• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : چند خبر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 77 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + الف 

    شما به خاتمي فحش تان را بدهيد"
    تاريخ انتشار : يکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 20:08
    محمد مهاجري در خبرآنلاين نوشت:

    اين داستان معروف را ( اگرچه با اختلاف درجزئيات) همه شنيده‌اند:

    فردي با يک چماق وارد داروخانه شد‌، از متصدي داروخانه پرسيد: آقا نفت داريد؟» پاسخ متصدي داروخانه منفي بود.مشتري با چوب روي ويترين کوبيد و آن را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌اي را ببرد که در آن نفت نمي‌فروشند.

    روز دوم وارد همان داروخانه شد از همان آقا پرسيد، نفت داريد؟ و باز هم پاسخ منفي شنيد. مشتري دوباره با چماقش بخشي از ويترين را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌اي را ببرد که نفت ندارد.
    روز سوم، صاحب داروخانه براي جلوگيري از خسارت بيشتر، مقداري نفت تهيه کرد و در ويترين گذاشت. مشتري وارد شد و گفت: آقا نفت داريد؟ متصدي گفت: بله. او چماقش را محکمتر از دو روز گذشته بر ويترين زد و گفت: اين داروخانه است يا نفت‌فروشي؟ مرده‌شور داروخانه‌اي را ببرد که نفت دارد!
    روز چهارم باز هم مشتري وارد داروخانه شد. تا خواست بپرسد که «نفت داريد؟» متصدي داروخانه گفت: نفت را بهانه نکن. زود باش شيشه را بشکن و برو تا به کارمان برسيم.
    حالا حکايت سيدمحمد خاتمي است.

    چه از او نقل ‌شود که در انتخابات شرکت مي‌کند، چه گفته شود که او تحريم کرده، چه روايت کنند که مي‌خواهد انتخابات را جدي نگيرد ،‌چه در دماوند راي بدهد و چه و چه و چه، عده‌اي در داخل و خارج کشور، به او فحش مي‌دهند. چه‌جوري رأي دادن و کجا پاي صندوق رفتن و دليل رأي دادن و ندادن هم بهانه است.

    کسي که بنايش بر فحش است، بجاي نقد و گفتگو ، فحش مي دهد.

    پس آقايان محترم! فحش تان را بدهيد و برويد دنبال کارتان.
    + حسين 

    قشون کشي خياباني بد است حتي اگر مردم سه مليون باشند اما 9 دي خوب است حتي اگر پانصد هزار نفر هم نباشند!
    اگر ده بيست هزار نفر در وال استريت آ مريکا تظاهرات کنند اينها مردم آمريکا هستند که که ميگويند ما نظام سرمايه داري نميخواهيم اما اگر همين تعداد در تهران به خيابان بيايند و بگويند تو را نميخواهيم ضد اسلام هستند و اراذل و اوباش!
    اگر دانشجويي به کسي که نظرش به رهبري نزديکتر است انتقاد کند به او اهانت کرده و شلاق ميخورد اما اگر روزنامه کيهان که ارگان رسمي بيت….. است به ريس جمهور وقت آ قاي خاتمي اهانت کند خدمت بزرگي به اسلام کرده است!
    اگر در سوريه مردم بگويند ديکتاتور نميخواهيم به امريکا و اسراييل وصلند اما در ليبي که انقلابيون از طرف ناتو پشتيباني ميشوند اينطور نيست!
    اگر سران کشور از جمله لاريجاني -حداد عا دل ؟-شخص رهبر (در مقام ريس جمهوري) با قزافي ملاقات کرده باشند با توجه به اينکه ميدانستند او امام موسي صدر را ربوده و يا کشته، اشکالي ندارد! اما اگر غربيها با او ملاقات کرده باشند ببينيد در تلوزيون چه تبليغاتي در اين باره ميکنند!
    اگر مردم آمريکا و يا کشور هايي که ما با آنها خوب نيستيم به رهبر و يا رئيس جمهور خود نامه بنويسند و انتقاد کنند بسيار خوب است اما اگر همين اتفاق در ايران بيفتد زندان و شلاق دارد!

    + nmn 
    رييس اتاق بازرگاني ايران و چين با بيان اين‌که تورم دي‌ماه با وجود نوسانات نرخ ارز 40 درصد است، گفت:با واردات دلار 1600 توماني و وضعيت فعلي توليد تا 6 ماه ديگر در کشور قحطي داريم.

    اسدالله عسگراولادي در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: قبل از اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها مطرح کردم که اين کار بايد انجام شود و اجراي آن جرات زيادي مي‌خواهد.

    وي عنوان کرد: در همان زمان عنوان کردم که اگر دولت نتواند تورم را مهار کند، اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها کار خطرناکي است.

