ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4      >
 
+ وجدان بيدار ملت 
به گزارش عصرايران ، موسي قرباني وقتي در برابر يكي ازخبرنگاران و سئوال وي پاسخي نيافت با فرياد بر سر او تهديد كرد كه وي رابه حراست معرفي خواهد كرد.

اين خبرنگار درحاشيه برگزاري جلسه علني روز چهارشنبه از اين نماينده پرسيد رسيدگي به پرونده كهريزك به كجا رسيده است كه او درپاسخ به وي گفت اين موضوع ديگر تمام شده است.

خبرنگار مجددا پرسيد با توجه به جنايات انجام گرفته دركهريزك قوه قضائيه چراپيگيري نمي كند؟ اين سئوال خبرنگار موجب برآشفتن نماينده مجلس شد و وي با فرياد خطاب به وي گفت: خفه شو ! چه كسي گفته در كهريزك جنايت شده است؟
تو غلط كردي ... .

اين در حالي است كه بعد از افشاي ماجراي كهريزك رهبر معظم انقلاب به صراحت بر وقوع جنايت در اين بازداشتگاه تاكيد داشتند و دستورات ايشان باعث تعطيلي اين بازداشتگاه شد و همچنين پيگيري هاي رهبر معظم انقلاب و رئيس قوه قضاييه باعث به جريان افتادن پرونده متهمان کهريزک گرديد که البته تا کنون راي نهايي اعلام نشده است.

قرباني ، نماينده قائنات ، پس ازدور شدن خبرنگار از وي نام او را ازساير خبرنگاران جويا شد و با صداي بلند گفت اسمت رابه حراست مي دهم تا گوشت راگرفته و ازمجلس بيرون كنند!
+ تن 
به گزارش شبکه تلويزيوني فرانس 24 ،در ثروتمندترين روستاي چين ، يک آسمانخراش قد علم کرده است. حال اين گونه مشهور شده است که اهالي اين روستا ديگر از زمين نه برنج يا گندم ، بلکه آسمان خراش مي رويانند.

اين آسمانخراش با 328 متر قرار است پانزدهمين آسمانخراش بلند جهان لقب بگيرد.

در بالاترين نقطه آن نيز رستوراني گردان ساخته خواهد شد که از اين لحاظ در جهان رقيبي نخواهد داشت.

جائومينگ و همسرش همراه 200 نفر ديگر از ساکنان روستا هر کدام معادل يک ميليون يورو در ساخت اين آسمانخراش سرمايه گذاري کرده اند.

اين روستا در 30 سال به لطف ده ها شرکت تاسيس شده در آن به ثروتمندترين روستاي چين تبديل شده است.

اين روستا 1500 سکنه بومي دارد که هر کدام از آنها خانه و خودروي شخصي دارند.

قانون اين روستا اين است که هر کس بخواهد از روستا برود بايد همه مال و اموالش را بگذارد و بگذرد و اين را سازندگان آسمانخرانش مذکور نيز مي دانند و به همين علت به هيچ وجه هدفشان ترک روستا نيست
+ تن 
دولت گوگيجه گرفته
1- خبرگزاري جمهوري اسلامي ؛ يکشنبه 19/2/89 ساعت 18
هيئت دولت با توجه به اجلاس گروه 15 در تهران و همچنين فرارسيدن ايام فاطميه، روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده 25 و 26 ارديبهشت ماه را براي همه مراکز آموزشي و ادارات و سازمان هاي دولتي تعطيل اعلام کرد.

2- سامانه اطلاع رساني دولت؛ دوشنبه 20/2/89 ساعت 13
جهت اطلاع مديران دولتي؛ خبر منتشره درباره تعطيلي ادارات دولتي در شنبه و يکشنبه هفته آينده صحيح نيست و تنها مدارس تهران تعطيل خواهد بود

3- اخبار نيمروزي ، دوشنبه20/2/89 ساعت 14
هيئت دولت با توجه به برگزاري اجلاس گروه 15 درتهران روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده 25 و 26 ارديبهشت ماه را براي همه مراکز آموزشي و ادارات و سازمان هاي دولتي تعطيل اعلام کرد.

