• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : گوشه اي از زيباي هاي آذران
  • نظرات : 3 خصوصي ، 119 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    +

    +

    + ff 

    جهان نيوز : سخنان منتشر نشده احمدي نژاد درمورد وقايع اخير! ـ?? کليک

    Language Bookmark jahannews.com

    در مورد دستور حكم رهبري براي رعايت مصلحت در انتصاب مشايي به معاون اولي گفت: من خدمت مقام معظم رهبري رسيدم و توضيحاتي دادم که قرار شد کارهايي انجام شود اما بعد از آن نامه توسط برخي نمايندگان محترم، درز پيدا كرد... بارها به آقاي صفارهرندي، عرض کردم كه تعدادي از معاونانش را تغيير دهد چون در جهت اهداف دولت و مطالبات مردم و متدينين از دولت حركت نمي‌كردند، اما اين‏گونه نشد و مي‌بينيد كه عملكرد ايشان را کمتر كسي قبول دارد و نمي‌ گويند كه او بايد در وزارتخانه باقي بماند...موضوع عزل جناب آقاي اژه‌اي يك فرآيند دو ساله داشته و ربطي به مسئله جاري ندارد... به ايشان در اين دو سال، با شواهد مشخص توصيه کردم دو نفر از معاونان خود را تغيير دهد اما به اين كار مبادرت نورزيده است... ضمن اينكه در موضوع هاله اسفندياري هم خوب عمل نكرد و من به او گفتم كه چرا رفتاري مي‏کنيد که مورد تمسخر واقع شويد؟، يك پيرزن 70 ساله را گرفته‌ايد مي ‌گوييد مي خواهد انقلاب مخملي راه بيندازد در حالي‏كه عاملان انقلاب مخملي كسان ديگري هستند و بايد آنها به مردم معرفي شوند. ...

    + ff 
    بحران مالي بزرگ در راه است
    بر پاي? همين گزارش ها، تنها بدهي دولت به بانک مرکزي به 28 هزار ميليارد تومان مي رسد که اگر رقم بدهي دولت به سازمان تأمين اجتماعي را نيز به آن اضافه کنيم، عدد بدهي هاي دولت به 4? هزار ميليارد تومان خواهد رسيد. معناي واقعي وضعيت بحراني نظام بانکي اين است که در سال جاري (و همچنين سال هاي آينده) همچنان شاهد تشديد ورشکستگي واحدهاي صنعتي و توليدي و در نتيجه تشديد بحران بيکاري (به ويژه با ورود لشگر بيکاران متولد ده? 1360 به بازار کار) خواهيم بود. وخامت بحران بيکاري تا آنجاست که پاره اي از ناظران معتقدند که آستان? صبر و تحمل اجتماعي در مواجهه با بيکاري و تورم مزمن از حد گذشته است، به طوري که "فاکتورهاي امنيت ملي" به فاکتورهاي اقتصادي تغيير يافته و از اين پس بزرگترين تهديد بالقو? امنيت حکومت از ناحيه معضلات اقتصادي است.
    + برگرديم به را راست 
    نفرين بر مدعيان اصولگرايي دروغگو و متقلب و قاتل
    + برگرديم به را راست 
    نفرين بر مدعيان اصولگرايي دروغگو و متقلب و قاتل
    + برگرديم به را راست 
    نفرين بر مدعيان اصولگرايي دروغگو و متقلب و قاتل
    نفرين بر مدعيان اصولگرايي دروغگو و متقلب و قاتل
    نفرين بر مدعيان اصولگرايي دروغگو و متقلب و قاتل
    + برگرديم به راه راست 
    مطلب زير بقول محمد مطهري نقل شده است
    + برگرديم به راه راست 
    به کدام گناه؟ آيا خنده‌دار نيست که ما در جامعه‌اي زندگي مي‌کنيم که مراجع ديني و متدينانش نگران کنار هم نشستن و صحبت دختران و پسران در دانشگاه و کوچه خيابان‌اند، اما هيچ وقت نمي‌پرسند چگونه مردان خشن نظامي دستگاههاي امنيتي حق دارند زنان و دختران جوان را دستگير کنند و با خود به جاهايي ببرند که هيچ زني در آنجا نيست، مگر خود زنداني؟ چگونه است که گرفتن دست دختري نامحرم جرم است و گناه، اما سيلي زدن و لگد زدن و حتي تجاوز به او مباح؟
    + برگرديم به راه راست 

