• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : پاييز و... آذران
  • نظرات : 2 خصوصي ، 40 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + هر جوري شده بايد ايراد .. 

    هر جوري شده بايد ايراد بگيريم

    اولا معلوم نيست اين درست باشه يانه (250هزارنفر

    دوما خوب خودتون هم گفتي چند صد نفر مثل سابق نگفتي هزاران نفر و....

    سوما اينقدر ايراد بيخودي نگيريد اول برويد ببينيد خبر درست است و...بعد بگوييد

    + ن 
    بنا براعلام برخي منابع در تهران براي کنترل 13 آبان از بيش از دويست و پنجاه هزار پليس و بسيج استفاده شده است
    آدم تعجب مي کند چرا براي چند صد نفر آشوبگر چرا از اين هم نيرو استفاده شده است
    برخي خبرگزاري هاي دولتي تعدا سبز ها را فقط چند ده نفر اعلام کردند
    يعني براي هر يک نفر ده هزار نفر نيرو

    + ن 

    گزارش بانک‌ مرکزي براي سال ??: تراز تجاري کشور با احتساب نفت ?? ميليون دلار منفي شد، ايلنا

    مقايسه پراکنش نرخ واقعي دلار با کسري تجاري غير نفتي در طول سال‌هاي اخير نشان مي‌دهد که با افزايش ارزش واقعي ريال کسري تجاري غير نفتي با شدت نسبتا زيادي در حال افزايش است.

    + ن 
    شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتي (ره) در سخناني كه با عنوان "امامت و رهبري" ايراد كرده است به نقل خاطره اي مي پردازد كه از باب مقدمه آن را مي آوريم. ايشان مي گويد: يكي از آقايان مي فرمود: روزي به حمام رفتم. حمامي هم كه خيلي به آقا ارادت داشت كارگري را مي فرستد براي اين كه سر آقا را بتراشد. كارگر وقتي شروع به تراشيدن سر آقا مي كند قسمت هايي را زخمي مي كند. در اثناي كار آقا مي گويد، بس است! ديگر نمي خواهم سر مرا بتراشيد. كسي را سراغ استاد حمامي مي فرستد كه بيايد. استاد مي آيد و آقا مي گويد اين چه كارگري است كه گذاشتي سر مرا بتراشد! اين كه همه جاي سر مرا زخم كرد! استاد مي گويد: حضرت آيت الله، اختيار داريد، من عمدا اين فرد را خدمت شما فرستادم، براي اين كه او هر شب نماز شب مي خواند! آقا مي گويد برادر، من كه نگفتم مي خواهم با يك كسي نماز بخوانم يا مسافرتي بروم كه مرا در موقع نماز شب بيدار بكند. گفتم كسي را مي خواهم كه سر مرا خوب بتراشد! تو بايد يك كارگر مسلمان خوب مي فرستادي كه سر را خوب بتراشد نه اين كه نماز شب بخواند. اين آقا اگر نماز شب خوان واقعي است از اين به بعد ديگر حرام است سر بتراشد، براي اين كه سر مردم را زخم مي كند! بايد برود سراغ يك كار ديگر.
    + اا 
    هشداري به عقلاي قوم: فرهنگ کينه در جامعه نهادينه مي شود
    من نسبت به او حس دشمني دارم چون "سبز" است يا چون "حزب اللهي " است و....و اين دشمني ها ، البته در حد اختلاف سلائق سياسي باقي نمي ماند و به بغض و کينه و نهايتاً انتقام مي انجامد .
    + اا 
    علي مطهري: اين روش حكومت‌داري نيست
    زماني که موضوع استيضاح وزير کشور وقت مطرح شد برخي گفتند آيا از آقا اين موضوع را سوال کرده‌ايد در حالي که استيضاح از وظايف نمايندگي است. اينگونه نيست که هر روز صبح به نزد ولي‌فقيه رفته و اخبار را از ايشان جويا شويم. اين چاپلوسي و تملق است. ما در استيضاح کردان با برخي از نمايندگان درگيري داشتيم و بعد از اينکه اين کار را انجام داديم رهبري نيز با اين موضوع مشکلي نداشتند.
    ايلنا: نماينده مردم تهران گفت: در حال حاضر اعضاي هيات‌دولت يا از دانشگاه علم و صنعت و يا از همکاران رئيس‌جمهور در شهرداري و استانداري اردبيل بوده‌اند، اين روش حکومت‌داري نيست، بلکه حکومت موفق آن است که نخبه‌ها را يافته و از آنان استفاده کند به همين دليل مرجعي بايد باشد تا اين نخبگان را شکار کند.
    + اا 
    ادبياتتان فقط همين است
    منطقتان نيز همينطور
    با اين منطق افراد بي سواد را مي توانيد گول بزنيد ولي حتي افراد بي سواد را هم براي مدتي محدود مي توان با کلمات دروغين گول زد
    ا
    + سيل زده 

