• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سفر نامه اي از يك همكلاسي سابق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 45 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + كمونكم 
    خبرگزاري فرانسه – 17 آپريل / افزايش روابط جنسي نا مشروع ، دليلي است که امام جمعه تهران ، آيت الله کاظم صديق ، آن را باعث بلاياي طبيعي از جمله زلزله اعلام کرده است . امام جمعه تهران ميگويد ، بلاياي طبيعي همچون زلزله ، نتيجه رفتارهاي ناشايست ما انسانهاست . صديق يادآور ميشود که بر اساس اعلام خطر و هشدار رئيس حکومت ، محمود احمدي نژاد و براي جلوگيري از وقوع بلاياي طبيعي بايد به اصلاح رفتارهاي نا مشروع در جامعه همت گماريم !
    + شميم زلف نگار 
    در متن اصلي ديوان شاه نعمت الله ولي در مورد ظهور امام زمان که چاپ سنگي هند است بعد از انقلاب امام خميني مصرع زير وجود دارد
    پسرش چون به تخت بنشيند بعد از او خود امام خواهد بود
    که اخيرا اکثر سايتها با تحريف متن اصلي و اضافه کردن ابياتي ديگر پسرش را به فرزند معنوي امام خميني تعبير کرده اند و مصداق را آيت الله خامنه اي گرفته اند در حالي که در متن اصلي صريحا واژه پسرش آمده است


    + شميم زلف نگار 

    و اينک سيد علي خميني ....

    فکر مي‌کنم سال ?? يا ?? بود. مدير راديو يودم. گاهي مي‌رفتيم دفتر امام. احمد آقاي خميني دفتري بالاي سر محل ملاقات‌هاي خصوصي امام داشت. نمي‌دانم چرا به آن مي‌گفتند اتاق 12. الان هم دفتر حسن آقاي خميني است. عکس زير در يک قاب کوچک در آن اتاق بود.

    احمد آقا مي‌گفت، اين عکس «علي» ما است. همسرم آن را گرفته است. براي ما خيلي جالب بود. بعدها مرتب مي‌شنيديم که تنها مونس امام علي‌کوچولو است. خانم فاطمه طباطبايي در کتابي که با نام «يک ساغر از هزار» نوشته، خاطرات فراواني از علاقه امام به علي نقل مي‌کند.

    بعدها آن عکس علي که مادرش گرفته بود، منتشر شد. آن موقع سريالي به نام علي کوچولو هم از تلويزيون پخش مي‌شد. خيلي‌ها مي‌گفتند به خاطر علي نوه امام اين اسم را روي آن سريال گذاشته‌اند. ديروز از علي آقاي خميني پرسيدم. مي‌گفت که من اصلاً آن مطلب را نشنيده بودم.

    علي متولد سال ?? در سال ?? به قم رفت و در کنار برادرش حسن آقا و آقا ياسر مشغول تحصيل علوم ديني شد.

    بعدها معمم شد. شبي که مراسم عمامه‌گذاري‌اش بود من در سفر بودم. خيلي دلم سوخت که نتوانستم دعوت علي آقا را اجابت کنم.

    اکنون هم آماده ازدواج است. نوه آيت‌الله سيستاني و دختر آقاي شهرستاني داماد و نماينده فعال و هوشمند آقاي سيستاني را عقد کرده است. اين يک رسم ديرين مراجع و بزرگان حوزه‌ها هست که از قديم و نديم فرزندانشان با يکديگر ازدواج مي‌کرده‌اند. ربطي به انقلاب و حکومت ندارد.

    امام‌خميني زير عکس علي مطالب زيادي نوشته‌اند. از خود علي آقا پرسيدم، متواضعانه مي‌گفت: کمي تعريف کرده‌اند ولي ظاهراْ خيلي بيشتر از اين حرفهاست و آينده خوبي براي او پيش‌بيني کرده‌اند (ابطحي)

    منابع و مراجع : تابناک،وب نوشت

    + شميم زلف نگار 

    امام‌خميني زير عکس علي مطالب زيادي نوشته‌اند. از خود علي آقا پرسيدم، متواضعانه مي‌گفت: کمي تعريف کرده‌اند ولي ظاهراْ خيلي بيشتر از اين حرفهاست و آينده خوبي براي او پيش‌بيني کرده‌اند (ابطحي)

    منابع و مراجع : تابناک،وب نوشت

    + شميم زلف نگار 

    پست قبلي درباره ي نوه امام خميني نوشتم .

    اين پست هم اختصاص ميدم به ايشون و تصاوير ديروز وامروز ايشون.

