• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سال نو مبارك
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + azeran 

    + ال 
    به گزارش جهان در اين مراسم رحيمي با مراجعه به رئيسي مي خواست ميزان جدي بودن شكايت برخي نمايندگان از خود و همچنين پرونده هاي مطرح از وي در دادگاهها از جمله پرونده بيمه را بسنجد و به شوخي مي گويد «آقاي رئيسي از من شكايت شده و من الان متهم هستم و بيائيد مرا دستگير كنيد».

    رئيسي هم در پاسخ به رحيمي مي گويد:« آقاي رحيمي اتهامات شما جدي است و با اين شوخي ها مساله رفع نمي شود و بهتر است با حضور در دادگاه به اين اتهامات پاسخ دهيد».

    يكي از حاضران در اين مراسم كه شاهد اين شوخي رحيمي و پاسخ جدي رئيسي بود، به خبرنگار ما گفت: رحيمي فكر مي كرد كه حجت الاسلام رئيسي با شوخي پاسخ وي را دهد اما وقتي با نظر جدي ايشان مواجه شد، فهميد كه بايد در دادگاه حاضر شود و با شوخي مشكلش حل نخواهد شد.

    محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور به دليل جعل مدرك دكتري و همچنين برخي از مشكلات مالي با شكايت برخي از نمايندگان در دادگاه پرونده دارد كه اين پرونده در حال رسيدگي است.
    + ال 

    :: سوتي رجانيوز: تجليل رهبر انقلاب از يک عنصر فرهنگي با سابقه منفي

    ه گزارش رجانيوز، برگزاري مراسم يادبود براي ايرج افشار كه از عناصر نزديك و سياستگذاران فرهنگي رژيم پهلوي بوده، در حالي است كه به گفته رسانه‌ها، متاسفانه در اين مراسم يكي از مسئولين سابق دولت كه اين روزها به شهرداري تهران پيوسته است و چند تن از مسئولين پيش از انقلاب اين سازمان نيز حضور داشتند. تلاش برخي جريان‌ها و افراد وابسته به جريان فتنه سال گذشته براي جلوگيري از انزواي چهره هاي مؤثر رژيم منحوس پهلوي كه در تمام عمر خود به مخالفت با ارزش‌هاي اسلامي همت گمارده بودند متاسفانه در جريان فوت ايرج افشار جنبه‌هاي بارزتري به خود گرفت، به طوري كه در مراسم تشييع جنازه وي عكس العملي در مقابل سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه ايرج افشار ايران شناسي پرجسته و پرکار بود از سوي شخصيت‌هاي فرهنگي حاضر داده نشد.