    به مناسبت خودكشي دسته جمعي تعدادي از دختران فراري كه به نبود ازادي در دولت اعتراض داشتند مجلس ترحيمي از طرف اقاي موسوي حامي جن....ها در مكاني كه بعدا اعلام خواهد شد برگزار ميگردد از تمامي حاميان ايشان و همچنين انان دعوت به عمل مي ايد

    + ببب 

    طنز:شام وناهار،اسفنديار،هلووشليل، دسته بيل آورديم،لايحه مونوبرديم

    روزنامه خبر در مطلب طنزي به قلم شهرام شكيبا نوشت:

    اسفنديار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    ديروز رئيس‌جمهور با هيأت هميشه همراهش به صورت سرزده به مجلس رفت تا از لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها دفاع كند. ولي سرانجام نامه‌اي به مجلس داد كه در آن درخواست پس گرفتن اين لايحه مطرح شده بود. البته مجلس هم لايحه را پس نداد.

    آدم ياد واسونك‌هاي قديمي مي‌افتد كه در احوال خواستگاري‌ها مي‌خواندند.

    نون و پنير آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    فرش حصير آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، ارزوني‌تون. طرحو نمي‌ديم بهتون.

    كماج شير آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير ارزوني‌تون. طرحو نمي‌ديم. بهتون.

    كلي وزير آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، ارزوني‌تون. طرحو نمي‌ديم بهتون.

    هوار هوار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار ارزوني‌تون. طرحو نمي‌ديم بهتون.

    شام و ناهار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    نقش و نگار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    راه فرار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    اسفنديار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    صد تا شعار آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار، صد تا شعار ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    تار سيبيل آورديم، ‌لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار، صد تا شعار، تار سيبيل ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    دسته بيل(1) آورديم، ‌لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار، صد تا شعار، تار سيبيل، دسته بيل(2) ارزوني‌تون طرحو نمي‌ديم بهتون.

    هلو(3) و شليل آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار، صد تا شعار، تار سيبيل، دسته بيل(4)، هلو و شليل ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    هيچي دليل آورديم، لايحه‌مونو برديم.

    نون و پنير، فرش حصير، كماج شير، كلي وزير، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفنديار، صد تا شعار، تار سيبيل، دسته بيل(5)، هلو و شليل، هيچي دليل ارزوني‌تون، طرحو نمي‌ديم بهتون.

    (اين مباحث مهمه و مذاكرات مفيده 4 سال ادامه دارد...)

    پانوشته:



    1، 2، 4 و 5 - اشاره به خبر ورود هزاران دسته بيل از اندونزي در خردادماه سال جاري. 3- منظورم هيچ وزيري نيست. منظور همان هلو و شليل عادي است

    + ببب 
    روزنامه تهران امروز در اين زمينه نوشت :

    حضور سراسيمه محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور در مجلس و تهديد به باز‌پس‌گيري لايحه يارانه‌ها بيش از هر چيز اين سوال اساسي را پيش مي‌آورد كه مگر چه اتفاقي افتاده است كه رئيس‌جمهور را وادار به حضور سرزده در مجلس كرد؟ رئيس‌جمهوري كه همگان مي‌دانند تمايل چنداني به حضور در مجلس ندارد، مگر بر حسب ناچار.

