• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : بارش برف زمستاني
  • نظرات : 3 خصوصي ، 35 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + nnnnnn 

    فايل صوتي سخنراني‌ تند و بي‌سابقه محمدباقر قاليباف در جلسه‌اي خصوصي عليه محمود احمدي‌نژاد? احمد جنتي و عملکرد دولت مورد حمايت علي خامنه‌اي منتشر شد. (بشنويد)

    به نظر مي‌رسد اين فايل صوتي مربوط به سخنراني قاليباف در جلسه‌اي خصوصي در مشهد است? اما زمان آن مشخص نيست.

    قاليباف در ابتدا از دوستان و همفکران خود مي‌خواهد محتواي اين جلسه را ضبط نکرده و به نقل از وي نيز اين مطالب را در جايي بيان نکنند.

    شهردار تهران در اين جلسه به صراحت اعلام مي‌کند از سياست در جمهوري اسلامي «حالش به هم مي‌خورد» و معتقد است از بالا تا پائين مقام‌هاي جمهوري اسلامي و خود او در «منجلاب» هستند.

    قاليباف بي‌آنکه به نام علي خامنه‌اي اشاره کند? افزوده به «دستور» وي وارد عرصه سياست شده? اما مثل بعضي‌ها نيست که در اين عرصه چشم خود را بسته و «کورکورانه» عمل کند.

    وي در عين حال گفته آنجا که بايد «سربازي» کند? اين کار را خواهد کرد و بدون «اذن» علي خامنه‌اي در عرصه سياست براي خود «شاني» قائل نيست.

    شهردار تهران در بخش ديگري از سخنان خود از نتيجه دور اول انتخابات رياست جمهوري سال 1384 انتقاد کرده و خطاب به احمد جنتي گفته «حلاليت‌طلبي» او از نامزد‌ها قابل قبول نيست.

    قاليباف که سال 1384 يکي از نامزد‌هاي محافظه‌کار در انتخابات بود? پس از گذشت سال‌ها از زمان برگزاري آن به طور تلويحي گزارش‌ها درباره تقلب در انتخابات اين دوره را تائيد کرده است.

    فرمانده سابق پليس در اين جلسه با حمله به احمدي‌نژاد به صراحت گفته رئيس دولت‌هاي نهم و دهم را «تابع ولايت فقيه» نمي‌داند.

    او همچنين اظهار کرده که محمود احمدي‌نژاد را فردي «سالم»? «صادق»? «انقلابي»? «راستگو» و «سرباز ولايت» نمي‌داند و براي او به اندازه «يک جو» هم ارزش قائل نيست.

    شهردار تهران افزوده احمدي‌نژاد خود و ديگران را «گول» مي‌زند و آمار‌هاي بسيار «وحشتناکي» اعلام مي‌کند که هيچ‌کدام درست نيست.

    قاليباف همچنين اظهار کرده که سال 1384 علي خامنه‌اي به احمدي‌نژاد دستور داده بود وي را وارد دولت کند که رئيس دولت نهم با اين خواسته رهبر جمهوري اسلامي مخالفت کرده بود.

    فرمانده سابق پليس همچنين با انتقاد از ترکيب کابينه نهم و دهم احمدي‌نژاد? گفته يکي از وزراي دولت داراي همسري فرانسوي است و يکي ديگر نيز در کابينه «شرب خمر» مي‌کند.

    قاليباف در اين جلسه حملاتي نيز متوجه علي کردان و محمدرضا رحيمي کرده و به طور تلويحي آنها را افرادي «فاسد» خوانده است.

    شهردار تهران اظهار کرده رحيمي در زماني که رئيس ديوان محاسبات بود با همکاري احمدي‌نژاد قصد داشت عليه وي «مدرک‌سازي» کند که همين مسئله باعث بروز درگيري ميان وي و رحيمي شد.

    + nnnnnn 
    محمود احمدي‌نژاد در 6 آبان سال 1335 در بخش آرادان از توابع گرمسار در استان سمنان بدنيا آمد. محمود، که چهارمين فرزند خانواده‌ است، به همراه خانواده در سن يک سالگي از آن شهرستان به تهران آمده و ساکن تهران شدند.
    استاد عبدالله شهبازي تاريخ نويس و محقق معاصر (رئيس سابق موسسه مطالعات و پژوهشهاي سياسي وابسته به وزارت اطلاعات) در سايت اينترنتي خود مي نويسد (مطالب بصورت خلاصه شده) :
    «»سبورجيان نه سبورچيان واقعا نام خانوادگي احمدي نژاد بوده و خانواده احمدي نژاد در زماني که او کودک بود، پس از مهاجرت از آرادان به تهران نام فوق را تغيير داد.
    خانواده سبورجيان در اواخر دهه 1950 در زماني که محمود کمي بيش از يکسال داشت به تهران نقل مکان کرد و مدتي بعد نام خانوادگي خود را تغيير داد. خويشاوندان او مي گويند : «علت اين اقدام آميزه اي از دلايل ديني و اقتصادي بوده است.»
    دوّمين مأخذي که به تبار احمدي ‌نژاد پرداخت، و اين بار به صراحت او را «يهودي ‌تبار» ناميد، يادداشت کوتاهي است در وبگاه نشريه يهودي جئوئيش ژورنال. در 24 اکتبر 2008/ 3 آبان 1387 وبگاه جئوئيش ژورنال، در قسمت بلاگ‌ها، مطلبي به‌نقل از فردي با ‌نام مستعار The Web Guy منتشر کرد.[1] اين بدان معنا نيست که سايت جئوئيش ژورنال مطلب فوق را تأييد مي‌کند؛ بلکه يادداشت فردي است ناشناس با ديدگاه ‌هاي خود که در سايت بازتاب يافته؛ فردي که مي‌خواهد «مافياي يهودي» Jewish Mafia را، به تعبير خودش، افشا کند. در مطلب فوق سارا پالين آمريکايي، استاندار جنجالي ايالت آلاسکا، و احمدي ‌نژاد ايراني يهودي مخفي خوانده شده‌اند. ادعاي فوق درباره سارا پالين، با توجه به فقه تلمودي که نسب را از طريق مادر نيز منتقل مي‌کند، و به عبارت ديگر کسي که مادرش يهودي است يهودي به ‌شمار مي‌رود، درست است. سارا پالين از جانب مادر از يهوديان مهاجر ليتواني است.[2]
    + رضا 

