mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ swaa 
جهان نيوز افزوده است: "مه آفريد 2 که ارتباطات عميق و گسترده‎اي با يک جريان منحرف سياسي دارد، در اندک زماني توانست مجوز تأسيس يک شرکت هواپيمايي را به‎دست آورد و سپس بدون داشتن مسئوليت مشخص دولتي به ديدار يکي از مقامات ارشد ترکيه فرستاده شد تا مجوز پرواز‎هاي خود به فرودگاه آتاتورک استانبول را که ارائه مجوز آن در انحصار دولت ترکيه است، دريافت کند. وي سپس ضمن برقراري پيوند عميق‎تر با نزديکان چهره جنجالي دولت و آقازاده يکي از چهره‎‎هاي مطرح اقتصادي، اقدام به ثبت و تأسيس شرکتي به شماره 390... کرد تا با سوء‎استفاده هرچه بيشتر از رانت‎‎هاي دولتي بتواند سرمايه‎گذاري‎‎هاي مشترک بيشتري را انجام دهد. مسأله ديگري که مه آفريد 2 را سر زبان‎‎ها انداخت، شايعه خريداري خودروي احمدي‎نژاد توسط وي بود. يک هفته نامه در فروردين امسال نوشته بود که خريدار خودروي محمود احمدي‎نژاد در حال حاضر 30 درصد سهام بانک گردشگري و 34 درصد بانک سامان و بخشي از سهام ايران خودروي تبريز و شرکت هواپيمايي «آتا» را در اختيار دارد. اين هفته نامه اضافه کرده بود: اين فرد در کارخانه‎‎هاي فولاد سهام دارد و قريب به 1200 ميليارد تومان به شبکه‎‎هاي بانکي کشور بدهکار است؛ گفته مي‎شود که وي جزو 10 سرمايه‎دار بر‎تر کشور است. مه آفريد 2 در حالي واحدهاي صنعتي خود را يکي پس از ديگري واگذار مي کند که دلايل اين اقدام وي در هاله اي از ابهام قرار دارد، برخي ها معتقدند بدهي هاي کلان بانکي وي را ملزم به واگذاري واحدهايش کرده است و برخي نيز از سرمايه گذاري کلان وي در ساير کشورها خبر مي دهند! تمام اين واگذاري ها در حالي در سکوت رسانه اي انجام مي شود که براي راه اندازي و تاسيس هر يک از آنها ميليون ها تومان هزينه افتتاح و تبليغات رسانه اي شده بود. اينک افکار عمومي منتظرند تا ببينند اين سرمايه گذاري تبريزي در آينده چه سرنوشتي خواهد داشت".

گفتني است، اشاره جهان نيوز به سايتي که "اسناد فساد مه آفريد 2 را فاش کرده"، مربوط به گزارشي است در سايت "شفاف" که طي آن سندي با امضاي احمدي نژاد به چشم مي خورد.

گفتني است، پرونده قبلي محمود احمدي نژاد و اطرافيانش به بهانه مبارزه با فساد اقتصادي، پس از افشاگري هايي درباره زمين خواري برادران لاريجاني مسکوت ماند. محسني اژه اي نيز روز دوشنبه، هيچ اشاره اي به اتهامات مشايي و رحيمي نکرد. پرونده اخير نيز به تازگي مطرح شده و معلوم نيست واکنش جناح احمدي نژاد به آن چگونه باشد.