ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3   4      >
 
+ سر فلكه 


اقاي پناهيان مجلس امام حسين(ع) جاي تبليغات سياسي نيست لااقل يک جا را بگذاريد پاک بماند.

امثال پناهيان ازران هم همينطور

+ مملي 
با خواندن اين پيام آخر(انگشتر رهبر) به ياد داستان شاه سلطان حسين افتادم. خدا همه رو عاقبت بخير کنه.
+ tojj 

سايت «تعامل‌ نيوز» نوشته عقيق انگشتر علي خامنه‌اي به حديد تغيير کرده است.

به نوشته اين سايت نگين «حديد سيني» هنگام رويايي با «اهل شر، آنها را خاموش و نيز دشمني جن و انس را از بين مي‌برد.»

«تعامل‌ نيوز» افزوده «در ايام فتنه 88، رهبر انقلاب چنين انگشتري با نگين حديد به دست کرده بود.»

+ df 
حسين وارث آدم عنوانِ کتابي است از دکتر علي شريعتي که در عاشوراي سال 1349 به صورت متن و مقدمه توسط ايشان نوشته شده است. کتاب مذکور هفت بخش اصلي و يک بخش ضميمه دارد که برخي از اين قسمت ها توسط دکتر شريعتي نوشته شده و قسمت هاي ديگر آن از مجموعه سخنراني هاي ايشان مي باشد که از روي نوار پياده شده است. در اين ياداشت کوتاه به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام بخش هاي کوتاهي از اين کتاب دکتر شريعتي را مي آورم:

- "گفتم بروم به مجلس روضه اي، از همين روضه ها که همه جا هست و صدايش از هر کوچه و خانه امشب بلند است. ديدم، ايمان و تعصب من به عظمت حسين و کار حسين بيش از آن است که بتوانم همه آن تحقير ها را بشنوم و تحمل کنم. منصرف شدم".
- "حسين سياستمداري نيست که، بخاطر شراب خواري و سگ بازي يزيد، با او درگيري پيدا کرده باشد و اين حادثه غم انگيز اتفاق افتاده باشد! او وارث پرچم سرخي است که از آدم، همچنان دست به دست، بر سر انسانيت مي گردد و اکنون بدست او رسيده است ..... اين پرچم را دست به دست، به همه راهبران مردم و همه آزادگان عدالتخواه در تاريخ بشريت سپرده است ........ در آخرين لحظه پرچم را از دست بگذارد به همه نسل ها و در همه عصرهاي فردا فرياد بر آورد که: " آيا کسي هست که مرا ياري کند؟".
-"متاسفانه جهان بيني ما آنقدر کوچک است که تمام عاشورا تازه از روز تاسوعا شروع مي شود و بعدازظهر فردا هم تمام مي شود و بعد ديگر در تاريخ خبري نيست، تا روز چهلم، که باز اربعين است و شله اي و بعد قضيه تمام مي شود تا سال بعد يعني يک روز و نيم طول مي کشد".
-"حسين، در اتصال به آن تسلسل نهضتي که در تاريخ ابراهيمي وجود دارد معني مي دهد، و بايد معني شود و انقلابش بايد تفسير و توجيه گردد. بصورت مجرد حسين ا در تاريخ مطرح کردن، وجنگ کربلا را، بصورت يک حادثه تاريخي مجرد عنوان کردن و آن را از پايگاه تاريخي و اجتماعيش جدا کردن، موجب مي شود که، آنچه را معني ابدي دارد و همواره زنده است، بصورت يک حادثه غم انگيز گذشته در بياوريم چنانکه درآورديم و در برابرش فقط بگرييم چنانکه مي گرييم!".
-" اين که حسين فرياد مي زند پس از اين که همه عزيزانش را در خون مي بيند و جز دشمن و کينه توز و غارتگر در برابرش نمي بيند فرياد مي زند که آيا کسي هست که مرا ياري کند و انتقام کشد؟هل من ناصر ينصروني؟ مگر نمي داند که کسي نيست که او را ياري کند و انتقام گيرد؟اين سوال، سوال از تاريخ فرداي بشري است و اين پرسش از آينده است و از همه ماست. و اين سوال انتظار حسين را از عاشقان بيان مي کند، و دعوت شهادت او را به همه کساني که براي شهيدان حرمت و عظمت قائلند اعلام مي نمايد.
اما اين دعوت را، اين انتظار ياري از او را، اين پيام حسين را که شيعه مي خواهد و در هر عصري و هر نسلي شيعه مي طلبد ما خاموش کرديم، به اين عنوان که به مردم گفتيم که حسين اشک مي خواهد، ضجه مي خواهد و دگر هيچ، پيام ديگري ندارد. مرده است و عزادار مي خواهد، نه شاهد شهيد حاضر در همه جا و همه وقت و پيرو.
آري اين چنين به ما گفته اند و مي گويند!"
+ بس 
آنها بيشترين حساسيت را به يک وبلاگ و روزنامه دارند چون متوجه اند که گسترش بذر آگاهي امکان دوام تک صدايي را در کشور از بين خواهد برد و امکان نقش داشتن همه ملت در سرنوشت اين کشور را ايجاد مي کند. ميرحسين موسوي
+ بس 
آيا اگر کسي از وفاداري به عهدهاي ايماني و انساني بپرسد جز به دادگري فراخوانده است؟ آيا چنين کساني بايد در خيابان‌ها کتک بخورند، در زندان‌ها شکنجه ببينند و به حبس‌هاي طولاني‌مدت محکوم شوند؟ آيا اسلام و قرآن اجازه مي‌دهد مردمي که با مسالمت حاکمانشان را به عدالت امر مي‌کنند کشته شوند. ميرحسين موسوي
+ hjk 
با اين قضيه محرم، عجب کلاهي سر ايراني رفت!!!با اين قضيه محرم، عجب کلاهي سر ايراني رفت!!!با اين قضيه محرم، عجب کلاهي سر ايراني رفت!!!با اين قضيه محرم، عجب کلاهي سر ايراني رفت!!!
+ j[v 
با توجه به اينکه قوه قضاييه اطلاعيه دادند که " ستادحقوق بشر قوه قضاييه با صدور بيانيه‌اي از عزم جدي دستگاه قضايي کشور براي برخورد سريع، قاطع و بدون اغماض با مقصر يا مقصرين مرگ ستار بهشتي کارگر وبلاگ نويس خبر داد.
"
سوابق قبلي چنين برخورد قاطع قوه قضاييه و اسامي اشخاص به شرح زير به اطلاع عموم شهروندان ميرسد؛
تجاوزات زندان کهريزک که منجر به پيگيري مستقيم رهبر و رئيس قوه قضاييه شد >>> تعليق آقاي مرتضوي و ارتقا! آقاي مرتضوي به سمت جديدتر و بالاتر
فجايع کوي سبحان (منزل بعضي‌ از سياسيون) >>>> اصلا چي‌ شد، هيچکي نفهميد
جنايت کوي دانشگاه بعد انتخابات 88 و دستور صريح رهبر و آقاي لاريجاني >>> برخورد شديد با دانشجويان که شاکي‌ بودند
فساد اقتصادي در بيمه‌ ايران توسط کادر احمدي‌نژاد و آقاي رحيمي >>> ارتقا آقاي دکتر! رحيمي به معاونت ريس جمهور سيد احمدي‌نژاد
کوي دانشگاه در 78 و پرتاب دانشجويان به بيرون از پنجره خوابگاه >>> اشد مجازات براي يک سرباز به جرم دزدي ريش تراش
با توجه به مطلب بالا، به نظر شما نتيجه برخورد قاطع قوه قضاييه چه خواهد بود؟
الف همه مورد بالا
ب هيچکدام اصلا چي‌ شد، کي‌ بود، کجا رفت
ج دستگيري و برخورد با جنيفرلپز (به صورت بسيار قاطع
د مجازات خانواه وبلاگ نويس به دليل انتشار قتل فرزند خويش
ه دستگيري عوامل موساد و سيا (محور جاسوسي غرب انگليس، سيا، موساد
خ ارتقا سردار رادان به دليل خوش خدمتي
و خداوند آگاه و عالم است، و هر چه مي‌کنيد! او مي‌‌بيند
+ غفران 
از اون بالا تماشا کن ....
خدايا سرده اين پايين از اون بالا تماشا کن