    وزارت اطلاعات در کنترل رئيس دولت: پاک کردن سوابق وابستگان احمدي نژاد! ـ??? کليک

    Language Bookmark mizannews.ir

    به دنبال تغييرات اخير در وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي و جايگزيني افراد وابسته به اطلاعات موازي در راس اين وزارتخانه، برخي از گردانندگان اين نهاد امنيتي در مورد تلاش وابستگان احمدي نژاد براي پاک کردن سوابق خود هشدار دادند. اين وزارتخانه امروز در اختيار کامل محمود احمدي نژادست. وزارت اطلاعات از ابتداي تاسيس، يکي از وزارتخانه هايي بوده که مسئول ارشد آن با نظر مستقيم آيت الله خامنه اي انتخاب شده است. اين سنت به طور مکرر از کابينه هاي چهارم به بعد در ايران اجرا شده و وزير اطلاعات به نوعي نماينده رهبر جمهوري اسلامي در کابينه بوده است. اما اينک با برکناري محسني اژه اي، محمود احمدي نژاد رسما خود را سرپرست اين وزارت خانه معرفي کرده؛ امري که باعث شده مسئولين اين وزارتخانه آن را به منزله حرکتي از جانب وابستگان احمدي نژاد براي پاک کردن سوابق سوء خود تلقي کنند و در مورد آن هشدار دهند. طبق قانون رئيس جمهور مي تواند به مدت سه ماه سرپرست وزارتخانه اي شود که وزير ندارد و محمود احمدي نژاد نيز با اين استناد در روزهاي پاياني دولت سکان هدايت يکي از مهمترين نهادهاي امنيتي کشور را راسا برعهده گرفته است. اما اين اقدام با استقبال پرسنل و مقامات ارشد اين وزارتخانه مواجه نشده و حتي هفت وزير کابينه نهم در نامه اي به رهبر جمهوري اسلامي نسبت به اين اقدام رئيس دولت نهم اعتراض کرده و آن را اقدامي ناشايست دانسته اند. پيش از اين خبرگزاري هاي رسمي اعلام کرده بودند که احمدي نژاد در حکمي مجيد علوي، يکي از معاونان محسني اژه اي ـ وزير برکنار شده اطلاعات ـ را بعنوان قائم مقام خود معرفي کرده اما اين خبر از سوي برخي رسانه ها تکذيب و اعلام شد که علوي تمايلي به پذيرش اين مسئوليت تحت نظارت رئيس جمهور ندارد. از سوي ديگر جمعي از کارشناسان مستعفي وزارت اطلاعات که در پي حوادث اخير در اين وزارتخانه از سمت‌هاي خود کناره گيري کرده اند در نامه اي به معاون حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات هشدار داده‌اند که با توجه به سرپرستي شخص احمدي‌نژاد، اين نگراني وجود دارد که پرونده‌هاي اطلاعاتي و سوابق ضد امنيتي برخي از نزديکان وي، به ويژه اسفنديار مشايي، علي سعيد لو، حميد مولانا، محمدرضا رحيمي و محمدزاده از "بايگاني وزارت استخراج و مورد تعرض قرار گيرد". اين مديران اطلاعاتي با سابقه تأکيد کرده‌اند با توجه به ساب

    + 222 
    سوال اساسي :
    اگر مشروعيت ولي فقيه توسط خدا تعيين مي شود
    عدم مشروعيت ولي فقيه توسط چه کسي و چگونه تعيين مي شود
    آيا بوسيله خداوند ؟؟؟وسيله آن چيست آيا مردم وسيله شناسايي عدم مشروعيت ولي فقيه هستند
    يا خداوند خودش پس از اينکه ولي فقيه از عدالت خارج شد خودش او را مي کشد
    + 222 

    چگونه دروغگو(امثال ا.ن) را بشناسيم؟(روانشناسي دروغ و دروغگويي) ـ??? کليک

    Language Bookmark dardedoran.blogsky.com

    تکنيک هايي که در زير درمورد تشخيص دروغ و دروغگو برايتان معرفي مي کنيم، معمولاً توسط پليس و نيروهاي امنيتي استفاده مي شود. اين تکنيک ها براي مديران، کارفرماها و افراد عادي براي استفاده در موقعيت هاي روزمره که تشخيص دروغ از راست به جلوگيري از قرباني شدن براي دسيسه و فريب کمک مي کند، مفيد است. هشدار: گاهي اوقات، ناداني بهتر است. بعد از به دست آوردن اين علم، ممکن است با فهميدن اينکه کسي به شما دروغ مي گويد، آزرده خاطر شويد. علائم دروغگويي زبان بدن دروغگويي: - حالت فيزيکي فرد محدود و خشک مي شود، دست ها حرکت چنداني ندارند. سرعت حرکت دست ها و پاها حين دروغ گفتن کندتر مي شود. - کسي که دروغ مي گويد، از برخورد چشمي با شما اجتناب مي کند. - دروغ گو دست هاي خود را به صورت، گلو يا دهانش مي مالد. لمس کردن يا خاراندن بيني يا پشت گوش هم اتفاق مي افتد. ژست هاي احساسي و تناقض - زمان و مدت ژست ها و حالات احساسي سرعت عادي خود را از دست مي دهد. ابراز احساسات با تاخير مواجه مي شود و ممکن است طولاني تر از حالت عادي ادامه پيدا کند و بعد ناگهان متوقف شود.

    + 222 

    کفر گويي آيت‌الله نمازي: ولايت فقيه مشروعيت الهي و آسماني دارد‌ ـ??? کليک

    Language Bookmark farsnews.net

    عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: ولايت فقيه مشروعيت آسماني و الهي داشته و ولي فقيه از سوي خداوند اختيار دارد تا در جامعه حكومت كند.‌ ولايت فقيه و داشتن اختيارات چيزي نيست كه بندگان به فقيه عادل بدهند و اختيارات تصدي فقيه براي جامعه مشروعيت الهي دارد.

       1   2   3   4   5    >>    >