• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : سيماي بهاري آذران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 115 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + مرگ بر جنايت 
    محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس در گفتگو با «فردا» با اشاره به بيان ادعاهاي الياس نادران، گفت: دستگاه قضايي بايد بدون اغماض با اين پرونده برخورد کرده و حتي دادگاه رسيدگي به اين پرونده هم به نظر من بايد علني باشد تا مردم هم در اين باره به صورت شفاف آگاه شوند.

    وي افزود: اطلاعات آقاي نادران در اين باره، مبتني بر اطلاعات پرونده اي است که در قوه قضائيه وجود دارد. همين پرونده فساد اقتصادي و صحبت هاي آيت الله لاريجاني رئيس قوه قضائيه در اين خصوص منجر به صدور دو نامه و بيانيه از طرف نمايندگان مجلس در حمايت از قوه قضائيه براي مبارزه با مفاسد اقتصادي شد.
    + مرگ بر جنايت 
    آفتاب: رئيس دفتر رئيس جمهوري از پيگيري قانوني اتهامات عليه معاون اول رئيس جمهوري توسط دولت خبر داد.
    + مرگ بر جنايت 
    آفتاب: سايت روزنامه ايران نوشت:از نکات قابل توجه سفر رئيس جمهور اين بود که احمدي‌نژاد در پايان سخنان خود در جمع مردم اروميه در ورزشگاه تختي از آنها خواست براي بارش باران دعا کنند و خود نيز از خداوند متعال خواست که باران رحمت را بباراند که به محض اتمام سخنان رئيس جمهور باران در اروميه کم کم شروع به باريدن کرد و رفته رفته شدت آن نيز افزوده شد.!!!!!!!!!!!!!!
    از کراامات شيخ ما اين است
    شيره را خورد گفت شيرين است
    + مرگ بر جنايت 
    مشايي: متأسفانه هرچند از گاهي شاهد تلاش‌هايي در جهت تضعيف دولت و بازماندن جامعه از فضاي تلاش و سازندگي بيشتر هستيم. دولت قطعاً نسبت به حقوقش كه ضايع مي‌شود، اقدام مي‌كند.
    + مرگ بر جنايت 

    رحيمي تهديد به افشاگري کرد



    کد مطلب : 44573 19 فروردين 1389 ساعت 10:26


    زمان کمي لازم بود تا معاون اول رئيس جمهوري به ادعاهايي که توسط يکي از نمايندگان مجلس عليه او منتشر کرده بود، پاسخ دهد.

    سخنان ديروز محمدرضا رحيمي، در ديدار با اعضاي خبرگزاري جمهوري اسلامي بر اين محور استوار بود که اتهامات منسوب به او، ناشي از شبهه افکني برخي و با انگيزه کارشکني در اقدامات دولت در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادي است.

    رحيمي گفت شبهه افکني هايي را که عليه وي منتشر شده نخوانده و تنها در مورد آن شنيده است با اين حال او پاسخ نسبتاً طولاني به سخنان الياس نادران نماينده تهران در مجلس داد که علاوه بر دفاع از سلامت مديريت اقتصادي خود، شامل نکاتي از پرونده مبارزه با مفاسد اقتصادي و تهديد به افشاگري توسط دولت بود.

    + مرگ بر جنايت 

    دفاع ثمره هاشمي از رحيمي



    کد مطلب : 44572 19 فروردين 1389 ساعت 10:25


    مشاور ارشد رئيس جمهور گفت: تمامي كساني كه در دولت هستند با فساد و تباهي مخالف هستند و خود آقاي رحيمي اعلام كرده است كه اگر فسادي كشف شود بايد دست فاسد را قطع كرد.

    + مرگ بر جنايت 
    ذوالنور در مسجد اهل بيت قم گفته است: «توانستيم که يک فوتباليست را به مردم خود بشناسانيم اما نتوانسته‌ايم رهبري را آن طور که بايد معرفي کنيم. هنوز هم بعد از ?? سال بعضي سؤال مي‌کنند که چگونه شد که رهبر انقلاب که حجت‌الاسلام و المسلمين بود، يک شبه آيت‌الله العظمي شد؟ ما مي‌گوييم که آيا تأييد ?? مجتهد خبرگان براي تأييد اجتهاد يک شخص کافي نيست؟» او گفت: «‌اگر امروزه ? نفر آمدند و به رهبر ايراد گرفتند که بايد کنار برود، مگر ولايت براي خودشان است که کنار بکشند؟ مگر دلبخواهي است که کنار بکشند؟ ولايت که وکالت نيست که کنار بروند.»
    + مرگ بر جنايت 