    اما در جلسه علني ديروز مجلس پس از آنكه اكثريت نمايندگان به پيشنهاد دولت براي تاسيس صندوقي خارج از خزانه رسمي كشور راي منفي دادند، با ناراحتي احمدي‌نژاد توام گرديد به نحوي كه به فاصله چند دقيقه او را به مجلس كشاند تا حضورا به نمايندگان اعتراض كند. دولت در بخشي از لايحه يارانه‌ها پيشنهاد كرده بود، تمام درآمد ناشي از آزاد سازي قيمت‌ها به صندوقي كه خارج از مقررات و دور از نظارت قانوني نمايندگان است، واريز شود، آنگاه دولت هرگونه كه خواست از پول موجود در اين صندوق به هر ميزان كه تشخيص داد و به هر تعداد از شهروندان اعطا كند. اما نمايندگان مجلس چنين درخواستي را خلاف اصول مسلم قانون اساسي تشخيص دادند و اعلام كردند تمام درآمدهاي دولت مي‌بايستي به خزانه رسمي كشور واريز و بر اساس مجوز مجلس و با نظارت دستگاه‌هاي قانوني كشور هزينه شود. به همين دليل مجلس به درخواست دولت راي منفي داد كه البته حضور فوري احمدي‌نژاد و اعتراض شديد و تهديد به بازپس‌گيري لايحه يارانه‌ها را به دنبال داشت. البته هنوز معلوم نيست كه مجلس تا چه ميزان تهديدات احمدي‌نژاد را جدي مي‌گيرد و به درخواست او چه پاسخي مي‌دهد. اما اعتراض تند احمدي‌نژاد به خصوص تهديد به بازپس‌گيري لايحه يارانه‌ها نشان مي‌دهد با مخالفتي كه مجلسيان با درخواست دولت كرده‌اند، رئيس‌جمهور هم تمام آرزوهاي خود را برباد رفته مي‌بيند لذا بهترين چاره كار را در بازپس‌گيري لايحه ديده است.
    + ببب 
    "دولت دنبال بهانه بود تا از بار هدفمندکردن شانه خالي کند" چاپ ارسال به رفقا
    ?
    (0 توصيه)
    ?? آبان ????
    حضور سرزده رئيس جمهور در مجلس و نامه وي مبني بر استرداد لايحه هدفمند کردن يارانه ها، با واکنش هاي متفاوتي روبه رو شده است.

    مجيد نصيرپور عضو كميسون اجتماعي مجلس در گفتگو با «فردا» نامه احمدي‌نژاد به هيات رييسه براي استرداد لايحه هدفمندكردن يارانه‌ها را اقدام بسيار خوبي دانست و گفت: اين امر نشانگر اين است كه صداي منتقدين اين لايحه به گوش رئيس جمهور رسيده است.

    وي اضافه كرد: احمدي نژاد به عنوان رييس دولت، به صداي منتقدين توجه و نسبت به پس گرفتن لايحه مذكور اقدام كرد.

    نماينده سراب با اشاره به وضعيت ركود اقتصادي در كشور و كم تحركي آن، افزود: اجراي لايحه هدفمند كردن يارانه ها با شعارهاي دولت دهم در تضاد بود. نگراني ما از عدم اجراي شعارهاي دولت در انتخابات (كه بر اساس آن هم راي آورد) و افزايش فقر در جامعه بود.

    نصيرپور با اشاره به مخالفت برخي از نمايندگان با پس گرفتن لايحه، گفت: مصلحت کشور مهم تر از نهاد مجلس است. براي کمک به مردم، کار آغاز شده را هم متوقف مي‌کنيم. اصراري به تصميم اشتباه نداريم.

    اين نماينده اصلاح طلب اتفاقات ديروز مجلس را به مصلحت مردم دانست و افزود: اين اتفاق در تاريخ اقتصاد اتفاق خوبي است که خيرات آن را در آينده خواهيم ديد.

    وي رفتارهاي جديد احمدي نژاد را رفتارهاي اصلاح طلبانه دانست و به رييس جمهور بابت توجه به واقعيات جامعه تبريک گفت.

    نصير پور ضمن اميدواري از تداوم رفتارهايي که در جهت منافع مردم است،‌ اظهار داشت: برنامه ريزي ها بايد متناسب با سند چشم انداز بيست ساله باشد تا کشور با شيب قابل تحملي به سمت اداره بهتر حرکت کند و هزينه ها نيز در محل هاي مناسب تري صرف شود که پس از آن بتوانيم به مردم بگوييم با هزينه هاي واقعي زندگي کنيد.

    نماينده مردم ايلام هم با استقبال از پس گيري لايحه هدفمند کردن يارانه ها گفت: بيشتر از نمايندگان مجلس طبقه محروم جامعه است که از اين اقدام خوشحال خواهند شد.

    وي تاکيد کرد:خود آقاي احمدي نژاد هم به اين نتيجه رسيده بود که دولت توانايي اجراي لايحه هدفمند کردن يارانه ها را ندارد و به تبعات مختلف سياسي، اقتصادي و اجتماعي اين لايحه پي برده بود. لذا به دنبال بهانه مي گشت تا لايحه را منتفي کند.

