• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : دوباره تسليت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وقتي هندوانها تو سبز در ميايند 
    گرانمايه پور هم به جمع منتقدان دولت پيوست
    عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اين مطلب که به جاي پرداخت 1ميليون تومان به نوزادان متولد سال 89 بايد به فکر تأمين زيرساخت هاي ضروري براي نسل آنان بود، از ابهام در تأمين بودجه طرح آتيه مهر خبر داد.

    نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل با تأکيد بر اين که تأمين اعتبار طرح آتيه مهر که بر مبناي آن قرار است مبلغ يک ميليون تومان به حساب نوزادان متولد سال 89 واريز شود بايد مورد بررسي و تجديد نظر قرار گيرد، گفت: واريز کردن يک ميليون تومان به حساب يک نوزاد آن هم به گونه اي که تا 18 سالگي قابل برداشت نباشد، علاوه بر اين که بخش عظيمي از درآمدهاي کشور را بلوکه مي‌کند موجب به تأخير افتادن پروژه‌هاي عمراني فراواني نيز مي‌شود.
    گرانمايه‌پور با اشاره به تولد حدود يک و نيم ميليون نوزاد در سال، گفت: دولت براي واريز اين پول به حساب نوزادان چيزي حدود 14هزار ميليارد ريال اعتبار فقط براي نوزادان سال جاري نياز دارد، آن هم درصورتي که امسال نسبت به سال گذشته افزايش مواليد چشمگير نداشته باشيم و سخنان رئيس جمهور موجب بالا رفتن تعداد نوزادان نشود.
    عضو کميسيون برنامه و بودجه با تأکيد بر لزوم توجه بيشتر به پروژه‌هاي زيرساختي به جاي طرح‌هايي مانند طرح تأمين آتيه مهر، گفت: رسيدگي به زيرساخت‌هاي اقتصادي، درماني و حمل و نقل عمومي بازده بسيار بالاتري نسبت به واريز يک ميليون تومان پول به حساب نوزادان دارد و آتيه آنان را بيشتر تأمين مي‌کند.
    طرح موضوع واريز يک ميليون تومان از سوي رئيس جمهور با واکنش‌هاي متفاوتي از سوي اقتصاددانان و نمايندگان مجلس مواجه شد. بسياري از نمايندگان با انتقاد از دولت به خاطر تأمين نکردن اعتبار پروژه هاي زير ساختي کشور، چگونگي تأمين اعتبار اين طرح را زير سؤال بردند.