ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ لطيفي 
من انتظار داشتم از تمام مردم که عادلانه نظر بدهند و عادلانه نظر بدهند .
من اگر اقدامي کردم براي روستا و مردم بوده و الان حاضرم تمام دارايي هاي اعضاي شورا قبل از شوراشدن و بعد از شوراشدن را مردم بررسي کنند.
خواهشا مردم حق بيت المال را به پدر يا فاميل درجه يک نفروشتد و طرفداري بي مورد نکنند.
من آمدم تا اشتغالي براي جوانان ايجاد کنم اما هيچ هماهنگي و همکاري بين اعضاي شورا نديدم و بعد از 2 سال که وقت و هزينه ي خود را صرف کردم ، حاضرم الان استعفا بدهم.
+ بي نام 
به نظر من بايد به جوانان بها داد
اگر لطيفي حرفي زده است ، حتما چيزي هست و گله دارد و بي مورد حرف نمي زند و حق دارد بگويد آقايان رزاقي و رضوي طي 8 سال چه اقدامي انجام دادند و چه کاري براي روستا انجام دادند.
آيا کار مفيدي انجام داده اند ؟؟؟
ولي لطيفي به فکر اشتغال جوانان بود که حتي زمين دامداري را مشخص کرد و گچ ريزي کرد ولي آقاي رزاقي مخالفت کرد و قول سر خرمن داد.
آقاي رزاقي فقط دنبال يک آب زاينده رود بود که اين هم براي خودش خيلي سوددهي داشت و غير از آزران حتي به روستاهاي پنجاه خانوار هم در استان اصفهان ، آب زاينده رود داده اند.
اين طرح دولت بوده و کسي نمي تواند بگويد که من اين کار را کرده ام و هميشه در سخنرانيش بحث آب زاينده رود مي کند.
به نظر من اگر اين آب باشد و کسي و جواني در روستا نباشد ، چه فايده اي دارد؟
و خواهشا از کساني که نظر مي دهند حق بگويند و خدايي قضاوت کنند.
+ حسين 
انسان اول بايد خودشون رو اصلاح کنه بعد به فکر اصلاح اطرافش بيافته. بعضي از انتخابها واقعا خيلي عجيبه البته در سطح کلان در سالهاي 84و 88 هم از اين انتخابهاي عجيب افتاد. و....
+ ضد لطيفي 
آقاي لطيفي من حاضرم شما هم يک کاري براي روستا بکني حتي اگه طرح دولت هم باشه وشما فقط پيگيري کني بعد منم منم هم بکني منت هم بزاري ، قديميا ميگن طرح دکل تقويت انتن تلويزيون مال ازرون بوده که شوراي وقت که از اتفاق ايشون هم لطيفي است پيگيري نکرده وطرح تو ورکان اجرا شده من نميگم قديميا ميگن من اصلا اون روزا نبودم??
+ بيخ آذرون 
آقاي لطيفي چرا واقيعت ها را نمي گويي؟
همه ي اين حرفها گيريم درست.
به قول (از اهالي روستا )کجاست مدرک اين حرفها؟
به نظرمن همش داري تبليغ مي کني که سال ديگه هم راي بياري.
با اين حرفها نمي توني راي جمع کني بلکه به عنوان يه..............مي شناسند.
+ ت 
چي شد پس
ادامه مطلب. .....
+ بي نام 

شمايي که هيچگونه شناختي نداري ونظرمي دهيدلطفابيشتربينديشيدونظربدهيد.شايدخودشان ياشرکت دارند درجلسات شورا ويااينکه مثل پدرشان وقت ندارند.
+ از اهالي روستا 
اقاي لطيفي با سند و مدرک بيا بالا
اقاي رازقي کاري رو انجام داده اگرم من من ميکنه کاري هم ميکنه
ولي اقاي لطيفي چيکار کرده ؟؟؟؟ فقط حرف ميزنه
منم ميتونم بيام حرف بزنم و برم ک هيچکارم
يه نظر من اقاي لطيفي مثله عقده اي ها ميبينه کاري رو نميتونه بکنه فقط حرف ميزنه و اين و اونو به چالش ميکشونه اقا مرد عمل باشي اينقدر ادا و اطوار نمياي
مردمم خودشون عاقلن ميدونن کي چيکارس؟
+ يکي 
آقاي لطيفي فقط شر و ور ميگه
اين حرفا حرفاي يک احمق است
+ سلام 
سلام 0 ميلاد حضرت زينب کبري(س)الگوي حيا و عفت و فداکاري مبارک باد 0
امروز را براي بيان احساس به عزيزانت غنيمت شمار شايد فردا احساسي باشد اما عزيزي نباشد!!!!!!!همزمان با اولين سالگرد مهندس ابراهيم سليماني

شادي روحش صلوات 0
+ آزران سراي آرامش 
سلام به نظر من شورا وقتي سه نفر هست نفر اول و دوم و سوم هيچ فرقي با هم ندارندمتاسفانه در روستا ان که راي بيشتر مياورد بقيه را قبول ندارد در صورتي که شايد عضو ديگر برنامه هايي داشته باشد که به ذهن رئيس شورا خطور نميکند آقاي رزاقي شما بايد با اعضاي ديگر شورا همدل باشيد من يک فرد غريبه که هيچ آشنايي با هيچ کدام اعضا ندارم ميبينم که در جلسات و سخنراني آقاي رزاقي فقط ميگويد من چه کردم يا با آقاي رضوي چه کرديم در صورتي که آقاي لطيفي هم عضو شورا است معلوم ميشود که با ايشان هيچ هماهنگي نميشود و درمورد کارها با او مشورت نميکنيد در صورتي که شورا هر سه عضو مثل يک خانواده هستيد در صورتي که بالاخره جوان تر هست شايد فکر وايده جديد تري داشته باشد. همه با هم همدل باشيد و مخلصانه و بدون هيچ چشم داشتي و توطئه و اخلال براي خدا کارکنيد.
+ mohamad 
باعرض سلام وخسته نباشيد به نظرمن اشتغال حتما کارخونه يااداره نيست اگه ازکشاورزي اذزان حمايت شود بهترين بازگشت مهاجررا خواهيم داشت
باسلام :
نويسنده محترم حيف كه دير به دير سر ميزني اما كارت خيلي خوبه كه اخبار روستا را اطلاع رساني مي كنيد.آدرس رو دادم مايل به لينك باشيد هستم.http://saadat52.blogfa.com/
+ ا 
سلام
بهتره به طرفه به قاضي نريد
اينهاي که ابراز شده يه مشت اتهام هست که به افراد زده شده
بهتره اين حق به افرادي که ذکر شده هم داده بشه تا حرفهاي خود را بزنند
و آقاي لطيفي هم بهتره اگر حرفي ميزنه با سند باشه و سند ارائه بده
   1   2      >