چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ دشمن خرافات 

rivand عزيز : چه خوب است که همه به انسانيت و تعقل احترام بگذاريم، و اينقدر خودمان رو و بقيه‌ي انسانهارو فريب نديم.

اگر بايد به هر عقيده ايي احترام گذاشت پس عقايد(ک..پرستان و بهائيان،بت پرستان،وهابيان،شيطان پرستان و...)وهزاران عقايد خرافي ديگر رو هم بايد احترام گذاشت ،و شما و دين شما اولين کسي هستيد که به غير از اونچه که خود قبول داريد ميتازيد وتکفير ميکنيد.

لطفاً کمي .. فقط کمي ..فکر.....

+ دشمن خرافات 

rivand عزيز

هر کاري از دستت برمياد بکني، خودت رو پاره پاره بکني نمياد.چون همچون کسي هنوز به دنيا نيومده (بهتر نيست کمي فکرکني؟)

پاسخ

چه خوبه همه به عقايد همديگه احترام بذارند.....
+ swaa 
درعصر ارتباطات آدرس خانواده يک دانشجوي روستايي و ...
اسامي افراد با نام مستعار مي باشد. آدرس : خراسان شمالي - شيروان - خيابان شهيد همراهان (کوچه خانلق) کافه محمد علي، محمد علي زحمت بکشد و نامه را دهد به حسينعلي و حيسنعلي زحمت کشيده نامه را به راننده ميني بوس خيرآباد دهد و راننده ميني بوس زحمت کشيده نامه را دهد به جاجي براتعلي و جاجي براتعلي زحمت کشيده نامه را دهد به پدرم قربان محمد و اگر پدرم در روستا نبود، جاجي براتعلي زحمت کشيده نامه را دهد به کربلايي حسين و کربلايي حسين اگر کسي به مراوه تپه رفت نامه را براي پدرم بفرستد.
+ swaa 
واقعا تحقير آميزه در تصاوير زير که خبرگزاري مهر آن را منتشر کرده است ازدحام جمعيت در کنار يکي ماشين هاي توزيع گوشت منجمد را مشاهده مي کنيد. در همين تصاوير مردم پس از پايان فروش همچنان به خريد از اين توزيع کننده اصرار دارند.
+ swaa 

پس از افشاگري اطرافيان احمدي نژاد درباره پرونده زمين خواري برادران لاريجاني، که منجر به حذف نام محمد رضا رحيمي و اسفنديار رحيم مشايي از فهرست متهمان دو پرونده فساد خانه فاطمي و اختلاس سه هزار ميليارد توماني شد، روز گذشته پرونده جديدي در ارتباط با محمود احمدي نژاد کليد خورد که اينبار رسانه هاي راستگرا، متهم اصلي اش را شخص رئيس دولت معرفي کرده اند.