    به اضافه ي مختصري از بيوگرافي

    نام : سيد علي

    نام خانوادگي : موسوي ( معروف به خميني )

    نام پدر : سيد احمد

    متولد : 1364

    محل تولد : تهران

    تحصيلات : سطح دوم حوزه

    وضعيت تاهل : متاهل

    تاريخ ازدواج : بهار 87

    شايد کمتر کسي فکر مي کرد اين نوه ي امام روزي ملبّس به لباس روحانيت شود

    + شميم زلف نگار 

    علي کوچولو امام خميني(ره)داماد آيت الله سيستاني شد
    يزدفردا:دراين مراسم آيت الله سيستاني عقد نوه خود و نوه امام خميني (ره) را در کنار مرقد حضرت اميرالمومنين (ع) جاري ساخت .
    کوچکترين يادگار حاج احمد خميني چندي پيش طي مراسمي داماد خانواده آيت الله سيستاني ازمراجع عظام تقليد شد.

    به گزارش البرز سيدعلي خميني که بدليل انتشار تصاويرش با امام (ره) درروزهاي پاياني عمرايشان مشهور شد دختر حجه الاسلام شهرستاني مسوول دفتر آيت الله سيستاني درقم وداماد ايشان را بعنوان همسرخود برگزيده وطي مراسمي ساده رسما داماد خانواده اين مرجع تقليد شيعه شد.

    دراين مراسم آيت الله سيستاني عقد نوه خود و نوه امام خميني (ره) را در کنار مرقد حضرت اميرالمومنين (ع) جاري ساخت تازندگي مشترک خود را آغاز نمايند.

    سيدعلي پس ازسيد حسن وسيد ياسر خميني سومين فرزند مرحوم حاج سيد احمد خميني ميباشد که ازوي به يادگار مانده است .

    او بدليل تصاويري که پس ازارتحال امام (ره) ازوي درکنار رهبر فقيدجمهوري اسلامي منتشر شد به علي کوچولوي امام درميان مردم شهرت يافته است .

    علي کوچولو هم اکنون ودرآستانه سالگرد ارتحال امام خميني (ره) خاطراتي از19سال پيش را مرور ميکند .

    تصوير زير متعلق به وي بوده که چند ماه پيش توسط سيدمرتضي ابطحي ازوي گرفته شده است .

    + شميم زلف نگار 
    به گزارش شبكه 3 تلوزيون ملي يونان جيمي استانلوس پيشگوي معروف يوناني كه زلزله بم . سونامي. حملات 11 سپتامبر.و دهها واقعه ديگر را از سالها پيشتر از آن بسيار دقيق پيشگويي كرده بود دقايقي قبل از مرگ خود بعنوان آخرين حرف زندگيش گفت: در تاريخ 15 فوريه 1986 (27 بهمن 1364) يعني..... سال پيش در كشور ايران پسري بدنيا آمده كه سال 2015 سرنوشت تمام دنيا را تغيير خواهد داد
    + نتتا 
    اوباما توسط اسراييل کشته مي‌شود! چاپ ارسال به رفقا
    ?? فروردين ????

    رييس‌جمهور مادام‌العمر ليبي گفت: ما فقط از اين مسئله بيم و هراس داريم که در صورت ادامه روند کنوني، باراک اوباما توسط اسراييلي‌ها به قتل برسد ولي براي محقق نشدن اين مسئله دعا مي‌کنيم.

    + نتتا 
    پيشگويي هاي رييس دفتر رييس جمهور در مورد بشر مصنوعي چاپ ارسال به رفقا
    ?? فروردين ????
    رييس دفتر رييس جمهور پيش گويي کرد: انسان در 50 سال آينده بشر مصنوعي خواهد ساخت و بشر مصنوعي و واقعي قابل تشخيص نخواهند بود.

    به گزارش "الف" از "ايرنا"، مشايي در سخنراني خود در مراسم اختتاميه جشنواره زيست فناوري اظهار داشت: بشر در 50 سال آينده "بشري" خواهد ساخت که تمامي کارهاي بشر واقعي از جمله تناسل و توالد و عشق ورزيدن و شاعري را انجام خواهد داد.

    مشايي با تاکيد بر اينکه اين امر در آينده قطعا روي خواهد داد، افزود بشر ساختگي و بشر واقعي قابل تشخيص نيستند.

    وي افزود: بشر ساختگي نيز پوست و گوشتي مانند بشر واقعي خواهند داشت.

    رييس دفتر رييس جمهور باتکيه بر اين پيش بيني خود، افزود: در گذشته انسان را به صفتي مميزه از حيوان نام گذاري مي کردند و انسان را حيواني متعصب حيواني متفکر و غيره مي

    خواندند اما بايد اين تعريف تغيير کند.

