درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
+ 11 

رهبري قبلا مي گفت مبارزه با فقر و فساد و تبعيض؛ حالا مي گويد کش ندهيد
سانسور خبري دادگاه ها براي اين است که آبروي جناح ذوب در ولايت بيش از اين نريزد

معاون سياسي وزارت کشور اصلاحات در ارتباط با نقش رهبري در ارتباط با اين مساله و همچنين مباحث اقتصادي تاکيد مي کند: “در اين ميان جالب تر از همه مواضع رهبري نظام است. ايشان که در زمان اصلاحات همه جانبه صرفا به بعد اقتصادي تکيه مي کرد و شعارشان مبارزه با فقر و فساد و تبعيض بود، اکنون که بزرگترين فسادهاي اقتصادي رخ داده يا در حال وقوع است، توصيه مي کند که مسئله کش پيدا نکند! و در واقع شعارهاي سابق به فراموشي سپرده شده است. به راستي که از سريال راديو – تلويزيوني شهرام جزايري تا سانسور خبري در دادگاه هاي متهمان فسادهاي مالي اخير يعني همان دادگاه هاي الف – م و د – ز تلاش زيادي شده است تا آبروي جناح ذوب در ولايت حفظ شود يا اين که بيش از اين نريزد.”

وي در ادامه با اشاره به آنکه اصول گرايان نيز خود مي دانند که نمي توانند از عهده اداره امور مملکت برآيند، تاکيد کرد: “خوش بختانه امروز حتي مدافعان سرسخت حکومت يک دست علناً اعتراف مي کنند که از چاه اصول گرايي آبي بيرون نمي آيد اگر چه نان زيادي براي مدعيان و متوليانش داشته است. و خواهيد ديد که در اين دادگاه ها هم در نهايت ضعيف کشي خواهد شد. ”

+ 11 

چرا رحيمي تبرئه مي شود؟ اصولگرايان از چه چيزي مي ترسند؟

اين عضو جبهه مشارکت ايران اسلامي و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در ادامه خاطر نشان کرد: “با همه ادعاهاي رئيس دولت دهم، در بين نخست وزيران و معاونان اول رئيس جمهور از مرحوم مهندس بازرگان، شهيد رجايي، مهندس موسوي، دکتر حبيبي و دکتر عارف، تنها معاون اول آقاي احمدي نژاد با جعل مدرک خود را دکتر خواند و در جريان استيضاح آقاي کردان سعي کرد با پرداخت پنج ميليون به هر نماينده مانع عزل او شود و در حال حاضر نيز مفتخر باشد که نظام (منظورش رهبري است) براي جلوگيري از سوء استفاده اصلاح طلبان و براي اين که معلوم نشود نمايندگان، منصوب و منتصب امام زمان نبودند بلکه با طراحي گسترده سردار مشفق و با پول هاي سرقتي شرکت بيمه وارد مجلس شده اند، آقاي رحيمي را هم تبرئه خواهد کرد!”

تاجزاده درباره علت توقف پيگرد قضايي رحيمي توضيح داد: “ضمنا علت اين که اصول گراهاي منتقد آقاي احمدي نژاد که به نام طرد جريان انحرافي به او انتقاد مي کنند در مورد اين تخلف آشکارا سکوت کرده اند، آن است که نگران عملي شدن تهديد آقاي رحيمي هستند که در صورت احضار به دادگاه مي تواند آبروي مجلس هشتم را ببرد! کاري که آقاي کردان مي خواست انجام دهد اما به گفته خودش به دلايلي از آن منصرف شد.”

+ 11 

نمايش هاي احمدي نژاد و فسادهاي اين دوره فراموش نمي شود
بزرگترين فساد مالي تاريخ ايران در زمان حکومت يک دست اتفاق افتاده

اين زنداني سياسي منتقد حاکميت در گفت و گو با کلمه، در مورد دو دادگاه اختلاس سه هزار ميلياردي و نيز سوء استفاده از شرکت بيمه گفت: “مردم نمايش هاي آقاي احمدي نژاد را فراموش نمي کنند که با ادعاي داشتن اسم فاسدان اقتصادي در جيب، وارد جلسات مي شد و با متهم کردن رقباي خود به فساد مالي و سوء استفاده از قدرت مي کوشيد همه منتقدان سياست ها و عملکرد نادرست جناح حاکم را ساکت کند.”

وي افزود: “اما اکنون در عمل ثابت شده که نه تنها بزرگترين فساد مالي تاريخ ايران در زمان حکومت يک دست اتفاق افتاده و مسئولان نهادهاي گوناگون از بانک مرکزي درگير بانک هاي دولتي تا وزارت خانه ها از راه و ترابري و صنايع و بازرگاني آلوده اين فساد بوده اند، بلکه معاون اول کابينه نيز درگير اين پرونده است. اگرچه وقتي موضوع سوء استفاده ميلياردي از بيمه افشا شد، تعدادي از نمايندگان آقاي رحيمي را به مجلس احضار کردند اما او در جلسه با اعتماد به نفس اعلام کرد که هيچ کس توان برخورد با او و محاکمه اش را ندارد. زيرا هزينه تبليغات حدود 200 نماينده مجلس هشتم، از جمله آقايان لاريجاني و باهنر با آن پول پرداخت شده است.”