    واکنش الياس محمودي به نادران: ايران وطن من خاكش كفن من ، دعاگو و فرمانبردار مقام معظم رهبري هستم ، از نيروهاي خودي هستم

    from بالاترين by arash_ptc
    الياس محمودي رئيس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضاييه و مجتمع قضايي مبارزه با مفاسد اقتصادي در واكنش به اظهارات الياس نادران نماينده تهران كه اعلام كرد وي به دليل ارتباط با يك شبكه فساد تحت تعقيب قرار گرفته كذب محض دانست و توضيحاتي در اين زمينه ارائه كرد.ايران وطن من و خاكش كفن من است و من سرباز نظام جمهوري اسلامي و دعاگو و فرمانبردار مقام معظم رهبري و دوستدار همه خدمتگزاران ملت هستم و صيانت از جمهوري اسلامي آرزوي من است.آ آيت‌الله هاشمي شاهرودي يكبار گفته بود گاهي برخوردي كه با نيروهاي خودي در كشور ما مي‌شود با اپوزيسيون و مخالفان در برخي كشورها نمي‌شود و امروز مي‌بينم با آنكه بنده به نام نامي حضرت ولي‌عصر (عج)‌ از نيروهاي خودي هستم مورد هجمه قرار گرفتم. آنچه درباره دستگيري بنده و يا تحت تعقيب‌ قرار گرفتنم به دليل ارتباط با خانه‌اي در فاطمي بيان شده صحت ندارد و بنده مسعودي و ابدالي را نمي‌شناسم و با آنكه دوره‌اي با آقاي رحيمي در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي همكاري داشتم اما 3 سال است توفيق زيارت اين برادر عزيز را نداشتم
    + مرگ بر جنايت 
    سحام نيوز: دبيرکل حزب اعتمادملي با انتقاد شديد از رواج تهمت و دروغ به نام اسلام و دين توسط فرقه‌اي کوچک گفت:« من امروز علاوه بر آنکه عزاي امام راحل و انقلاب را گرفته‌ام بيش از همه عزاي اسلام و اميرالمومنين را با اين رفتارها گرفته‌ام.»به گزارش خبرنگار پايگاه خبري فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، در ادامه ديدارهاي بهارانه نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس هشتم، نمايندگان عضو فراکسيون خط امام(ره) ديدار رئيس مجلس اصلاحات رفتند. حجت الاسلام و المسملين مهدي کروبي در اين ديدار به بيان برخي سوءاستفاده‌ها، رفتارهاي ناپسند و بي‌اخلاقي‌هايي که به نام اسلام انجام مي‌شود پرداخت و به شدت از اين وضعيت ابراز نگراني کرد.وي با اشاره به موضع منفي مراجع عظام تقليد نسبت به دولت و نيز پيغام برخي مراجع به يکديگر در آستانه سفر اخير احمدي‌نژاد به قم مبني بر اينکه او را به حضور نپذيرند، اين وضعيت را بي‌سابقه عنوان کرد. دبيرکل حزب اعتمادملي همچنين با اشاره به جايگاه رفيع مجلس خواستار آن شد که نمايندگان با درنظر گرفتن مصالح کشور و ملت تصميم‌گيري نمايند و تمامي تلاش خود را براي حل مشکلات کشور به کار ببندند. رئيس مجلس ششم با اشاره به نحوه بررسي بودجه و لايحه هدفمندسازي يارانه‌ها در مجلس شوراي اسلامي گفت:« امروز انسان متعجب مي‌شود که برخي نمايندگان در حالي که هنوز جوهر ابلاغ بودجه خشک نشده به دنبال ارائه متمم و اصلاحيه براي بودجه هستند.»
    + مرگ بر جنايت 
    جرس: درحالي که رئيس دولتي که معاون اول آن در مظانِ بزرگترين اتهامات در زمينه فساد مالي قرار دارد، امروز مدعي "قطع قريب الوقوع دست برخي از دانه‌درشت‌ها و مدعيان اقتصادي توسط دولت" شده است، يک عضو کميسيون اقتصادي مجلس، مجددا محمدرضا رحيمي معاون اول محمود احمدي نژاد را در راس شبک? فسادي دانست که تمام اعضاي آن دستگير شده‌اند، اما معاون اول رئيس دولت، همچنان آزاد بوده و متاسفانه هنوز دستگير نشده است...
    + مرگ بر جنايت 
    مدير مسئول روزنامه ايران با شكايت ميرحسين موسوي، سيد محمد خاتمي و مهدي هاشمي به دادگاه احضار شد.
    + مرگ بر جنايت 
    مهدي کروبي: صد رحمت به شاه که حرمت برخي چيزها را نگه ميداشت !
    + مرگ بر جنايت 
    بودجه نظامي دفاعي کشور در بودجه علني سال 1388 مصوب مجلس معادل 25 درصد کل بودجه، يعني حدود 120 هزار ميليارد ريال بوده که بر اساس جمع بندي کل بودجه هاي 20 سال گذشته از زمان رهبري آيت الله خامنه اي، بيش از يک ميليون ميليارد ريال به طرح هاي نظامي دفاعي زير نظر سپاه اختصاص يافته است. بر اين اساس با جمع بندي ارقام بودجه و شرکتهاي بورسي، دارايي هاي آشکار سپاه پاسداران حدود 2 ميليون ميليارد ريال، معادل 200 هزار ميليارد تومان است. بيش از 50 درصد سهام شرکت مخابرات ايران با سرمايه 45873 ميليارد ريال به سپاه واگذار شده در حاليکه ارزش واقعي آن حدود 500 هزار ميليارد ريال است و به يک پنجم قيمت واقعي به شرکتهاي سپاه واگذار شده است. کنسرسيوم "توسعه اعتماد مبين" خريدار سهام شرکت مخابرات، از سه شرکت تشکيل شده است. شرکت هاي سرمايه گذاري "توسعه اعتماد" و "شهريار مهستان" که از شرکت هاي زير مجموعه بنياد تعاون سپاه هستند و شرکت "گسترش الکترونيک مبين ايران" که از شرکت هاي زير مجموعه ستاد اجرايي فرمان امام است.
       1   2   3   4   5    >>    >