آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مرتضد زيباييان 

سلام من از زماني که به دنيا اومدم قول يه سالن ورزشي رو بهمون دادن من الان23 سالمه ولي خبري از سالن نيست فک نکنم به اجداد مونم برسه تاميريد حرف بزنيد بهش عمل کنيد خواهشا
+ حسين 
انشاالله قدمش مبارکه و با ورود ايشون دروغ به زباله دان بيافته
+ نتايج نهايي انتخابات کاشان 
پورتال خبري كاشان: از مجموع153 هزار و 580 آراي صحيح از 222 شعبه اخذ راي در کاشان و سه بخش اين شهرستان آقاي روحاني با 57 هزارو 853 راي معادل 38 درصد بيشترين آرا را بخود اختصاص دادند .
آقايان ، قاليباف با 30 هزار و 207 راي معادل 20 درصد آرا ، جليلي با 29هزارو720 راي معادل 19 درصد آرا ، ولايتي با 24 هزار و 128 راي معادل 15 درصد آرا ، رضايي با 8745 راي معادل 6 درصد آرا و غرضي با 2927 معادل 2 درصد آرا ي شهرستان كاشان را به خود اختصاص دادند .
در شهرستان کاشان 210 هزارنفر واجد شرايط راي هستند كه با احتساب 153 هزار و 580 نفر در انتخابات رياست جمهوري ، بيش از 73 درصد در انتخابات رياست جمهوري در اين شهرستان مشارکت داشته اند .
+ اااا 
سلام ميشه امار دقيقشو بذارين
+ مملي 
من نميدونم چرا يه عده اي در روستا اجازه نميدن مردم خودشون تصميم بگيرند.مردم را به عناوين مختلف تحت تاثير قرار ميدن تا به کانديداي دلخواهشون راي بدهند و همين باعث ميشود که مردم هميشه در گمراهي باقي بمانند و عادت کنند که کس ديگري برايشان انتخاب کند. متاسفم که آرائ رياست جمهوري روستا با کل کشور فرق دارد و دليلش هم دخالت بيجاست و.....
+ مهدي آذراني 
سلام
در اين دوره شوراها مي خوان چه کاري برا روستامون انجام بِدن؟
دوره ي قبلي خيلي عالي بود واقعا دستشون درد نکنه خيلي زحمت
کشيدن.انشاالله در اين دوره ي جديد هم بتونن در پيشرفت روستا مون سعي وتلاش خود انجام بِدَن.