• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سيماي بهاري آذران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 115 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + ليبل 
    وي گفت: علت هم اين است که رئيس جمهور مي داند همه پرسي ملي مقررات خاص خود را مي طلبد و نمي توان هر جا که نظري مخالف با نظر کارشناسي يا مصوب مجلس داشت پيشنهاد رفراندوم داد.

    عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي گفت : احتمال مي دهم رئيس جمهور متوجه سختي اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها شده است، به همين دليل دولت نمي خواهد اين قانون را اجرا کند و عدم اجراي آن را به گردن مجلس بيندازد.

    اسدالله بادامچيان در گفتگو با مهر، در خصوص نظر رئيس جمهور مبني بر به رفراندوم گذاشتن درآمد دولت از هدفمند کردن يارانه ها اظهار داشت: معتقدم رئيس جمهور در اين خصوص کمي شوخي کرده است.
    + ليبل 

    قرباني: احمدي نژاد علني و غير علني رايزني مي کند



    کد مطلب : 44174 15 فروردين 1389 ساعت 15:38


    رئيس جمهور علني و غير علني براي افزايش ميزان هدفمند سازي يارانه ها رايزني مي کند و گاهي مثل ارائه پيشنهاد و رفراندم راه را اشتباه مي رود .

    عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس تصريح کرد : قاعدتاً در جلسه نمايندگان با احمدي نژاد اشاراتي به اصلاح مصوبه مجلس پيرامون سطح هدفمند سازي خواهد شد ولي گمان نمي کنم تاثيري در تصميم نمايندگان داشته باشد .

    وي افزود : از زمان تصويب بودجه تا به امروز اتفاق خاصي براي تغيير نظر و کلاي ملت رخ نداده که به خاطر آن درصدد اصلاح مصوبه قبلي برآيند .

    موسي قرباني خاطرنشان کرد : دولت مي بايست به قانون عمل کند و بدون تاخير آن را اجرا نمايند ، اما اگر در وسط کار به مشکل برخورد با ارائه لايحه اي از مجلس کمک بخواهد .

    + ليبل 

    نادران: احمدي نژاد با مردم شوخي کرد



    کد مطلب : 44173 15 فروردين 1389 ساعت 15:29


    پيشنهاد رفراندوم رئيس جمهور براي اصلاح مصوبه مجلس جهت افزايش هدفمند کردن يارانه ها تا سقف 40 هزار ميليارد تومان، شوخي بود.

    + ليبل 
    احمدي نژاد جرات اجراي هدفمندي را ندارد

    به گزارش فرارو؛ پس از اين که در واپسين روز‌هاي سال گذشته رييس دولت در قامت يک بمب خبري ظاهر شد و طرح انجام رفراندوم براي اختصاص 40 هزار ميليارد در آمد حاصله از طرح هدفمند کردن يارانه‌ها به دولت را پيشنهاد کرد، راه حل‌هاي مختلفي براي حل اختلاف مطرح گشت، از پيشنهاد حکميت گرفته تا ارائه طرح دو فوريتي در مجلس، اما امروز وزير اقتصاد از طرح جديدي براي حل مسئله خبر داد و آن "طرح پرسش ملي درباره اجراي برنامه هدفمند کردن يارانه ها" است.

    + حزب دروغ 
    اگر پيشنهاد 40 هزار ميليارد توماني بودجه دولت در مجلس تصويب مي شد، فرآيند آزاد سازي قيمت ها در بحث يارانه ها بجاي 5 سال ظرف 6 ماه يعني همان دوره پيشنهادي فريدمن انجام مي شد.
    اين اعتراف در کنار خبر آمادگي نيروهاي پليس براي اجراي هدفمندسازي يارانه ها گوياي قرائتي ايراني از سياست هاي شوک درماني فريدمن و فرزندانش در صندوق بين المللي پول است.
    لازم به ذکر است صندوق بين المللي پول در آخرين گزارش خود از اقتصاد ايران به طور مشخص از اجراي سياست حذف يارانه ها تشکر کرده است.
    + دئو 
    بر اساس آمار رسمي گمرک ايران در نه ماهه اول سال 1387 واردات گوشت قرمز به کشور برابر با 6329 تن بوده است اما به دليل سياستهاي اشتباه دولت در سالهاي قبل از ان و افزايش سرسام آور بهاي خوراک دام در سال ماقبل آن در سال 78 بخش عمده اي از دامهاي مولد نيز در بازار به عنوان دام گوشتي عرضه شدند و در نتيجه در سال 88 به دليل کاهش عرضه گوشت از سوي دامداران داخلي واردات گوشت قرمز به کشور يازده برابر افزايش يافته!!!!!!!!!!!
    + دئو 
    مصباحي مقدم:معتقدم اگر هر گونه همراهي هم با دولت صورت گيرد در نهايت دولت يک بهانه جديد پيدا مي کند که اجراي قانون را به تاخير بيندازد.
    + دئو 
    به گزارش جهان، شعار نويسي در سال گذشته رشد قابل توجهي نسبت به سالهاي پيش از آن داشت، به طوري که يک مقام مسؤول در اين رابطه رشد شعار نويسي در اين ايام را بيش از 10 برابر برآورد کرده است.

    قائم مقام زيباسازي شهرداري تهران با بيان اينکه شعار نويسي در چند ماه اخير رشد نامتعارف داشته و رفع آن به مشکلي براي همه مناطق تبديل شده است گفت: بسياري از همکاران ما در شهرداري موظف شده اند در خودرو هايشان اسپري هاي سفيد رنگ داشته باشند تا در مسير رفت و آمد از منزل به محل کار ،اگر با موردي مواجه شدند در جا به امحاء شعار ها اقدام کنند.

    به گفته وي حساسيت اين نوشته ها بالا است و ما سعي مي کنيم با از بين بردن آنها التهاب را کم کنيم.
    + متنم 
    حامد کرزاي، رئيس‌جمهور افغانستان در جمع کارکنان کميسيون انتخاباتي گفت: عاملان اصلي تقلب گسترده در رياست جمهوري در انتخابات شوراهاي افغانستان، سازمان ملل و اتحاديه اروپا بودند.
    وي هم‌چنين پيتر گالبريث، معاون سابق رييس هيات نمايندگي سازمان ملل در افغانستان را يکي از عوامل اصلي تقلب در انتخابات دانست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + حزب دروغگويان مسلمان 

    سخني حکيمانه از خواجه نصيرالدين: مي داني از بهر چيست که جماعت مسلمان از هر جماعت ديگر بيشتر گنه مي کنند؟

    در اسلام تو را مي گويند : دروغ نگو, اما دروغ به دشمنان اسلام را باکي نيست.... غيبت مکن, اما غيبت انسان بدکار را باکي نيست ... قتل مکن, اما قتل نامسلمان را باکي نيست .... تجاوز مکن, اما تجاوز به نامسلمان را باکي نيست ... و اين " اماها " مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلمان به گمان خود ديگري را نابکار و نامسلمان مي شمرد
    + حزب دروغگويان مسلمان 
    افروغ: امام خميني (ره) هيچ‌گاه تفسيري از اسلام بدون توجه به حق مردم ارائه نداد
    + حزب دروغگويان مسلمان 
    افروغ: امام خميني (ره) هيچ‌گاه تفسيري از اسلام بدون توجه به حق مردم ارائه نداد
     <      1   2   3   4   5    >>    >