• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : بارش برف زمستاني
  • نظرات : 3 خصوصي ، 35 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + nnnnnn 

    به گفته فرمانده سابق پليس? احمدي‌نژاد هيچ سابقه انقلابي نداشته? براي انقلاب سيلي نخورده و حتي مخالف حمله به سفارت آمريکا بوده است.

    قاليباف در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش احمدي‌نژاد براي برقراري «رابطه» با آمريکا اشاره کرده و از هوشنگ اميراحمدي و حميد مولانا به شدت انتقاد کرده است.

    وي گفته اميراحمدي فردي «کثيف» و «خبيث» است که رهبر جمهوري اسلامي ورود او را ممنوع‌کرده بود? اما احمدي‌نژاد وي را چندين‌بار به کشور آورد.

    قاليباف همچنين از حميد مولانا با عنوان يکي از «مشاوران» پنتاگون (وزارت دفاع آمريکا) ياد کرده که همکاري نزديکي با احمدي‌نژاد دارد.

    شهردار تهران به اسفنديار رحيم‌مشايي نيز حمله کرده و گفته همسر وي از «اعضاي» سازمان مجاهدين خلق بوده و سابقه سه سال زندان نيز دارد.

    وي اظهار کرده که احمدي‌نژاد و رحيم‌مشايي هيچ «اعتقادي» به انقلاب ندارند و در صورتي که وي در انتخابات نامزد شود اين مسائل را فاش خواهد کرد.

    قاليباف در بخش ديگري از سخنان خود از صادق محصولي به عنوان يکي از «مافياي نفتي» در جمهوري اسلامي نام برده و از حضور وي در دولت احمدي‌نژاد به شدت انتقاد کرده است.

    وي به اصلاح‌طلبان نيز تاخته و گفته جبهه مشارکت? سازمان مجاهدين اسلامي و شخص مصطفي تاج‌زاده را «خطر‌هاي» بزرگي براي جمهوري اسلامي مي‌داند.

    فرمانده سابق پليس همچنين افزوده اصلاح‌طلبان و حاميان احمدي‌نژاد در شوراي شهر تهران «تشنه خونش» هستند.

    قاليباف در پايان سخنان خود از دولت احمدي‌نژاد با عنوان فاسد‌ترين دولت در جمهوري اسلامي نام برده و گفته از «دزدي‌هاي» وي در زماني که شهردار تهران بود نيز اسناد و مدارک فراواني دارد.