• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سيماي بهاري آذران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 115 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + مرگ بر جنايت 
    دولت قرقيزستان عوض شد
    باقي اف در انتخابات شهريور 88 با کسب 70 درصد آرا بار ديگر به رياست جمهوري قرقيزستان انتخاب شد اما اين نتايج از سوي مخالفان پذيرفته نشد و آنها، باقي اف را متهم به تقلب و دستکاري در نتايج آرا کردن
    + /منكررمرگ بر 
    اسامي آزرونيا را هم بگم بگم
    هادي بيست و سي نگاه
    محسن خواص
    سعيدهاله نوري
    محمدخوشه بين
    سيد جوادبني چاوز
    سيد علي چاوز دوست
    حسن آقا مضاعف دوست
    ....
    +
    مهرداد فيس بوک پسند/عباس محاربي / محمدرضا سايبرزاده / منصور فيلترشکن / مهدي پروکسي / ماندانا فيلترآزاد / شهروز نوشابه نشين / عليرضا خوشه بند / عزت الله چاوزدوست / ثريا راي ميزان / قدرت الله هاله نوري / اسماعيل دوپينگيان / نگار عکس پاره / سيد جواد اغتشاشگر / سعيده بيست و سي نگاه / شاهين باتومزن / اشکان اشک آور / پوراندخت تيرمستقيم / دکتر سيروس زيروانت / يعقوب بني چاوز / جرج باتوم برقيان / شهره لباس شخصي / شهريار مناظره بين / ابراهيم خدمت معاف/ پريسا تويتريان/ خشايار خاشاک/ سيد علي مضاعف دوست/ علي اکبر خواص/
    +

    نام هاي خانوادگي ايرانيان در آينده

    مهرداد فيس بوک پسند/عباس محاربي / محمدرضا سايبرزاده / منصور فيلترشکن / مهدي پروکسي / ماندانا فيلترآزاد / شهروز نوشابه نشين / عليرضا خوشه بند / عزت الله چاوزدوست / ثريا راي ميزان / قدرت الله هاله نوري / اسماعيل دوپينگيان / نگار عکس پاره / سيد جواد اغتشاشگر / سعيده بيست و سي نگاه / شاهين باتومزن / اشکان اشک آور / پوراندخت تيرمستقيم / دکتر سيروس زيروانت / يعقوب بني چاوز / جرج باتوم برقيان / شهره لباس شخصي / شهريار مناظره بين / ابراهيم خدمت معاف/ پريسا تويتريان/ خشايار خاشاک/ سيد علي مضاعف دوست/ علي اکبر خواص/
    + مرگ بر دروغ 
    شايعه :دروغ و راستش معلوم نيست

    تحول سبز : : شنيده مي شود در ديدار نوروزي سران جمهوري اسلامي که با رهبري بحث يارانه ها به صحنه ي کشاکش دوباره روساي قواي مقننه و مجريه بدل مي شود. به گزارش تحول سبز، در اين ديدار علي لاريجاني مطرح مي کند انتظار مجلس از دولت اين است که قانون مصوب را اجرا کند و اگر کم و کاستي بود مجلس به دولت کمک خواهد کرد و رهبر جمهوري اسلامي در جواب تاکيد کرد که به نفع جمهوري اسلامي نيست اين اختلافات علني شود.در ادامه احمدي نژاد با تاکيد بر اينکه اين قانون را اجرا نخواهد کرد، ادامه داد اگر آقااي لاريجاني اصراري دارد براي اجراي مصوبه مي تواند قانون را به کسي که بعد از ظهر انتخابات به او تبريک گفت ارجاع بدهد.

    + مرگ بر دروغ 
    معاون اول رئيس جمهور در بخشنامه‌اي به کليه دستگاههاي اجرايي، وزارتخانه‌ها، موسسات دولتي، شرکتهاي دولتي و موسسات عمومي غير دولتي، دستورات جديدي براي برخورد با مفاسد اقتصادي صادر کرد.

