چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4      >
 
+ ئوئد 
توهين بي سابقه در نشريه داخلي سپاه به موسوي
مرگ بر دروغگو
مرگ بر ديکتاتور
مرگ بر عوام فريب
مرگ بر متقلب

+ ئوئد 

رونق کتاب‌هاي «امام زماني» در دوران محمود احمدي‌نژاد

دولت محمود احمدي‌نژاد سال ?? يک و نيم ميليارد تومان به مسجد جمکران هديه کرد تا از زائران اين مسجد در روز تولد امام دوازدهم شيعيان پذيرايي کند. چنين کمک‌هايي در سال‌هاي بعد نيز ادامه داشته است. به جز اين کمک‌ها و ده‌ها ميليارد توماني که صرف گسترش پارکينگ و ساختن جاده‌ي منتهي به جمکران شده، وزارت ارشاد نيز با خريد کتاب‌هاي اين مرکز، به رونق فعاليت‌هاي آن ياري مي‌رساند.بخشي از کتاب‌هايي که در مسجد جمکران منتشر مي‌شود، با بودجه‌ي دولتي خريداري شده و مجاني در اختيار مسجدها و هيات‌هاي مذهبي قرار مي‌گيرد. يکي از کارمندان وزارت ارشاد در سال ?? گفته بود، کمک‌هاي دولتي به انتشار کتاب در جمکران و مراکز مشابه در قم در کمتر از سه سال به ?? ميليارد تومان مي‌رسد.
+ ئوئد 
يک فعال بازار خريد و فروش خودرو گفت: در هفته جاري، بازار خريد و فروش خودروهاي سواري در بازار تهران رونق گرفت.
+ وجدان بيدار ملت 
بازار طلا دوباره صعودي شد
+ وجدان بيدار ملت 
دنياي اقتصاد - گزارش جديد دفتر صدور پروانه‌هاي ساختماني شهرداري تهران از احياي ناگهاني موتور ساخت‌وساز در پايتخت حكايت دارد؛ به طوري كه روند احداث واحدهاي مسكوني – بعد از يك دوره افت شديد- در اسفند پارسال با رشد 24 درصدي مواجه شده و به اين ترتيب معدل سرمايه‌گذاري‌هاي ساختماني در تهران را ارتقا داده است.
+ وجدان بيدار ملت 
آيت‌الله مصباح: برخي مسوولان به ولايت فقيه معتقد نيستند
+ وجدان بيدار ملت 
ياسوج
ابتکار جالب براي گرفتن حق--- قبل توجه آزرونيها
+ وجدان بيدار ملت 
از در خواست غرامت تا پيام تبريک رئيس جمهور؛
فرجام غرامت جنگ جهاني دوم چه شد
آمريکا شوروي و انگليس، از خاک ايران و امکانات ايران استفاده کردند. خسارات وارده از جنگ جهاني دوم را مطالبه مي کنيم

به فاصله کمتر از شش ماه از طرح موضوع « دريافت غرامت خسارات جنگ جهاني دوم» از متفقين توسط رئيس جمهور کشورمان، محمود احمدي نژاد با ارسال پيامي به رئيس جمهور روسيه، سالروز پيروزي اين کشور در جنگ جهاني دوم را تبريک گفته است.

به گزارش سرويس سياسي « فردا» و به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، رئيس جمهور شب گذشته (سه شنبه شب) در پيامي به "دميتري آناتولويچ مدودف" رييس‌جمهوري فدراسيون روسيه، فرا رسيدن سالروز پيروزي روسيه در جنگ جهاني دوم را به وي، دولت و ملت دوست روسيه تبريک گفته است.
+ وجدان بيدار ملت 
آقاي مشايي کيهان تبرئه شد، مسلماني شما چه شد؟!
شکايت رئيس دفتر رئيس جمهور مربوط به انتشار اخباري در روزنامه کيهان و ادعاي ديدار رحيم مشايي با هوشنگ امير احمدي بوده است. رحيم مشايي در بهمن ماه سال گذشته و در جمع اعضاي جامعه وعاظ تهران در خصوص هوشنگ اميراحمدي گفته بود:« خدا شاهد است كه اين دروغ است من به همين جهت عليه روزنامه كيهان شكايت كرده‌ام و حتما اين روزنامه محكوم خواهد شد. اگر اين روزنامه محكوم نشود من مسلمان نيستم. چون دروغ بسيار بزرگي را نوشته است.
+ وجدان بيدار ملت 
در پي انتشار خبر سفر محمود احمدي نژاد به شهر ياسوج و حضور و سخنراني در دانشگاهِ آن شهر، فضاي دانشگاه کاملا ملتهب، امنيتي و پليسي گزارش شده است.
 <      1   2   3   4      >