4- خبرگزاري جمهوري اسلامي 20/2/83 ساعت 16
استاندار تهران اعلام کرد:روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده 25 و 26 ارديبهشت تنها مدارس مقاطع مختلف و دانشگاه هاي شهر تهران تعطيل هستند و اين تعطيلي شامل مراکز و ادارات دولتي تهران نيست.

5- خبرگزاري جمهوري اسلامي 20/2/89 ساعت 16:30
رييس دفتر معاون اول رييس جمهوري اعلام کرد که ادارات دولتي تهران در روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده(25 و 26 ارديبهشت) تعطيل نيستند. ستاد برگزاري اين اجلاس به منظور رفاه حال شهروندان تهراني در حال هماهنگي با وزارت آموزش و پرورش براي تعطيلي مدارس شهر تهران است که در صورت نهايي شدن اين امر! توسط وزارت آموزش و پرورش رسماً اعلام خواهد شد.

6- خبرگزاري مهر و فارس 21/2/89 ساعت 13
با وجود اعلام تعطيلات شنبه و يکشنبه 25 و 26 ارديبهشت ماه براي مدارس و دانشگاههاي شهر تهران، سه دانشگاه تهران، صنعتي شريف و هنر اعلام کردند فعاليت آموزشي آنها ادامه دارد.

7- سايت استانداري تهران 21/2/89 ساعت 15
استانداري تهران مجددا امروز سه شنبه 21 ارديبهشت ماه متن مصوبه دولت مبني بر تعطيلي مراکز آموزشي را منتشر کرده است.
بر اساس اين مصوبه تعطيلي ايام شنبه و يکشنبه 25 و 26 ارديبهشت ماه شامل مدارس و دانشگاههاي شهر تهران و منطقه شميرانات مي شود.

8- خبرگزاري مهر21/2/89 ساعت 17
استانداري تهران که ساعاتي پيش متن مصوبه دولت مبني بر تعطيلي دانشگاهها و مدارس را بر روي سايت خود قرار داده بود دقايقي پيش اين مصوبه و خبر را از روي سايت خود حذف کرد تا ابهامات همچنان ادامه داشته باشد.

9- خبرگزاري جمهوري اسلامي 21/2/89 ساعت 15:30
استاندار تهران: سازمان ها و مراکز دولتي استان روز شنبه و يکشنبه آينده تعطيل نيست
تهران-استاندار تهران اعلام کرد:روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده 25 و 26 ارديبهشت هيچ سازمان، نهاد و دستگاه اجرايي دولتي اين استان تعطيل نيست و فقط مدارس مقاطع مختلف شهر تهران تعطيل است.

10- خبرگزاري جمهوري اسلامي 21/2/89 ساعت 22
استانداري تهران در اطلاعيه اي اعلام کرد که روزهاي 25 و 26 ارديبهشت ادارات و سازمانهاي دولتي در شهر تهران تعطيل نيست ودر خصوص چگونگي تعطيلي مراکز آموزشي مراتب از طريق وزارتخانه يا دستگاه هاي مسئول اعلام خواهد شد.

11- خبرگزاري جمهوري اسلامي 21/2/89 ساعت 23:38
" کامران دانشجو " وزير علوم، تحقيقات و فناوري سه شنبه شب در گفت‌وگويي خبري اعلام کرد که دانشگاه هاي تهران شنبه و يکشنبه 25 و 26 ارديبهشت ماه تعطيل است.
آيا اين داستان خسته کننده همچنين امروز نيز ادامه خواهد داشت...

