• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : تازه ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 32 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + خاندان معصومي 
    از همه همشهريان عزيز که ابراز همدردي نمودند صميمانه تشکر مينماييم و از خداوند متعال خواهانيم تا لطف شما را در شاديهايتان جبران نماييم موفقيت شما را آرزومنديم خ خاندان معصومي ثاني
    + fff 
    مهم تر از اين که حکم قضايي چه خواهد بود ، بايد نگران اين موضوع باشيم که چرا شرايطي به وجود آمده که اساساً جرأت و جسارت و زمينه چنين تخلفي پديد آمده است؟! و سوال ديگر اين که اگر اين 11 ميليارد دلار به حساب ذخيره ارزي نرفته ، پي کجا رفته و تحت کنترل و مديريت کيست؟
    + mn 

    سايت محافظه‌کار «نهال‌نيوز» به نقل از يک روحاني ادعا کرد ?? هزار صفحه اينترنتي فارسي زبان و هزاران صفحه اينترنتي انگليسي و عربي زبان «فهم مشترکي» از سيد خراساني بودن علي خامنه‌اي دارند.

    نويسنده اين يادداشت که يک روحاني به نام محسن آشتياني است ادعا کرده که ده‌ها هزار صفحه اينترنتي به زبان‌هاي مختلف نيز «فهم مشترکي» از شعيب‌ ابن صالح بودن محمود احمدي‌نژاد دارند که اين مسئله «الهامي الهي» است.

    وي که يادداشت خود را در دفاع از فيلم جنجالي «ظهور بسيار نزديک است» نوشته، در ادامه آورده که «آيا اين فهم مشترک را يک گروه و يا چند نفر ايجاد کرده است؟ يا الهام الهي بوده است که به ذهن افراد خطور کرده است؟»

    فيلم مذکور که در روز‌هاي اخير به صورت گسترده در فضاي مجازي منتشر شده است ادعا مي‌کند علي خامنه‌اي‌‌ همان سيد خراساني و محمود احمدي‌نژاد شعيب‌ابن صالح از ياران امام دوازدهم شيعيان هستند.

    آشتياني در ادامه ادعا کرده که اين فيلم «با کمال ناباوري در سطح وسيعي به صورت خودجوش و مردمي در مرکز‌هاي مذهبي تکثير شده و دست به دست در بين مردم مي‌گردد.»

    وي همچنين نوشته است: «اين فيلم با سرعت تمام اکثريت خواص و عوام ملت ايران را تحت تاثير قرار داده است و آن‌ها را به فکر و تامل وا داشته است و در هر کوچه و خياباني صحبت از اين فيلم و محتواي آن مي‌باشد.»

    گروهي از آخر الزماني‌ها که در بدنه دولت محمود احمدي‌نژاد با محوريت اسفنديار رحيم‌مشايي گردهم آمده‌اند در سال‌هاي اخير تلاش‌هايي براي تبليغ علائم ظهور «امام زمان» آغاز کرده‌اند.

    اصلي‌ترين محور اين تبليغ‌ها سيد خراساني معرفي کردن خامنه‌اي و شعيب‌ابن صالح خواندن محمود احمدي‌نژاد است.

    + mn 


    دور جديد پرونده سازي‌ها عليه ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد با متهم کردن اين دو به «همکاري با ساواک» آغاز شد.

