آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4      
 
+ ودئو 
دولت در آخرين گزارش ارسالي خود به مجمع عمومي سازمان ملل در زمينه اچ اي وي ايدز به آمار و ارقام نگران کننده اي تصريح کرده است که انتشار آن صرفا از باب هشدار به مسئولين فرهنگي و سياسي کشور مي تواند اهميت ويژه اي داشته باشد.
به گزارش سرويس جامعه جهان در اين گزارش که توسط دبيرخانه کارگروه کشوري پيشگيري از عفونت اچ اي وي و ايدز تهيه شده به تصريح آمده است:مطابق آخرين بررسي ها 15.9 درصد مردان مجرد و 4.5 درصد زنان مجرد پيش از 19 سالگي آميزش جنسي نامشروع داشته اند.

همچنين در يک مطالعه ديگر از اين گزارش آمده است که 1.4 درصد از دختران دانشجوي 20 تا 24 ساله در يکي از دانشگاههاي کشور قبل از 15 سالگي ارتباط جنسي داشته اند.اين درصد در گروه زير 18 سال به 6.9 درصد مي رسد.

در اين گزارش تاکيد شده است اگر چه نمي توان اين آمار را به کل کشور تعميم داد اما نتايج آن نگران کننده است.

در بخش ديگري از گزارش دولت به سازمان ملل آمده است که 15.1 درصد از پسران زير 15 سال رابطه نامشروع داشته اند که اين رقم براي زير 18 سال ها به 27.5 درصد مي رسد.

نتايج بخش ديگري از اين مطالعه تاسف برانگيز تصريح مي کند که از بين کساني که ارتباط جنسي در يک سال داشته اند،21.1 درصد با بيش از يک شريک جنسي رابطه برقرار کرده اند.
+ ودئو 
اکبر هاشمي رفسنجاني رييس مجلس خبرگان رهبري و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرده است که حکومت‌هاي دنياي امروز به دنبال اقناع افکار عمومي هستند و دوران سرکوب و تحميل پايان يافته است.
+ ودئو 
به گزارش سرويس سياسي جهان، حجة الاسلام ري شهري در اين کتاب نقل مي کند در ديداري که اواخر سال 86 با آيت الله بهجت داشتم ايشان فرمودند:

آقاي خميني را در خواب ديدم که جلوي من نشسته ،ولي ضعيف و رنجور .ناگهان سکته کرد و از دنيا رفت.اين بدان معنا است که نهضت ايشان تاکنون بوده،ولي دچار مشکل مي شود.براي پيشگيري از آسيب ديدن نهضت به آقاي خامنه اي پيغام دادم که من براي پيشگيري از آسيب ها اقداماتي انجام داده ام ؛ليکن خود ايشان هم بايد کارهايي را انجام دهد .نمي دانم انجام داد يا نه .بعد ايشان آقاي حجازي را فرستاد و توضيح خواست.

در ادامه آيت الله بهجت خطاب به آقاي ري شهري مي فرمايند:شما هم کاري بکنيد. آقاي ري شهري مي گويد: غير از دعا و ذکر چه مي توان کرد؟ که ايشان مي فرمايند:قرباني و صدقه موثر است.

همچنين در بخش ديگري از اين کتاب در خصوص خرسندي امام خميني در آستانه رحلتشان آمده است:آيت الله بهجت در خصوص رحلت حضرت امام مي فرمايند:

