• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : ميلاد موعود مبارك
  • نظرات : 3 خصوصي ، 39 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + hh 
    شريعتي : اگر باطل را نمي توان ساقط کرد مي توان رسوا ساخت .اگر حق را نمي توان استقرار بخشيد مي توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت
    + hh 
    ويند اسکندر قبل از حمله به ايران درمانده و مستأصل بود. از خود ميپرسيد که چگونه بايد بر مردمي که از مردم من بيشتر ميفهمند حکومت کنم؟ يکي از مشاوران ميگويد: «کتابهايشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند». اما ظاهراً يکي ديگر از مشاوران (به قول برخي، ارسطو) پاسخ ميدهد: «نيازي به چنين کاري نيست. از ميان مردم آن سرزمين، آنها را که نميفهمند و کم سوادند، به کارهاي بزرگ بگمار. آنها که ميفهمند و باسوادند، به کارهاي کوچک و پست بگمار. بي سوادها و نفهم ها هميشه شکرگزار تو خواهند بود و هيچگاه توانايي طغيان نخواهند داشت. فهميده ها و با سوادها هم يا به سرزمينهاي ديگر کوچ ميکنند يا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه اي از آن سرزمين در انزوا سپري خواهند کرد
    وضعيت حال!!!!!!!!!!!
    + hh 
    محمود با هوشم ! دلم براي سخنراني هايي که از حفظ مي کردي يک ذره شده . راستي چرا بعد از آن سخنراني معروف ” خس و خاشاکت ” ، همش از روي کاغذ مي خواني و ديگر از حفظ سخنراني نمي کني؟ محمود با اعتماد به نفس من ! اگر مثل ? سال گذشته ، بتواني براي اون ??? تا کشوري که الگوي کشور داري براشون نفرستادي ، يه الگو هم براي اونا بفرستي ، خيلي کارت درسته ! محمود با اراده ام ! از اينکه تا حالا خودت را نگه داشته اي و جواب اين هاشمي رفسنجاني را نداده اي از دستت خيلي خيلي خيلي عصباني هستم . اصلا توقع نداشتم که اين همه صبور باشي و جوابش را ندهي . البته هنوز دير نشده و وقت داري . اگر بتواني هفته آينده خودت نماز جمعه را بخواني ، خيلي مشت محکمي به دهان او زده اي و ما هم مي توانيم براي تو کف و سوت بزنيم . محمود فداکارم ! چقدر خوشحالم که برخلاف بقيه کانديداها که هر کدام يک رنگ در تبليغاتشان داشتند ، تو پرچم ايران را براي تبليغات خودت انتخاب کردي و بقيه رنگ ها را به آنها بخشيدي . تو واقعا انسان فداکاري هستي . محمود صبورم ! چقدر خوب است که رييس جمهور ما اين همه صبر دارد و خودش هم هر شب مي رود پشت بام و با بقيه همسايه هايش ” مرگ بر ديکتاتور ” مي گويد . چقدر صبر مي خواهد که يک عده ” خس و خاشاک ” مدام به تو توي خيابانها متلک مي گويند و تو خم به ابرو نمي آوري و برايت مهم نيست . مي دانم که تو هم مي داني که ” هدف مهم تر از وسيله است و وسليه هدف را توجيه مي کند ” . محمود نازم ! از اينکه در فيلم تبليغاتي ات به من ياد دادي که بعضي سبزي ها ، علف هرز هستند و نبايد آنها را خورد ، ازت تا آخر عمرم سپاسگذارم . تو که نمي داني ، من از کودکي داشتم اين علف هاي هرز را به جاي سبزي مي خوردم . محمود سيدم ! چرا اينقدر دير سيد شدي ؟ نمي داني وقتي طرفداران ميرحسين موسوي ، يک شال سبز به گردنشان مي انداختند و سيد شده بودند ، چقدر عصباني بودم که تو چرا سيد نيستي . ولي حالا که تو هم سيد شدي ، خيلي از اين موضوع خوشحالم . محمود با گذشتم ! تو که مي داني طرفدارانت ?? ميليون هستند . چرا اين بار هم گذشت کردي و از وزير کشور خواستي که ?? ميليون از راي هايت را به بقيه کانديداها ببخشد و راي تو را کم کند . من البته از تو توقع چنين گذشت و ايثاري را داشتم .
    + hh 
    نماز جمعه اين هفته به امامت " آيت الله هاشمي رفسنجاني "............. ترجيح مي دهم در خيابان با كفش هايم راه بروم و به خدا فكر كنم نه اينكه در مسجد بنشينم و به كفش هايم فكر كنم!