    سايت رجا‌نيوز وابسته به محمود احمدي‌نژاد روز شنبه (?? بهمن) در يادداشتي ادعا کرد زهرا رهنورد با ساواک (سرويس امنيتي و اطلاعاتي حکومت پهلوي) همکاري داشته و اطلاعاتي درباره انقلابيون در اختيار اين سازمان مي‌گذاشته است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + mn 
    امام زمان در مراسم ?? بهمن سال ?? ديده شده است
    آيت‌الله مهدي احدي از اساتيد حوزه علميه قم مي‌گويد امام دوازدهم شيعيان در راهپيمايي ?? بهمن سال گذشته ديده شده است.!!!!!!!
    + mn 
    نهاد نمايندگي ولي‌ فقيه در دانشگاه‌ها در پاسخ به پرسش دانشجويي در مورد راه‌هاي قانوني اظهار «بي‌علاقگي» به ولايت فقيه اعلام کرد مخالفت با اين اصل در جمهوري اسلامي مشکل قانوني ندارد.
    + mn 
    سايت ابصار‌نيوز گزارش کرد حسين الله‌کرم از اعضاي ارشد انصار حزب‌الله و رضا گلپور نويسنده کتاب «شنود اشباح» در مسجد ارک تهران گفته‌اند که حميد بقايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي «فساد اخلاقي» دارد.
    + mn 
    حسين جلالي رئيس دفتر محمدتقي مصباح يزدي از اسفنديار رحيم‌مشايي با عنوان «نفوذي» اکبر هاشمي رفسنجاني در بدنه دولت نام برد.
    + mn 
    حسن رحيم‌پور ازغدي ادعا کرد سخنراني آيت‌الله علي خامنه‌اي در نماز جمعه تهران باعث سقوط حسني مبارک در مصر شده است.
    پس چرا براي ليبي و يمن و بحرين و عربستان و.. پيام نمدن نميدونم
    + mn 
    تلاش سپاه براي تظاهر به بي‌طرفي در انتخابات
    خبرگزاري فارس اظهارات يک فرمانده سپاه که گفته بود اگر انتخابات مجلس در راستاي ارزش‌ها نباشد سال ?? سالي خونين خواهد بود را به «منافقين به دنبال خونين کردن فضاي انتخابات سال آينده هستند» تغيير داد.
    + mn 
    در باب مستند شعيب ابن صالح و

    در باب مستند شعيب ابن صالح و احمدي نژاد!
    اخيرا سيماي ضرغامي احمدي نژاد را همان شعيب ابن صالح سردار امام زمان دانسته است.

    گفتي شعيب صالحه احمدي
    تو هر چي مستند بوده که ...دي
    گيرم که ابن تميم هم مشهدي
    چگونه مشهدو تو گرمسار ديدي؟

    مستند آوردي مثال شادي
    چهره ي عبوس تر از او تو ديدي؟
    گفتي از اون ريشهاي ريشه ريشه
    همون ريشي که سرتا پاش شيپيشه

    من نميگم اون سردار خودش گفت
    قاسمي‘ اون بسيجي نون مفت
    برهان آورد براي دزدي راي
    توهين به هر چي روستائيه‘ بي سعي

    شرط که نشد يه چهره ي گندمگون
    حيف که فروختي گندمو چي ارزون
    گفتي که شرط ديگرش لاغري است
    مستندت به عين خيره سري است

    گفتي اراده ي قوي داره اون
    چونکه با اسلحه مياد به ميدون
    پيش مردم‘ جاهل جاهلاست اون
    در عمل هم عين اراذلاست اون

    شما ايران و مردمو چي ديدين؟
    امام زمان شيعه رو پس بدين
    اين هم شد به گناهاتون اضافه
    دزدي مهدي‘ شهدا و صانع

    امام زمان‘ مثل شماها نيست
    مثل تو و اين همه مفت خورا نيست
    عدالتو قراره يکسر کنه
    نه مثل تو قانونو دو در کنه

    مستندچي! شرم و حيايت کجاس؟
    منبع اين خزعبلاتت چياس؟
    راوي نگفته‘ تو اوين چه خبر؟
    از مردم و آزاديشون نيست اثر؟

    اين روايات از هر کجات در اومد
    خدائيش خوب به کار انتر اومد
    ضرغامي اون مزدور با بلند گو
    بگو که بايد ببنده فلنگو

    ما جوونهاي جنگيم و يه رنگيم
    براي راي هامون داريم مي جنگيم
    لشکريان سبز و بي شماريم
    ريشه تونو به زودي در مياريم

    از ننگ و نيرنگ و دروغ بيزاريم
    تو ايران بذر شادي رو مي کاريم
    بهمن و اسفند عهد ديدار ماست
    عاقبتش ديکتاتوري کله پاست

    + mn 
    دهه هشتاد

    در پاسخ به سجادي نويسنده كتاب «دهه هشتاد، دهه ظهور انشاءالله» ، بايد بگم دهه هشتاد هم تا چند روز ديگه به پايان ميرسه و روسياهي به زغال ميمونه

    + mn 

    جريان سيد خراساني‌

    ?? اسفند ????
    «سيد خراساني» نام شخصي است که به روايت شيعيان در هنگام ظهور امام دوازدهم شيعيان از ايران براي ياري او به جنگ با سفياني مي‌رود.

