• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : كيك و سانديس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 23 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + عباس پناهي 
    البته اگر برادران آزراني به کيک و سانديس علاقمندند ميتوانند در مواقعي که در تهران راهپيمايي حکومتي برقرار است بروند کارتن کارتن بگيرند.نوش جانشان...
    + گربه 

    ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي نصيب هر کسي نميشود پس اگر تا کنون افتخار ديدار پيدا نکرده ايد بايد به خودتان روجوع کنيد نه اينکه با آويزان شدن به xوyبي معرفتي خود را نسبت به رهبرتان توجيه کنيد.

    ((اين نيز يکي از رفتارهاي ناپسند آزراني مي باشد))

    + گربه 


    سلام

    ماشاالله از بس مردم آزران با فهم و شعور مي باشند و هميشه آينده نگريشان زبان زد خاص و عام هست که نوک دماغشان را بيشتر نمي بينند به علت وسعت ديد فراوان و تيز بينيشان نسبت به مسائل.

    در ضمن اوضاع نابسامان اين روستا مانند ضرب المثل زير مي باشد.

    ((عروس بلد نبود برقصه ميگه دوماد دير اومد))،ترياک کشيدن و مشروب خوردن همت کرده و به جايي برسيم که مثل آقاي دنياديده وقتي وارد مجلسي ميشويم 2تا آدم حسابي تحويلمان بگيرند.

    + ret 
    يادم هست جلسه اي در حضور گرانمايه نماينده کاشان برگزار شده بود همين آقاي دنياديده از گرانمايه خواست تا زمينه ديدار مردم ولايت مدار و شهيد پرور مردم آزرون را با رهبر فراهم کند و آنچنان با آب و تاب از رهبري حرف زد که من يکم حالم بد شد
    + hhh 

    مجلس کش نداد، آورين آورين!

    طرح استيضاح وزير اقتصاد و دارايي که بتازگي زير نظرش، عظيم ترين اختلاس تاريخ ايران در پاک ترين دولت تاريخ ايران و چه بسا جهان، انجام گرفته است، با راي شکننده 140 به 110 به نفع ادامه وزارت حسيني وزير اقتصاد به پايان رسيد. ممکن است آدم هاي ساده لوحي در اين ميان باشند و فکر کنند، يعني چه که سه ميليارد دلار اختلاس شده آخرش هيچي به هيچي، ولي به آقامان که گفته هايش از هر آيه اي شريف ترست "لا يکسر با الچاقو مع الدسته"، يعني چاقو دسته خودش را نمي برد، بلکه دسته بقيه را مي برد، توجه به موارد زير ضروري است:

    دزدهاي مجلس: به گفته آقازاده نماينده رشت، ارسلان فتحي‌پور رئيس کميسيون اقتصادي، محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس، علاءالدين بروجردي? رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس، جبار کوچکي‌نژاد عضو کميسيون برنامه و بودجه و صمد مرعشي در پرونده اختلاس سه هزار ميليارد توماني دست دارند. پس نتيجه مي گيريم که چاقوي مجلس دسته نمايندگان خودش را نمي برد.

    دزدهاي دولت: دولت در اختلاس دست داشت، جهرمي به عنوان رئيس بانک صادرات، و روساي بانکهاي ديگر همه آدمهاي دولت بودند. اميرمنصور آريا توسط آقاي مشائي حمايت مي شد و بخش اعظم کساني که در جريان اختلاس دستگير شدند، کساني بودند که توسط رئيس دولت منصوب شدند. پس نتيجه مي گيريم که دزدهاي دولت نه تنها در اختلاس دست داشتند، بلکه رئيس دولت، مجلس را تهديد کرده بود که اگر اسم من و اطرافيانم به عنوان عوامل اختلاس بيايد، پرونده همه تان را رو مي کنم. پس چاقوي مجلس نه تنها وزير اقتصاد بلکه مشائي را به عنوان دولت احمدي نژاد نمي برد.

