرايان قديس: اين عده از آنجا که دائماً در عوالم لاهوتي به سر مي‌برند لذا اصولاً خبري از عالم ناسوت و مشکلات آن (مثل بي‌حجابي و بي‌عفتي و ...) نداشته و کلاً از هر امري که آنها را از امور قدسي باز دارد اجتناب مي‌نمايند! اينها آنقدر ذوبند که حتي براي نهي از منکر نيز وقت و مجال ندارند.
    + رذزرزر 
    اصولگرايان غيرمخملي: اين گروه از اصولگرايان دنيا را در دو جبهه خلاصه کرده‌اند! مخملي‌ها و غيرمخملي‌ها و چون خودشان را غيرمخملي مي‌دانند؛ لذا فلسفه وجود خودشان در اين عالم را مقابله با مخملي‌ها دانسته و از اين مبارزه مقدس يک قدم هم کوتاه نمي‌آيند! لذا وظيفه‌اي در برخورد با معضلاتي مانند بي‌حجابي و منکرات براي خود متصور نمي‌بينند! و طبيعي است که اصولگرايان فوق‌الذکر در برابر کشف حجاب گسترده و گسترش منکرات، شاهد ساکت و نار بي‌تفاوت باشند.
    + رذزرزر 
    آيا تا كنون از خود يا مراجع ذي ربط سؤال كرده آند كه آقاي صادق صبا با چه مجوزي و در پي چه نوع هماهنگي‌هايي چند ماه پيش از راه اندازي تلويزيون بي بي سي و كمتر از يكسال مانده به انتخابات براي مذاكره و ساخت فيلم مستند از اطراف و اكناف ايران در كشور ما حضور داشته است. پاسخ وزارت اطلاعات، وزارت خارجه، وزارت ارشاد دولت نهم، صدا و سيما، نيروي انتظامي و چندين نهاد و ارگان ديگر كه علي القاعده در جريان اين سفر و هماهنگي‌هاي آن بوده‌اند در مورد اهداف و برنامه هاي آقاي صبا و تلويزيون بي بي سي مورد سؤال به اين سؤال چيست. اين جاي سؤال بسيار دارد كه در كشوري كه يك دانشجوي مستند ساز براي گرفتن چند صحنه از اماكن عمومي بايد از ده‌ها مركز، مجوز فيلمبرداري دريافت كند، رئيس تلويزيون بي بي سي در اطراف و اكناف كشور تصويربرداري مي‌كند و نهادهاي ذي ربط از اهداف و برنامه‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت وي و سازمان متبوعش بي اطلاع باشند.»
    + رذزرزر 
    نخستين بزرگراه دو طبقه ايران با نام «امام خميني»، روز ?? اسفند ماه در اصفهان و دو سال زودتر از موعد تعيين شده توسط محمود احمدى نژاد، رييس جمهورى اسلامى ايران گشايش يافت. اكنون به گزارش سايت كلمه و بر اساس تصاوير منتشر شده در اين سايت، پايه هاى اين پل، يا همان ستون هاى نگاهدارنده طبقه دوم بزرگراه، ترك برداشته است. گزارش ها حاکي است که هزينه ساخت اين بزرگراه، ?? ميليارد تومانى بوده است و احتمال مي رود که بخش هايي يا حتي کل آن ويران شود.
    + رذزرزر 
    بزن باران که دين را دام کردند/// شکار خلق و صيد خام کردند/// بزن باران خدا بازيچه اي شد/// که با آن کسب ننگ و نام کردند
    + رذزرزر 
    بزن باران بهاران فصل خون است/// بزن باران که صحرا لاله گون است/// بزن باران که به چشمان ياران/// جهان تاريک و دريا واژگون است/// بزن باران که به چشمان ياران/// جهان تاريک و دريا واژگون است/// بزن باران بهاران فصل خون است/// بزن باران که صحرا لاله گون است/// بزن باران که دين را دام کردند/// شکار خلق و صيد خام کردند/// بزن باران خدا بازيچه اي شد/// که با آن کسب ننگ و نام کردند/// بزن باران به نام هرچه خوبيست/// به زير آوار گاه پايکوبيست/// مزار تشنه جويباران پر از سنگ/// بزن باران که وقت لاي روبيست/// بزن باران بهاران فصل خون است/// بزن باران که صحرا لاله گون است/// بزن باران و شادي بخش جان را/// بباران شوق و شيرين کن زمان را/// به بام غرقه در خون ديارم/// به پا کن پرچم رنگين کمان را/// بزن باران که بيصبرند ياران/// نمان خاموش! گريان شو! بباران!/// بزن باران بشوي آلودگي را/// ز دامان بلند روزگاران/// بزن باران بهاران فصل خون است/// بزن باران که صحرا لاله گون است/// بزن باران که دين را دام کردند/// شکار خلق و صيد خام کردند/// بزن باران خدا بازيچه اي شد/// که با آن کسب ننگ و نام کردند/// بزن باران به نام هرچه خوبيست/// به زير آوار گاه پايکوبيست/// مزار تشنه جويباران پر از سنگ/// بزن باران که وقت لاي روبيست/// بزن باران بهاران فصل خون است/// بزن باران که صحرا لاله گون است///
    + زرذبي 
    سفري به شهرکرد
    با ادامه اين سياست‏ها، آيا "شهرهاي مرده" افزايش مي‌يابند؟

    در آينده با چه شهرهايي مواجهيم؟

    مردان اين شهرکجايند؟ چرا شهر در وسط هفته تا اين اندازه خلوت است؟چرا شهر مرده است؟ آيا تعطيل رسمي است که من خبر ندارم؟ آيا شخصيتي محلي درگذشته که همه جا سوت وکور است.؟ چرا شهر تا اين اندازه بي‌تحرک است؟

    + زرذبي 
    برزيل موضوع ميانجي شدن اين کشور براي مبادله‌ي سوخت هسته‌اي ايران را تکذيب کرد. اين خبر در حالي منتشر مي شود که پيشتر مقام‌هاي ايران از پيشنهاد طرحي جايگزين براي مبادله‌ي سوخت هسته‌اي، از جانب برزيل خبر داده بودند. سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي برزيل، در همين مورد به خبرگزاري فرانسه گفته است که چنين پيشنهادي اساساً مطرح نشده است. روز گذشته، سايت رسمي رياست جمهوري ايران گزارش کرده بود که محمود احمدي نژاد، پيشنهاد رئيس جمهوري برزيل در خصوص مبادله سوخت هسته اي را مورد بررسي قرار داده، و موافقت خود را با پيشنهاد وي اعلام کرده است.
       1   2   3      >