    به گزارش جهان، اين بخشنامه دستگاه‌هاي اجرايي را موظف کرده است اقدامات شايسته جهت رفع نقايص و پيگيري اقدامات قضايي به منظور مقابله جدي و موثر با مفاسد اقتصادي را دنبال کنند.
    + مرگ بر دروغ 
    مطهري: اتهامات رحيمي جدي است/ احمدي نژاد همکاري کند
    + مرگ بر دروغ 
    احتمالا منبع تبليغات وسيع احمدي نژاد در انتخابات دهم در حال لو رفتن است
    عضو فراکسيون اصولگرايان از عدم دستگيري محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور انتقاد کرد و نسبت به باند فساد خيابان فاطمي افشاگري نمود. الياس نادران نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: آقاي رحيمي رئيس حلقه فساد در خيابان فاطمي است که نسبت به جمع آوري منابع از محل منابع فاسد و توزيع آن تصميم گيري مي کرده است و اکنون تقريبا همه اعضاي اين شبکه فاسد اقتصادي در خيابان فاطمي دستگير شده اند الا معاون اول فعلي رئيس جمهور. وي گفت: اينکه کسي را به دليل مسئوليت اجراييش از دستگيري مستثني مي کنند نه عادلانه است نه پذيرفتني. شبکه فساد اقتصادي خيابان فاطمي متشکل از افرادي به اسامي جابر ابدالي، الياس محمودي، مسعودي و برخي افراد بوده که همه اين افراد دستگير شده اند. نادران تاکيد کرد که علي رغم اينکه گفته مي شود رحيمي در توزيع پول منابع فاسد نقش نداشته و چک ها را جابر ابدالي امضا مي کرده بايد توجه داشت که حساب بانکي و چک ها مربوط به اين فرد است اما دست خط آن مربوط به فرد ديگري است. وي با تاکيد بر اينکه قوه قضائيه بايد مشخص کند اين چک ها را چه کسي تنظيم مي کرده است خاطر نشان کرد: رحيمي بايد به دستگاه قضايي و مردم در اين زمينه پاسخگو باشد. بايد رئيس شبکه فساد خيابان فاطمي دستگير شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادي جنبه عيني و واقعي بگيرد و گرنه شهروند درجه يک و دو و ضعيف کشي را شاهد خواهيم بود.
    + مرگ بر دروغ 
    بهمن اخوانيکي از نمايندگان مجلس خطاب به کوچک زاده نماينده حامي دولت گفت: از خيابان قزوين تا تجريش هم که پياده را برويد، چهار نفر آدم هم شما را نمي‎شناسند؛ آنوقت به بقيه نمايندگان توهين مي‎کنيد!
    + مرگ بر دروغ 
    دوستي مردم ايران و اسرائيل در استخر پارتي احمدي نژاد و نتانياهو - رقابت شانه به شانه شناگران ايران و اسرائيل - با تشکر از بسيج ورزش و نمايندگان مجلس
    + مرگ بر دروغ 
    10:20 AM
    بالاترين

    بدنبال چين، ژاپن نيز در حال کاهش خريد نفت از ايران است

    - حميد حسيني"رئيس اتحاديه صادر کنندگان فرآورده هاي نفتي ايران در مورد کاهش خريد نفت ايران از سوي چين ، که هنوزاز سوي مقامات رسمي وزارت نفت ايران تائيد يا تکذيب نگرديده ، اظهار داشت که اين کاهش قطعي ا...
    10:07 AM
    بالاترين

    دولت و مجلس ايران متقابلا يکديگر را به «فساد اقتصادي» متهم کردند

    - در شرايطي که کشمکش ميان دولت و مجلس بر سر طرح هدفمند کردن يارانه ها همچنان ادامه دارد اتهاماتي که نمايندگان حامي و منتقد دولت در مجلس به يکديگر وارد مي‌نمايند به اختلاف ميان اين قوه ابعاد تازه تري ...