هنگامي که امام خميني بيمارستان بود در حالي که خواب نبودم، ديدم ايشان، زيبا، خوشرو و با لبخند، از جلوي من گذشت. چهره اش از عکس او زيبا تر بود. بعد از چند روز که خبر وفات ايشان منتشر شد، متوجه شدم که ايشان آمده از من خداحافظي کند. خوش حال بود براي اينکه کارش تا آخر درست بوده و از آنچه انجام داده، پشيمان نيست، بلکه کارش ناجح بوده است.
+ ودئو 
خانواده هاي زندانيان سياسي اعدام شده كه از شهرستانهاي كردستان در مقابل زندان اوين تجمع كرده بودند و براي تحويل گيري اجساد عزيزان خود پافشاري ميكردند,درمقابل زندان اوين دستگير و با دست بند به داخل اوين منتقل گشتند.
+ ودئو 
حضرت آيت الله شيخ «خليل مبشر کاشاني» از مراجع عظام تقليد در پايان درس خارج فقه خود که در حسينيه مرحوم حضرت آيت الله «مرعشي نجفي» و با حضور جمع زيادي از فضلاء و روحانيان برگزار شد، به تحليل شايعه اخير زلزله در تهران پرداخت و ضمن رد وقوع زلزله در تهران افزود: اگر آن شايعه صحت و مستند صحيحي داشته باشد، به برکت حضرت زهرا (س) اين احتمال برطرف خواهد شد. ما يقين داريم که با دعاي حضرت صديقه طاهره (س)، امنيت تهران برقرار است.

گفتني است نظر فوق از آنجا حائزاهميت است که اين مرجع تقليد، از اساتيد برجسته اخلاق و عرفان اسلامي نيز به شمارمي‌رود و از محضر پرفيض عرفاي نامداري چون حضرات آيات عظام «بهاءالديني»، سيد «عبدالکريم کشميري»، شيخ «جعفر مجتهدي» و «آقافخرتهراني» کسب فيض نموده است.

حضرت آيت الله «مبشر کاشاني» درپايان با اشاره به عنايات حضرت زهرا (س) به مردم ولايي تهران خاطرنشان کرد: زلزله در تهران از نگاه روايات محتمل است اما زمان آن معلوم نيست. درزمان‌هاي گذشته نيز بعضي بزرگان در عالم رويا و مکاشفه خبردارشده‌اند که در تهران زلزله خواهد شد و در مکاشفه ديگري ديدند که حضرت زهرا (س) دست‌هاي مبارک خود را به طرف آسمان بالا برده و دعا مي‌فرمايند که خدايا عذاب را ازمردم تهران بردار، زيرا اين مردم براي حسين من عزاداري مي‌کنند.

اين روحاني برجسته در ادامه افزود: الان که در أيام فاطميه به سر مي‌بريم، مردم عزاداري خود را عظيم تر از سابق انجام دهند، ان شاءالله اين احتمال برطرف خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد امنيت تهران با دعاي حضرت صديقه طاهره برقرار است و جاي هيچگونه نگراني نيست.
+ كمكم 
دکتر حسين قاسمي در خصوص ادعاي کاهش ضريب جيني در سال 87 و رسيدن فاصله طبقاتي به کمترين ميزان خود طي سي سال گذشته، به خبرنگار فرارو گفت: «ضريب جيني از شاخص‌هاي آماري است که علاوه بر قابليت محاسبه عددي؛ قابل مشاهده ظاهري در جامعه نيز است.»

