• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : كيك و سانديس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 23 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + حسني 
    به اميد پيروزي
    + تسليت به مير حسين بعلت درگذشت 

    دوشنبه، 3 بهمن 1390


    نويسنده مقاله در اين قسمت خطاب به اسدالله عسگراولادي نوشته: "آقاي عسگراولادي گويا حافظه تاريخي خود را از دست داده اند و فراموش کرده اند که نظام اسلامي در دهه 60 در حالي که در طولاني ترين جنگ قرن بيستم با دست خالي در برابر تمامي جبهه استکبار ايستاده بود و نفتش را بشکه اي 7 دلار مي فروخت، هيچ گاه حتي براي يک ساعت نيز کشور دچار قحطي نشد! در آن روز، ما حتي سيم خاردار را نيز از خارج وارد مي کرديم و البته چون تحت محاصره همه جانبه اقتصادي بوديم مجبور بوديم، تا آن را با قيمت گزاف از بازار سياه تأمين کنيم."

    ميرحسين موسوي از رهبران جنبش سبز که هم اکنون در بازداشت غيرقانوني حکومت جمهوري اسلامي بسر مي برد در زمان جنگ هشت ساله ايران و عراق (60 – 67) که کشور تحت تحريم هاي شديد بين المللي قرار داشت به عنوان نخست وزير رياست دولت را برعهده داشت.
    + 333 
    حاكمي به مردمش گفت : صادقانه مشكلات را بگوييد . حسن نزد حاكم رفت و گفت : گندم و شير كه گفتي چه شد؟ مسكن جه شد كار چه شد؟ حاكم گفت : ممنونم كه من را آگاه كردي همه چيز درست مي شود . يكسال گذشت .... حاكم گفت صادقانه مشكلات را بگوييد كسي چيزي نگفت كسي نگفت گندم و شير چه شد ؟ كار چه شد؟ تنها از ميان جمع كسي گفت : حسن چه شد ؟
    + 222 
    دلار 2000
    سکه 1000000
    يکشنبه 2/11
    ساعت 19
    + سكه 