    دولت و مجلس ايران متقابلا يکديگر را به «فساد اقتصادي» متهم کردند

    در شرايطي که کشمکش ميان دولت و مجلس بر سر طرح هدفمند کردن يارانه ها همچنان ادامه دارد اتهاماتي که نمايندگان حامي و منتقد دولت در مجلس به يکديگر وارد مي‌نمايند به اختلاف ميان اين قوه ابعاد تازه تري داده است. اتهاماتي که نزديک‌ترين افراد به احمدي نژاد را نشانه رفته است. گرچه احمدي‌نژاد طي نامه‌اي از مجلس براي اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها درخواست کمک کرد و علي لاريجاني نيز در نامه خود اعلام کرد که مجلس آماده است که پيشنهادات دولت را بشنود اما به نظر مي‌رسد دولت به آساني نمي‌تواند به خواسته‌هاي خود دست‌ پيدا کند. اتهام به مجلس؛ لابي با وارد کنندگان خودرو... آقاي کوچک‌زاده نماينده تهران در تذکري آيين‌نامه‌اي مدعي شد که در زمان بررسي لايحه بودجه شاهد بوده است که برخي وارد‌کنندگان صنايع از جمله خودرو در پشت در کميسيون تلفيق با برخي از نمايندگان لابي مي‌کردند و تصوير مربوط به اين لابي‌ها موجود است و چنين مسائلي شان مجلس را زير سوال مي‌برد. آقاي کوچک زاده خطاب به رئيس مجلس نيز گفت که نبايد اجازه بدهيد وارد‌کنندگان خودروهاي ژاپني و آلماني در پشت کميسيون لابي کنند.علي لاريجاني، رئيس مجلس ايران و برخي ديگر از نمايندگان مجلس به اين ادعاي کوچک‌زاده واکنش نشان دادند. لاريجاني گفت: «بي‌خود همديگر را متهم نکنيد، ‌در زمان تصويب بودجه يا هر طرح ديگري، وارد‌کنندگان، صادر‌کنندگان و يا توليد‌کنندگان بر حسب موضوع چنانچه از نمايندگان درخواست کنند و نمايندگان بپذيرند مي‌توانند به مجلس بيايند.» خبرگزاري کار ايران از جلسه امروز گزارش داد که پس از سخنان کوچک‌زاده، عباسعلي نورا نماينده اصولگراي مجلس به طرف صندلي وي رفته و به مشاجره پرداخت که در پي آن ساير نمايندگان نيز جمع شدند. بهمن اخوان نماينده فراکسيون اقليت مجلس نيز سخنان کوچک‎زاده را به منزله اهانت به اعضاي کميسيون تلفيق دانست و مدعي شد که کوچک‎زاده با اين اتهامش جو مجلس را به هم زده و هوچي گري مي‎کند. وي خطاب به اين نماينده حامي دولت گفت: «از خيابان قزوين تا تجريش هم که پياده راه برويد، چهار نفر آدم هم شما را نمي‎شناسند؛ آنوقت به بقيه نمايندگان توهين مي‎کنيد!» واکنش‌ها به سخنان کوچک‌زاده پس از جلسه علني مجلس نيز ادامه داشت. الياس نادران با اشاره به بررسي طرح بازگشت تعرفه گمرکي ورود خودرو به ?? درصد در جلسه امروز مجلس به خبرنگاران گفت: «حدود ??? نفر اين طرح را امضا کرده بودند، اما در راي گيري تنها ??? نفر به آن راي مثبت دادند.» به گفته آقاي نادران اين طرح در حالي راي لازم را کسب نکرد که برخي از حاميان دولت مدعي شده بودند رهبر ايران نيز از تغيير حمايت مي کند و نسبت به کاهش تعرفه ورود خودرو ناراضي است. اتهام به دولت؛ حلقه فساد خيابان فاطمي الياس نادران همچنين محمدرضا رحيمي معاون اول محمود احمدي نژاد را به فساد اقتصادي متهم کرد. نادرتن مدعي شد افرادي که در بحث مفاسد اقتصادي از رحيمي دفاع مي‌کنند از دخالت وي در شبکه‌اي که اعضاي آن دستگير شده‌اند، اطلاعي ندارند. اين نماينده اصولگراي مجلس، رحيمي را رئيس حلقه خيابان فاطمي خواند و تصريح کرد: «معاون اول احمدي نژاد در مورد منابع فاسد و توزيع آنها تصميم‌گيري مي‌کرد و تقريبا تمام اعضاي اين حلقه به جز وي دستگير شدند و اينکه کسي را به دليل مسووليت اجرايي مستثنا کنند نه عادلانه است و نه اقدام درستي است.»
    + مرگ بر دروغ 
    الياس محمودي رئيس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضاييه و مجتمع قضايي مبارزه با مفاسد اقتصادي که توسط الياس نادران نماينده راستگراي تهران به همدستي با رحيمي معاون اول احمدي نژاد در فساد اقتصادي متهم شده است، عضويتش را در شبكه فساد اقتصادي تکذيب ميکند. او با خوردن قسم به "نام نامي حضرت ولي‌عصر (عج)‌" خودش را از نيروهاي خودي نظام معرفي ميکند و با معرفي سردار نقدي ( فرمانده نيروي مقاومت بسيج) به عنوان يکي از بزرگان كشور، از او به عنوان شاهد بيگناهيش ياد ميکند!
    + مرگ بر دروغ 

    فيلمشو که حتمن ديدين:

    تبرئه سردار زارعي از اکثر اتهامات/ سرداري ک? با 6 زن لخت بازداشت شد? بود!

    خبرگزاري هرانا – سردار زارعي، رييس سابق نيروي انتظامي استان تهران به زندان، شلاق و جريمه نقدي محکوم شد اما بيشتر اتهاماتش تبرئه شد. روزنامه رسالت که از سردار زارعي به عنوان يکي از مقامات سابق نيروي انتظامي تهران بزرگ نام برده بود، نوشت: پس از چندين ماه بررسي و برگزاري جلسه محاکمه در دادگاه و تائيد دادگاه تجديد نظر محکوم شد. براساس اين گزارش، رسيدگي به اتهامات اين عنصر نظامي به رغم اينکه شاکي خصوصي نداشت اما با جديت مورد رسيدگي دقيق قرار گرفت و بسياري از اتهاماتي که رسانه هاي مخالف نظام به وي نسبت مي دادند به اثبات نرسيد اما برخي تخلفات که به نوعي سوء استفاده از موقعيت شغلي وي بود مورد رسيدگي و حکم محکوميت وي صادر شد. گفتني است، روزنامه رسالت نامي از اين فرد نبرده ولي مشخصات آمده متعلق به سردار سرتيپ پاسدار زارعي است.
    + حزب دروغ 
    احمدي نژاديها اين را فعلا داشته باشن:

    مقام مسوول در نهاد رياست جمهوري:
    وي محبوبيت رييس جمهور در داخل و خارج از کشور را يک عامل اقتدار براي جمهوري اسلامي ايران توصيف کرد و افزود: جريانهاي مرموز در تلاش هستند تا با تخريب وجهه دولت و مخدوش نشان دادن چهره پاک دولت نهم، ملت ايران را از عامل اقتدار خويش که پشتوانه اي بي بديل براي دفاع قوي از حقوق و منافع ملت ايران محسوب مي شود، محروم کنند.

     <      1   2   3   4   5    >>    >