    شريک دزدهاي قوه قضائيه: اين قوه که براي جرائمي در حد برادران افراشته ( نهايتا 85 ميليارد تومان) و کرباسچي ( نهايتا دادن شصت سکه طلا به رفتگران نمونه و گرفتن بيست ميليون تومان وام از صندوق شهرداريها) اولي ها را به 23 و 25 سال زندان محکوم کرد و دومي را به چند سال زندان، با همان قاضي، يعني محسني اژه اي که پرونده اختلاس را در دست دارد، تا به حال جز اعلام تعداد دستگير شدگان که اکثر آنان از بخش خصوصي هستند و با حمايت نيروهاي حکومتي وارد بازي شده اند، تقريبا هيچ کاري نکرده و برخلاف هميشه که رهبر و مسوولان و رئيس جمهور از روزنامه نگاران مي خواستند مفسدين اقتصادي را افشا کنند رهبري اعلام کرد پرونده را "کشششششششششششششش" ندهيد و قوه قضائيه هم کش نداد. پس نتيجه مي گيريم که چاقوي قوه قضائيه دسته دولت را هم نمي برد.

    دزدهاي بيت رهبري: احمدي نژاد گفته است که مجتبي خامنه اي پشت پرونده اختلاس است و اين پرونده را براي زمين زدن او دنبال کرده اند. وي گفته است: "اگر بنا باشد نام او و اطرافيانش در اختلاس برده شود، او همه چيز را فاش مي کند و بازي يک سر باخت را به بازي دوسر باخت تبديل مي کند." پس نتيجه مي گيريم که چاقوي رهبري فوق فوق اش مي تواند مجتبي را ختنه کند، وگرنه نمي تواند دسته دولت را ببرد.

    دزدهاي شوراي نگهبان: از طرف ديگر جهرمي عامل اصلي اختلاس که در زمان اختلاس در بانک صادرات رئيس بود، عضو هميشگي و نزديک شوراي نگهبان و يکي از اصلي ترين نامزدهاي رياست جمهوري يا نخست وزيري بعدي است. او هم در پرونده اختلاس دست دارد. پس حتي اگر خداي ناکرده زبانم لال دو تا آدم نسبتا حسابي مثل توکلي و مطهري پيدا شوند و بخواهند يک چاقويي پيدا کنند و با صدا و بي صدا دسته دولت را ببرند، شوراي نگهبان مثل شير( يا با توجه به طول عمر اعضاي مذکور شوراي مذکور) مثل دايناسور جلوي آنها خواهند ايستاد.

    نتيجه گيري اخلاقي: از مجلسي که هنوز تنورش روشن نشده آبي گرم نمي شود.

    نتيجه گيري سياسي: گرگ ها هيچ وقت پشت به هم نمي خوابند.

    نتيجه گيري فرزانگان: کشششششش ندهيد، آورين آورين!

    + انها 
    آقاي دنياديده تو جلسه چندبار به ازروني ها توهين كرد و انهارو دزد خطاب داد يه بار در ناپديد شدن ديگ هاي گلاب گيري گفت دست ازروني تو كار بوده يه بار هم گفت مصالح شهرك گم ميشد و نشون تير اهنش رو فلان جا پيدا كردن .اخه قربونت برم از قديم گفتن مالت را سفت بچسب ديگران رو دزد نكن معلومه به قول صفر اقا معصومي وقتي مصالح رو ميريزي به امون خدا ول ميكني اونم توي يه جا مثل شهرك كه بيابونه ازش كم ميشه شما كه پول مردم رو گرفتي تا باهاش كار اقتصادي بكني بايد امانت دار خوبي هم براش باشي تا سر اخر نياي بگي تو ساخت شهرك ضرر داديم
    در ثاني تو گم شدن ديگ ها از كجا معلوم دست اوناي كه عطرهاي شركت رو كيلو كيلو ميفروختن تو كار نباشه
    در كل آقاي دنياديده به جاي توهين به مردم يكم مواظب مگسان دور شيريني باش
    اگه ازروني فلانه شما هم يه ازروني هستي

    + دوست 
    لطفا در خصوص اين جلسه بيشتر توضيح دهيد
    + معصومي 

    غلط كردند تا قرون آخرش را از حلقوم كثيفشان بيرون ميكشيم
     <      1   2