خبر اين پرونده جديد را نخستين بار غلامحسين محسني اژه اي در کنفرانس خبري سخگوي قوه قضاييه اعلام کرد و از بازداشت فردي به نام "م.ز" خبر داد.
محسني اژه اي گفته بود: "آقاي "م.ز" به دليل مسائل مالي بازداشت شده و کاملا در اختيار ماست و اينكه در جلسه گذشته اتهامات اين فرد گفته نشد به اين علت بود كه محذور قانوني وجود داشت. اگر از نظر قانوني محذور نداشتيم من هم خيلي بي‌ميل نبودم بعضي موارد را بگويم ولي واقعا از نظر قانوني نمي‌شود بعضي موارد را گفت.اين فرد در حال حاضر دارد اموال خود را از طريق خانواده‌اش مي‌فروشد تا بدهي‌هايش را پرداخت كند".
بلافاصله پس از سخنان محسني اژه اي، رسانه هاي مخالف احمدي نژاد، با دادن سرنخ هايي از جمله ناميدن وي به عنوان "مه آفريد 2" و "شهرام جزايري تبريز"، نگاه ها را متوجه بازداشت محمد زنوزي مطلق مديرعامل ايران خودروي تبريز، شرکت فولاد آذربايجان، سهام دار بانک گردشگري و صاحب باشگاه تراکتورسازي تبريز کردند و نوشتند پرونده فساد مالي او 4 برابر پرونده اختلاس سه هزار ميلياردي است و محمود احمدي نژاد نيز در اين پرونده نقش دارد.
اين سايت ها همچنان از محمد زنوزي مطلق با هويت "م.ز" ياد کرده اما آدرس هايي براي شناسايي وي داده اند.
همزمان با خبر بازداشت وي، خبرگزاري مهر هم از "سکته" نايب رئيس کميسيون صنايع مجلس به دليل شنيدن خبر بازداشت زنوزي خبر داد.
مهر نوشته است: "برخي گزارشها از سکته رضا رحماني رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس و نماينده تبريز پس از دستگيري «م. ز» حکايت دارد."
روزنامه ملت هم خبر داده که پس از دستگيري "م. ز" موسوم به "مه آفريد 2"، يكي از نماينده‌هاي مجلس كه داراي روابط ويژه با نامبرده بوده بلافاصله پس از شنيدن خبر دستگيري وي سكته كرده است. پس از بازداشت زنوزي برخي از نزديکان محمود احمدي نژاد اقدام به رايزني براي آزادي وي کرده اند.زنوزي از جمله سهامداران اصلي بانک گردشگري بود اما در حال حاضر سهام خود دراين بانک را واگذار کرده است.
سايت "جهان نيوز" هم که اين روزها به اصلي ترين ارگان مخالفان احمدي نژاد در بين راستگرايان تبديل شده در گزارشي با عنوان "مه آفريد 2 کيست و چه در سر مي پروراند؟"، نوشته است: "در حالي كه م-ز، تريلياردر نزديك به جريان نفوذي در دولت اخيرا دريافت هرگونه رانت و تسهيلات خاص از دولت را تكذيب كرده است، يکي از سايت هاي خبري اسنادي منتشر کرده است که نشان از استفاده ويژه اين فرد از رانت دولتي دارد. مه آفريد 2 سرمايه گذار معروف تبريزي که در اقدامي غير قابل پيش بيني اقدام به فروش و واگذاري بسياري از دارايي هاي خود کرده است. فولاد گستر تبريز، بانک گردشگري، هواپيمايي آتا، کارخانه بنيان ديزل، فولاد بناب، فولاد سهند، ايران خودرو تبريز، درپاد، گروه صنعتي ياقوت صنعت و شرکت بازرگاني شاهين از جمله مجموعه هاي صنعتي و اقتصادي بودند که با نام م-ز گره خورده بودند. م-ز از چند سال قبل با ‎استفاده از مشاوره و رانت‎‎هاي يک مجري مشهور صدا و سيما که کمک شاياني به وي براي اخذ وام‎‎هاي کلان بانکي کرد، وارد بازار بورس، فولاد، خودرو و معدن کشور شد. بر اساس اين گزارش، در حال حاضر اين فرد جزو 10 کلان سرمايه‎دار کشور است که 24 و 30 درصد سهام دو بانک مطرح کشور را در اختيار دارد".

+ swaa 
جهان نيوز افزوده است: "مه آفريد 2 که ارتباطات عميق و گسترده‎اي با يک جريان منحرف سياسي دارد، در اندک زماني توانست مجوز تأسيس يک شرکت هواپيمايي را به‎دست آورد و سپس بدون داشتن مسئوليت مشخص دولتي به ديدار يکي از مقامات ارشد ترکيه فرستاده شد تا مجوز پرواز‎هاي خود به فرودگاه آتاتورک استانبول را که ارائه مجوز آن در انحصار دولت ترکيه است، دريافت کند. وي سپس ضمن برقراري پيوند عميق‎تر با نزديکان چهره جنجالي دولت و آقازاده يکي از چهره‎‎هاي مطرح اقتصادي، اقدام به ثبت و تأسيس شرکتي به شماره 390... کرد تا با سوء‎استفاده هرچه بيشتر از رانت‎‎هاي دولتي بتواند سرمايه‎گذاري‎‎هاي مشترک بيشتري را انجام دهد. مسأله ديگري که مه آفريد 2 را سر زبان‎‎ها انداخت، شايعه خريداري خودروي احمدي‎نژاد توسط وي بود. يک هفته نامه در فروردين امسال نوشته بود که خريدار خودروي محمود احمدي‎نژاد در حال حاضر 30 درصد سهام بانک گردشگري و 34 درصد بانک سامان و بخشي از سهام ايران خودروي تبريز و شرکت هواپيمايي «آتا» را در اختيار دارد. اين هفته نامه اضافه کرده بود: اين فرد در کارخانه‎‎هاي فولاد سهام دارد و قريب به 1200 ميليارد تومان به شبکه‎‎هاي بانکي کشور بدهکار است؛ گفته مي‎شود که وي جزو 10 سرمايه‎دار بر‎تر کشور است. مه آفريد 2 در حالي واحدهاي صنعتي خود را يکي پس از ديگري واگذار مي کند که دلايل اين اقدام وي در هاله اي از ابهام قرار دارد، برخي ها معتقدند بدهي هاي کلان بانکي وي را ملزم به واگذاري واحدهايش کرده است و برخي نيز از سرمايه گذاري کلان وي در ساير کشورها خبر مي دهند! تمام اين واگذاري ها در حالي در سکوت رسانه اي انجام مي شود که براي راه اندازي و تاسيس هر يک از آنها ميليون ها تومان هزينه افتتاح و تبليغات رسانه اي شده بود. اينک افکار عمومي منتظرند تا ببينند اين سرمايه گذاري تبريزي در آينده چه سرنوشتي خواهد داشت".