    + ي 

    امروز در شرايط «شعب ابي طالب» نيستيم؛

    يعني

    در شرايط «شعب ابي طالب» هستيم

    + ي 
    پيامک دلار فيلتر ميشود
    + asdda 
    دلار 1593
    + asdda 
    با نزديک شدن به انتخابات نمايشي و فرمايشي مجلس نهم، ترس و هراس حاکميت اقتدارگرا از «جنبش»ي که ماه‌هاست مي‌کوشد «مرده»، توصيف و ارزيابي‌اش کند، هر روز بيش از روز پيش، خودنمايي مي‌کند. روزي نيست که يکي از مقام‌هاي ارشد رژيم مبتني بر ولايت مطلقه فقيه، عليه جنبش سبز اعلام موضع نکند. موارد زير برخي از اين اظهارنظرهاست: رئيس قوه قضاييه جمهوري اسلامي اعلام مي‌کند: «دشمنان انقلاب اسلامي ايران و فتنه گران در تلاش هستند تا مشاركت در انتخابات را كم و مايوس كننده جلوه دهند.» فرمانده کل سپاه پاسداران مي‌گويد: «يکي از تلاشهاي دشمن قطعا احياي آشوب ها و اعتراضات اجتماعي با دستاويز قرار دادن انتخابات مجلس است. آنها مي خواهند با ايجاد ناآرامي ها و با تنفس مصنوعي، جريان فتنه را زنده کنند.» سيداحمد خاتمي امام جمعه‌ي منصوب رهبر جمهوري اسلامي تصريح مي‌کند: «براي ما مثل آفتاب روشن است که جريان فتنه خيز برداشته تا انتقام آن زخمي را که در 9 دي خورده است در 12 اسفند بگيرد.» فرمانده سپاه عاشورا نيز معتقد است: «کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، حمايت از کانديداهاي غيرمتعهد به نظام و انقلاب و تکرار فتنه 88 از مهم‌ترين برنامه‌هاي دشمن براي انتخابات اسفند ماه است.» صديقي، ديگر امام جمعه منصوب رهبر در تهران مي‌گويد: «مردم در اين انتخابات حساس با حضور به موقع و گسترده نشان خواهد داد با همان بصيرتي که در مقابل فتنه ايستادند، در ادامه ريشه‌هاي آن را نيز خشک خواهند کرد.»
    + شهروز 

    مير عزيز در نبودت روزگاري داريم !….. مي دانم که مي داني فراموشت نکرده ايم رفيق… مگر مي شود فراموش کرد آن که با مردم و بخاطر مردم بودن را معنا بخشيد و بي نيازي از قدرت را و ايستادگي را در سختي و پايمردي را در مبارزه با استبداد و صبر و اميد را در دوراني که صبرها بسر آمده و اميدها به سختي نفس مي کشند! بدان که نامت بر تارک اين سرزمين پايدار مي درخشد و بسان چراغي مي ماند بر راه آزادي سرزمينمان… پاينده باشي رفيق، به اميد ديدارت … بزودي

    + ددت 

    سايت «پارسينه» نوشته که انتصاب حسن موسوي به جاي روح‌الله احمد‌زاده به عنوان «معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي» يک انتخاب هدفمند سياسي بوده است.

    به نوشته اين سايت? از حسن موسوي که نام شناسنامه‌اي‌اش «ميرحسن موسوي» است به عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي تيم احمدي‌نژاد در انتخابات آتي رياست جمهوري نام برده مي‌شود.