    به گزارش الف، پيشگويي هاي رييس دفتر رييس جمهور درباره آينده و حوالي سال 2060 (1440) در حالي صورت مي گيرد که آخرين ارزيابي ها و برآوردهاي علمي در مورد روبوت ها پيش بيني مي کنند، در اين سال، روبوت ها به سطحي خواهند رسيد که قادرند اجزاي خود را جدا و دوباره اسمبل کنند.


    پيش از اين و درجريان سخنان مشابه آقاي مشايي، اين انتقاد به وي مطرح بود که حتي در صورت قابل بحث بودن چنين مباحثي، آقاي مشايي از چه جايگاهي اين سخنان را بر زبان مي آورد و چرا به جاي پرداختن به مسايل مرتبط با کارهاي حوزه دفتر رياست رييس جمهور، گه گاه به اظهارات عجيب و غريب از مديريت حضرت نوح تا پايان اسلام گرايي و بشر مصنوعي غيرقابل تشخيص از بشر مي پردازد؟
    + نتتا 

    خانه فاطمي يا همان حلقه فاطمي که الياس نادران نماينده مجلس هشتم از آن به عنون محل يکي از شبکه‌هاي فساد اقتصادي به رياست محمدرضا رحيمي معاون اول محمود احمدي‌نژاد نام‌برده بود، است.

    ***

    همه تصميم‌گيري‌ها در خانه فاطمي انجام شده است. رفت و آمد برخي شخصيت‌هاي سياسي و قانون‌گذاري و وابستگان آنها به اين خانه، باعث مي‌شود توجه نهادهاي قضايي و نظارتي به اين محفل جلب شود. در خانه فاطمي چندين مورد سوء استفاده‌هاي مالي برنامه‌ريزي و اجرا شده است. سامان دادن به همه ماموريت‌هاي خانه فاطمي بر عهده فردي به نام "جابر الف" بوده است.

    به گزارش خبرنگار جهان، "جابر الف" فقط از آقاي (...) دستور مي‌گرفته و براي اجراي دستورات آقاي (...) حتي از ماشين شخصي وي استفاده مي‌کرده است. "جابر الف"اخيرا دستگير شده است و به همه موارد اتهامي خود اعتراف کرده است؛ با اين حال آقاي (...) آزاد مي‌باشد.

    چندي پيش رئيس قوه قضائيه تاکيد کرده است با دانه درشت‌ها برخورد مي‌کنيم. بدون شک در فصل جديد مبارزه با فساد اقتصادي بررسي نقش آقاي (...) به عنوان يک دانه‌درشت در خانه فاطمي بررسي خواهد شد. چشم عدالت‌خواهان و همه علاقه‌مندان به دولت فساد‌گريز و فسادستيز، به سرانجام اين پرونده است.


    اما در خانه فاطمي چه گذشته است؟

    جابر الف بعد از مذاکره با برخي از شرکا پيشنهاد تهيه يک خانه مسکوني براي پيگيري کارها، خارج از ساختمان‌هاي دولتي را مي‌دهد و اين پيشنهاد مورد قبول اعضا قرار مي‌گيرد. از همين رو وي مسئول پيگيري و تهيه يک محفل تيمي مي شود. در نهايت از دختر خواهر ناتني خود در خواست مي کند که خانه بلااستفاده اش در خيابان فاطمي را در اختيار وي قرار دهد.

    و اما جابر الف چه کسي است؟

    جابر فردي است که در انتخابات مجلس هشتم، چک‌هايي با مبالغ قابل توجه در اختيار برخي نمايندگان مجلس قرار مي‌داده است. وي همچنين در ماجراي يک استيضاح (!) چکهايي را براي برخي افراد صاحب راي و نفوذ صادر مي‌کند.

    "جابر الف" اين چک‌ها را با هماهنگي آقاي (...) مي‌کشيده است. او که به دليل تخلفات متعدد از بيمه ايران اخراج مي‌شود، بدون آنکه سابقه استخدامي داشته باشد در يک نهاد نظارتي به عنوان نماينده اين نهاد، اسناد بيمه ايران را رسيدگي مي‌کند و آتش اصلي گزارش جنجالي بيمه ايران را تهيه مي‌نمايد.

    وي که به علت حمل و فروش مواد مخدر محکوميت دارد، وظيفه کار چاق‌کني براي برخي افراد سياسي را برعهده داشته و بيشتر هرينه‌هاي خود را از حساب آقاي (...) برداشت مي‌کرده است.