گفتني است، اشاره جهان نيوز به سايتي که "اسناد فساد مه آفريد 2 را فاش کرده"، مربوط به گزارشي است در سايت "شفاف" که طي آن سندي با امضاي احمدي نژاد به چشم مي خورد.

گفتني است، پرونده قبلي محمود احمدي نژاد و اطرافيانش به بهانه مبارزه با فساد اقتصادي، پس از افشاگري هايي درباره زمين خواري برادران لاريجاني مسکوت ماند. محسني اژه اي نيز روز دوشنبه، هيچ اشاره اي به اتهامات مشايي و رحيمي نکرد. پرونده اخير نيز به تازگي مطرح شده و معلوم نيست واکنش جناح احمدي نژاد به آن چگونه باشد.

+ regd 
- مرغ را هدفمند کنيد
يعني اين جوري نباشد که هر کس هر چقدر دلش خواست برود مرغ بخرد و بخورد و اي بسا با مرغ مردم مهماني هم بدهد.

براي اين منظور ، به هر ايراني ماهانه مقدار معيني مرغ ، در ازاي مدارک زير تحويل شود:

- گواهي پزشکي مبني بر نياز بدن به مرغ به گونه اي که اگر نخورد مي ميرد.
تبصره: اين گواهي بايد به تاييد پزشک معتمد استانداري ها در هر استان برسد.

- اصل و سه سري کپي سند ازدواج ( آدم مجرد مرغ مي خواهد چکار؟ اگر راست مي گويد اول برود ازدواج کند ، بعد ادعاي مرغش بشود.)

- مفاصا حساب از شهرداري ، راهنمايي رانندگي و اداره ماليات محل (آدم بد حق و حساب ، بيخود مي کند مرغ مي خورد.)

- گواهي عدم سوء پيشينه (آدم سابقه دار هم بيخود مي کند مرغ مي خورد.)

- واريز مبلغ مرغ به حساب وزارت بازرگاني و سپس ثبت نام در سامانه آنلاين " من مرغ مي خوام دات کام" جهت گرفتن نوبت و کد پيگيري.

- مراجعه به مرغ فروشي هاي معتبر در نوبت مقرر و اخذ مرغ در ازاي رسيد کتبي و استشهاد محلي.

2 - برخورد با دارندگان غيرمجاز مرغ

- هر کس مرغ بدون بارکد داشت ، قاچاقچي محسوب و اعدام شود.
- نام ستاد مبارزه با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، بشود : ستاد مبارزه با قاچاق کالا،ارز،مرغ و تخم مرغ
- هر کس در خانه مرغ دارد ، بياورد تحويل دهد و الا ناجا موظف شود ولو با عمليات راپلي هم که شده ، مرغ هاي قاچاق را کشف و در اختيار ستاد فوق الذکر قرار دهد.

3 - اقدامات بازدارنده
هر وقت احساس کرديد مرغ دارد گران مي شود ، فوراً اس ام اس ها را قطع و سرعت اينترنت را پايين بياوريد و وي پي ان را هم ببنديد.

4 - اقدامات تبليغي
به روزنامه ايران بگوييد فرت و فرت تيتر بزند: مرغ ارزان شد، مرغ اومد پايين ، مرغ مفت شد ، آتيش زدم به مالم ، بدو بيا ، مرغاي خوب دارم...!
+ مملي 

حيف اين تاجزاده که تو زندانه! بايد به حکومت تبريک گفت به خاطر زنداني کردن امثال تاجزاده! وقدرت داشتن امثال احمدينژاد و نقدي و...

بيخود نيست اوضاع مملکت اينقدر خوبه!!!!