+ 11 

سيد مصطفي تاجزاده با اشاره به اينکه رهبري نظام برخلاف دوره اصلاحات که مدام بر مسائل اقتصادي تاکيد مي کرد و از شعار مبارزه با فقر و فساد و تبعيض مي گفت، حالا که بزرگترين فسادهاي اقتصادي رخ داده يا در حال وقوع است، دستور کش ندادن صادر مي کند و شعارهاي سابق را فراموش مي کند؛ تاکيد کرد که اصول گرايان خود مي دانند که نمي توانند از عهده اداره امور مملکت برآيند.

به گزارش کلمه، وي علت پيگيري نشدن پرونده تخلفات رحيمي معاون اول احمدي نژاد را هم رسوا نشدن مجلس هشتم و معلوم نشدن اين واقعيت دانست که “نمايندگان، منصوب و منتصب امام زمان نبودند بلکه با طراحي گسترده سردار مشفق و با پول هاي سرقتي شرکت بيمه وارد مجلس شده اند.”

+ رررز 


مرغ پارسال.کيلويي 2500 تومن!
امسال کيلويي 7000 تومن !
ولي قدرتِ خدا تورم هنوزم همون 11 درصده !

+ vc 
تصوير ارائه شده از علي خامنه‌اي در کتاب «شرح اسم»:

فقير? مقروض? سيگاري و اهل تقيه در مبارزه

15 تير 1391

سايت «موسسه جهادي» از به تصوير کشيده شدن «فقر شديد»? «تقيه در مبارزه»? «قرض گرفتن زياد»? «استعمال سيگار» و «نگراني» علي خامنه‌اي از «واجب شدن غسل» به هنگام تنگدستي در کتاب «شرح اسم» انتقاد کرد.

با گذشت حدود سه ماه از انتشار اين کتاب که به نظر مي‌رسد با هزينه‌هاي هنگفتي صورت گرفته باشد? هنوز از توزيع آن اطلاع مشخصي در دست نيست.

مسئولان دفتر رهبر جمهوري اسلامي همچنين اعلام کردند در اين کتاب مطالبي منتشر شده که مطابق با «واقعيت» نيست? اما اشاره‌اي به جزئيات اين مطالب نکرده‌اند.

سايت «موسسه جهادي» هم 11 تيرماه با انتشار يادداشتي? انتقاد‌هايي متوجه بخش‌هايي از محتواي اين کتاب کرده که به اعتقاد نويسنده اين يادداشت گنجاندن آنها در کتاب «کاري اشتباه» بوده است.

اين سايت به طور مشخص از اينکه در اين کتاب به سيگار کشيدن علي خامنه‌اي? فقر شديد و تلاش براي گرفتن شهريه‌ از همه مراجع از سوي رهبر جمهوري اسلامي اشاره شده? انتقاد کرده است.

در اين يادداشت همچنين از اينکه در بسياري از بخش‌هاي کتاب به «قرض گرفتن زياد {علي خامنه‌اي} از افراد مختلف» اشاره شده? اعتراض شده است.

اين يادداشت افزوده در کتاب «شرح اسم» ضرورتي نداشته به «نگراني {خامنه‌اي} از واجب شدن غسل و نداشتن پول حمام» اشاره شود و عکس وي با ريش تراشيده منتشر شود.

«موسسه جهادي» در ادامه يادداشت خود آورده است: «اين اطلاعات فقط موجب گزک‌ دادن به دست مخالفين و معاندين و به استهزاء کشيدن آن عظمت‌ها و بزرگي‌هاست.»

در بخش ديگري از اين يادداشت به استفاده نويسنده از برخي اسناد ساواک درباره رهبر جمهوري اسلامي انتقاد شده و تلاش شده که اظهارات خامنه‌اي در اين اسناد? «روش مبارزه» وي معرفي شود.

به اعتقاد نويسنده اين يادداشت? آقاي خامنه‌اي نيز برخي اسناد ساواک در مورد اعترافات خود در زندان‌هاي دوران پهلوي را تکذيب کرده است.

آن‌طور که در اين يادداشت آمده? انتشار اسناد اعترافات خامنه‌اي مبني بر «نفي هرگونه ارادت خاص به امام خميني و به کار بردن لفظ معظم‌له براي شاه» بدون «اجازه» بوده و از نقاط ضعف کتاب است.

+ انده كاا؟ 
بابا محموده؟

اين امام زاده در روستاي پنداس واقع در 75 کيلومتري کاشان قرار گرفته است.در جوار بارگاه 3 شهيد گمنام آرميده اند.
نوشته شده توسط شاکري:ع/ر/م | لينک ثابت | < type=text/java>GetBC(1); آرشيو نظرات
+ 6545 


تعداد منتظران واقعي و کساني که ادعاي منتظري دارد از زمين تا آسمان راه است.

ميان تمام کساني که ادعاي مسلماني دارند تا مسلمان واقعي فرسنگ ها فاصله است.

بين کسي که ريش دارد و حاجي فلان تا .........

منتظر واقعي بودن .......

سلام دوست خوبم ما که سر زديم حالا نوبت شماست به سايت ما هم سر بزن همه چي توش هست امکانات وبلاگ نويسي فال روزانه يوزر پسورد نود32 موزيک فيلم کشتي کج آموزش و .... پس منتظرتما راستي براي حمايت از سايت خودتون (سيب ترش) لينک زير را مشاهده بفرماييد http://sibtorsh.ir/hemayat/ ممنونم سايت تفريحي سيب ترش SibtOrsh.iR
 <      1   2