• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : خبرهايي از آذَرون
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 1 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + مهدي 
    آقاي دلسوز: يه کم برا خودت هم دل بسوزون. ما رو هم فراموش نکن
    + مم 
    ايول
    + جواب دلسوز 

    اين جواب شما دليل محکميست براي شرکت نکردن در انتخابات، از روزي که صحبت از خيانت به امام و خون شهداء وملت شده جزء مزخرفات ، واز زماني که حذف و دفع به نقطه مرکزي نظام و انقلاب رسيده واز دوراني که مجلس ديگر در راس امور نيست و همه متملقين و چاپلوسها بر مسند قدرت نشسته‌اند و منتقدين در گوشه‌هاي زندان وزماني که دروغ و تهمت، دزدي شده سکه رايج و هيچ قباحتي نزد مردم و مسئولين ندارد. و موقعي انسانها برابر با گاو وگوساله و کرامت انساني لگد مال شده و... راي دادن چه توجيهي دارد آيا خيانت نيست؟

    بد نيست کمي هم دلسوز خودت باشي کمي به اطرافيانت نگاه کني ببين در آذران خودمان چه افرادي اعم از سالخورده و ميانسال و يا احياناً کوچکتر در چه وضعيتي زندگي ميکنند. آيا ميداني سالخوردگاني در روستاي خودمان در اثر سوء تغذيه و يا يه درمان ساده نشدن جان خود را از دست داده‌اند.دلت براي که و چه ميسوزد تا کي براي هيچ و پوچ دل ميسوزاني؟ تلاشي که تو براي به قدرت رساندن يا استقرار يه سخص فاسد و منحرف بر مسند قدرت ميکني چه سودي به حال تو و اطرافيانت دارد؟ براي آخرت خود پس انداز ميکني؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    شما هميشه من و امثال من را دعوت به (سکوت)

    ميکنيد و اطاعت محض از قدرت را خواستاريد
    + دلسوز 
    آقاي منصورشما خودت ميتوني در انتخابات شرکت نکني- ولي حق نداري اين مزخرفاتو بگي
    + صفا 
    چقدر موافق اين جمله ايد؟
    در ايران مردم حق انتخاب دارند ولي اجازه انتخاب ندارند.
    + مملي 

    سلام دوستان همولايتي:لطفاً مانند سال 84و88 جو زده نشويد و8 سال که نه ! عمري ملت رو تو بدبختي قرار بديد. کمي به گذشته خودتون نگاه کنيد که چه بي‌محابا از چه کساني حمايت کرديد و ملت به چه روزگاري افتادند. انتخابات موقعي جواب ميده که مردم واقعاً انتخاب کنند و سلايق و افراد عالم و دانا و مدبر در معرض انتخاب قرار گيرند. نه آنکه انتخاب شده را انتخاب کنيد آيا مديرتر و فاضلتر وداناتر و... افراد حاضر در اين کشور يافت نميشود؟
    + رضا 
    در تهران که فضاي انتخابات بسيار سرد(يخ زده) است مردم فهميده اند که اين 8 نفر فرقي با هم ندارند همه چاکر و مخلص و دست به سينه و بي عرضه(مثل قبلي) هستند.
    + منصور 

    شرکت در اين دوره انتخابات رياست جمهوري خيانت به راه امام و خون شهداء انقلاب است.
    + علس 

    وب سايت خبري تحليلي عصر کاشان http://www.asrkashan.com/
    حاميان دکتر جليلي در کاشان

    يک يا علي تا پيروزي گفتمان انقلاب...
    ------------------------------------
    لينک شديد
    شما هم لينک کنيد...
    + seyed 
    باعرض سلام واحترام خدمت همه هم ولايتي هايي که درامراطلاع رساني روستا وقت ميگذارند،خسته نباشيدوموفق باشيد
    + مسئلتون 
    به نظر تون سن کدوم بيشتره؟
    هاشمي
    يا جنتي؟؟؟؟؟
    + جواب زرتشت 
    خودت بهتر ميدوني: وقتي ما ايرانيها اسامي خودمون رو به عربي( محمد علي حسن حسين فاطمه صادق و...) انتخاب ميکنيم انتظار داري سنتهامون عربي نشه؟ ما ايراني ها در طول تاريخ در مقابل اقوام وحشي مقاومت کرديم و هويت خودمون رو از دست نداديم ولي در اين سالها فريب خورديم و در حال فراموشي گذشته خود هستيم، ما از اين قوم عرب به جز دروغ و فريب و قتل و آدم کشي جهل و دزدي و کلاهبرداري و... چيز ديگري ديده‌ايم؟ نميدونم ما تا کي بايد فريب بخوريم و خودمون رو به خواب بزنيم؟
    + زرتشت 
    دليل اينکه بعضي ها سعي دارند مراسم آب داز را که يکي از باز مانده هاي رسوم زرتشت در ايران هست را با نام ها و مراسم ديگه تحريف کنند چيه؟
    شما ميدوني؟؟؟
       1   2      >