+ تن 
يوسفيان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در افشاگري بي سابقه اي مي گويد: الان يک چهارم نقدينگي کشور فقط دست چند نفر است وبرخي بانک ها راحت تخلف کرده اند و براي اينکه وام 2 ميلياردي بدهند يک ملک 200 ميليوني را 2 ميلياردي کارشناسي کرده اند و تخلفات گسترده اي کرده اند. بانک ها فقط مي خواهند صفرشان را بالا ببرند. خدمت برايشان مهم نيست. خيلي از معوقات صوري است و وقتي اوضاع خوب نيست و فشار وارد مي شود به طلبکارها زنگ مي زنند که چند قسط بدهيد تا از ليست معوقه ها خارج شويد.
+ تتمن 
در حالي که وزارت اطلاعات در سال هاي اخير مبارزه با رشد قارچ گونه شرکت هاي هرمي را در دستور کار خود قرار داده است، وزارت بازرگاني با حمايت ضمني رئيس دفتر رئيس جمهور، به يک شرکت هرمي مجوز فعاليت داد.

به گزارش خبرنگار سرويس اقتصادي جهان، آئين نامه ساماندهي شركت‌هاي بازاريابي شبكه‌اي در حالي روز 18 آذر ماه 1388 در 11ماده و 9 تبصره به تصويب مفتح - معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت بازرگاني - رسيده است كه بنابر اسناد و مدارك موجود، طرح موسوم به «اولين و تنها طرح تاييد شده هرمي در ايران» ماهها پيش از آن در 11 مرداد 1388 توسط برخي دستگاه هاي اجرايي مورد بررسي و تائيد ضمني قرار گرفته بود.

بر اين اساس قرار است اين افراد که مجوزهاي لازم را نيز اخذ کرده و تاکنون نتوانسته اند مجوزي را از وزارت اطلاعات کسب کنند، طرح هاي هرمي خود را تحت عنوان «فروشگاه زنجيره‌اي هرمي» و «تنها طرح تاييد شده هرمي در ايران» عملياتي کنند.
+ تتمن 
+ تتمن 

حذف شهرداري‌هاي مناطق تهران؟

تجربه شوراها در هيچ کجاي جهان شکست نخورده است. چرا با وجود اين که همه مي‌دانند براي مديريت کارآمد مناطق محلي، بايد اختيارات شوراهاي محلي را افزون کرد، دولت طرح‌‌هايي را براي ايجاد نهادهاي خلق‌الساعه‌اي مي‌دهد که در هيچ کجاي جهان آزموده نشده است؟

+ مهندسي اجتماعات 

در روز سفر احمدي نژاد به كاشان تمام مقاطع تحصيلي در اين شهر تعطيل،و دانش اموزان ان را براي ايجاد اجتماعي براي استقبال به محل نمايش بردند،بخش داري ها و دهياري ها نيز با اتوبوس و ميني بوس مردم اطراف را جمع نموده از اينجمله دهياري آزران بود كه از يك روز قبل با اعلام هاي مكرر و فراهم نمودن سرويس اياب و ذهاب مردم را به اين نمايش دعوت كردند.اس ام اس هاي تبليغي هم پشت سر هم از سازمان هاي مختلف روي گوشي هاي شهرواندان كاشاني نقش مي بست

+ ودئو 
کاشونيا بزايد

راه حل احمدي نژاد براي استان شدن کاشان


+ ودئو 
فرارو- تعدادي از دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي همزمان با حضور رئيس جمهور در اين دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش فرارو، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز براي تقدير از دانشجويان و اساتيد نمونه به تالار ابوريحان دانشگاه شهيد بهشتي دعوت شده بود.

از ساعتي پيش از آغاز اين مراسم عده‌اي از دانشجويان به صورت خود جوش در نزديکي سالن برگزاري مراسم تجمع کرده بودند و شعارهايي اعتراضي بيان مي‌کردند.

برخي از منابع همچنين از درگيري ميان دانشجويان خبر داده‌اند.
 <      1   2   3   4      >