    عضو کميسيون اجتماعي مجلس افزود: هر چند هدفمند کردن يارانه ها يک جراحي بزرگ در اقتصاد کشور بود، اما از اول هم مشخص بود که دولت جراح خوبي براي اين عمل نيست و از توان لازم براي اين جراحي بزرگ برخوردار نيست.

    سخنگوي فراکسيون اقليت ادامه داد، دولت در پي کاهش اختيارات مجلس بود و وقتي مطمئن شد که دولت از انجام وظايف خود کوتاه نمي آيد و درآمدهاي حاصل از حذف يا هدفمند کردن يارانه ها را در اختيار دولت قرار نمي دهد که هر گونه خواست مصرف کند، لايحه را پس گرفت.

    وي همچنين از علي لاريجاني رئيس مجلس گلايه کرد که چرا اجازه داده احمدي‌نژاد به شان مجلس بي‌احترامي کند.

    قنبري پيش‌بيني کرد که رئيس جمهور از فردا در سخنراني ها و اعلام مواضع خود باز همه تقصيرها را به گردن مجلس مي اندازد و مدعي مي شود که ما مي خواستيم خدمت کنيم ولي مجلس مخالفت کرد.
    + دذررذ 
    احمدي‌نژاد در سخنراني‌هاي گذشته خود با اعلام ارقام مختلف براي يارانه‌ها حتي وعده پرداخت يارانه 80 هزار توماني به هر نفر داده که اينک تا 20 هزار تومان کاهش يافته است.

    «خبرآنلاين»‌ در گزارشي نوشت: يارانه نقدي وعده داده شده دولت انگار از جنس ارقامي است که روز به روز آب مي‌روند و درنهايت بر اساس آخرين اظهار نظرهاي انجام شده از سوي دولت قرار است به هر خانوار معادل ماهي 80 هزار تومان يارانه داده شود و اين در حالي است که بر اساس اظهارات محمود احمدي‌نژاد در سال گذشته کف يارانه نقدي که بايد پرداخت مي‌شد هر نفر 80 هزار تومان بوده است.
    + دذررذ 
    احمدي‌نژاد در سخنراني‌هاي گذشته خود با اعلام ارقام مختلف براي يارانه‌ها حتي وعده پرداخت يارانه 80 هزار توماني به هر نفر داده که اينک تا 20 هزار تومان کاهش يافته است.

    «خبرآنلاين»‌ در گزارشي نوشت: يارانه نقدي وعده داده شده دولت انگار از جنس ارقامي است که روز به روز آب مي‌روند و درنهايت بر اساس آخرين اظهار نظرهاي انجام شده از سوي دولت قرار است به هر خانوار معادل ماهي 20 هزار تومان يارانه داده شود و اين در حالي است که بر اساس اظهارات محمود احمدي‌نژاد در سال گذشته کف يارانه نقدي که بايد پرداخت مي‌شد هر نفر 80 هزار تومان بوده است.
    + دذررذ 
    اظهارات عجيب وزير بازرگاني: برنج هاي خودمان يک و نيم برابر خارجي ها آرسنيک دارد!


    دريانيوز : اظهارات روز گذشته وزير بازرگاني در جمع اعضاي كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در مورد واردات بي‌رويه برنج و مركبات و همچنين ورود برنج آلوده آب پاكي را روي دست باغداران و كشاورزان ريخت و موجب نگراني و اضطراب بيش از پيش اين قشر زحمتكش شد.

    به گزارش دريانيوز ، وزير بازرگاني در اين جلسه گفت: بر اساس آمار و ارقام اين واردات بي‌رويه نبوده و مورد نياز كشور بوده است. وي همچنين تاكيد كرده كه برنج‌هاي وارداتي آلوده نبوده و اين خبر تنها شايعه بوده است وزير بازرگاني همچنين ادامه داد: برنج داخلي ما يك و نيم برابر بيشتر از برنج وارداتي آرسنيك دارد و ضمن آنكه هيچ ضرري براي بدن انسان ندارد.
    + دذررذ 

    معصومه ابتكار :چرا دانشجوياني كه از سوي امام «قهرمان‌ملي» معرفي شده‌اند،امروز در زندان هستند؟

    صبح امروز در جلسه شوراي شهر تهران، معصومه ابتكار نماينده مردم تهران و يكي از اعضاي دانشجويان خط امام در تسخير لانه جاسوسي، به رييس شوراي شهر در تذكري نسبت به وضعيت اعضاي دانشجويان خط امام كه آن روز از قول امام‌خميني(ره) «قهرمانان ملي» ناميده شدند و امروز در زندان هستند به شدت اعتراض كرد.

       1   2   3      >