• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سيماي بهاري آذران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 115 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + التا 

    افشاي جزئياتي ديگر از «كاخ فاطمي» / اختصاصي زبان سبز

    اگر چه نادران در مصاحبه ي خود با مهر ، گفته است كه به غير از رحيمي همه اعضاي باند شبكه ي فاطمي دستگير شده اند ، اما حقيقت غير از اين است و يا اطلاعات جناب نادران در اين خصوص كامل نيست . محض اطلاع هم اكنون آقايان ( الف) ، ( ف ) و (ب) از ديگر اعضاي حلقه ي فاطمي آزادانه در حال پول شويي ، اين پول هاي كثيف اند . يك «ايست كوچك ! » در خصوص درشت ترين وام هاي بانكي سال 88 در غرب كشور و گذري به آخرين كارخانه هاي و هتل هاي در دست تاسيس در همان منطقه مي تواند ، سر نخ تازه اي براي رسيدن به اين افراد باشد و گوشه ا ي ديگري از فساد محمد رضا رحيمي را آشكار كند .. مطلب بعدي را با عنوان « كاخ فاطمي » بخوانيد تا در اين خصوص اطلاعات بيشتري داشته باشيد .
    + تان 
    پارلمان‌نيوز: نماينده مردم تهران تاكيد كرد: نحوه برخورد دولت در زمينه قانون مصوب هدفمند كردن يارانه‌ها تمايل به استبداد است.

    به گزارش ايلنا علي مطهري در جمع خبرنگاران با بيان اينكه شكل برخورد دولت و رئيس‌جمهور در زمينه قانون مصوب هدفمند كردن يارانه‌ها تمايل به استبداد است اظهار داشت: وقتي كه رئيس‌جمهور مي‌گويد من اين قانون را اجرا نمي‌كنم معناي آن غير استبداد نيست
    + تان 
    رتبه ايران در سال گذشته ميلادي در ميان 222 کشور جهان، 216 بوده است و فقط 6 کشور از 222 کشور جهان تورمي بالاتر از ايران داشته‌اند.

    به گزارش "الف" از سايت دانشگاه ميشيگان، در سال گذشته ميلادي 18 کشور جهان تورم منفي، 5 کشور تورم صفر و 192 کشور تورم تک‌رقمي داشته‌اند.

    اين گزارش همچنين نشان مي‌دهد در ميان 24 کشور حاضر در سند چشم‌انداز 20 ساله ايران، قطر با داشتن تورم منفي 3.9 درصد واجد کمترين تورم و افغانستان و ايران با داشتن نرخ تورم به ترتيب 30.5 درصدي و 16.8 درصدي، واجد بيشترين نرخ تورم محسوب مي‌شود. در سال 2008 کشور عراق واجد بيشترين نرخ تورم در منطقه بود ولي سال گذشته موفق شد نرخ تورم خود را به 6.8 درصد کاهش دهد.
    + تان 
    انتقاد نادران از عدم دستگيري رحيمي
    بخش خبري الف ?? فروردين ????


    نادران: آقاي رحيمي رئيس حلقه فساد در خيابان فاطمي است که نسبت به جمع آوري منابع از محل منابع فاسد و توزيع آن تصميم گيري مي کرده است و اکنون تقريبا همه اعضاي اين شبکه فاسد اقتصادي در خيابان فاطمي دستگير شده اند الا معاون اول فعلي رئيس جمهور.
    + تان 
    مطهري: رفتار دولت جز استبداد معنايي ندارد
    + تان 
    نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: آقاي رحيمي رئيس حلقه فساد در خيابان فاطمي است که نسبت به جمع آوري منابع از محل منابع فاسد و توزيع آن تصميم گيري مي کرده است و اکنون تقريبا همه اعضاي اين شبکه فاسد اقتصادي در خيابان فاطمي دستگير شده اند الا معاون اول فعلي رئيس جمهور.
    + ن 
    دي پرس : بعد از گذشت چند ماه از آخرين حضور آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه تهران بار ديگر خبر از حضور ايشان به گوش مي رسد .

    به گزارش دي پرس (daypress.ir) پيش از اين هم قرار بر حضور آيت الله هاشمي در نمازجمعه بود که برنامه حضور وي لغو شد. با اين حال هنوز هم مشخص نيست طيف مخالفان تندرو مانع از حضور وي در نماز جمعه خواهند شد يا اينکه خود وي بار ديگر عدم حضور در اين تريبون و سکوت را به مصلحت مي دانند .

    هاشمي از تابستان سال گذشته تا کنون امامت نماز جمعه هاي تهران را عهده دار نبوده است.
    + حزب دروغ 
    جرس:شب گذشته عده اي افراد ناشناس در اقدامي وقيحانه به هتک حرمت مقبره نماينده و يار ديرين امام خميني در استان يزد پرداختند. در پي اين اقدام وقيحانه همسر آيت الله خاتمي به نشانه اعتراض در محل دفن آيت الله خاتمي تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنين حرکاتي شد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري فراکسيون خط امام(ره)مجلس« پارلمان نيوز» اين افراد با پاشيدن رنگ بر روي تمثال آيت الله خاتمي،مقبره ايشان و پيام امام خميني به مناسبت درگذشت آيت الله خاتمي اقدام وقيحانه اي را موجب شدند که در پي اين اقدام جمعي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران به سمت مقبره آيت الله خاتمي روانه شده اند. در حال حاضر نمايندگان اصلاح طلب يزد خواهان شناسايي عوامل هتک حرمت آيت الله خاتمي شدند. همچنين شوراي تامين شهرستان يزد نيز در حال بررسي اين موضوع شده است. گفتني است آيت الله روح الله خاتمي، پدر محمد خاتمي رئيس جمهور دور ه اصلاحات از علماي برجسته و موسس حوزه علميه اردکان بود. پس از پيروزي انقلاب، وي با حکم امام خميني به عنوان امام جمعه? اردکان و نماينده امام در يزد انتخاب شد. سيدروح الله خاتمي روز پنجم آبان ماه ???? شمسي درگذشت. بنيانگذار جمهوري اسلامي در پيامي وي را «يکي از چهره‌هاي تقوا، خلوص و ايمان» توصيف کرد.
    + كتمن 

    + ابلال 
    «رضا خليلي» (نام مستعار) مدعي است که عضو پيشين سپاه پاسداران بوده و براي سازمان مرکزي اطلاعات آمريکا (سيا) در ايران کار مي‌کرده است.

    او داستان‌اش همکاري‌اش با سيا را در کتاب «زماني براي خيانت: زندگي دوگانه و شگفت‌انگيز يک عامل سيا درون سپاه پاسداران ايران» نگاشته و قرار است اين کتاب از 17 فروردين روانه بازار کتاب شود. اهتمام اصلي او در اين کتاب اين است که سپاه را مسوول برنامه هسته‌اي ايران معرفي کند.
     <      1   2   3   4   5    >>    >