• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : گوشه اي از زيباي هاي آذران
  • نظرات : 3 خصوصي ، 119 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + 1010 

    برادر دشت سينه ش لاله زاره

    شب و درياي خوف انگيز و طوفان

    من و انديشه هاي پاک و پويان

    برايم خلعت و خنجر بياور

    که خون مي بارد از دلهاي سوزان

    برادر نوجوونه

    برادر غرق خونه

    برادر کاکلش آتش فشونه

    تو که با عاشقان درد آشنايي

    تو که همرزم و همزنجير مايي

    ببين خون عزيزان را به ديوار

    بزن شيپور صبح روشنايي

    برادر بي قراره

    برادر نوجوونه

    برادر شعله واره

    برادر غرق خونه

    برادر کاکلش آتش فشونه

    برادر کاکلش آتش فشونه
    +

    مثلث جادوي خدمت

    طرح ها:مشاور ارشد مشايي

    دستور اجرا:محمود احمدي نژاد

    اجرا دستورات:معاون اجرايي( دكتر) كردان

    به به چه رايحه خوش خدمتي!اووووم

    + 1010 
    سلام:مهاجري در ايام انتخابات خواستار رد صلاحيت احمدي نژاد از سوي شوراي نگهبان شده بود. مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي اين روزها به شدت تحت فشار است تا موضعي در حمايت از آيت الله هاشمي رفسنجاني و عليه محمود احمدي نژاد اتخاذ نكند. به گزارش سلام مسيح مهاجري كه از مشاوران رئيس مجلس خبرگان رهبري محسوب مي شود و در انتخابات رياست جمهوري هم از مير حسين موسوي حمايت كرده بود اين روزها و بعد از تحولات انتخاباتي به شدت از طرف نزديكان مسئولان ارشد نظام تحت فشار است تا در حمايت از هاشمي رفسنجاني و عليه دولت موضعي در قالب مصاحبه با رسانه ها اتخاذ نكند. مهاجري در ايام انتخابات خواستار رد صلاحيت احمدي نژاد از سوي شوراي نگهبان شده بود.وي از سال 1360 تاكنون مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي است. گفتني است صاحب امتياز روزنامه جمهوري اسلامي،رهبر انقلاب است
    + 1010 
    خبري که در مورد 18.5 ميليارد نوشته شده را زياد جدي نگيريد
    ممکن است خبر براي شايعه پراکني و دروغ منتشر شده باشد
    ولي به صرف يک اطلاع آنرا در اينجا درج کردم
    + 1010 
    در دسامبر ???? در حالي‌ که ترکيه در اوج بحران اقتصادي به سر ميبرد، اردوغان نخست وزير اين کشور خبر از وارد شدن مبلغي بالغ بر ??.? ميليارد دلار داد بدون اشاره به منبع پول. حالا پس از گذشت ماهها يک تاجر(!) ايراني به نام اسماعيل صفريان نصب مدعي پولها شده است. گفتني است اين مبلغ هنگفت به صورت ?.? ميليارد دلار پول نقد در ساک‌هاي دستي‌ و ?? تن شمش طلا به وسيله کانتينر وارد اين کشور شده است. وکيل آقاي صفريان نصب با داشتن مدارکي قانوني‌ از دولت ايران به خبرنگار کانال خبري ترکيه گفت که تمامي‌ کدها و ارقام متعلق با آقاي صفريان نصب مي‌باشد و از بانک مرکزي ترکيه اخذ شده است.شايان ذکر است که دولت ترکيه هم اکنون پولها را توقيف و آنها را در بانک مرکزي نگهداري مي‌کند حالا سوال اينجاست که دولت ايران چگونه مجوز خروج چنين مبلغ هنگفتي را به همين راحتي‌‌ داده، و اين تاجر ميلياردر چگونه?? تن طلا و ?.? ميليارد دلار پول را به همين سادگي‌ به ترکيه وارد کرده و چرا دولت ايران سکوت کرده.و اصلا چطور خبري در اين مورد در خبرگزاريهاي انتشار نيافت و از همه مهمتر سوال اصلي‌ اين است که در ايراني‌ که براي يک ميليون دلار بايد جواب اصل ?? رو پس بدي آقاي صفاريان نصب چگونه و از چه راهي‌ اين مبلغ رو کسب کرده، البته به نظر اين جانب چنين شخصي‌ وجود خارجي‌ نداره.
    + 1010 
    جنايت عليه بشريت!
    با وقايع پيش آمده پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ايران، اعتراضات گسترده مردم، و در پي آن سرکوب خشونت بار معترضين توسط نيروهاي نظامي و امنيتي، هر روز خبرهاي جديدي از کشته شدگان در تجمعات و بازداشتگاه ها منتشر مي شود. با گذشت بيش از چهل روز از انتخابات، اکنون گزارش ها و خبرهاي هولناک و تکان دهنده اي از بازداشتگاه ها به گوش مي رسد که نشان‌دهنده‌ وضعيت فاجعه‌بار و غير انساني حاکم بر بازداشتگاه‌ها و زندان‌هاي قانوني و غيرقانوني است.
    + 1010 
    سکوت درقبال ريختن خون بي‌گناه مشروعيت زداست



    يک کلمه هم از مادر عروس
    سايت توکلي نماينده طرفدار احمدي نژاد مقاله اي با عنوان بالا نوشته است
    + 1010 
    هشدار هشدار هشدار
    احمدي نژاد و صدا وسيما براي اينکه مورد اتهام بي کفايتي قرار نگيرند آنفلانزاي خوکي را جدي نمي گيرند
    هشدار هشدار هشدار
    هشدار هشدار هشدار
    نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه حداقل 10 ميليون نفر ظرف دو تا سه سال آينده در کشور به ويروس آنفلوانزاي نوع A مبتلا مي شوند، اظهارداشت: در خوشبينانه ترين حالت از هر 200 نفر مبتلا که شناسايي نشوند، يک نفر فوت مي کند.
    هشدار هشدار هشدار
    + سيبسي 
    بعضي ها برن اين رو بخونند
    http://greenrevolutioniran.blogspot.com/2009/07/blog-post_28.html
    + اشکنه 

    اطلاعات موازي رسماً جايگزين وزارت اطلاعات مي شود، ميزان نيوز

    شنيده مي شود در پي مجادله ميان محسني اژه اي و حسينيان با مسوولان سازمان اطلاعات موازي و عزل محسني اژه اي کليه مسووليت هاي امنيتي در اختيار آقايان احمد سالک نماينده سابق رهبري در حفاظت اطلاعات سپاه و حسين طائب فرمانده سابق حفاظت اطلاعات سپاه قرار خواهد گرفت.
    + اشکنه 
    نج تن از معاونان وزارت اطلاعات با ارسال نامه‌اي به رهبري ضمن برشمردن سوابق ضد امنيتي آقايان حسين طائب و اسفنديار رحيم‌مشايي به مقام رهبري هشدار داده‌اند که با رويه‌هاي اخير، وزارت اطلاعات در شرف از هم پاشيدگي است.
    + اشکنه 
    کاتوزيان نماينده اصولگراي تهران با انتقاد شديد از وضعيت بوجودآمده درگذشت روح الاميني را مايه تاسف خواند و گفت: ما با منافقان و اسراي جنگي هم چنين برخوردي نمي کرديم، چه شده که با فرزندان خودمان اينگونه برخورد مي کنيم؟
    + اشکنه 
    بازداشتگاه کهريزک مخوفتر از گوانتانامو و ابو غريب
     <      1   2   3   4   5    >>    >