سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]

روستای آذران (نگینی درکوههای کرکس)
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: آذران پنج شنبه 86 آبان 24   ساعت 7:54 عصر

با شروع به کار شورای اسلامی روستا از حدود 10 ماه پیش هنوز اخباری مبنی بر تصمیم شورا برای انتخاب دهیار جدید و مذاکره با یکی از همولایتی ها جهت قبول مسوولیت دهیاری به گوش میرسه.

خواهش وتوصیه وبلاگ از عزیزان شورا اینه که هر چه سریعتر در خصوص دهیار تصمیم گیری وبا قدرت وبرنامه ریزی مناسب اهداف پیش بینی شده ووعده داده شده را محقق سازند.
حالا کی میدونه اهداف شورا چیه ؟؟؟ جایزه هم داره

دل نوشته ها ()

نویسنده: آذران پنج شنبه 86 آبان 24   ساعت 6:52 عصر

اخیرإ شاید شما هم برخی شایعات که در مورد شرکت تعاونی از سوی برخی!پخش شده بود شنیده باشید.

به همین منظور ما در پرسو جوی که از اعضاء شورا آذران درباره صحت این اخبار داشتیم،آنها در مورد خبر تعطیلی شرکت تعاونی وبسته شدن آن ، بر ادامه کار آن تأکید داشتندو حتی از افزایش فعالیت های شرکت در زمینه های مختلف خبر دادند.وعلت این شایعات را نوعی جوسازی خوانده و دلیل بسته شدن دفتر شرکت در آذران را انتقال آن از آذران به کاشان ذکر کردند.ودفتر جدیدکاشان در خیابان علوی عنوان شده وشماره آن: 0361 4225248 است.

این ها توضیحاتی بود که از طرف مسولین شورا آذران داده شد.حال اگر به بررسی علت وریشه این نوع شایعات بپردازیم می توانیم یک نوع عدم هماهنگی و اطلاع رسانی از سوی مسولان شرکت با مردم را ببینیم.وبه طبع سوء استفاده از این موضوع از طرف برخی.چنانچه در این مورد اخیر با یک اطلاع رسانی ساده می توانستیم شاهد این گونه حرف وحدیث ها و حساس کردن افکار مردم پیرامون شرکت نباشیم.

شرکت تعاونی باید برای کاهش تنش و ترس واظطراب در مردم بعلت انتشار این گونه خبر ها باید مستقیمآ اطلاعات دقیق و ضروری و نحوه پیشرفت امور را به اطلاع مردم برساند و این خود در بالا بردن حس اعتماد در انها و امیدواری نسبت به ادامه کار شرکت موثر است.

هر چند در این رابطه شاید دلایل دیگری هم دخیل باشد!ولی به هر حال در اهداف هر موسسه ای برخی اهداف کوتاه مدت و بعضی بلند مدت هستند،و شاید کمی صبوری از طرف مردم آذران که صاحبان اصلی شرکتند و افزایش تعامل مسولان شرکت با آنها بتواند بر ادامه هر چه بهتر این حرکت مثبت و مبارک که ما بعد از مدت ها در آذران شاهد آن هستیم به آبادانی و پیشرفت روستا ورسیدن آذران به جایگاه اصلی خود در منطقه بیانجامد.


دل نوشته ها ()

نویسنده: آذران شنبه 86 مهر 14   ساعت 3:47 عصر

                      ((بررسی عملکردها و اتفاقات روستا در 6 ماه نخست سال 86 از نظر وبلاگ))

در این جا سعی میشودبا ارزیابی فعالیت های که درروستادر 6ماه اخیر شده بتوانیم به بررسی نقاط ضعف وقدرت آن بپردازیم.

فروردین 86:افتتاح تعاونی چند منظوره توسعه آذران با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان روستا وسامان دهی به وضیعت کشاورزی روستا وکمک به پیشرفت و آبادانی آن.

اردیبهشت 86:افتتاح سد 3500 متر مکعبی شهدائ آذران در ناحیه عشقیان توسط رئیس سازمان آبخیزداری استان اصفهان و فرماندار و شهردار کاشان.

خرداد86:ایجاد کارگاه بزرگ گلاب گیری در مزرعه قاسوره توسط شرکت تعاونی وبرگزاری جشنواره گل و گلاب گیری برای نخستین بار در توسط شرکت تعاونی وشورائ اسلامی روستای آذران.

تیر ماه86:این ماه همراه بود با بروز سیل بی سابقه در آذران و خسارت 90% بخش کشاورزی وتخریب تعدادی منزل مسکونی که حدود 1 میلیارد و800 میلیون براورد شد.