اگه ميشه فقط گاهي خودت قلب منو ها کن !

خدايا سرده اين پايين ببين دستامو مي لرزه

ديگه حتي همه دنيا به اين دوري نمي ارزه

تو اون بالا من اين پايين ، دوتاييمون چرا تنها ؟

اگه ليلا دلش گيره ، بگو مجنون چرا تنها ؟!

بگو گاهي که دلتنگم ، ازاون بالا تو مي بيني

بگو گاهي که غمگينم تو هم دلتنگ و غمگيني

خدايا من دلم قرصه کسي غير از تو با من نيست !

خيالت از زمين راحت که حتي روز روشن نيست !

کسي اينجا حواسش نيست که دنيا زير چشماته

يه عمره يادمون رفته ، زمين دار مکافاته !

فراموشم شده گاهي،که اين پايين چه ها کردم

که روزي بايد از اينجا بازم پيشه تو برگردم

خدايا ! وقت برگشتن يه کم با من مدارا کن

شنيدم گرم آغوشت ، اگه ميشه منم جا کن ..

+ بريم تو پستو 
در برنامه تلوزيوني زارعي از رهبر و نظر رهبر گفت
مطهري از مردم
نظر سنجي پيامکي آخر برنامه همه واقعيت هاي کشور را نشان داد
نظر مطهري 80%
نظر رهبري 9%
+ در لو اه 
کنايه هاي احمدي نژاد به آيت الله خامنه اي: اگر کسي مي خواهد امام جامعه باشد بايد اول خود را اصلاح کند

امروز: احمدي نژاد با طرح اين سوال که بالاخره تصوير مطلوب ما از آينده چيست و کجاست؟ خاطرنشان کرد: اتفاقي نامطلوبي که افتاده، اين است که، امروز به جايي رسيده ايم که معتقديم بايد به هر قيمتي خودمان را در راس حکومت حفظ کنيم.

   1   2   3   4      >