وي ادامه داد: «آن‌چه که مشاهده مي‌شود، افزايش چشم‌گير خودروهاي بسيار گران‌قيمت در مقايسه با ساليان گذشته است، اين خود بيان‌گر افزايش فاصله طبقاتي است که طبقاتي از مردم توانايي خريد اين خودروها را دارند. زيرا با نگاه به واقعيت جاري، مي‌توان فهميد که فاصله بين طبقات تا چه ميزان افزايش يافته است. مثلاً عامه مردم مي‌توانند خودرويي را سوار شوند که بين 10 تا 20 ميليون است، در حالي که خودروهاي 150 ميليوني به راحتي در سطح شهر قابل رويت است. همين يک قلم کالا نشان‌دهنده فاصله بين طبقات جامعه است.»
+ تنمت 
هديه گرانبهاي ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودي به سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق کشورمان مفقود شد. به گزارش خبرنگار جرس از تهران کليه روساي جمهور سابق هداياي سران ديگر کشورها را به خود، به موزه ها سپرده اند، از جمله هاشمي رفسنجاني هداياي دوران رياست جمهوري خود را به بنياد رفسنجان و خاتمي به موزه اي در کتابخانه ملي تقديم کرده بودند. جديدترين اقدام دولت محمود احمدي نژاد تحويل گرفتن اداره موزه هاي ياد شده در ماه جاري بوده است. در ضمن انتقال مديريت مجموعه هداياي دوران رياست جمهوري خاتمي به روساي دفتر احمدي نژاد، گران ترين هديه اين مجموعه بعد از تحويل، ناپديد شد. اين هديه منحصر بفرد توسط ملک عبدالله پادشاه ثروتمند عربستان به رئيس جمهور سابق کشورمان تقديم شده بود. در ميان رؤساي جمهوري گذشته خاتمي بيش از همه هديه دريافت کرده بود که بخشي از خزانه ملي محسوب مي شود. اخيرا دولت محمود احمدي نژاد در گزارش رسمي بازرسي کل کشور فاسدترين دولت تاريخ ايران شناخته شده است
+ تنمت 
سال گذشته سازماني بين المللي و مستقلي تحت عنوان «شفافيت بين‌المللي»، ايران را از لحاظ "پاکدامني اقتصادي"، در رتبه ?? جهان قرار داد که نسبت به چند سال قبل تر، ?? رتبه پس‌رفت در کارنام? ايران پيرامون شفافيت اقتصادي درج گرديده است. اين درحاليست که گروهي از نمايندگان مجلس و همچنين رسانه هاي مستقل، محمدرضا رحيمي، معاون اول و سخنگوي رئيس دولت را- با توجه به اسناد و شواهد- مصداق سخنان اخير رئيس دستگاه قضايي بعنوان متهم اصلي پروند? فساد اقتصادي در زير مجموعه هاي دولت معرفي کردند. صادق لاريجاني در جمع برخي مقامات قضايي، از کشف و شناسائي باند بزرگ مفاسد اقتصادي در يکي از زير مجموعه هاي متعلق به دولت خبر داده و اعلام کرده بود که "افراد اين باند توانسته‌ بودند با جعل اسناد دولتي و قضايي، ميلياردها تومان به حقوق مردم و بيت‌المال خسارت وارد کنند..." کمي پيش از آن، سايت جهان نيوز (متعلق به علي زاکاني و برخي محافل امنيتي)، با بيان اين نکته که "رد پاي يک مسئول در باند فساد يک شرکت دولتي ديده مي شود"، رحيمي را مورد اشاره قرار داده و خاطرنشان ساخت "يک چهره جنجالي و مسئول که داراي اتهامات متعدد فساد مالي و سياسي بوده و در حال حاضر نيز داراي مسئوليت است، متهم به همکاري و شراکت با يک باند فساد مالي در بيمه ايران در کرج است....فعاليت آنها به اين نحو بوده است که پرونده هاي مختومه را مجددا به جريان مي انداختند تا دوباره براي آنها حکم صادر شود و پول آنرا خودشان برداشت مي کردند و با همين شگرد ميلياردها تومان اختلاس کردند... از سوي ديگر، احمدي قاسمي سرپرست دادسراي امور اقتصادي، سال گذشته از "صدور کيفرخواست براي ??? نفر" خبر داده و اعلام کرده بود: "بيشترين پرونده هاي مفاسد اقتصادي، به دستگاه ها و مديران ‏دولتي مربوط مي شود که جمع کل اموال اين افراد بالغ ‏بر ???? ميليارد تومان مي باشد." گفتني ست که طي سالهاي پيش از اين نيز مواردي چون ??? ميليارد تومان هزينه بدون سند در سالهاي ???? تا ???? (زمان شهرداري احمدي نژاد)، فساد در موسساتي چون «بهزيست بنياد» و «بهزيست پتروليوم» (دخيل در قاچاق محصولات پتروشيمي و از حاميان انتخاباتي احمدي نژاد)، برداشت ??? ميليون دلار از حساب ذخيره ارزي بدون مجوز مجلس، ???? تخلف مالي مقامات دولت نهم (با استناد به اظهارات رئيس ديوان محاسبات)، عدم واريز هزار ميليارد تومان (يک بيليون دلار) از مازاد درآمدهاي نفتي کشور به خزانه عمومي، سرنوشت نامشخص ?? ميليارد تومان در جريان برداشت جداگان? دولت از حساب ذخيره ارزي کشور و دهها مورد ديگر، در کارنامه احمدي نژاد و يارانش ثبت شده است.
+ تنمت 
جــرس: رئيس سازمان بازرسي کل کشور، دومين دولت محمود احمدي نژاد را با نرخ ?? درصد، فاسد ترين دولت تاريخ جمهوري اسلامي اعلام کرد. بنا به گزارش منابع خبري و آگاهِ جرس، مصطفي پورمحمدي طي گزارش ويژه اي که هفته گذشته به رهبر جمهوري اسلامي ارائه کرد، نرخ رسمي فساد دولت جديد احمدي نژاد را با ?? درصد، بي سابقه ترين ميزان در بين دولت هاي گذشته ذکر کرد.
+ تنمت 
دکتر صادق زيباکلام در خصوص تغير و تحولات صورت گرفته در پرونده هسته‌اي ايران در گفتگو با فرارو اظهار داشت: «آدم وسوسه مي‌شود که بگويد اقدامات ايران به منظور خريدن زمان و دفع‌الوقت براي پيگيري برنامه‌هايش است؛ اما بعيد مي‌دانم که چنين چيزي باشد.»