    گروهي از موعودگرايان معتقدند آيت‌الله علي خامنه‌اي رهبر جمهوري اسلامي،‌‌ همان «سيد خراساني» است که در روايات متعدد شيعي به نام آن اشاره شده است.

    قائلان به «سيد خراساني» بودن علي خامنه‌اي در يک سال گذشته با تطبيق ده‌ها روايت معتبر و نامعتبر شيعي با شرايط کنوني ايران و جهان، تلاش گسترده‌اي براي اثبات مدعاي خود آغاز کرده‌اند.

    اوج اين تلاش‌ها به سفر آبان ماه رهبر جمهوري اسلامي به شهر قم باز مي‌گردد که در اين سفر تبليغات گسترده‌ رسمي و غير رسمي در «سيد خراساني» معرفي کردن وي صورت گرفت.

    باورمندان به «سيد خراساني» بودن علي خامنه‌اي به طور مشخص «تبار حسني داشتن»، «خراساني بودن»، «جراحت دست راست»، «داشتن لشکر مجهز» و «صبيح‌الوجه بودن» را مهم‌ترين دلايل در اثبات مدعاي خود اعلام مي‌کنند.

    آن‌ها در استدلال‌هاي خود تلاش مي‌کنند شرايط کنوني ايران و جهان را‌‌ همان شرايطي توصيف کنند که در روايات شيعي به «عصر پيش از ظهور» مشهور است.

    در اين ميان گروهي از روحانيون تندروي هوادار رهبر جمهوري اسلامي نيز در يک سال گذشته در برخي سخنراني‌هاي خود مستقيم و غيرمستقيم به موضوع «سيد خراساني» بودن علي خامنه‌اي اشاره کرده‌اند.

    آن‌ها همچنين ادعا مي‌کنند شخص رهبري نيز از «سيد خراساني» بودن خود آگاه است، اما ترجيح مي‌دهد در اين خصوص سکوت کند.

    اين دسته از موعودگرايان همچنين اعتقاد دارند محمود احمدي‌نژاد براساس روايات شيعي‌‌ همان «شيعب‌بن صالحي» فرمانده لشکر «سيد خراساني» است.

    براي نخستين‌بار در سال ???? بود که فردي به نام حسين سجادي در کتابي به نام «دهه هشتاد، دهه ظهور انشاءالله» از محمود احمدي‌نژاد به عنوان «شعيب‌بن صالح» نام برد.

    چندي بعد در لبنان فردي به نام شادي فقيه در کتابي به نام «احمدي‌نژاد و انقلاب جهاني پيش رو»‌‌ همان ادعاي حسين سجادي را مطرح کرد.

    اين کتاب در سال ???? توسط انتشارات دارالعلم در لبنان و به زبان عربي منتشر شده است.

    بحث سيد خراساني بودن علي خامنه‌اي و شعيب‌بن صالح بودن محمود احمدي‌نژاد در حال حاضر به طور مشخص از سوي وب‌سايتي به نام «ظهور بسيار نزديک است» دنبال مي‌شود.

    همچنين «آينده روشن» وابسته به موسسه پژوهشي «آينده روشن» مهم‌ترين وب‌سايتي است که از سال ???? و با محوريت «موعودگرايانه» آغاز به کار کرده است.

    وب‌سايت «موعود» از ديگر رسانه‌هاي محافظه‌کاران است که در زمينه «موعودگرايي» فعاليت مي‌کند. اين وب‌سايت توسط موسسه فرهنگي موعود اداره مي‌شود.

    مهدويت، منجي‌گرايي، موعود گرايي و ارا ئه مباحث معرفتي درباره امام دوازدهم شيعيان در زمره مهم‌ترين موضوعات مورد توجه اين مؤسسه قرار دارد.

    در فهرست پيوند‌هاي وب‌سايت «موعود» بيش از ?? سايت اينترنتي و حدود ?? وبلاگ وجود دارد که اغلب فعاليت‌هاي آن‌ها در فضاي مجازي مربوط به امام دوازدهم شيعيان است.

    + mn 
    دور تازه تنش‌ها ميان حاميان علي خامنه‌اي و محمود احمدي‌نژاد بر سر افشاي هواداري فرزند علي فضلي از جنبش سبز و طرح برخي مسائل در خصوص عملکرد اين فرمانده سپاه در جريان ناآرامي‌هاي سال گذشته آغاز شده است.
       1   2   3      >