    سکه در مرز 900

    دلار 1840

    + يزبر 
    ظرات در سايت الف :با تشكر از اين اقدام بعد از دوسال و نيم!!
    اما سوال:
    آيا حق تجمع طبق قانون اساسي آزاد نيست؟ چرا به نعترضان بعد از انتخابات اجازه استفاده از اين حق قانوني داده نشد؟
    + يزبر 
    نظرات در سايت الف :ممنون از ابتكارتون يه سوال داشتم بفرماييد موسوي براي اثبات ادعايش درباره تقلب در انتخابات چکار بايد مي کرد که نکرد؟
    + يزبر 
    نظرات در سايت الف :چرا طرفداران نظام حمايت بي بي سي از معترضان را تقبيح مي کنند؟ مگر سال 57 همين بي بي سي بلندگوي حرفهاي امام خميني نبود؟
    + يزبر 
    رات در سايت الف :بالاخره نتيجه انتخابات کف خيابان تعيين مي شود يا نه ؟ پس چرا 9دي (حداکثر چند صد هزار نفر )را حرف نهايي ملت تلقي مي کنند و به 25خرداد (حداقل 3 ميليون نفر )بي اعتنايي ميکنند؟
    + يزبر 
    نظرات در سايت الف :وقتي حداقل دو عضو شوراي نگهبان علنا از احمدي نژاد حمايت کرده بودند، آيا منطقي بود که از نامزدهاي معترض بخواهند اعتراضشان را به شوراي نگهبان ببرند؟
    + يزبر 
    نظرات در سايت الف :آيا دادن سهام عدالت و حقوق معوق بازنشستگان قبل از انتخابات نوعي تقلب ناجوانمردانه نبود؟
    + gfg 
    پند پدر
    پدري فرزند خويش را پند همي داد . که اي جان پدر!
    نه علم آموز و نه ثروت اندوز.
    که علم را هر زمان که نيازت بود خريدن همي تواني ,
    پس عمر گرانمايه در راه آن تباه منما .
    پس چون بدان روز رسيدي, از بلاد کفر خريدن ,همي نمايي و چون پاي رفتنت بدانجا ي نبود, از,صراط مجازي تهيه همي تواني نمود ,از هر رتبه و مرتبتي.
    چونان که شب بخسبي و بامدادان بخيزي طبيبي باشي, سرامد تمام طبيبان ايران زمين .
    فقط اي جان پدر ,با آن وزارت همي ننماي ؛چون ياران ديرينت, دست در دست هم نهند به مهر.روح پدرت را کنند آباد !!ا گر چه خويش در علم از تو طبيب ترند.(سر عُمَر )
    واما ثروت نيز نيندوز!
    که دزدان به يک شب برند؛ يا شهرداري به يک عوارض نوسازي از تو باز ستانند . و يا محتسب به يک جريمه سبقت ممنوع چنان نقره داغت کند ,که هيچت در هميان ,باقي نماند . و چون چنين شود تا آخر عمر گدايي بر تو ,واجب شود .
    پس *پارتي* همي جوي ,چو نيک بنگري, خير تو در اين باشد!
    آري اي عمر پدر!
    گر اين يابي هر جا روي قدر بيني و در صدر نشيني
    و زان , وام گيري, آن هم نجومي..
    (خواجه نصير الدين دارابي
    + ننه 
    سي و چند سال پيش همچين روزهايي بود که شاه گريه کرد و رفت…! به طرف ميدان مجسمه ميرفتم و مردم رو ميديدم که شادمانه شيريني و شکلات پخش ميکنن و چند تا بچه داد ميزدن شاه فراري شده سوار گاري شده…! يه شيرين عقل ديگه اي هم داد ميزد مَمَد دِماغ دَر رَفت…! مَمَد دِماغ دَر رَفت…! مردم جلوي ماشين ها رو ميگرفتن و تا راننده رو پياده نميکردن که برقصه نميذاشتن بره…! بيچاره ها نميدونستن که اين آخرين رقص عمرشونه…! عکس شاه رو از روي اسکناس ها رو درآورده بودن و با خوشحالي به هم نشون ميدادن و نميدونستن عکس شاه که از اون اسکناس ها جدا شد ديگه روز به روز ارزشش پايين مياد تا حد تکه اي کاغذ…! هر دلار هفت تومان بود…! و هر تومان کلي ريال با ارزش…! يک عکس بزرگ از شاه رو در محل خانه آيت الله شيرازي نصب کرده بودن که يک جفت شاخ داشت و از دندانهاي دراکولايي اش خون ميچکيد…! خون جوانان وطن بود به اصطلاح…! و سالها گذشت از اون روز…. و سالها گذشت…! ديگه مردم از شاه بعنوان مَمَد دِماغ ياد نميکنن و کسي نميگه شاه فراري شده سوار گاري شده…! بلکه آه ميکشن و ميگن خدا بيامرزدش…! نور به قبرش بباره ايشالله…! ديگه رقصيدن جُرم شد…! پولها بي ارزش شد…! دلار افسار بريد…! نفت که سر سفره نيامد که بماند نان هم پرکشيد…برکت هم رفت…! نه آب و برقي مجاني شد و نه اتوبوسي…! ارزان شدن پيشکش ….کمر شکست اين قبض هاي لعنتي….! معنوياتمان هم بر باد رفت…! سر در گريبونيم ما خود کرده هاي بي تدبير…در پي لقمه اي نان که روزي قوت مسکينان بود …!

    + ممد 
    توضيح :اين آقاي دنياديده با اون آقاي دنياديده (آخوند) فرق ميکنه
    + رضا 
    اگه کسي به آقاي دنياديده احترام ميذاره به خاطر لباسشه. اصلاً اين لباس رو پوشيده که احترام ببينه،من نميدونم مردم کي ميخان بيدار بشن.خدايا تو خودت اين مردم رو از جهل وناداني نجات بده(آمين)
       1   2      >