• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : تعطيلي نانوايي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + A.M 

    به خاطر نيسان ها نيست
    + kjh 

    اگر مردم هم نيايند, ما تظاهرات مي کنيم !

    چهارشنبه ?? اسفند ???? ساعت ??:??
    نامه الکترونيک چاپ PDF

    دو تن از همولايتي ها را ديدند که به جد مشغول کارند, يکي درخيابان چاله مي کند و ديگريي آن را پر مي کرد!

    رهگذري پرسيد: آخر اين چه کار عبثي است که مي کنيد!؟

    گفتند : " ما سه نفر بوديم, يکي چاله مي کند و ديگري لوله مي کاشت و سومي روي لوله را با خاک مي پوشاند, امروز نفر دوم بيمار است و نيامده است, ما کار خود مي کنيم!

    حال حکايت امشب تهران ماست, نيروهاي ضد شورش اعم از يگان ويژه و يگان موتوري و بسيج و لباس شخصي ها مثل کفتر جلد شده اند, رهايشان کني خيابان انقلاب را مي گيرند و آزادي را مي بندند! اما امشب شب عجيبي بود، تهران از هميشه خلوت تر بود، همه در محلات مراسم چهارشنبه سوري برپا کرده بودند، انقلاب خالي بود و در آزادي هم پرنده پر نمي زد، اما باز نيروهاي يگان ويژه تظاهرات خود را داشتند, از عصر آرايش گرفته بودند و تا ساعت يازده شب - که از آنجا مي گذشتم - هنوز در اين سرما، ايستاده بودند، آتشي هم نداشتند تا خود را گرم کنند! شايد آتش افروزي را حرام مي دانستند! به هر حال دلم برايشان سوخت، سخت است واقعاً اين همه زحمت، اين همه هزينه، با اين همه يال و کوپال و و تجهيزات به خيابان بيايي، کسي را پيدا نکني تا بر فرقش بکوبي! سلماني ها در اين گونه مواقع سر يگديگررا مي تراشند! مي خواستم به يگان ويژه بگويم، حال که کسي نيامده، تمريني هم که شده همديگر را بزنيد! در واقع يگان هاي ضد شورش با حضور و تظاهرات خود پيامي را به دنيا مخابره مي کنند!

    دفعه قبل که کسي نيامده بود, در برابر دفتر ما، نيروهاي لباس شخصي با پليس دعوايشان شد و کار به مجادله و فحاشي و برخورد فيزيکي کشيد، ناچار ما رفتيم و وساطت کرديم تا غائله ختم شد، راستش وساطت کرديم که براي پليس آزاده مملکت پاپوشي ندوزند!
    24 اسفند 1389 / چهارشنبه سوري / مهدي خزعلي

    + kjh 

    قتل عام زندانيان در زندان قزل حصار توسط جمهوري اسلامي

    در پي قرار اجراي حکم اعدام ?? تن از زندانيان در زندان قزل حصار و اعتراض هزاران تن از زندانيان به اين موضوع، ماموران از گلوله‌هاي واقعي استفاده کرده‌اند که در پي به رگبار بسته شدن زندانيان، قريب به ?? تن کشته و يا دچار جراحت‌هاي سختي شده‌ و تعدادي نيز به خارج از بند منتقل شده‌اند. تعداد زندانياني که مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند، به ??? تن و حتي بيشتر نيز مي‌رسد که حال بسياري از ايشان وخيم گزارش شده است

    + kjh 

    بيش از ??? زنداني در زندان قزل حصار در شب چهارشنبه سوري قتل عام شدند

    در پي قصد اجراي حکم اعدام 10 تن از زندانيان محبوس در اين زندان، زندانيان دست به شورش زده و اقدام به سر دادن شعار نمودند که با وارد شدن نيروهاي گارد ضد شورش زندانيان به رگبار بسته شدند.

    + kjh 

    در شب چهارشنبه سوري و در پي به رگبار بسته شدن زندانيان، 80 تن به قتل رسيدند

    خبرگزاري هرانا - در پي قرار اجراي حکم اعدام ?? تن از زندانيان در زندان قزل حصار و اعتراض هزاران تن از زندانيان به اين موضوع، درگيري‌هاي خونين در اين زندان به وقوع پيوست که منجر به کشته و زخمي شدن دست کم ??? تن گرديد.

    + jj 
    ‌شب گذشته، تعدادي از زندانيان محكوم به اعدام و قاچاقچيان موادمخدر در زندان قزلحصار، اقدام به تخريب اموال و آتش‌سوزي به بهانه فرار كردند كه با اقدام مسئولان، اين توطئه خنثي شد.