+ 11 

اصلاح طلبان و سبزها در انتخابات به روشنگري ادامه دهند
شرايط فعلي مي تواند مقدمه بازگشت نظاميان به پادگان ها و شروع مجدد اصلاحات باشد

او همچنين درباره انتخابات پيش رو تاکيد کرد: “چنان چه اصلاح طلبان و سبزها در انتخابات پيش رو نيز هوشيارانه عمل کنند و به روشنگري خود ادامه دهند، اختلافات جناح هاي قدرت علني تر و بيشتر خواهد شد و بي کفايتي، فساد و انحصار طلبي رقباي خود را بيش از پيش افشا خواهند کرد. چشم انداز اوضاع اقتصادي کشور نيز تيره است و با هر نتيجه اي از مذاکرات هسته اي و باوجود درآمد افسانه اي ششصد ميليارد دلاري نفت در عصر حکومت يک دست، سهم مردم گراني، تورم و بي کاري بيشتر خواهد بود. اين شرايط مي تواند مقدمه بازگشت نظاميان به پادگان ها و تاکيد بر ضرورت شروع مجدد اصلاحات باشد. ان شاء الله.”

+ 11 

اصولگرايان هم خطر فردي- نظامي شدن مديريت کشور را فهميده اند
نظاميان به پادگان ها باز مي گردند

اين زنداني سياسي حامي جنبش سبز با اشاره به نقش نظاميان در سياست گفت: “تجربه ثابت کرده هرجا نظاميان در امور سياسي و انتخاباتي دخالت کرده اند، استقرار دموکراسي و رعايت موازين حقوق بشري منتفي بوده است. مهم نيست که نظاميان سکولار باشند و به نام دفاع از ميراث مصطفي کمال پاشا و جمهوريت نظام ترکيه دست به کودتا بزنند يا به بهانه حفظ نظم و امنيت درصدد برآيند انقلابيون مصري را سرکوب و نااميد و خانه نشين سازند و يا اين که فرماندهان سپاهي مسلمان باشند که به اسم حمايت از اسلاميت نظام در ايران با اتخاذ راهبرد «النصر بالرعب» يا استقرار «حکومت براساس ترس» فضاي پليسي – امنيتي را در ميهن حاکم سازند و بزرگترين انحراف را در مسير انقلاب و مردم ايجاد نمايند و در نهايت «ميزان رأي ملت است» را به «ميزان رأي يک نفر است» تبديل کنند.”

مصطفي تاجزاده در ادامه با ابراز اميدواري نسبت به اين مساله که مردم ترکيه توانستند نظاميان کودتاگر را به پادگان ها بازگردانند گفت: “به ياري حق، مصري ها هم با انتخاب خود بتوانند شوراي نظاميان را خلع قدرت کنند و ايرانيان هم به لطف خداوند خواهند توانست فرماندهان دخالت‌گر سپاه در امور سياسي و انتخاباتي را به پادگان ها بازگردانند تا به انجام وظايف قانوني خود بپردازند. خوشبختانه اکنون بسياري از اصول گراها نيز متوجه خطر فردي – نظامي شدن مديريت کشور شده اند و براي حفظ موقعيت خود، و شايد هم براي حفظ کشور، به مقاومت در برابر روند هتاکي و خشونت و حذف پرداخته اند.”

+ 11 

هتاکي و خشونت و پرده دري، عليه همه به جز يک نفر

سيد مصطفي تاجزاده در بخش ديگري از اين گفت و گو با اشاره به اتفاقات رخ داده در سالگرد ارتحال امام خاطر نشان کرد: ” به نظر من سريال دنباله دار توهين به نوه بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران، در سال روز درگذشت وي و در کنار مرقد ايشان، هم چنان ادامه خواهد يافت مگر آن که رهبري شخصاً دستور دهد لباس شخصي هاي سازمان دهي شده توسط آقايان طائب و نقدي از تکرار اين حرکت ناپسند و غيرمصلحت جويانه دست بردارند و اين مخالفت توسط يکي از دو فرد مذکور علنا ابراز شود. در غير آن صورت آن چه آقاي هاشمي از قول رهبري نقل مي کند در عملکرد اين گروه حذفي- خوارجي تأثيري ندارد.”

او افزود: ” البته از زماني که تئوريسين استبداد ديني را به نظريه پرداز اصل انقلاب اسلامي ارتقاء دادند، همه بايد متوجه مي شدند که بعد از اين قرار است هتاکي و خشونت و پرده دري حرف اول را عليه همه کس، به جز يک نفر بزند و نظاميان ميدان دار همه عرصه هاي کشور شوند.”

   1   2      >