وي ادامه داد: «اين که ايران حاضر شده تبادل سوخت را با شرايطي که گذاشته، بپذيرد و حاضر شده تا ترکيه و برزيل به عنوان حکم بين ما و 5+1 قرار بگيرد، از نظر من نشان‌گر اين است که آقاي احمدي‌نژاد متوجه شدند هزينه‌اي که جمهوري اسلامي براي غني‌سازي مي‌پردازد، بسيار بيشتر از فايده‌اي است که از غني‌سازي مي‌برد.»

استاد دانشگاه تهران افزود: «اگرچه ايران در شعار، ظرف 4 سال گذشته بر روي مسئله انرژي هسته‌اي مانور بسياري داده و اين گونه تبليغ شده که غني‌سازي مساوي با پيشرفت در همه زمينه‌هاي فني، صنعتي و پزشکي است، اما گمان مي‌کنم آقاي احمدي‌نژاد دارند به اين مسئله مي‌رسند که آيا بهاي وحشتناکي که ايران از لحاظ منافع ملي مي‌پردازد، اين ارزش و صرفه را دارد؟»

اين تحليل‌گر مسائل سياسي با تشريح وجود دو رويکرد در قبال مسئله هسته‌اي در ايران گفت: «آقاي احمدي‌نژاد سمبل تفکري است که در 5 سال گذشته قائل بوده که برنامه غني‌سازي تحت هر شرايطي پيش ببرد. طرز فکري که در مقابل، در زمان اصلاحات حاکم بود و تيم مذاکره‌کننده آن را پيش مي‌برد آن بود که برنامه هسته‌اي را بايد به گونه‌اي جلو ببريم که دنيا در برابر ما موضع نگيرد و حداقل هزينه از منافع ملي در راستاي پيشبرد غني‌سازي صورت گيرد.»

وي ادامه داد: «آقاي احمدي‌نژاد و اصولگراياني که از نيمه دوم سال 84 به قدرت رسيدند، عکس اين رويکرد را پيش گرفتند و معتقد بودند که برنامه غني‌سازي را بايد با تمام قوا پيش ببريم و اين مسئله هر قدر که به لحاظ اقتصادي و ... هزينه داشته باشد، بايد اين هزينه را بپردازيم.»

زيباکلام سپس گفت: «احساس من اين است که نگاه اصول‌گرايان در حال تغيير است و آنان متوجه اين قضيه شدند که هزينه بالا براي پيشبرد غني‌سازي کار صحيحي نيست. اينک براي آن‌ها اين مسئله طرح شده است که غني‌سازي به چه بهايي؟ آيا هزينه هنگفتي که به لحاظ اقتصادي و اجتماعي و از لحاظ تحريم‌ها مي‌پردازيم، ارزشش را دارد؟»

وي با ذکر اين نکته ادامه داد: «اصول‌گرايان در حال نزديک شدن به رويکرد اصلاح‌طلبان هستند که غني‌سازي با چه هزينه‌اي صورت مي‌گيرد؟»

صادق زيباکلام در خصوص تبعات داخلي تغيير رويکرد سياست خارجي اصول‌گرايان اظهار داشت: «اساساً مسئله بسياري از مردم، غني‌سازي و انرژي هسته‌اي نيست. براي بسياري مسائل اقتصادي، مسئله فساد، معضلات سياسي پس از انتخابات، مسائل بسيار مهم‌تري است. مي‌ماند طرفداران اصولگرايان که هر تصميمي که اتخاذ شود براي آن‌ها قابل قبول خواهد بود.»