    < src="http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"> < style="border: medium none currentcolor; width: 450px; height: 21px;" id="f14d4696052c58e" onload="FB.Content._callbacks.f34baa015bea53c()" class="fb_ltr" title="Like this content on Facebook." src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?action=recommend&channel_url=https%3A%2F%2Fs-static.ak.fbcdn.net%2Fconnect%2Fxd_proxy.php%3Fversion%3D3%23cb%3Df59e4c8904a094%26origin%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.digarban.com%252Ff31bdac6c925ce%26relation%3Dparent.parent%26transport%3Dpostmessage&extended_social_context=false&href=http%3A%2F%2Fdigarban.com%2Fnode%2F4157&layout=button_count&locale=en_US&node_type=link&sdk=joey&show_faces=false&width=450" allowtransparency="true" name="f1563bdab63d7f7" frameborder="0" scrolling="no">
    + بب 
    دلار 1800 تا 2000
    + 212 
    يکي از سناريوهاي محتمل که نبايد از نظر دور داشت، عدم برگزاري انتخابات اسفندماه است! در خيلي از کشورها، ديده شده است که بنا بر شرايط خاص و بن بست‌هاي سياسي و اجتماعي، انتخابات يک دوره با تعويق برگزار مي‌شود و يا اصلن برگزار نمي‌شود! شرايط در کشور به‌گونه اي دارد پيش مي‌رود، که ممکنست حاکمان را به اين نتيجه برساند، که صلاح نيست اين دوره از انتخابات مجلس راس تاريخ معين برگزار نشود. آن شرايط کدامين خواهد بود: اول - بروز جنگ // دوم - مرگ خامنه‌اي // سوم - شورش‌هاي داخلي و ناآرامي‌هاي اجتماعي // چهارم - پيش بيني در گستردگي عدم شرکت مردم - حتا خودي ها - در انتخابات // پنجم - بالا گرفتن درگيري‌هاي لفظي و فيزيکي مابين گروه‌هاي سياسي، منجر به افشاگري‌هاي بيش از پيش از کثافتکاري‌هاي هر گروه // ششم - برکناري دولت احمدي نژاد و استقرار يک حکومت نظامي تمام عيار رسمي *** در چنين شرايطي، ضرورت دارد، خردمندان و انديشمندان در راس جنبش، اين احتمال را به عنوان يکي از حالت‌هايي که ممکنست پيش آيد در نظر گرفته و استراتژي و تاکتيک‌هاي لازم را براي حرکت هاي آتي جنبش، در شرايط غير مترقبه، از پيش طراحي کنند: ملت تحت هيچ شرايطي نبايد آچمز شود!
    + 212 
    قيمت دلار در بازر همچنان بالا است و نوسان دارد: از 1680 تا 1800 تومان ! با مجبور کردن صرافي ها و سايت هاي اينترنتي نرخ دلار پايين اعلام شده است. از طرف ديگر امروز دولت اعلام کرد که براي مبارزه با بحران ارز نرخ دلار دولتي را بالا خواهد برد. شايد ميخواهند نرخ دلار دولتي را 1400تومان اعلام کنند! اگر اينطور باشد نرخ ارز در بازار 1800 تومان به بالا خواهد بود!
    + تنتن 
    راي من در حصر است
    + تت 
    دلار 1400
    + لل 
    ناو هواپيمابر امريکائي به تذکر «ما» که يک‌بار بيشتر نيست گوش نمي‌دهد اوباما هم که متأسفانه بلد نيست قيمت دلار را کنترل بکند هي زارت و زورت گران مي‌شود نفت هم که منتظر چشششش، اوضاع که خوب خر تو خر شد يکدفعه يک قايق موتوري باسرنشين امريکائي (اخيراً بايد حتماً به سرنشين ادوات امريکائي دقت کرد) که با قصد و مرض وارد آب‌هاي کشور ما شده‌اند بدست ظفرمند ارتش اسلام که در آن سي گردان قايق تندرو با آر.پي.جي شرکت داشتند دستگير و هر پنج سرنشين آن که با شلوار لي و اهداف شومي سوار قايق شده بودند به محل نامعلومي منتقل مي‌شوند . اوباما ضمن درخواست مجدد استرداد هواپيماي بدون سرنشين در يکجاي نطقش مي‌گويد بي‌زحمت اين پنج‌تا توريست بدبختي که به قصد ماهيگيري سوار قايق و سپس گم شدند و شما دستگير کرديد را کلاً نيم ساعت وقت داريد که پس بدهيد . وي در پايان تاکيد مي‌کند که «ما فقط يک‌بار تذکر مي‌دهيم» (اين ما با اون «ما» خيلي فرق مي‌کند) . ده دقيقه‌ي بعد احمدي نژاد در ديدار سرزده با زنبورداران غيور توابع خاش ضمن تشريح اين که «ما» بين ملت امريکا و دولت امريکا تفاوت‌هاي بسيار زيادي قائليم تصريح مي‌کند که ولي دست متجاوز را در همان آستين با چاقوي زنجان مي‌بريم. همين آدم بيست دقيقه‌ي بعد در برنامه تلويزيوني به سوالات افسانه خانم از ماساچوست که خواستار ملاقات با وي است پاسخ داده و بيست و نه دقيقه‌ي بعد پنج قايقران امريکائي با کت شلوار هاکوپيان و هدايائي از قبيل تعدادي سر ستون تخت جمشيد، مسواک يزدگرد سوم، فوتبال دستي ابو علي سينا، مقبره‌ي فردوسي و امثالهم و با استقبال تمام اعضاء دفتر رئيس جمهور، تمام فرماندهان ارتش و سپاه و احتمالاً خود خامنه‌اي آزاد شده و درجا تفاوت تذکر «ما» با اوبا«ما» مشخص مي‌شود!

       1   2   3   4   5    >>    >