    + hh 
    با اعلام نتايج عملکرد چهار ماهه نخست دولت مشخص شد، ‌در يک بي‌انضباطي بي‌سابقه، تنها يک‌سوم از بودجه عمراني چهار ماهه پرداخت شده، در حالي که 83 درصد بودجه جاري دستگاه‌ها پرداخت گرديده است. به گزارش خبرنگار «آينده»، بر اساس گزارش عملکرد چهار ماهه دولت، ‌بودجه جاري هزينه شده در حقوق و دستمزد در اين چهار ماهه، 32 درصد بيشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است، در حالي‌که بودجه عمراني 20 درصد کمتر از بودجه مصوب سال قبل پرداخت شده است که اين به معناي تشديد تورم و رکود در ماه‌هاي پيش‌رو خواهد بود. افزايش بودجه جاري به ويژه در بخش حقوق و دستمزد، به افزايش تقاضا و تورم دامن مي‌زند و کاهش بودجه فعاليت‌هاي عمراني موجب افزايش بي‌کاري و رکود مي‌گردد
    + hh 
    علائم داخلي و خارجي نشان مي دهد؛
    بازگشت غول تورم در نيمه دوم سال
    ركود بخش توليد باعث مي شود تا نقدينگي بيشتر به سمت بازار غير مولد حركت كند و اين بر دامنه تورم مي افزايد.
    + hh 
    دولت که در ابتدا در پاسخ به منتقدان ،ممنوعيت فروش سهام عدالت را مطرح ساخته بود ،در طرح جديد با برداشتن آن محدوديت ،عملا راه را براي بازگشت سهام عدالت به دست سرمايه داران باز کرده است.
    + hh 
    آيت الله جوادي آملي: زمان براي حل اختلافات از دست مي?رود
    وي با برشمردن انواع اختلافات گفت: اختلاف علمي، اختلاف حقي و اختلافي که عذاب الهي است، از جمله اين اختلافات محسوب مي‌شود و اگر اختلاف ما از نوع سوم باشد تنها با ضجه و ناله حل خواهد شد زيرا آن را خود خداوند ايجاد کرده است. وي با هشدار نسبت به استمرار اختلاف در فضاي سياسي کشور گفت: خداوند گفته است که اگر اختلافات را حل نکنيد شما را خواهم برد و کسان ديگري را جايگزين خواهم کرد و ما نبايد بگذاريم که زمان براي حل اين اختلافات از دست برود.
    + hh 
    «اسکات ساليوان»، مشاور ارشد سابق مرکز مديريت بحران در شوراي امنيت ملي آمريکا ، طي مقاله اي در پايگاه «پتروليوم ورلد» ، چند پيشنهاد در حوزه سياست خارجي که به گمان وي احمدي نژاد مي تواند در راستاي ارتقاي امنيت بين المللي بکار گيرد را ارائه کرده است.
    به گزارش عصر ايران (asriran.com) اين عضو سابق دولت واشنگتن مي نويسد: "اول از همه در موضوع تروريسم ، احمدي نژاد مي تواند با تبعيت از درخواست آرژانتين براي تحويل هاشمي رفسنجاني به بوينوس آيرس جهت محاکمه به خاطر حمايت از تروريسم (!) (ماجراي بمب گذاري آميا) ، نقش خود را در ارتقاي امنيت بين المللي ايفا کند."
    + hh 
    انتقاد شديد عضوارشد روحانيت مبارز از صداوسيما
    + ببب 

    + ببب 
    در آستانه انتخابات در اقدامي بي‌سابقه، حقوق پرسنل نيروهاي مسلح افزايش چشمگير يافته و حقوق به جاي پايان ماه، قبل از 20 خرداد پرداخت شد... مبالغي که قبل از انتخابات در فيش حقوقي پرسنل نيروهاي مسلح اضافه شده بود، در تير ماه کسر گرديده و علت آن اشتباه تصادفي اعلام شده است
    + ببب 
    برادر ضرغامي، با بي‌اعتباري رسانه ملي، مردم هر دروغي را باور مي‌کنند+فيلم قيمت يک شمش يک کيلويي در بازار طلاي تهران بيش از 30 ميليون تومان است و در نتيجه تنها يک ميليارد دلار شمش طلا، وزني بيش از 33 تن پيدا مي‌کند که حدوداً معادل دو کانتينر است، و با اين حساب، جابجايي 11 ميليارد دلار طلا تقريبا 20 کانتينر احتياج دارد، در حالي که بنابر شايعه مذکور، اين مقدار طلا درون يک کانتينر جاسازي شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اين هم شايعه اي نچسب
     <      1   2   3      >