وي در توضيح نظر خويش اظهار داشت: «يک سال پيش وقتي مسئله تبديل سوخت مطرح شد، آقاي احمدي‌نژاد و هم‌فکرانشان مخالفت کردند، آقاي لاريجاني حرف از کلاه‌برداري غربي‌ها زدند و نهايتاً هم آقاي احمدي‌نژاد گفتند ما فقط حاضر به خريد اورانيوم 20درصدي هستيم. اگر يادمان مانده باشد، آقاي احمدي‌نژاد به دکتر صالحي دستور غني‌سازي 20درصدي را دادند. طرفداران اصول‌گرايان اين سياست را تاييد کردند.»

وي افزود: «امروز که آقاي متکي مي‌گويد حاضر به مبادله سوخت هستيم، بازهم طرفداران آقاي احمدي‌نژاد موضع او را تاييد خواهند کرد.» وي ادامه داد: «اصلاح‌طلبان هم نبايد آقاي احمدي‌نژاد را در تنگناي مواضع قبليش قرار دهند. به نظر من اصلاح‌طلبان بايد سکوت کنند و اجازه انجام چيزي را بدهند که به خير و صلاح منافع ملي است. ما نبايد فرصت‌طلبي سياسي کنيم و از اين مسئله بهره‌برداري نماييم. چرا که هر گونه توافقي با 5+1 مفيد خواهد بود.»

استاد دانشگاه تهران در خصوص تاثير سياست‌مداران مجمع تشخيص مصلحت و فشارهاي آنان در تغيير سياست پديدآمده گفت: «مثلث رضايي-روحاني-هاشمي به هيچ‌وجه قدرتي ندارد که احمدي‌نژاد را به تغيير مواضعش وادار نمايد. من مطلقاً اين سه نفر را در اين مسئله دخيل نمي‌دانم و اگر فرض تغيير در سياست‌ها را بپذيريم، اين تغيير زاييده تفکر آقاي احمدي‌نژاد است.»

صادق زيباکلام درباره حضور رئيس دولت در آمريکا و ضيافت شام وزير امور خارجه که با حضور ديپلمات‌هاي آمريکايي برگزار شد، بيان داشت: «مسئله اصلي در آن‌جا همان مسئله هسته‌اي بوده است. آمريکا و 5+1 ترجيح مي‌دهند وارد مسئله تحريم‌ها نشوند. چون هم پيچيده و دشوار است و هم رسيدن به اجماع در ميان خودشان مشکل است.»

وي ادامه داد: «طبيعي است که آمريکايي‌ها و ساير اعضا ترجيح مي‌دهند بدون استفاده از اهرم تحريم‌ها به نتيجه‌اي در خصوص ايران برسند. لبيک ديپلمات‌هاي آمريکايي به ضيافت شام آقاي متکي بسيار طبيعي است؛ چرا که آن‌ها معتقد نيستند که ما حتماً بايد در رويارويي و تنش با ايرانيان حرکت کنيم. آمريکايي‌ها اگر علايمي در تغيير مواضع ايران ببينند، از آن‌ استقبال خواهند کرد.»
+ تنمت 

صادق زيباکلام: احمدي‌نژاد به همان نتيجه اصلاح‌طلبان رسيده است که غني‌سازي با چه هزينه‌اي؟

پارلمان‌نيوز: صادق زيبا کلام معتقد است محمود احمدي‌نژاد به همان نتيجه اصلاح‌طلبان رسيده است که غني‌سازي با چه هزينه‌اي؟ در مقابل اعتقاد دارد اصلاح‌طلبان هم نبايد وي را در تنگناي سياسي قرار دهند و به خاطر منافع ملي بايد در قبال اين تغيير سياست سکوت کنند.
 <      1   2   3   4