مرداد86:این ماه نیز مثل ماه قبل اذران تحت تأثیر خسارات ناشی از بروز سیل بوده و تمام تلاش شورا برای جبران خسارات و حمایت از کشاورزان و خانواده های بی سر پناه از طریق تأمین نیازهای آنها و ترمیم مزارع سپری شد.همچنین این ماه با چندین بازدیدتوسط مسولان استان اصفهان وشهر کاشان وهمچنین نماینده مقام معظم رهبری از سیل زدگان همراه بود.

شهریور86:ایجاد شهرک مسکونی امیر المومنین وواگذاریزمین های ان به متقاضیان و شروع به ساخت چند واحد مسکونی برای سیل زدگان.

اینهاتقریبا همه اقداماتی بود که توسط شرکت تعاونی وشورای اسلامی روستا در شش ماه نخست امسال انجام گرفته است.هر چند به نظر می رسد تمامی این اقذامات تحت تأثیر خسارات ناشی از سیل نتوانست انجور که بایذ وشاید انتظارات را براورده سازد ولی این امیدواری وجود دارد که پس از سپری کردن این دوره ما شاهد اقداماتی موثرتر وسریعتری از جانب شورا اسلامی و شرکت تعاونی باشیم.

اقداماتی از قبیل گاز رسانی به روستا که با توجه به ضرورت آن نیاز مند توجه بیشتری است. همچنین ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان روستا به عنوان اصلی ترین هدف از نظر شورا جدید، البته در این زمینه شرکت تعاونی نقش بیشتری دارد،البته احداث کارخانه گلابگیری بهار آذران (با هدف محصولی با کیفیت جهانی)و ایجاد چند کارگاه کوچک پرورش دام از اقداماتی است که تا کنون در حد یک ایده باقی مانده است.ونیاز مند پیگیری های سریعتری است.

همچنین لزوم ایجاد سالن ورزشی سرپوشیده(که 4سال است در تأیین زمین محل احداث آن مانده ایم)از دیگر اقدامات پیش رو شورا برای جوانان روستا است که هم اکنون از کوچکترین فضای ورزشی محرومند.

تحت پوشش شبکه مخابرات قرار گرفتن روستا و حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه از دیگر مشکلاتی است که اعضا شورا قول رسیدگی به آن را تا مدتی دیگر داده اند.

البته با شناخت وپشتکار واراده بلندی که از اعضا شرکت تعاونی و شورا اسلامی آذران داریم انتظار اقداماتی سریعتر وموثرتری در جهت پیشرفت و آبادانی روستا از آنها میرود.


دل نوشته ها ()

<      1   2   3   4      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سمفونی ایثار
کل و کلون
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
327692 :مجموع بازدیدها
25 :بازدید امروز
52 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
موضوعات وبلاگ
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
روستای آذران (نگینی درکوههای کرکس)
مدیر وبلاگ : آذران[399]
نویسندگان وبلاگ :
دهاتی (@)[59]

m.saadat (@)[22]

کانون فرهنگی علی ابن ابیطالب(ع) (@)[258]

مهدی توانگری (@)[56]

azeron (@)[60]

rivand (@)[24]

کانون فرهنگی،هنری سیدالساجدین(ع) (@)[0]

شورای اسلامی (@)[12]

مرتضی مطهری -ر[4]
KHABAR CHIN[6]
A_abad (@)[31]

امیر معصومی[4]

لوگوی خودم
روستای آذران (نگینی درکوههای کرکس)
لینک دوستان
روستای ازوار (سده)
شهدای آذران
امام زاده احمد (ع) روستای آرنجن
روستای آرنجن
آذران وطن من
صفحات اختصاصی
فهرست موضوعی نوشته ها
ادبی و اجتماعی[82] . اخبار و حوادث[29] . تصاویر[27] . خبری از آذرون[22] . تسلیت[5] . وبلاگ ونویسندگان[3] . انتخابات[3] . کانون فرهنگی[2] . مسابقه . مقالات . وبلاگ و نویسندگان . از مطالب خواننده ها . زبا شیرین آزرانی . شعر . فرا رسیدن ایام سوگواری .
نوشته های قبلی را اینجا ببینید_بایگانی
شورا
اخبار آذران
ورزشی
مربوط به وبلاگ
تصاویری از آذران
کانون علی ابن ابیطالب
ادب و هنر
شرکت تعاونی
سایر موضوعات
دینی و مذهبی
پایگاه امام رضا(ع)آذران
مناسبت ها
پیام شهداءـ راه شهداء
کانون فرهنگی،سیدالساجدین(ع)
آرشیو موقت
بهداشت جسم ـروان
خبرهای کاشان و حومه
اشتراک