    به طور مشخص وي 2 چک به مبلغ 700 ميليون تومان و 2 ميليارد تومان از حساب آقاي(...) برداشت کرده است. وي با اينکه مسئوليت اصلي خانه فاطمي را نداشته، اما کليه هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي‌ها را در اين خانه انجام مي‌داده است.

    يکي از کارهايي که در خانه فاطمي برنامه‌ريزي مي‌شود، اختلاس و سوء استفاده از بيمه کرج است. پرونده‌اي که چندي پيش از سوي قوه قضائيه به عنوان پرونده بزرگ فساد اقتصادي نام گرفت. مطابق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در خانه فاطمي، "مصطفي ح" (از مسؤولين ارشد بيمه ايران کرج) ماموريت مي‌گيرد تا با به جريان انداختن مجدد پرونده‌هاي مختومه، از بيمه اختلاس کند. "مصطفي ح" اين پول‌ها را پس از اختلاس به حساب جابر الف واريز مي‌نمايد.

    در خانه فاطمي فرد ديگري به نام "م" از مسئولان وقت استانداري تهران نيز رفت و آمد داشته است. "م"در اسفند 87 دستگير مي‌شود. اتهام وي اين بوده که درآمدهاي متفرقه استانداري را به مصرف شخصي مي‌رسانده است. نقش "م"در خانه فاطمي قابل توجه و محرز مي‌باشد.

    کليه سوء استفاده‌هاي مالي توسط مثلث آقاي (...) ، "م" و "جابر الف" در خانه فاطمي برنامه‌ريزي مي‌شده است.
    + نتنت 
    استمرار تنش‏ها ميان کميته ملي المپيک و سازمان ورزش؛
    اين درگيري‏ها ساعتي پيش بار ديگر به گونه‌اي محدود رخ داد که اين بار مسئولان مرتبط در کميته ملي المپيک با اطلاع دادن اين ماجرا به پليس 110، خواستار برخورد نيروي انتظامي شدند که اين امر منجر به دستگيري دو تن از مأموران حراست سازمان تربيت بدني که به کميته ملي المپيک آمده بودند، شد.
    + نتنت 

    رئيس جمهور مدتي پيش اعلام کرد که يک عالم تهراني به من خبر داده است که
    به زودي در تهران زلزله مي آيد و لازم است مردم از گناهان خود توبه کرده و
    در حد امکان از شهر خارج شوند.
    به گزارش جهان در همين رابطه شنيده ها حاکي از آن است که عالمي که به
    احمدي نژاد خبر وقوع زلزله در تهران را داده است ،آيت اله خوشوقت از علماي
    صاحب نام و عارف برحق و استاد اخلاق در تهران است. در همين رابطه گفته مي
    شود آيت اله خوشوقت چندين شب است در مسجد خود نسبت به وقوع زلزله هشدار مي
    دهد و مردم را به خروج از تهران و دعا و توبه از گناهان دعوت مي کنند.
    لازم به ذکر است روز گذشته آيت اله صديقي در خطبه هاي نماز جمعه نيز به
    احتمال وقوع زلزله در تهران اشاره کردند و تاکيد داشتند که يک عالم تهراني
    از ايشان خواسته اند که مردم توبه عمومي کنند. آيت اله صديقي در خطبه هاي
    روز جمعه تاکيد کردند که افزايش فساد اخلاقي در جامعه يکي از مهمترين
    دلايل وقوع زلزله در تهران است.ايشان از مردم و نماز گزاران خواستند براي
    رفع بلا دست به دعا ببرند.
    + نتنت 
    شايعات فراواني در بازار مطرح گرديده که آمريکا قصد حمله دارد و بحث زلزله نيز براي رد گم کردن براي آماده سازي حمله است تا چادرهاي فراواني که در نقاط مختلف تهران نصب شده است براي مداواي مجروحين احتمالي مي باشد
    اين خبر تا جايي مي باشد که تقريبا بازار کساد را تقريبا به تعطيلي کشانده است
    هرچند بنده به شخصا حمله را باور نمي کنم
    + نتنت 
    صادرات نزديک به ?? ميليون کيلو خون ايراني، اتفاق حيرت آوري است که طي چهار تا پنج سال گذشته رخ داده است. به راستي اين ميزان خون در اختيار چه شرکت يا سازمان و ارگاني مي تواند باشد؟ در آمار گمرک نامي از صادر کننده خون برده نشده است. از طرفي، حجم بزرگ خون صادر شده(برابر با ?? هزار تن) و مقايسه آن با ميانگين ارزش هر کيلوي آن(کمتر از هزارتومان) اين فرضيه را که خون هاي صادر شده فراوري خاصي شده باشند را رد مي کند.
     <      1   2   3      >