    همچنين در اين درگيري، تعدادي كشته و زخمي شدند.
    + jj 
    ??,??,????

    * گزارش محرمانه از لندن به وزارت خارجه امريکا، به تاريخ ?? ژوئن ????، حاکي است:

    مجتبي خامنه اي باتفاق جعفري فرمانده سپاه پاسداران، در انتخابات تقلب کرده و نام احمدي نژاد را از صندوق بيرون آورده اند.

    موسوي و هاشمي رفسنجاني از آن بيم دارند که از رهگذر منطق دموکراسي و زير فشار هواداران ناگزير از مطالبات حداکثري از رژيم شوند. بنا براين، مشروعيت رژيمي از بين برود که آنها خود از بنياد گرفتنش، از سود برندگان بزرگ بوده اند.

    گزارشگر به ديده بان ما در لندن گزارش مي کند که در ? و ? ژوئن، دو ملاقات با خامنه اي، انجام گرفته است. مطبوعات از ديدار دوم، به تفصيل صحبت کرده اند. رفسنجاني گفتگوها در باره شفاف انجام گرفتن انتخابات و عدم مداخله در آن، را مثبت ارزيابي کرده است...

    گزارشگر اطلاع مي دهد که در ?? و ?? ژوئن، نمايندگان خامنه اي به (نام سانسور شده است) پيشنهاد کرده اند (در ازاي قبول نتيجه انتخابات)، نيمي از وزيران (وزارت خانه ها که معين نشده اند) از طرفداران موسوي و رفسنجاني انتخاب شوند. پيشنهاد پذيرفته نشده است. زيرا از لحاظ سياسي اجرا کردني نيست و قابل توجيه نيز نيست. به کمتر از باطل کردن انتخابات، رضا دادن، هرگونه اعتبار را از اعتراض کنندگان، نزد حاميان خود، سلب مي کند. ...(نام سانسور شده است) استدلال مي کند که تقاضاي حداکثر، يعني ابطال انتخابات، تنها موضعي است که موسوي مي تواند اتخاذ کند.

    (نام سانسور شده است) گزارش مي کند که براثر رويدادهاي ماههاي اخير، خامنه اي تضعيف شده است. بيماري او سبب شده است که مجتبي و متحدانش در سپاه، قدرت را در دست بگيرند. عکس خامنه اي و پسر او مجتبي، در سفر سنندج، گويائي دارد. مجتبي بسيار بيشتر از پدر خود اهل ريسک کردن است. او موجب شده است که بسياري از بانيان رژيم از پدر او دور شوند. در عوض، اما مجتبي بر اينست که احمدي نژاد و متحدان کليدي او بسيار بهتر از دولت مردان قديمي، مثل هاشمي رفسنجاني و موسوي، رژيم را حفظ مي کنند.

    گزارشگر به ديدبان گزارش مي کند که موسوي و همکاران او دارند از اين نگران مي شوند که جنبش اعتراض به تقلب در انتخابات، از محدوده اين اعتراض بيرون رود و تغيير نظام جمهوري اسلامي را هدف قرار دهد و وضعيتي را بوجود بياورد که انقلاب ايران را در ???? بوجود آورد. در آن انقلاب نيز کار به هدف شدن تغيير رژيم شاه کشيد. در حال حاضر نيز، هيچکس هوادار رژيم جمهوري اسلامي نيست...

    انقلاب اسلامي: در باره کسي که نگران به خطر افتادن رژيم بوده است، امروز عسگر اولادي مي گويد:

    + jkk 
    + jkk 
    http://i53.tinypic.com/23rpt1y.jpg
    + jkk 
    آقاي شريعتنداري آن چيزي که شما نداريد شرف است


    عکس بالا به آنا پاستور، خبرنگار تلويزيون تي وي اي اسپانيا تعلق دارد که چند روز پيش در دفتر محمود احمدي نژاد براي مصاحبه حضور يافته است.(بدون روسري)
    بدبخت امام زماني که احمدي نژاد شعيب ابن صالح باشه
    + jkk 
    اي تيغتان چو نيزه براي ستم دراز/ اين تيزي سنان شما نيز بگذرد.../ چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد/ بيداد ظالمان شما نيز بگذرد.../ در مملکت چو غرش شيران گذشت و رفت/ اين عوعو سگان شما نيز بگذرد.../ آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست/ گرد سم خران شما نيز بگذرد.../ بادي که در زمانه بسي شمعها بکشت/ هم بر چراغدان شما نيز بگذرد.../
       1   2      >