    ارزشهاي اخلاقي و فروپاشي اجتماعي


    http://rahedigar.net/1391/11/02/arzeshhaye-akhlaghi/
    + صسسسسسسسسس 
    اگر چنانچه بنزين گران شد ماجرا را کش ندهيد! / بلکه با بصيرت کامل بشاشيد داخل باک / چرخ ماشين که بزگتر از چرخ حکومت نيست؟! / ما و همه مسئولان، ريديم و به فضل الهي چرخيد! شما هم بشاشيد انشاء الله ميچرخد.
    + حسين 

    راستي محمد رضا جان ...

    اون لينکي که از استاد ملکيان در پايين آوردم رو بخوني متوجه ميشي مشکل چيه!!!

    http://aftabnews.ir/vdcepe8jhf8fe.html

    + حسين 

    ولايت مارو به امان خدا رها کرده...

    راستي خدا بايد براي بنده هاش بسازه يا بنده ها براي خدا بسازند ؟
    (کمي به اين جمله بالا فکر کن) بعد لطفاً جواب بده.

    ميبينم که فارسيه
    منظورم اينه که اين وب سايت آزرونه يا سياسي (انتخاباتي) ؟؟؟؟
    ولايت رو گذاشتين به امان خدا؟؟؟؟
    + حسين 

    من از عزيزان بازديد کننده تقاضامندم فقط 15 دقيقه وقت بگذارند واين لينک زير را بازکرده و بخونند.خوبه که کمي هم خودمون رو بشناسيم
    15 دقيقه چيزي نيست فقط 15 دقيقه....ممنون

    http://aftabnews.ir/vdcepe8jhf8fe.html

    + من 
    چيشو متوجه نميشي؟ به فارسي نوشته شده! البته ممکنه که، چون مدتهاست TVميبيني اين خبرها برات عجيب باشه و مغزت تعجب(هنگ) کرده باشه. از پايين صفحه شروع به خوندن کن بيا بالا.... احتمالاً يواش يواش عادت ميکني.مرسي
    سلام آزروني
    من ققضيه ي اين کامنتا رو متوجه نميشم.
    + حميد 
    پيشاپيش دارن براي انتخابات تعين تکليف ميکنن، خيلي احمقند! دارند ميگن که چکار ميخواهيم بکنيم.
    + NX 
    حکيمي را پرسيدند از چه سبب است که کار اين ملک هيچ رونق نمي گيرد؟ پاسخ بدادي ازيرا که هيچگاه نديدم و نشنيدم دو صفت به يک جا در نهاد حاکمي از حکام اين بلاد باشد. يکي برخورداري از عقل و ديگري داشتن بيضه. آنکه عقل داشت، بيضه نداشت و آنرا که صاحب بيضه بود از نعمت عقل محروم.
    + ييييييي 
    رئيس جمهور 63 درصدي ما را به خاک سياه نشاند , حالا رئيس جمهور 60 درصدي .... خدا بخير کند رئيس جمهور 63 درصدي ما را به خاک سياه نشاند , حالا رئيس جمهور 60 درصدي .... خدا بخير کند
    + ييييييي 

    در پي پرسشهاي بينندگان درباره سوابق مبارزاتي سيد احمد خاتمي در زمان شاه و دفاع مقدس، بخشهايي از زندگينامه خودنوشت ايشان به نقل از سايت مجلس خبرگان بازنشر مي شود.

    حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد خاتمي(متولد سال 1339شمسي در سمنان) در زمان پيروزي انقلاب 18 سال داشته و در زمان جنگ نيز بين 20 تا 28 سالگي را سپري کرده است. در اين زندگينامه، ايشان تاکيد کرده که عوامل رژيم پهلوي از برخورد با وي ناکام مانده اند و صحبتي هم از حضور ايشان در جبهه هاي جنگ تحميلي به ميان نيامده است:

     <      1   2   3      >